Precies!! Ik sponsor graag de kruk, indien hij die heeft weggemoffeld, nu de grond wat heet onder zijn voetjes wordt....quote:
Op Oostenrijk stemmen = ban.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ben in dubio of ik vanavond op Oostenrijk zal stemmen...
Als je dat doet krijg je een perma ban, stond net in de regels van Yvonne.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dit. Ik vind haar/hem/het wel goed. Maar juist omdat het zo close is zou je NL dan wel eens kunnen naaienquote:
Niet slimquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Niet doen MPquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat een onzin. Teruggetrokken? Natuurlijk niet. Dan had er wel weer een één of andere Tros artiest voor Nederland staan zingen. Mediaquote:The Dutch record at the Eurovision Song Contest has not been strong for many years. Since the introduction of the semi finals ten years ago, they failed to qualify for the Eurovision final until last year when Anouk represented the Orange nation.
Had they not reached a respectable 9th place, the Dutch would most likely have withdrawn from the Eurovision Song Contest.
http://metro.co.uk/2014/0(...)-eurovision-4720506/
Het is niet meer Fokken of stemmen. Je moet zelf maar kiezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik vind het zo'n geweldig nummer
Echt weer zo Nederlands he, juist niet stemmen op de concurrentiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar ik vind het zo'n geweldig nummer
Maar dat je een gay-supportive land bent wil toch ook niet automatisch zeggen dat je op zo'n act stemt? Ik denk dat het ook juist omgekeerd kan werken. Als de emancipatie van een groep vergevorderd is in een land, vindt men een extra steuntje in de rug wellicht niet zo erg nodig meer. Ik bedoel, stel dat ik zou gaan stemmen vanavond (wat ik niet ga doen), dan zou ik niet speciaal op een vrouw gaan stemmen uit emancipatie-overwegingen. Dat station is allang gepasseerd, zeg maar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:15 schreef Jif het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft dan toch nog een flinke achterstand, zelfs in een gay-supportive scandinavisch land!
Al was het niveau hoog, dan nog zijn wij torenhoog favoriet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb net alle nummers van donderdag beluisterd (was toen niet thuis). Ik snap steeds beter waarom Nederland door is naar de finale en tot de kanshebbers behoort. Het gemiddelde niveau is namelijk behoorlijk laag; echt een stuk minder dan in 2013. In beide halve finales zitten maar 2-3 liedjes die écht goed zijn.
Ik vind trouwens sowieso dat men in het westen wel een beetje arrogant is geworden over homorechten. 60 jaar geleden was men zelfs in Nederland helemaal niet klaar voor dit soort dingen. Nu zijn we wel zover en verwachten we dat elk land precies dezelfde ontwikkeling meemaakt, ondanks de logische achterstand.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dat je een gay-supportive land bent wil toch ook niet automatisch zeggen dat je op zo'n act stemt? Ik denk dat het ook juist omgekeerd kan werken. Als de emancipatie van een groep vergevorderd is in een land, vindt men een extra steuntje in de rug wellicht niet zo erg nodig meer. Ik bedoel, stel dat ik zou gaan stemmen vanavond (wat ik niet ga doen), dan zou ik niet speciaal op een vrouw gaan stemmen uit emancipatie-overwegingen. Dat station is allang gepasseerd, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |