Hope springs eternal, zoals ze het daar zelf zo mooi zeggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat misschien tegenvallen, maar dan in de zin dat het 5e wordt ipv 1e.
Het eindigt niet ergens helemaal onderaan
Oh, no funquote:
Ik denk ook dat je er niet ver naast zitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Oostenrijk
2. Nederland
3. Hongarije
4. Zweden
5. Oekraïne
6. Griekenland
7. Armenië
8. Azerbeidzjan
9. Denemarken
10. Malta
11. Noorwegen
12. Rusland
13. Roemenië
14. Montenegro
15. Spanje
16. Zwitserland
17. Wit-Rusland
18. Italië
19. Polen
20. Finland
21. Slovenië
22. IJsland
23. Frankrijk
24. Verenigd Koninkrijk
25. San Marino
26. Duitsland
Ik moet eigenlijk lachen en huilen tegelijk. Dit wens ik ze niet toe morgen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eens voor het nieuwe topic.
Hij is mooi
Ze hebben die meuk zelf besteld hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk lachen en huilen tegelijk. Dit wens ik ze niet toe morgen..
Wat is daar niet slecht aan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef k3vil het volgende:
gvd oostenrijk is ook niet slecht (zojuist bekeken).
We kunnen het daar enkel op winnen door eventuele homohaat oostbloklanden die er niet op stemmen.
Uh... is dit de bedoeling?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is mooi
Dat is ook zo, maar ik denk dat ze niet verwacht hadden in een soort confetti darmstelsel terecht te komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hebben die meuk zelf besteld hoor
Zang, lied, staging. Om maar even 3 dingen te noemen, misschien onbelangrijke dingen, maar toch.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik denk dat ze niet verwacht hadden in een soort confetti darmstelsel terecht te komen.
Zweden 3,9quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan je een overzichtje posten van de odds?
Dit is altijd de marktleider:quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan je een overzichtje posten van de odds?
Is dit de manier hoe Jimmy Jump tegenwoordig de ESF verstoord?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is mooi
Sorry, ik vind het een walgelijke vertoning. Maar alle Albert Verlinde's zullen er weer op stemmen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:39 schreef k3vil het volgende:
[..]
Het is een mooi liedje, en zijn/haar stem mag er wezen.
Een travestiet met een baard en met een typisch songfestivalnummer. Staat bij mij op de laatste plaats.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zang, lied, staging. Om maar even 3 dingen te noemen, misschien onbelangrijke dingen, maar toch.
ik denk dat katholieke landen a la italie/polen er ook niet veel punten aan zullen gevenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sorry, ik vind het een walgelijke vertoning. Maar alle Albert Verlinde's zullen er weer op stemmen.
Dit heeft toch niks meer met confetti te maken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik denk dat ze niet verwacht hadden in een soort confetti darmstelsel terecht te komen.
Ah okee. En toch zie ik Zweden gewoon niet winnen. Dat zou echt te makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden 3,9
Oostenrijk 5
Nederland 5,1
Armenië 11,5
UK 12
Dat soort websites zijn bij mij geblokkeerd...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is altijd de marktleider:
http://www.betfair.com/ex(...)arket?id=1.112178677
Ik hoop het. Ik heb niks tegen heaumeau's, maar dit is weer zo over de top. Dit soort ongein geeft het festival een slechte naam.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef k3vil het volgende:
[..]
ik denk dat katholieke landen a la italie/polen er ook niet veel punten aan zullen geven
Ik durf eigenlijk ook wel te stellen dat, statement of geen statement, Oostenrijk ook gewoon het beste nummer heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Prima om een statement te maken, maar laat het in godsnaam niet het festival winnen. Het beste nummer moet winnen.
probeer anders betfaironline.eu eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ah okee. En toch zie ik Zweden gewoon niet winnen. Dat zou echt te makkelijk zijn.
[..]
Dat soort websites zijn bij mij geblokkeerd...
Door de provider of door ouders?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat soort websites zijn bij mij geblokkeerd...
Typische dertien-in-een-dozijn songfestivalballad. Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk ook wel te stellen dat, statement of geen statement, Oostenrijk ook gewoon het beste nummer heeft.
Kijk zondagmorgen voor de grap eens naar de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:
Dit soort ongein geeft het festival een slechte naam.
Ik vind al die homo's zo irritant altijd maar verder is het wel tof.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk ook wel te stellen dat, statement of geen statement, Oostenrijk ook gewoon het beste nummer heeft.
Tsja het is een vrouw met een baard. Dat kun je kermis noemen. Maar buiten dat is er niks extravagants aan Oostenrijk. En daarbij is zang, nummer en staging gewoon heel erg goed gedaan. Dus ik denk niet dat het slecht voor het ESF is, als het wint.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik heb niks tegen heaumeau's, maar dit is weer zo over de top. Dit soort ongein geeft het festival een slechte naam.
Je vergeet voor het gemak even dat hij zo ongeveer het allerbeste live zingt van alle deelnemersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Een travestiet met een baard en met een typisch songfestivalnummer. Staat bij mij op de laatste plaats.
The Fuck?quote:
Slechte naam =/= slechte kijkcijfers.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk zondagmorgen voor de grap eens naar de kijkcijfers.
Objectief gezien is de muziek prachtig a la Bond, maar de stem is eigenlijk niet uitzonderlijk als je er zonder beeld naar kijkt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er is wel omheen te werken, maar het is nogal kansloze symboolpolitiek.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
The Fuck?
Ik snap dat sommige bookies een geoblock op Nederlandse klanten plaatsen om niet in de problemen te komen, maar dat gaat wel erg ver voor een EU land.
Griekenland, Montenegro, San Marino, Italië, Rusland en Azerbeidzjan lijken me de eerste gegadigden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef k3vil het volgende:
heeft albanie punten te verdelen? die zullen ook wel niet massaal voor oosterrijk stemmen
Niet heel uitzonderlijk, maar zeker voor een man toch vrij goed. En hoe dan ook is de stem wel ontzettend stabiel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Objectief gezien is de muziek prachtig a la Bond, maar de stem is eigenlijk niet uitzonderlijk als je er zonder beeld naar kijkt.
Hopelijk straffen ze die onzin af.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef k3vil het volgende:
heeft albanie punten te verdelen? die zullen ook wel niet massaal voor oosterrijk stemmen
Slierten Armageddon!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is mooi
Hoezo denk jij dat ze een aversie tegen Oostenrijk hebben?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef k3vil het volgende:
is overwegend moslimlandquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezo denk jij dat ze een aversie tegen Oostenrijk hebben?
Ik heb daar echt nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je kunt er in Nederland niet eens voor uitkomen dat je dit volgt zonder dat men denkt dat je homoseksueel bent.
=/= +- $% /carequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Slechte naam =/= slechte kijkcijfers.
Hey, niet outen he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nog nooit last van gehad![]()
Je bent wel een beetje een drama queen.
Hij vindt helemaal niet dat hij in het verkeerde lichaam zit...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
Bovendien hebben we die hele ach, meid, ik zit in het verkeerde lichaam-onzin in 1998 al gehad toch? Toen grepen veel landen met een toplied, waaronder Nederland, naast de winst omdat er zo nodig een omgebouwde homoseksueel moest winnen. Is dit 1998 in een nieuw jasje ofzo?
Ik zag eerder deze week een bonus van een officiële Belgische bookie voorbijkomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is wel omheen te werken, maar het is nogal kansloze symboolpolitiek.
Je kijkt ook niet verder dan je neus lang is he? Moslim land, dus dan zal het wel anti homo zijn. Dat is in Albanië nou net niet het geval (natuurlijk zijn er wel die anti homo zijn, maar niet zoveel meer dan in het gemiddelde westerse land).quote:
Maar toen was het een slecht lied en een slechte performance. Hoewel iedereen alleen die baard zal onthouden, is dit gewoon een goed nummer dat goed wordt uitgevoerd....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
Bovendien hebben we die hele ach, meid, ik zit in het verkeerde lichaam-onzin in 1998 al gehad toch? Toen grepen veel landen met een toplied, waaronder Nederland, naast de winst omdat er zo nodig een omgebouwde homoseksueel moest winnen. Is dit 1998 in een nieuw jasje ofzo?
Ben bang dat de discussie daar vandaan komt, maar ik ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vindt helemaal niet dat hij in het verkeerde lichaam zit...
Maar is dit niet meer een discussie voor in het Oostenrijk topic dan in het Nederland topic?
Als ik op de middelbare school zei dat ik het ESF had gekeken, dan was de eerste vraag "ben je heaumeau?". Maakt me verder niet uit, ik begrijp alleen niet waarom er altijd kitsch tussen moet zitten en waarom dat het vaak goed doet. Maakt van een potentieel mooi festival een zielige poppenkast.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Israël had in 1998 helemaal niet zo'n slecht liedje. Ja het speelde een rol wat Dana was, maar zonder aansprekend liedje had het nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
Ja, was een topact.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Copthorne het volgende:
Iedereen kan zich Oekraïne 2007 nog herinneren neem ik aan. Willen we zo'n festival?
Slechte performance ja. Slecht liedje, nee. Daarvoor was het veel te aanstekelijk. Daarmee zeg ik niet dat het een wereldnummer is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar toen was het een slecht lied en een slechte performance. Hoewel iedereen alleen die baard zal onthouden, is dit gewoon een goed nummer dat goed wordt uitgevoerd....
Dana was geen rol?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Israël had in 1998 helemaal niet zo'n slecht liedje. Ja het speelde een rol wat Dana was, maar zonder aansprekend liedje had het nooit gewonnen.
Het zit je wel dwars he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
Hmmm oh ik juist ontzettendquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lieverd, er is dit jaar maar één zo'n act, vind je dat al niet een enorme vooruitgang?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als ik op de middelbare school zei dat ik het ESF had gekeken, dan was de eerste vraag "ben je heaumeau?". Maakt me verder niet uit, ik begrijp alleen niet waarom er altijd kitsch tussen moet zitten en waarom dat het vaak goed doet. Maakt van een potentieel mooi festival een zielige poppenkast.
Iedereen kan zich Oekraïne 2007 nog herinneren neem ik aan. Willen we zo'n festival?
De laatste jaren staan inderdaad bol van de circusacts in de top tien. Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als ik op de middelbare school zei dat ik het ESF had gekeken, dan was de eerste vraag "ben je heaumeau?". Maakt me verder niet uit, ik begrijp alleen niet waarom er altijd kitsch tussen moet zitten en waarom dat het vaak goed doet. Maakt van een potentieel mooi festival een zielige poppenkast.
Dat was het wel. Maar dat heeft niet veel met mijn opmerking over het liedje zelf te maken.quote:
Klaar hier dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, er is dit jaar maar één zo'n act, vind je dat al niet een enorme vooruitgang?
Kunnen we het daar in elk geval al over eens zijn? Heb je de andere inzendingen allemaal gezien? Kwaliteit is heel hoog dit jaar, er is al lang een ommekeer in gang gezet een jaar of 2-3 geleden dat het niet meer allemaal glitterkermis is. En dat Oostblokfeestje enzo is ook al jaren achterhaald, voornamelijk Westerse winnaars.
Ik vind de discussie best interessant en ik ben ook helemaal geen mod, maar dit topic gaat inmiddels over alles behalve de Nederlandse inzending
Doe Oostenrijk lekker hier: ESF / [2014] Oostenrijk - Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix alsjeblieft, daar is die discussie al een tijdje gaande namelijk![]()
Of open een apart topic over het punt dat je wilt maken
Dat was gelukkig vanmiddag en niet vanavond.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef marcodej het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Oh NO! DIT GAAT HELEMAAL FOUT!
Dat maakt niet zo uit. Bij de Jury vanavond ging het wel goed en daar waren de punten pas te verdienen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef marcodej het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Oh NO! DIT GAAT HELEMAAL FOUT!
Heb je ook wel gelijk in... maar het was een slechter liedje dan dit lied, in elk geval, en véél slechter gezongen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechte performance ja. Slecht liedje, nee. Daarvoor was het veel te aanstekelijk. Daarmee zeg ik niet dat het een wereldnummer is.
Juiste blik op de Jury en ze vallen als bosjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was gelukkig vanmiddag en niet vanavond.
Maar wel op tijd oprotten met dat Basim-banner-ding hoor, inderdaad
Ah misschien dat ik daar gelukkig nooit veel last van heb gehad. Nooit het gevoel gehad mij als hetero te moeten verdedigen omdat ik het ESF kijk (sowieso kijken naar schaarsgeklede schoonheden uit alle windstreken moeten verdedigen als man zijndequote:
Ik denk eerder na de wenkbrauw.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Greys het volgende:
Ik maak me nog wel een pietsie zorgen om De Knipoog.
Dat die in de plaats komt voor De Wenkbrauw
Gewoon én een Knipoog én een Wenkbrauw en we winnen met 100 punten verschil.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Greys het volgende:
Ik maak me nog wel een pietsie zorgen om De Knipoog.
Dat die in de plaats komt voor De Wenkbrauw
Dat is waar ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in... maar het was een slechter liedje dan dit lied, in elk geval, en véél slechter gezongen.
Ja, ik wil!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon én een Knipoog én een Wenkbrauw en we winnen met 100 punten verschil.
Ook!quote:
Eigenlijk is bijna alles off topic. Maak ik mij ook veel schuldig aanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieverd, er is dit jaar maar één zo'n act, vind je dat al niet een enorme vooruitgang?
Kunnen we het daar in elk geval al over eens zijn? Heb je de andere inzendingen allemaal gezien? Kwaliteit is heel hoog dit jaar, er is al lang een ommekeer in gang gezet een jaar of 2-3 geleden dat het niet meer allemaal glitterkermis is. En dat Oostblokfeestje enzo is ook al jaren achterhaald, voornamelijk Westerse winnaars.
Ik vind de discussie best interessant en ik ben ook helemaal geen mod, maar dit topic gaat inmiddels over alles behalve de Nederlandse inzending
Doe Oostenrijk lekker hier: ESF / [2014] Oostenrijk - Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix alsjeblieft, daar is die discussie al een tijdje gaande namelijk![]()
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog een hashtag beweging erbij en ze winnen met de grootste voorsprong ooitquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon én een Knipoog én een Wenkbrauw en we winnen met 100 punten verschil.
Het Conchita topic ging anders aardig, ook hierover...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk is bijna alles off topic. Maak ik mij ook veel schuldig aan![]()
Maar dat komt, omdat dit het enige topic is, waar er discussie is. De andere topics zijn vrij dood.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:08 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Ik hou er nu over op. Laten we Ilse en Waylon aanmoedigen.
Luister je nog naar de adviezen die ik heb gegeven qua lekkere dingetjes?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef yvonne het volgende:
Slapen nu,morgen lekkere dingetjes halen,ik ben er klaar voor.
uiteraard!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Luister je nog naar de adviezen die ik heb gegeven qua lekkere dingetjes?
Dat laatste herken ik wel, like care, maar ze kijken toch welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Redefine het volgende:
Praten over het ESF doe ik echter nauwelijks om andere redenen. Mensen hebben er altijd een verkeerd beeld van (kermis, vriendjespolitiek).
Ik ben bang dat ik hier niet klaar voor benquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef yvonne het volgende:
Ja dat wel. Maar ik doel op veel van mijn andere commentsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Conchita topic ging anders aardig, ook hierover...
In mijn geval worden de vooroordelen juist volledig bevestigdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah misschien dat ik daar gelukkig nooit veel last van heb gehad. Nooit het gevoel gehad mij als hetero te moeten verdedigen omdat ik het ESF kijk (sowieso kijken naar schaarsgeklede schoonheden uit alle windstreken moeten verdedigen als man zijnde).
Praten over het ESF doe ik echter nauwelijks om andere redenen. Mensen hebben er altijd een verkeerd beeld van (kermis, vriendjespolitiek).
Je hebt wel gelijk. Anders gaan ze de uitslag nog nazoeken op belChinezen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, gewoon winnen met 100 punten verschil lijkt me redelijk. Bij meer gaan die andere landen nog denken dat we ze willen vernederen.
Noorwegen vorig jaar was wel een stuk beter en afwijkender dan Zweden dit jaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef Fossieltje het volgende:
Zweden doet mij denken aan Margaret Berger (Noorwegen) in 2013. Die eindigde hoog, maar heeft niet gewonnen. Ik denk dat Zweden ook zo'n geval wordt.
Welkom bij het topic van de kinderen van het universumquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:09 schreef yvonne het volgende:
Ik lig al in bed met het Oostenrijkse lied in mn hoofd. Komt allemaal goed. Top 5 zeker!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik hier niet klaar voor ben![]()
Trek het nu al amper, die beetje 'favorieten'-rol die we niet gewend zijn.
Nu al medelijden met mijn buren morgen...
Als Nederland wint, vrees ik dat er weinig stilte is na de stormquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Welkom bij het topic van de kinderen van het universum
Top 5 voor Oostenrijk of Nederland?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lig al in bed met het Oostenrijkse lied in mn hoofd. Komt allemaal goed. Top 5 zeker!
Ja, het liedje was beter inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noorwegen vorig jaar was wel een stuk beter en afwijkender dan Zweden dit jaar
FOK! is mij lief, maar ik ben blij dat ik dan niet aanwezig benquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als Nederland wint, vrees ik dat er weinig stilte is na de stormNou ja, die storm duurt dan zo lang, dat we vergeten wat stilte is.
Beide!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Top 5 voor Oostenrijk of Nederland?
Of allebei?
Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend gaan we allemaal raisen laik a fienix als we uit bed komen
nou dar recente laik a fieniks wordt toch ieder jaar moelijker,whehehequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Greys het volgende:
Ik denk nog steeds dat mijn account gekaapt is en dat ik op een soort tweede wereld van FOK! en Betfair kijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef Greys het volgende:
Maar jongens, van te voren iedereen die riep (inclusief ik zelf) dat country never zou scoren op het Eurovisie en nu dit
Ik heb het de hele dag in mijn hoofd, mijn ouders worden er gek vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:17 schreef Greys het volgende:
ja hoor,kutfoon :dat en recen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
nou dar recente laik a fieniks wordt toch ieder jaar moelijker,whehehe
Meer Waylon na een flinke nacht doorhalen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zet nou gewoon die autocorrectie eens uit en lees eens wat je gaat posten voor je op 'invoeren' druktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja. Dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat mijn account gekaapt is en dat ik op een soort tweede wereld van FOK! en Betfair kijk
Waarom roept dit na 4 jaar shocktherapie nog steeds Sieneke associaties op?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb het de hele dag in mijn hoofd
Zit er tegenwoordig autocorrectie op telefoons?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zet nou gewoon die autocorrectie eens uit en lees eens wat je gaat posten voor je op 'invoeren' drukt
Ik niet van het fluitje van Zwitserland.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:24 schreef Greys het volgende:
Ik kom niet van het fluitje van Denemarken af
Stap nou eens in het nieuwe tijdperk, Roozjee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig autocorrectie op telefoons?
Het blijft hier vooral bij die 'scoobadoobabeebeeba' (oid). Al moet ik zeggen dat ik de laatste dagen CATS toch ook veel loop te neuriëen. 't is op zijn eigen manier toch stiekem ook best een meezingerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:24 schreef Greys het volgende:
Ik kom niet van het fluitje van Denemarken af
Die foon is prima.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Stap nou eens in het nieuwe tijdperk, Roozjee.
We gaan wel een keer samen winkelen voor een nieuwe foon voor je
kmost werken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer Waylon na een flinke nacht doorhalen?
Herkenbaar
Oh en vast stom dat ik het zeg, maar ik heb Ons Hysterisch Moment wel een beetje gemist dinsdag
Weltrust!
Veel plezier morgen!
Een meezinger zou ik NL nog niet echt durven noemen, maar ik las op Facebook dat sommige dames hun man er op betrapten CATS te neuriënquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het blijft hier vooral bij die 'scoobadoobabeebeeba' (oid). Al moet ik zeggen dat ik de laatste dagen CATS toch ook veel loop te neuriëen. 't is op zijn eigen manier toch stiekem ook best een meezinger
And back at ya.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
kmost werken.
Trusten allemaal tot morgen.
malle jongen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zet nou gewoon die autocorrectie eens uit en lees eens wat je gaat posten voor je op 'invoeren' drukt
Nouja, het wordt geen inhaken en meelallen op ieder feestje inderdaad, maar hij toen ie eenmaal klikte bleef ie wel aardig in mijn hoofd zitten. Maar ik zie het na een eventuele overwinning ook best door groepjes supporters uit volle borst gezongen worden. Misschien nog wel makkelijker dan sommige meer typische eurovisie nummers.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Een meezinger zou ik NL nog niet echt durven noemen, maar ik las op Facebook dat sommige dames hun man er op betrapten CATS te neuriën
Welterusten!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Greys het volgende:
Ja, ik ga ook een poging doen tot slapen.
Tot straks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |