Tuurlijk, *fap* materiaalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heeft ook een heel groot aantal views. De Poolse hoertjes.
Waar is dat gifje?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sturen we volgend jaar travestiet Mayday featuring Marijke Helwegen, geeft ook aandacht. Het jaar daarop Barbie & Britt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou en, het krijgt aandacht. Prima gezongen ook.
Dat zijn allemaal Europese mannen die graag zien hoe een vrouw de was doet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik lobby me sufquote:
Het Nationaal Songfestival van 2010 is de goorste schandvlek, de meest in en in pikzwarte bladzijde in de geschiedenis van de Publieke Omroep. Het is gewoon schandalig dat zoiets op TV uitgezonden is kunnen worden. Er hadden dikke boetes en ontslagen op staande voet op moeten volgen.quote:
Ebonique d*mn, daamee hadden we kunnen winnenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Maartel het volgende:
Na 13 jaar snap ik nog steeds niet waarom we in 2001 Michelle hebben gestuurd ipv Ébonique
welke neuk hadden we toen ook alweer?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Nationaal Songfestival van 2010 is de goorste schandvlek, de meest in en in pikzwarte bladzijde in de geschiedenis van de Publieke Omroep. Het is gewoon schandalig dat zoiets op TV uitgezonden is kunnen worden. Er hadden dikke boetes en ontslagen op staande voet op moeten volgen.
Direct alle contact verbreken met zulke mensen!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik had m'n moeder net aan de telefoon, ze begon het cliché praatje van 'ach, we winnen echt niet hoor, al die landen stemmen op elkaar, blabla'.
Toen dacht ik,
Van die lekkere woeste donkere mannenwenkbrauwenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de wenkbrauw van Waylon volstrekt niet aantrekkelijk ofzo
Hallo, dat was prachtige televisiequote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het Nationaal Songfestival van 2010 is de goorste schandvlek, de meest in en in pikzwarte bladzijde in de geschiedenis van de Publieke Omroep. Het is gewoon schandalig dat zoiets op TV uitgezonden is kunnen worden. Er hadden dikke boetes en ontslagen op staande voet op moeten volgen.
Maar Ilse toch wel?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nu de suprise jurk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet verdiendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Nederland wil laten winnen, zou super leuk zijn, maar niet verdiend.
Jij hebt echt geen gevoel. Daar kreeg ik zelfs een stijfje van in mijn broekje.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Niet verdiend, sturen we godsamme de beste en muzikaalste inzending waar de professionaliteit van afspat, mag het niet winnen
. Of ben je meer van het Celine Dion repertoire?
Nooit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef TLC het volgende:
Als Ilse en Waylon gaat winnen vanavond voorzie ik ook zeker een plekje in de top 5 van de Top 2000
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel. Daar kreeg ik zelfs een stijfje van in mijn broekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |