Jij bent zelf ook een drama queen met issues gezien je reacties in het Oostenrijk topicquote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:36 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er zo over denkt
Dat. Oostenrijk gaat winnen. Dat is een zekerheidjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:29 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ben bang dat heel veel West-Europese landen een politiek statement richting Rusland willen uitbrengen en daarom massaal stemmen op Oostenrijk. De PR-machine van dit manwijf draait ook op volle toeren.
Nou, ik weet niet hoor... ultimo blijft bij het grote publiek hangen dat er een man in een jurk stond die vrouw speelde met een baard, niet dat het een goed liedje was dat goed werd uitgevoerd. Wellicht willen ook de westerse landen het terug naar de kern-gevoel behouden: een liedjesfestival zonder kermis. Hoe je het ook wendt of keert, een Zweden of Nederland past meer bij dat principe dan Oostenrijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:29 schreef Old_Pal het volgende:
Ik ben bang dat heel veel West-Europese landen een politiek statement richting Rusland willen uitbrengen en daarom massaal stemmen op Oostenrijk. De PR-machine van dit manwijf draait ook op volle toeren.
Ze moeten Ilse en Waylon een beetje helpen door punten te geven aan San Marino, Wit-Rusland en dergelijkequote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:45 schreef KoningPils het volgende:
Vanavond geeft Nederland als tiende de punten door
Zoals Albanie? Die gaf in 2009 veel punten aan de Toppersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze moeten Ilse en Waylon een beetje helpen door punten te geven aan San Marino, Wit-Rusland en dergelijkeen toevallig Zweden en Oostenrijk vergeten
En Zweden en Oostenrijk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:45 schreef KoningPils het volgende:
Vanavond geeft Nederland als tiende de punten door
Dankje! Ik hoop dat je goed hebt geslapen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Sportief van je
Ik verlies liever met NL van Oostenrijk in dit geval dan van bv Armenië of Zweden die ook heel hoog staan. Vind ik Oostenrijk serieus beter, ook zonder baard
Weltrust en tot morgen?
België is vrij laat. In Slovenië (als laatste) staan CATS hoger dan baardmans in iTunes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:08 schreef KoningPils het volgende:
18 & 30
http://www.eurovision.tv/(...)oting_order_revealed
Oh oh oh!!! Dat betekent misschien wel dat de Nederlandse punten niet doorslaggevend zijn en de Oostenrijkse welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:08 schreef KoningPils het volgende:
18 & 30
http://www.eurovision.tv/(...)oting_order_revealed
Ik sla Fok ook over, het gaat zo belachelijk snel dat ik anders gewoon heel Eurovisie misquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:17 schreef Andromache het volgende:
Jongens ik ben net als jullie al de hele week hyper! Het zal toch niet??? Helaas ben ik er niet bij vanavond op FOK want dat vindt liefste Coco98 niet gezellig
Nog 12 uur en het egint!!!!!
12 punten zijn 12 punten toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh oh oh!!! Dat betekent misschien wel dat de Nederlandse punten niet doorslaggevend zijn en de Oostenrijkse wel![]()
![]()
Ja. Maar hoe later in de show hoe groter de kans dat ze voor de winnaar zijn toch? En dat kan Oostenrijk niet zijn, want die zijn als bijna-laatste aan de beurt. Althans, dat is mijn zaterdagochtendtheorietjequote:
Sterker nog, NL kan met geen puntje verschil winnen van Oostenrijk, als we van meer landen punten hebben gekregen of (als die stand gelijk is) van meer landen 12 punten hebben gekregen dan zijquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zou toch wat zijn dat NL met één puntje wint van Oostemrijk. Of kan dat niet
Koop een Oostenrijks prepaid kaartje en stem op Nederlandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:10 schreef Copthorne het volgende:
Frappant dat ik nu in Oostenrijk ben. Ik ben in Wenen vandaag.
Ik ga het songfestival proberen te kijken.
Ik ook... zelfde reden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik sla Fok ook over, het gaat zo belachelijk snel dat ik anders gewoon heel Eurovisie mis
Ik sla het begrijpen van deze zaterdagochtendtheorie even over.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe later in de show hoe groter de kans dat ze voor de winnaar zijn toch? En dat kan Oostenrijk niet zijn, want die zijn als bijna-laatste aan de beurt. Althans, dat is mijn zaterdagochtendtheorietje
Tenzij Oostenrijk al voorop ligt en ze het zo nog een beetje spannend willen maken... maar je hebt gelijk, het is opvallend dat Oostenrijk achteraan zit... maar ook Zwitserland en Slovenie zitten achteraan, en dat zijn ook landen die ik vol voor Oostenrijk zie gaan, maar waar CATS ook wel punten van gaat krijgen... het is niet te zeggenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe later in de show hoe groter de kans dat ze voor de winnaar zijn toch? En dat kan Oostenrijk niet zijn, want die zijn als bijna-laatste aan de beurt. Althans, dat is mijn zaterdagochtendtheorietje
Graag sluit ik me hierbij aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoor... ultimo blijft bij het grote publiek hangen dat er een man in een jurk stond die vrouw speelde met een baard, niet dat het een goed liedje was dat goed werd uitgevoerd. Wellicht willen ook de westerse landen het terug naar de kern-gevoel behouden: een liedjesfestival zonder kermis. Hoe je het ook wendt of keert, een Zweden of Nederland past meer bij dat principe dan Oostenrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |