Dan wordt jij zelf Het Wicht naast Het Hoofd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
Ja, sowieso in de zaal kijken met zijn allen, kaarten kopen
Maar ik kan daar ook wel aan zo'n achterdeschermenplekje komen, alleen daarom al moeten we winnen, gaan we live verslag geven op FOK!![]()
En dan haten jullie me na tien minuten omdat ik overal doorheen tetter
Ik betwijfel ook of ik het volgend jaar nog zou kunnen zingen, maar wie weet. Anders trek je gewoon je wenkbrauw op, dan wordt de trekker vast niet over gehaaldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hebben ze inderdaad zeer goed gedaan en wmb mag dat ook omgezet worden in een zeer goede uitslag![]()
Ze zingen niet vals, geen last van jarenlange bevoordeling door block voting dus als ze winnen kan ik er zeker mee leven![]()
Maar als je volgend jaar een pistool tegen mijn hoofd zet om dat liedje te zingen dan krijg ik hier waarschijnlijk een (matig en kort) afscheidstopic.
Greys ON Greys OFFquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
Maar ik kan daar ook wel aan zo'n achterdeschermenplekje komen, alleen daarom al moeten we winnen, gaan we live verslag geven op FOK!![]()
Ja! Dan wordt APK of Zijn Buurman Het Hoofd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan wordt jij zelf Het Wicht naast Het Hoofd.
Oh, dan stuur ik zeker de buurmanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
De gemiddelde ESF journalist is niet van veel beter niveau, gezien de persconferenties. Dus ik denk niet dat je uit de toon valtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:17 schreef Greys het volgende:
#eyebrowquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Dan wordt APK of Zijn Buurman Het Hoofd.
En dan ga ik constant heel irritant De Wenkbrauw proberen na te doen ergens half links in beeld en overal doorheen schetteren, tot ik verzocht word het pand te verlaten. Nu al zin in![]()
De randdebielen staan sowieso in de rij. Dries staat zondagochtend bij de TROS voor de deurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Weet je waar ik wel echt bang voor ben?
Stel dát we winnen?
Onze inzending van volgend jaar dan
Dat dan ineens de randdebielen in de rij staan om mee te willen gaan doen en dat na deze twee kwalitatief goede inzendingen we dan ineens weer voor joker staan met niet alleen onze presentatoren, maar ook de inzending.
Ik vind het lastig in te schatten. OF ze staan in de rij, de goede artiesten, OF ze doen niet mee, 'want twee keer achter elkaar winnen gebeurt vast niet'. En dan krijgen we Nielson en Miss Montreal. Bewaar mequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Onze inzending van volgend jaar dan Dat dan ineens de randdebielen in de rij staan om mee te willen gaan doen en dat na deze twee kwalitatief goede
Ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:22 schreef KoningPils het volgende:
[..]
De randdebielen staan sowieso in de rij. Dries staat zondagochtend bij de TROS voor de deur
Hoehoeeeeee hoehoeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het lastig in te schatten. OF ze staan in de rij, de goede artiesten, OF ze doen niet mee, 'want twee keer achter elkaar winnen gebeurt vast niet'. En dan krijgen we Nielson en Miss Montreal. Bewaar me
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef APK het volgende:
Oh God, UK begint idd alweer te dalen bij de bookmakers en gaat straks -als de pubs sluiten- Armenie voorbij naar de vierde plaats![]()
Ze mogen die Belgische zanger laten klonen als Engeland wint en ik vreet zijn nakomelingen ook op
Ga me nou niet vertellen dat JIJ in dit stadium de UK niet gebacked hebt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef APK het volgende:
Oh God, UK begint idd alweer te dalen bij de bookmakers en gaat straks -als de pubs sluiten- Armenie voorbij naar de vierde plaats![]()
Ze mogen die Belgische zanger laten klonen als Engeland wint en ik vreet zijn nakomelingen ook op
Maxima met baard, kan niet fout gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Dat dan ineens de randdebielen in de rij staan om mee te willen gaan doen en dat na deze twee kwalitatief goede inzendingen we dan ineens weer voor joker staan met niet alleen onze presentatoren,
Zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:21 schreef Greys het volgende:
Weet je waar ik wel echt bang voor ben?
Stel dát we winnen?
Onze inzending van volgend jaar dan
Dat dan ineens de randdebielen in de rij staan om mee te willen gaan doen en dat na deze twee kwalitatief goede inzendingen we dan ineens weer voor joker staan met niet alleen onze presentatoren, maar ook de inzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |