Hope springs eternal, zoals ze het daar zelf zo mooi zeggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat misschien tegenvallen, maar dan in de zin dat het 5e wordt ipv 1e.
Het eindigt niet ergens helemaal onderaan
Oh, no funquote:
Ik denk ook dat je er niet ver naast zitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Oostenrijk
2. Nederland
3. Hongarije
4. Zweden
5. Oekraïne
6. Griekenland
7. Armenië
8. Azerbeidzjan
9. Denemarken
10. Malta
11. Noorwegen
12. Rusland
13. Roemenië
14. Montenegro
15. Spanje
16. Zwitserland
17. Wit-Rusland
18. Italië
19. Polen
20. Finland
21. Slovenië
22. IJsland
23. Frankrijk
24. Verenigd Koninkrijk
25. San Marino
26. Duitsland
Ik moet eigenlijk lachen en huilen tegelijk. Dit wens ik ze niet toe morgen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eens voor het nieuwe topic.
Hij is mooi
Ze hebben die meuk zelf besteld hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk lachen en huilen tegelijk. Dit wens ik ze niet toe morgen..
Wat is daar niet slecht aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef k3vil het volgende:
gvd oostenrijk is ook niet slecht (zojuist bekeken).
We kunnen het daar enkel op winnen door eventuele homohaat oostbloklanden die er niet op stemmen.
Uh... is dit de bedoeling?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is mooi
Dat is ook zo, maar ik denk dat ze niet verwacht hadden in een soort confetti darmstelsel terecht te komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hebben die meuk zelf besteld hoor
Zang, lied, staging. Om maar even 3 dingen te noemen, misschien onbelangrijke dingen, maar toch.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik denk dat ze niet verwacht hadden in een soort confetti darmstelsel terecht te komen.
Zweden 3,9quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan je een overzichtje posten van de odds?
Dit is altijd de marktleider:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan je een overzichtje posten van de odds?
Is dit de manier hoe Jimmy Jump tegenwoordig de ESF verstoord?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is mooi
Sorry, ik vind het een walgelijke vertoning. Maar alle Albert Verlinde's zullen er weer op stemmen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:39 schreef k3vil het volgende:
[..]
Het is een mooi liedje, en zijn/haar stem mag er wezen.
Een travestiet met een baard en met een typisch songfestivalnummer. Staat bij mij op de laatste plaats.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zang, lied, staging. Om maar even 3 dingen te noemen, misschien onbelangrijke dingen, maar toch.
ik denk dat katholieke landen a la italie/polen er ook niet veel punten aan zullen gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het een walgelijke vertoning. Maar alle Albert Verlinde's zullen er weer op stemmen.
Dit heeft toch niks meer met confetti te maken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik denk dat ze niet verwacht hadden in een soort confetti darmstelsel terecht te komen.
Ah okee. En toch zie ik Zweden gewoon niet winnen. Dat zou echt te makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden 3,9
Oostenrijk 5
Nederland 5,1
Armenië 11,5
UK 12
Dat soort websites zijn bij mij geblokkeerd...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is altijd de marktleider:
http://www.betfair.com/ex(...)arket?id=1.112178677
Ik hoop het. Ik heb niks tegen heaumeau's, maar dit is weer zo over de top. Dit soort ongein geeft het festival een slechte naam.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef k3vil het volgende:
[..]
ik denk dat katholieke landen a la italie/polen er ook niet veel punten aan zullen geven
Ik durf eigenlijk ook wel te stellen dat, statement of geen statement, Oostenrijk ook gewoon het beste nummer heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Prima om een statement te maken, maar laat het in godsnaam niet het festival winnen. Het beste nummer moet winnen.
probeer anders betfaironline.eu eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ah okee. En toch zie ik Zweden gewoon niet winnen. Dat zou echt te makkelijk zijn.
[..]
Dat soort websites zijn bij mij geblokkeerd...
Door de provider of door ouders?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat soort websites zijn bij mij geblokkeerd...
Typische dertien-in-een-dozijn songfestivalballad. Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk ook wel te stellen dat, statement of geen statement, Oostenrijk ook gewoon het beste nummer heeft.
Kijk zondagmorgen voor de grap eens naar de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:
Dit soort ongein geeft het festival een slechte naam.
Ik vind al die homo's zo irritant altijd maar verder is het wel tof.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk ook wel te stellen dat, statement of geen statement, Oostenrijk ook gewoon het beste nummer heeft.
Tsja het is een vrouw met een baard. Dat kun je kermis noemen. Maar buiten dat is er niks extravagants aan Oostenrijk. En daarbij is zang, nummer en staging gewoon heel erg goed gedaan. Dus ik denk niet dat het slecht voor het ESF is, als het wint.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb niks tegen heaumeau's, maar dit is weer zo over de top. Dit soort ongein geeft het festival een slechte naam.
Je vergeet voor het gemak even dat hij zo ongeveer het allerbeste live zingt van alle deelnemersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Een travestiet met een baard en met een typisch songfestivalnummer. Staat bij mij op de laatste plaats.
The Fuck?quote:
Slechte naam =/= slechte kijkcijfers.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk zondagmorgen voor de grap eens naar de kijkcijfers.
Objectief gezien is de muziek prachtig a la Bond, maar de stem is eigenlijk niet uitzonderlijk als je er zonder beeld naar kijkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er is wel omheen te werken, maar het is nogal kansloze symboolpolitiek.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
The Fuck?
Ik snap dat sommige bookies een geoblock op Nederlandse klanten plaatsen om niet in de problemen te komen, maar dat gaat wel erg ver voor een EU land.
Griekenland, Montenegro, San Marino, Italië, Rusland en Azerbeidzjan lijken me de eerste gegadigden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef k3vil het volgende:
heeft albanie punten te verdelen? die zullen ook wel niet massaal voor oosterrijk stemmen
Niet heel uitzonderlijk, maar zeker voor een man toch vrij goed. En hoe dan ook is de stem wel ontzettend stabiel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Objectief gezien is de muziek prachtig a la Bond, maar de stem is eigenlijk niet uitzonderlijk als je er zonder beeld naar kijkt.
Hopelijk straffen ze die onzin af.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef k3vil het volgende:
heeft albanie punten te verdelen? die zullen ook wel niet massaal voor oosterrijk stemmen
Slierten Armageddon!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is mooi
Hoezo denk jij dat ze een aversie tegen Oostenrijk hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef k3vil het volgende:
is overwegend moslimlandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat ze een aversie tegen Oostenrijk hebben?
Ik heb daar echt nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je kunt er in Nederland niet eens voor uitkomen dat je dit volgt zonder dat men denkt dat je homoseksueel bent.
=/= +- $% /carequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Slechte naam =/= slechte kijkcijfers.
Hey, niet outen he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nog nooit last van gehad![]()
Je bent wel een beetje een drama queen.
Hij vindt helemaal niet dat hij in het verkeerde lichaam zit...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
Bovendien hebben we die hele ach, meid, ik zit in het verkeerde lichaam-onzin in 1998 al gehad toch? Toen grepen veel landen met een toplied, waaronder Nederland, naast de winst omdat er zo nodig een omgebouwde homoseksueel moest winnen. Is dit 1998 in een nieuw jasje ofzo?
Ik zag eerder deze week een bonus van een officiële Belgische bookie voorbijkomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is wel omheen te werken, maar het is nogal kansloze symboolpolitiek.
Je kijkt ook niet verder dan je neus lang is he? Moslim land, dus dan zal het wel anti homo zijn. Dat is in Albanië nou net niet het geval (natuurlijk zijn er wel die anti homo zijn, maar niet zoveel meer dan in het gemiddelde westerse land).quote:
Maar toen was het een slecht lied en een slechte performance. Hoewel iedereen alleen die baard zal onthouden, is dit gewoon een goed nummer dat goed wordt uitgevoerd....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
Bovendien hebben we die hele ach, meid, ik zit in het verkeerde lichaam-onzin in 1998 al gehad toch? Toen grepen veel landen met een toplied, waaronder Nederland, naast de winst omdat er zo nodig een omgebouwde homoseksueel moest winnen. Is dit 1998 in een nieuw jasje ofzo?
Ben bang dat de discussie daar vandaan komt, maar ik ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vindt helemaal niet dat hij in het verkeerde lichaam zit...
Maar is dit niet meer een discussie voor in het Oostenrijk topic dan in het Nederland topic?
Als ik op de middelbare school zei dat ik het ESF had gekeken, dan was de eerste vraag "ben je heaumeau?". Maakt me verder niet uit, ik begrijp alleen niet waarom er altijd kitsch tussen moet zitten en waarom dat het vaak goed doet. Maakt van een potentieel mooi festival een zielige poppenkast.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Israël had in 1998 helemaal niet zo'n slecht liedje. Ja het speelde een rol wat Dana was, maar zonder aansprekend liedje had het nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
Ja, was een topact.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Copthorne het volgende:
Iedereen kan zich Oekraïne 2007 nog herinneren neem ik aan. Willen we zo'n festival?
Slechte performance ja. Slecht liedje, nee. Daarvoor was het veel te aanstekelijk. Daarmee zeg ik niet dat het een wereldnummer is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar toen was het een slecht lied en een slechte performance. Hoewel iedereen alleen die baard zal onthouden, is dit gewoon een goed nummer dat goed wordt uitgevoerd....
Dana was geen rol?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Israël had in 1998 helemaal niet zo'n slecht liedje. Ja het speelde een rol wat Dana was, maar zonder aansprekend liedje had het nooit gewonnen.
Het zit je wel dwars he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
Hmmm oh ik juist ontzettendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lieverd, er is dit jaar maar één zo'n act, vind je dat al niet een enorme vooruitgang?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als ik op de middelbare school zei dat ik het ESF had gekeken, dan was de eerste vraag "ben je heaumeau?". Maakt me verder niet uit, ik begrijp alleen niet waarom er altijd kitsch tussen moet zitten en waarom dat het vaak goed doet. Maakt van een potentieel mooi festival een zielige poppenkast.
Iedereen kan zich Oekraïne 2007 nog herinneren neem ik aan. Willen we zo'n festival?
De laatste jaren staan inderdaad bol van de circusacts in de top tien. Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als ik op de middelbare school zei dat ik het ESF had gekeken, dan was de eerste vraag "ben je heaumeau?". Maakt me verder niet uit, ik begrijp alleen niet waarom er altijd kitsch tussen moet zitten en waarom dat het vaak goed doet. Maakt van een potentieel mooi festival een zielige poppenkast.
Dat was het wel. Maar dat heeft niet veel met mijn opmerking over het liedje zelf te maken.quote:
Klaar hier dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, er is dit jaar maar één zo'n act, vind je dat al niet een enorme vooruitgang?
Kunnen we het daar in elk geval al over eens zijn? Heb je de andere inzendingen allemaal gezien? Kwaliteit is heel hoog dit jaar, er is al lang een ommekeer in gang gezet een jaar of 2-3 geleden dat het niet meer allemaal glitterkermis is. En dat Oostblokfeestje enzo is ook al jaren achterhaald, voornamelijk Westerse winnaars.
Ik vind de discussie best interessant en ik ben ook helemaal geen mod, maar dit topic gaat inmiddels over alles behalve de Nederlandse inzending
Doe Oostenrijk lekker hier: ESF / [2014] Oostenrijk - Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix alsjeblieft, daar is die discussie al een tijdje gaande namelijk![]()
Of open een apart topic over het punt dat je wilt maken
Dat was gelukkig vanmiddag en niet vanavond.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef marcodej het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Oh NO! DIT GAAT HELEMAAL FOUT!
Dat maakt niet zo uit. Bij de Jury vanavond ging het wel goed en daar waren de punten pas te verdienen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef marcodej het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Oh NO! DIT GAAT HELEMAAL FOUT!
Heb je ook wel gelijk in... maar het was een slechter liedje dan dit lied, in elk geval, en véél slechter gezongen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechte performance ja. Slecht liedje, nee. Daarvoor was het veel te aanstekelijk. Daarmee zeg ik niet dat het een wereldnummer is.
Juiste blik op de Jury en ze vallen als bosjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was gelukkig vanmiddag en niet vanavond.
Maar wel op tijd oprotten met dat Basim-banner-ding hoor, inderdaad
Ah misschien dat ik daar gelukkig nooit veel last van heb gehad. Nooit het gevoel gehad mij als hetero te moeten verdedigen omdat ik het ESF kijk (sowieso kijken naar schaarsgeklede schoonheden uit alle windstreken moeten verdedigen als man zijndequote:
Ik denk eerder na de wenkbrauw.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Greys het volgende:
Ik maak me nog wel een pietsie zorgen om De Knipoog.
Dat die in de plaats komt voor De Wenkbrauw
Gewoon én een Knipoog én een Wenkbrauw en we winnen met 100 punten verschil.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Greys het volgende:
Ik maak me nog wel een pietsie zorgen om De Knipoog.
Dat die in de plaats komt voor De Wenkbrauw
Dat is waar ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in... maar het was een slechter liedje dan dit lied, in elk geval, en véél slechter gezongen.
Ja, ik wil!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon én een Knipoog én een Wenkbrauw en we winnen met 100 punten verschil.
Ook!quote:
Eigenlijk is bijna alles off topic. Maak ik mij ook veel schuldig aanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, er is dit jaar maar één zo'n act, vind je dat al niet een enorme vooruitgang?
Kunnen we het daar in elk geval al over eens zijn? Heb je de andere inzendingen allemaal gezien? Kwaliteit is heel hoog dit jaar, er is al lang een ommekeer in gang gezet een jaar of 2-3 geleden dat het niet meer allemaal glitterkermis is. En dat Oostblokfeestje enzo is ook al jaren achterhaald, voornamelijk Westerse winnaars.
Ik vind de discussie best interessant en ik ben ook helemaal geen mod, maar dit topic gaat inmiddels over alles behalve de Nederlandse inzending
Doe Oostenrijk lekker hier: ESF / [2014] Oostenrijk - Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix alsjeblieft, daar is die discussie al een tijdje gaande namelijk![]()
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog een hashtag beweging erbij en ze winnen met de grootste voorsprong ooitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon én een Knipoog én een Wenkbrauw en we winnen met 100 punten verschil.
Het Conchita topic ging anders aardig, ook hierover...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk is bijna alles off topic. Maak ik mij ook veel schuldig aan![]()
Maar dat komt, omdat dit het enige topic is, waar er discussie is. De andere topics zijn vrij dood.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Ik hou er nu over op. Laten we Ilse en Waylon aanmoedigen.
Luister je nog naar de adviezen die ik heb gegeven qua lekkere dingetjes?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef yvonne het volgende:
Slapen nu,morgen lekkere dingetjes halen,ik ben er klaar voor.
uiteraard!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Luister je nog naar de adviezen die ik heb gegeven qua lekkere dingetjes?
Dat laatste herken ik wel, like care, maar ze kijken toch welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Redefine het volgende:
Praten over het ESF doe ik echter nauwelijks om andere redenen. Mensen hebben er altijd een verkeerd beeld van (kermis, vriendjespolitiek).
Ik ben bang dat ik hier niet klaar voor benquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef yvonne het volgende:
Ja dat wel. Maar ik doel op veel van mijn andere commentsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Conchita topic ging anders aardig, ook hierover...
In mijn geval worden de vooroordelen juist volledig bevestigdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah misschien dat ik daar gelukkig nooit veel last van heb gehad. Nooit het gevoel gehad mij als hetero te moeten verdedigen omdat ik het ESF kijk (sowieso kijken naar schaarsgeklede schoonheden uit alle windstreken moeten verdedigen als man zijnde).
Praten over het ESF doe ik echter nauwelijks om andere redenen. Mensen hebben er altijd een verkeerd beeld van (kermis, vriendjespolitiek).
Je hebt wel gelijk. Anders gaan ze de uitslag nog nazoeken op belChinezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, gewoon winnen met 100 punten verschil lijkt me redelijk. Bij meer gaan die andere landen nog denken dat we ze willen vernederen.
Noorwegen vorig jaar was wel een stuk beter en afwijkender dan Zweden dit jaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef Fossieltje het volgende:
Zweden doet mij denken aan Margaret Berger (Noorwegen) in 2013. Die eindigde hoog, maar heeft niet gewonnen. Ik denk dat Zweden ook zo'n geval wordt.
Welkom bij het topic van de kinderen van het universumquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef yvonne het volgende:
Ik lig al in bed met het Oostenrijkse lied in mn hoofd. Komt allemaal goed. Top 5 zeker!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hier niet klaar voor ben![]()
Trek het nu al amper, die beetje 'favorieten'-rol die we niet gewend zijn.
Nu al medelijden met mijn buren morgen...
Als Nederland wint, vrees ik dat er weinig stilte is na de stormquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Welkom bij het topic van de kinderen van het universum
Top 5 voor Oostenrijk of Nederland?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lig al in bed met het Oostenrijkse lied in mn hoofd. Komt allemaal goed. Top 5 zeker!
Ja, het liedje was beter inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen vorig jaar was wel een stuk beter en afwijkender dan Zweden dit jaar
FOK! is mij lief, maar ik ben blij dat ik dan niet aanwezig benquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als Nederland wint, vrees ik dat er weinig stilte is na de stormNou ja, die storm duurt dan zo lang, dat we vergeten wat stilte is.
Beide!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Top 5 voor Oostenrijk of Nederland?
Of allebei?
Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend gaan we allemaal raisen laik a fienix als we uit bed komen
nou dar recente laik a fieniks wordt toch ieder jaar moelijker,whehehequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Greys het volgende:
Ik denk nog steeds dat mijn account gekaapt is en dat ik op een soort tweede wereld van FOK! en Betfair kijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, van te voren iedereen die riep (inclusief ik zelf) dat country never zou scoren op het Eurovisie en nu dit
Ik heb het de hele dag in mijn hoofd, mijn ouders worden er gek vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Greys het volgende:
ja hoor,kutfoon :dat en recen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
nou dar recente laik a fieniks wordt toch ieder jaar moelijker,whehehe
Meer Waylon na een flinke nacht doorhalen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zet nou gewoon die autocorrectie eens uit en lees eens wat je gaat posten voor je op 'invoeren' druktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja. Dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat mijn account gekaapt is en dat ik op een soort tweede wereld van FOK! en Betfair kijk
Waarom roept dit na 4 jaar shocktherapie nog steeds Sieneke associaties op?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb het de hele dag in mijn hoofd
Zit er tegenwoordig autocorrectie op telefoons?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zet nou gewoon die autocorrectie eens uit en lees eens wat je gaat posten voor je op 'invoeren' drukt
Ik niet van het fluitje van Zwitserland.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:24 schreef Greys het volgende:
Ik kom niet van het fluitje van Denemarken af
Stap nou eens in het nieuwe tijdperk, Roozjee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig autocorrectie op telefoons?
Het blijft hier vooral bij die 'scoobadoobabeebeeba' (oid). Al moet ik zeggen dat ik de laatste dagen CATS toch ook veel loop te neuriëen. 't is op zijn eigen manier toch stiekem ook best een meezingerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:24 schreef Greys het volgende:
Ik kom niet van het fluitje van Denemarken af
Die foon is prima.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Stap nou eens in het nieuwe tijdperk, Roozjee.
We gaan wel een keer samen winkelen voor een nieuwe foon voor je
kmost werken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer Waylon na een flinke nacht doorhalen?
Herkenbaar
Oh en vast stom dat ik het zeg, maar ik heb Ons Hysterisch Moment wel een beetje gemist dinsdag
Weltrust!
Veel plezier morgen!
Een meezinger zou ik NL nog niet echt durven noemen, maar ik las op Facebook dat sommige dames hun man er op betrapten CATS te neuriënquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het blijft hier vooral bij die 'scoobadoobabeebeeba' (oid). Al moet ik zeggen dat ik de laatste dagen CATS toch ook veel loop te neuriëen. 't is op zijn eigen manier toch stiekem ook best een meezinger
And back at ya.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
kmost werken.
Trusten allemaal tot morgen.
malle jongen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zet nou gewoon die autocorrectie eens uit en lees eens wat je gaat posten voor je op 'invoeren' drukt
Nouja, het wordt geen inhaken en meelallen op ieder feestje inderdaad, maar hij toen ie eenmaal klikte bleef ie wel aardig in mijn hoofd zitten. Maar ik zie het na een eventuele overwinning ook best door groepjes supporters uit volle borst gezongen worden. Misschien nog wel makkelijker dan sommige meer typische eurovisie nummers.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Een meezinger zou ik NL nog niet echt durven noemen, maar ik las op Facebook dat sommige dames hun man er op betrapten CATS te neuriën
Welterusten!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Greys het volgende:
Ja, ik ga ook een poging doen tot slapen.
Tot straks![]()
Verder dan ' Mhhhmmmmz, skies are grey and blue' komt volgens mij niemandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Een meezinger zou ik NL nog niet echt durven noemen, maar ik las op Facebook dat sommige dames hun man er op betrapten CATS te neuriën
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Verder dan ' Mhhhmmmmz, skies are grey and blue' komt volgens mij niemand
Ja zoiets, of "so what's the use to use to cry"quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef Greys het volgende:
So I used to cry klopt toch niet?
Da's toch 'so what's the use to cry'?
Die smiley doet het nog niet helemaal voor mij, beetje one boy en one girl in a tub oidquote:
Ik heb hem eerder deze week ook al langs zien komen een paar keer, maar ik zie nu pas dat het Waylon en Ilse voor moeten stellenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Die smiley doet het nog niet helemaal voor mij, beetje one boy en one girl in a tub oid
Alsof ze op elkaar kotsen...
Dank, nu kan ik er ook alleen nog maar iets ranzigs in zienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Die smiley doet het nog niet helemaal voor mij, beetje one boy en one girl in a tub oid
Alsof ze op elkaar kotsen...
Ik vind Cornald een droplul, maar hierover zijn we het dus eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:38 schreef Slobeend het volgende:
Cornald tweet dat Oostenrijk gaat winnen. Dus dan zal dat wel zo zijn.
Kan, jouw versie zou beter zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef Greys het volgende:
So I used to cry klopt toch niet?
Da's toch 'so what's the use to cry'?
Rise like a penis!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil wel slapen, but I just wanna know if staying is better than goodbye.
*insert goodbye-blik*
[ afbeelding ]
Geef het toch gewoon op, dat hele slaapideequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:39 schreef Greys het volgende:
Gaat goed joh, dat slapen van mij.
[ilse] MOOI MAN! [/ilse]
Dat valse gekweelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:37 schreef Strani het volgende:
Ik zit nog even Running Scared (2011) te kijken. Hoe dat ooit gewonnen heeft..
Oh jezus ...quote:
Nee het was echt heel erg. Nu kijk ik Sertab. Die was wel goed, vooral het begin.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat valse gekweel![]()
Ik snap het ook niet...
[..]
Oh jezus ...
whehehequote:
Ik dacht dat Cornald er vaak naast zat enzo...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:38 schreef Slobeend het volgende:
Cornald tweet dat Oostenrijk gaat winnen. Dus dan zal dat wel zo zijn.
Tja. Het is een kenner maar geen orakel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cornald er vaak naast zat enzo...
In dit geval is het wel een aardig schot voor open doelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik wens je visite veel succes voor morgenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:45 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen Rise Like A Penis meegalmen, weet nu al dat ik het niet kan laten
Dan trekken ze hun Waylonhoed maar wat verder over hun orenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wens je visite veel succes voor morgen
Het viel mij op dat ze het tijdens de semi's dit jaar vaak over kansen bij bookmakers hadden en ook regelmatig even een op refresh moesten drukken als er gevraagd werd hoe een liedje het zou gaan doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:47 schreef Copthorne het volgende:
Sorry voor de ongenuanceerde woede-aanval net. Oostenrijk is niet mijn ding, maar als hij goed kan zingen...
laat het lot maar bepalen welke plaats hem gegund is.
Sportief van jequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:47 schreef Copthorne het volgende:
Sorry voor de ongenuanceerde woede-aanval net. Oostenrijk is niet mijn ding, maar als hij goed kan zingen...
laat het lot maar bepalen welke plaats hem gegund is.
quote:
Hij komt me in elk geval niet bekend voorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Totaal off topic, maar rond 02;30 zingt hij 'Forse Balluh'
Die is nog nooit bij DWDD geweest, toch?
Firefox nemen, dan Startpage als zoekpagina met mogelijkheid van Proxy. Ik kan vanuit Belgie ook gewoon The Pirate Bay bezoeken daarmee terwijl alle providers in Belgie die site blokkerenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
The Fuck?
Ik snap dat sommige bookies een geoblock op Nederlandse klanten plaatsen om niet in de problemen te komen, maar dat gaat wel erg ver voor een EU land.
Bij mij onder de laatste plaatsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Een travestiet met een baard en met een typisch songfestivalnummer. Staat bij mij op de laatste plaats.
Je bent niet de enige die er zo over denktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef Redefine het volgende:
Het enige irritante aan Conchita Wurst vind ik het hoge drama queen gehalte. Ik vind haar erg gemaakt en nep overkomen. Al is het nog net binnen de perken om echt storend te worden.
Albanie deed mee aan de halve finales, mag dus gewoon stemmenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef k3vil het volgende:
Ik begin te snappen waarom God besloot Sodom en Gomorrah te vernietigen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hopelijk straffen ze die onzin af.
Je kunt er in Nederland niet eens voor uitkomen dat je dit volgt zonder dat men denkt dat je homoseksueel bent.
Kappen met die onzin. Of een echte zangeres sturen of gewoon je haren knippen en een pak aantrekken.
Ik had stiekem het idee dat ze hun inspiratie en informatie van dit forum haaldenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het viel mij op dat ze het tijdens de semi's dit jaar vaak over kansen bij bookmakers hadden en ook regelmatig even een op refresh moesten drukken als er gevraagd werd hoe een liedje het zou gaan doen.
Het is allemaal nog een beetje nieuw voor ze
De semi's waren volgens mij wel enorme -onbedoelde- reclame voor wedden omdat er zo vaak aan bookmakers gerefereerd werd.
Ik ben het met je eens hoor, als de markt gevuld is, is betfair het meest betrouwbaar en vaak ook marktleider. Al was het alleen al vanwege arbing. Die plaatjes van oddchecker skip ik ook standaard, want betfair vind ik in dit geval meer zeggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is altijd de marktleider:
Jij bent zelf ook een drama queen met issues gezien je reacties in het Oostenrijk topicquote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:36 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er zo over denkt
Dat. Oostenrijk gaat winnen. Dat is een zekerheidjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:29 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ben bang dat heel veel West-Europese landen een politiek statement richting Rusland willen uitbrengen en daarom massaal stemmen op Oostenrijk. De PR-machine van dit manwijf draait ook op volle toeren.
Nou, ik weet niet hoor... ultimo blijft bij het grote publiek hangen dat er een man in een jurk stond die vrouw speelde met een baard, niet dat het een goed liedje was dat goed werd uitgevoerd. Wellicht willen ook de westerse landen het terug naar de kern-gevoel behouden: een liedjesfestival zonder kermis. Hoe je het ook wendt of keert, een Zweden of Nederland past meer bij dat principe dan Oostenrijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:29 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ben bang dat heel veel West-Europese landen een politiek statement richting Rusland willen uitbrengen en daarom massaal stemmen op Oostenrijk. De PR-machine van dit manwijf draait ook op volle toeren.
Ze moeten Ilse en Waylon een beetje helpen door punten te geven aan San Marino, Wit-Rusland en dergelijkequote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:45 schreef KoningPils het volgende:
Vanavond geeft Nederland als tiende de punten door
Zoals Albanie? Die gaf in 2009 veel punten aan de Toppersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze moeten Ilse en Waylon een beetje helpen door punten te geven aan San Marino, Wit-Rusland en dergelijkeen toevallig Zweden en Oostenrijk vergeten
En Zweden en Oostenrijk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:45 schreef KoningPils het volgende:
Vanavond geeft Nederland als tiende de punten door
Dankje! Ik hoop dat je goed hebt geslapen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Sportief van je
Ik verlies liever met NL van Oostenrijk in dit geval dan van bv Armenië of Zweden die ook heel hoog staan. Vind ik Oostenrijk serieus beter, ook zonder baard
Weltrust en tot morgen?
België is vrij laat. In Slovenië (als laatste) staan CATS hoger dan baardmans in iTunes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:08 schreef KoningPils het volgende:
18 & 30
http://www.eurovision.tv/(...)oting_order_revealed
Oh oh oh!!! Dat betekent misschien wel dat de Nederlandse punten niet doorslaggevend zijn en de Oostenrijkse welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:08 schreef KoningPils het volgende:
18 & 30
http://www.eurovision.tv/(...)oting_order_revealed
Ik sla Fok ook over, het gaat zo belachelijk snel dat ik anders gewoon heel Eurovisie misquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:17 schreef Andromache het volgende:
Jongens ik ben net als jullie al de hele week hyper! Het zal toch niet??? Helaas ben ik er niet bij vanavond op FOK want dat vindt liefste Coco98 niet gezellig
Nog 12 uur en het egint!!!!!
12 punten zijn 12 punten toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oh oh!!! Dat betekent misschien wel dat de Nederlandse punten niet doorslaggevend zijn en de Oostenrijkse wel![]()
![]()
Ja. Maar hoe later in de show hoe groter de kans dat ze voor de winnaar zijn toch? En dat kan Oostenrijk niet zijn, want die zijn als bijna-laatste aan de beurt. Althans, dat is mijn zaterdagochtendtheorietjequote:
Sterker nog, NL kan met geen puntje verschil winnen van Oostenrijk, als we van meer landen punten hebben gekregen of (als die stand gelijk is) van meer landen 12 punten hebben gekregen dan zijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zou toch wat zijn dat NL met één puntje wint van Oostemrijk. Of kan dat niet
Koop een Oostenrijks prepaid kaartje en stem op Nederlandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:10 schreef Copthorne het volgende:
Frappant dat ik nu in Oostenrijk ben. Ik ben in Wenen vandaag.
Ik ga het songfestival proberen te kijken.
Ik ook... zelfde reden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik sla Fok ook over, het gaat zo belachelijk snel dat ik anders gewoon heel Eurovisie mis
Ik sla het begrijpen van deze zaterdagochtendtheorie even over.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe later in de show hoe groter de kans dat ze voor de winnaar zijn toch? En dat kan Oostenrijk niet zijn, want die zijn als bijna-laatste aan de beurt. Althans, dat is mijn zaterdagochtendtheorietje
Tenzij Oostenrijk al voorop ligt en ze het zo nog een beetje spannend willen maken... maar je hebt gelijk, het is opvallend dat Oostenrijk achteraan zit... maar ook Zwitserland en Slovenie zitten achteraan, en dat zijn ook landen die ik vol voor Oostenrijk zie gaan, maar waar CATS ook wel punten van gaat krijgen... het is niet te zeggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe later in de show hoe groter de kans dat ze voor de winnaar zijn toch? En dat kan Oostenrijk niet zijn, want die zijn als bijna-laatste aan de beurt. Althans, dat is mijn zaterdagochtendtheorietje
Graag sluit ik me hierbij aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoor... ultimo blijft bij het grote publiek hangen dat er een man in een jurk stond die vrouw speelde met een baard, niet dat het een goed liedje was dat goed werd uitgevoerd. Wellicht willen ook de westerse landen het terug naar de kern-gevoel behouden: een liedjesfestival zonder kermis. Hoe je het ook wendt of keert, een Zweden of Nederland past meer bij dat principe dan Oostenrijk.
Het live topic gaat snel idd en dan is er nog een langzamer topic, ik denk dat deze open blijft en het Livetopic gaat vanmiddag open.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik sla Fok ook over, het gaat zo belachelijk snel dat ik anders gewoon heel Eurovisie mis
Ja citeer de bijbel evenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:28 schreef Strani het volgende:
De victorie schreeuwt niet wanneer hij komt. Hij fluistert, doorbreekt de zachte stilte slechts voor zij die het willen horen. Als een vallend blad dat van vlaag tot vlaag langzaam zijn weg vindt naar de hand die het opvangt.
Nachtelijk donker. Slechts de sterren belichten de stille hoop van de wakers. De slapers weten van niets. Voor nu.
De victorie komt. Snel en onverwacht. De dag zal komen en gaan. Zijn erfenis; de glorie, gegund door allen. Londen valt, zo ook Parijs. Athene en Moskou gaan voor de bijl. Wenen? Ja, zelfs Wenen. De zwarte jaren van wanhoop verdwijnen voorgoed.
Maar voor nu, valt het blad en houden de sterren de wacht. De victorie fluistert zachtjes. Hij komt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:39 schreef aarontje112 het volgende:
Hahahaha Calm After The Storm staat op 34 in Qatar
Dan daalt NL, ze stonden tweede.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ik denk dat de EBU Oostenrijk als winnaar verwacht. De eerste 4 stemmende landen zijn redelijk religieus ingesteld, terwijl er bij de laatste 5 stemmers 3 buren van Oostenrijk langskomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:54 schreef TheVulture het volgende:
Die stemvolgorde doet mij denken dat het tussen Oostenrijk, Nederland en Armenie gaat bij de jury's... en ik gok dat we bij de eerste stemmen niet veel gaan krijgen omdat de hoek is waar ik op voorhand dacht dat CATS daar niet zou aanslaan...als we wel punten van bijvoorbeeld Griekenland, Albanie en Polen krijgen dan wordt het echt interessant.
Ik denk dat we het net niet gaan winnen op de een of andere manier, en dan zou ik toch wel een tikkie balen terwijl ik 5 dagen geleden al blij was als we door zouden gaan
Ik ben niet anti homo ofzo, maar ik kan me voorstellen dat moslims wellicht niet stemmen op een homo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kijkt ook niet verder dan je neus lang is he? Moslim land, dus dan zal het wel anti homo zijn. Dat is in Albanië nou net niet het geval (natuurlijk zijn er wel die anti homo zijn, maar niet zoveel meer dan in het gemiddelde westerse land).
Gvd, die is mooi, ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:13 schreef Slobeend het volgende:
Met Hungy Hands (2e albumtrack) hadden ze zeker gewonnen.
Ik ook. Maar dat komt omdat ik die finale toch wel won.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nog zenuwachtiger dan voor de WK finale van 4 jaar geleden.
Oostenrijk of Nederland inderdaad. Ik hoop dat Nederland Oostenrijk toch weet te verslaan..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de EBU Oostenrijk als winnaar verwacht. De eerste 4 stemmende landen zijn redelijk religieus ingesteld, terwijl er bij de laatste 5 stemmers 3 buren van Oostenrijk langskomen.
Maar geen top 5 noteringen, en dat gebeurde bij Nederland welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:28 schreef Max23 het volgende:
Oostenrijk staat in 29 landen in de iTunes charts. Dat aantal hebben Nederland/Armenië/Zweden geen moment gehaald. Dat laat toch zien dat iedereen het lied toch interessant vind, en niet alleen de 'act'
Wowquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:31 schreef Jif het volgende:
http://m.thedrum.com/stuf(...)#iyK8kd1r1ITb5jAT.01
Nederland gaat winnen ^^
Ehm....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:31 schreef Jif het volgende:
http://m.thedrum.com/stuf(...)#iyK8kd1r1ITb5jAT.01
Nederland gaat winnen ^^
Ik ben de láátste die jou nu kan gerust stellen, I'm a messquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:18 schreef MilaNL het volgende:
Voelen jullie de spanning al? Greys waar ben je je moet ons geruststellen!
Dat het niet heel veelzeggend is dat er veel gesproken wordt over Nederland.quote:
Mgihihihihiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:16 schreef yvonne het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hieeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Niet om het een of ander, maar zou Oekraïne dan niet ook een flinke kans moeten hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de láátste die jou nu kan gerust stellen, I'm a mess![]()
Maar Oostenrijk gaat winnen, met al die politieke anti-Rusland stemmen, hoor
Maar start als eerste, die positie is al kansloos denk ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar zou Oekraïne dan niet ook een flinke kans moeten hebben?
Malta gaat het niet winnen van Nederland.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik luisterde net Malta voor de tweede keer, is toch eigenlijk best een leuk nummer. En Denemarken ook!
Oeioei voor Nederland (sorry Greys)
Héérlijk vond ik diequote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Poepz0r het volgende:
God wat was dat Cake to bake een partij oortyfus zeg
Och, het was iig lekker zuiver gezongen nietwaar?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, in 2011 heb ik blijkbaar even tijdelijk onder een steen geleefd en helemaal het ESF niet gevolgd, want die winnaar zei me helemaal niks. Wat een stom nummer!Hoe kan dat gewonnen hebben?
Nee ik bedoel ook niet qua winnen, maar omdat ze vlak voor Nederland komen... maar goed, misschien maakt dat ook niets uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Malta gaat het niet winnen van Nederland.
Denemarken misschien wel. Hoewel, nee, de jury's stemmen (veel) hoger voor Nederland, maar Denemarken steelt wel veel shine met hun gehuppel pal voor het Nederlandse optreden, in de recaps. Dus minder thuisstemmen voor Nederland.
1. Oostenrijk (met véél voorsprong....)
2. Zweden (onterecht, maar toch)
3. Nederland
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben de láátste die jou nu kan gerust stellen, I'm a mess![]()
Maar Oostenrijk gaat winnen, met al die politieke anti-Rusland stemmen, hoor
Ja maarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:49 schreef Poepz0r het volgende:
31 Spain: (Carolina Casado)
32 Belgium: (Angelique Vlieghe)
33 Italy: (Linus)
In ons voordeel gok ik zo
nietquote:35 Switzerland: (Kurt Aeschbacher)
36 Georgia: (Nodi Tatishvili and Sophi Gelovani)
37 Slovenia: (Ula Furlan)
Nee dat is om het nog een beetje in te laten lopen, zodat het zogenaamd nog spannend is, maar eigenlijk is het dan al een gelopen Conchita race. Sorryquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
België stemt heel laat!
Zie je Greys, we winnen gewoon!
Georgie en Slovenie is niet in het voordeel van Oostenrijk. Eerder in ons voordeel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja maar
[..]
niet
Tweede plek dus van de jury
Lijkt mij ook. En de logica om op Oostenrijk te stemmen om zo Rusland een hak te zetten ontgaat mij ook een beetje, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar zou Oekraïne dan niet ook een flinke kans moeten hebben?
In Slovenië doet Nederland het in vergelijking met de andere kanshebbers het verreweg het beste in de iTunesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja maar
[..]
niet
Tweede plek dus van de jury
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is om het nog een beetje in te laten lopen, zodat het zogenaamd nog spannend is, maar eigenlijk is het dan al een gelopen Conchita race. Sorry
Echt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. En de logica om op Oostenrijk te stemmen om zo Rusland een hak te zetten ontgaat mij ook een beetje, eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Georgie en Slovenie is niet in het voordeel van Oostenrijk. Eerder in ons voordeel.
Jullie zijn top. Geven me hoop.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
In Slovenië doet Nederland het in vergelijking met de andere kanshebbers het verreweg het beste in de iTunes
Nee, dat is zodat onze voorsprong daarvoor nog niet te groot is om nog in te kunnen lopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is om het nog een beetje in te laten lopen, zodat het zogenaamd nog spannend is, maar eigenlijk is het dan al een gelopen Conchita race. Sorry
Nee, want hun nummer is niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je het nummer van 2011 geluisterd dat 2e werd?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, in 2011 heb ik blijkbaar even tijdelijk onder een steen geleefd en helemaal het ESF niet gevolgd, want die winnaar zei me helemaal niks. Wat een stom nummer!Hoe kan dat gewonnen hebben?
Enige wat Conchita heeft is een hoop aanstellerij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want hun nummer is niet goed genoeg.
Conchita heeft de gunfactor.
En bizar goede live zang....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige wat Conchita heeft is een hoop aanstellerij.
Welnee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar een hele negatieve attitude. Aanstellerij ten top.
Inderdaad zag laatst een filmpje van haar dat ze wegliep van het podium nadat ze had gezongen. "It was zo great, i want to go back" En dan doen alsof ze terugloopt en dan weer zegt: "Oh no, i can't go backquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Enige wat Conchita heeft is een hoop aanstellerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |