quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Die bewaren ze tot het laatst, dan ontploft de zaal
Johannes kom er maar inquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Als Oostenrijk doorgaat, mag Johannes mij slaan
* johannes_vermeer slaat Cavaliers helemaal het ziekenhuis inquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Als Oostenrijk doorgaat, mag Johannes mij slaan
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
Ja zie je wel!
Oostenrijk expres als laatst, net als Nederland vorig jaar
Nou nou nouquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer slaat Cavaliers helemaal het ziekenhuis in
Maakt mensen nog wat wanhopiger om te stemmen zaterdag. Pure manipulatie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat raar om zo'n topfavoriet tot het laatst te bewaren
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Oostenrijk![]()
![]()
Het land van Hitler en Haider![]()
![]()
je gaat me toch niet vertellen dat jij keek hequote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef remlof het volgende:
Wat vindt de FPÖ eigenlijk van de Oostenrijkse inzending?
Wat is het nou officieel, een man of en vrouw? Heb dat allemaal even gemist.quote:
Nederland heeft Volkertquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Oostenrijk![]()
![]()
![]()
En Fritzlquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Oostenrijk![]()
![]()
![]()
Nee, ik zit op P&W te wachten en hoor het op de achtergrond.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat jij keek he
Hahah geen minderjarige meid waar je op kan fappen maar een manwijf met baardquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Oostenrijk![]()
![]()
![]()
Geboren als man en alles zit er ook nog op/aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat is het nou officieel, een man of en vrouw? Heb dat allemaal even gemist.
Nou, ze hebben wel tig keer aangegeven dat het willekeurig is, dus ik neem aan dat vrijwel niemand daarin traptquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maakt mensen nog wat wanhopiger om te stemmen zaterdag. Pure manipulatie.
Hebben die er toch weer voor gezorgd dat Israël niet doorgaat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Oostenrijk![]()
![]()
![]()
Smoesjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zit op P&W te wachten en hoor het op de achtergrond.
Ah dat zag ik niet. Dan is het goed!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers kwam aan alors he. Dat is mijn kleine zusje.
Ervan uitgaan dat Oost-Europeanen stemmen op UKquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 5 finale voorspelling:
1. Nederland
2. Zweden
3. Oostenrijk
4. UK
5. Armenië
* Cavaliers heeft auwquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer slaat Cavaliers helemaal het ziekenhuis in
Ze hebben vorig jaar toch aangegeven dat ze NEderland expres als laatste noemden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ze hebben wel tig keer aangegeven dat het willekeurig is, dus ik neem aan dat vrijwel niemand daarin trapt
Dus je doet aan incest?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers kwam aan alors he. Dat is mijn kleine zusje.
Oh ik ook natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdag kijk ik wel hoor
Als het voetballen afgelopen is.
Waarom doet Palestina niet mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de mening van Inzanity
Ja, om het spannend te maken, maar niet om stemmen te winnen... daar trapt hopelijk niemand in.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar toch aangegeven dat ze NEderland expres als laatste noemden?
Op die manier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geboren als man en alles zit er ook nog op/aan
Oekraine alsjeblieft niet zeg....quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
Slovenie, Oekraine of Oostenrijk gaat winnen
Dana Internationalquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Op die manier.Nog opvallender dus dan die van een aantal jaren terug, dat was een Israëlische toch, ben de naam even kwijt.
zit niet in de EBU. Marokko welquote:
Viva la diva! Kom ook niet op de naam alleen oip het liedjequote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Op die manier.Nog opvallender dus dan die van een aantal jaren terug, dat was een Israëlische toch, ben de naam even kwijt.
Die eerste twee gaan noooooit niet winnen, daar hoef je geen kenner voor te zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
Slovenie, Oekraine of Oostenrijk gaat winnen
Ah, het lag dus niet aan mijn tvquote:
Na de finale pas geloof ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveelste is Nederland geworden in de halve finale, wordt dat bekend gemaakt?
Zondag pas.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh dacht dat mijn tv dat deedquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
Ennnnn het beeld gaat op zwart bij de Belg
Wat wil je na zo'n uitzendingquote:
Volgens mij pas na de finale, geloof op zondag ergens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Op de Belg zeiden ze van niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:04 schreef Fascination het volgende:
Wit-Rusland heeft Oostenrijk blijkbaar toch wel uitgezonden.
Ik dacht dat ookquote:
Ja jij moet weer speciaal doen hè? Met een werkend beeldquote:
Nou Zweden en Armenië staan eromheen en die waren ook al gisterenquote:
Nee ze zeiden schijnbaarquote:
Ik heb UPC misschien jullie ziggo of zo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat ookMaar ik was niet de enige blijkt
[..]
Ja jij moet weer speciaal doen hè? Met een werkend beeld
Zeiden ze net bij shownieuws.quote:
4.2 voor Zweden en 4.1 voor Nederland, maar je kunt even niet inzetten nu (zal straks wel weer mogen)quote:
Toch vrees ik voor hun dat conservatief Oost-Europa hier niet op gaat stemmen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef MilaNL het volgende:
Oostenrijk kun je nu live zien stijgen bij de bookmakers
Hoe goed is Waylon met karatetrappen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, we weten allemaal wat er is gebeurd bij de echte finale waar het om draaide en dan heb ik het niet over Anouk.
Jij bent zeker speciaalquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb UPC misschien jullie ziggo of zo?
En ik ben gewoon speciaal
ongeveer op plek 14-18quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
Nou ben benieuwd op welke plek we eindigen!
Oh 4.1 is nog wel aardig. Morgen even kijken bij Unibet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
4.2 voor Zweden en 4.1 voor Nederland, maar je kunt even niet inzetten nu (zal straks wel weer mogen)
Het was ook gewoon slecht, op haar stemmen omdat ze een baardje heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch vrees ik voor hun dat conservatief Oost-Europa hier niet op gaat stemmen.
jammer van de hele baardact eromheenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Nia het volgende:
Conchita was echt mega goed. De rest van de nummers deed me weinig.
Denk het ook niet nee. Hoewel de kijkers van dit programma misschien wat minder conservatief zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat idd. Maar West- Europa massaal denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee joh, had je een week eerder moeten doen toen je 150 keer je inzet kreegquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh 4.1 is nog wel aardig. Morgen even kijken bij Unibet.
25% kans dus op een hoop gifjes in dit topic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
4.2 voor Zweden en 4.1 voor Nederland, maar je kunt even niet inzetten nu (zal straks wel weer mogen)
Ik heb er totaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, had je een week eerder moeten doen toen je 150 keer je inzet kreeg
Mooie meid mooie stem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Ierland als land maar die troela...good riddance.
TETTENquote:
Die baard is niet rullevant. Vocaal was het gewoon het beste liedje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het was ook gewoon slecht, op haar stemmen omdat ze een baardje heeft.
ik nietquote:
Ja dat was me een chagrijnig ding, en het lied was teveel Only Teardrops lightquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Ierland als land maar die troela...good riddance.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die baard is niet rullevant. Vocaal was het gewoon het beste liedje.
quote:
maar het leidt wel af van het liedje en niet positief vind ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die baard is niet rullevant. Vocaal was het gewoon het beste liedje.
ik vond het geen slecht nrquote:
Ik niet in ieder gevalquote:
politiek correct gaat altijd boven kwaliteit. Volgend jaar moeten we een hommosensuele moslim sturen, dan winnen we zeker.quote:
heeft zelfs geen fuck met Europa te makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik niet in ieder gevalen ik snap nog steeds niet waarom Israël nog steeds meedoet met dit festival, zoveel hebben de huidige generaties nou ook niet meer met Europa.
Doeiquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zweden of oostenrijk.
Ik ga nu echt weg.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
politiek correct gaat altijd boven kwaliteit. Volgend jaar moeten we een hommosensuele moslim sturen, dan winnen we zeker.
EBU is dan ook niet aan de continentale grenzen gebonden..quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeft zelfs geen fuck met Europa te maken
Mee eens.. Finland had voor mij niet gehoeven.quote:
gelukkig welquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het best gezellig hier vanavond
Scandinavië, UK, Ierland, NL, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland...vrees dat het niet genoeg is. Al er is natuurlijk ook een vakjury. Daar gaat ze natuurlijk wel hoog scoren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat idd. Maar West- Europa massaal denk ik.
goed liedje met een goede zangeresquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom denken mensen dat Slovenie gaat winnen? Nevernooit.
miste wel de mooie gifjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Ik niet zo erg eigenlijkquote:
Moeten we vaker doenquote:
Ik kan me nog voorstellen dat het vroeger nog een nut had, Europese Joden die na de oorlog naar Israël zijn vertrokken maar ondertussen zijn we wat generaties verder en lijkt het me dat die generaties toch al voor een groot deel verdwenen zijn en dat hun nakomelingen nog maar weinig met Europa hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeft zelfs geen fuck met Europa te maken
Ik zat nu ook niet in de kroegquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je had het vanavond iets minder druk.
dat ja...quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan me nog voorstellen dat het vroeger nog een nut had, Europese Joden die na de oorlog naar Israël zijn vertrokken maar ondertussen zijn we wat generaties verder en lijkt het me dat die generaties toch al voor een groot deel verdwenen zijn en dat hun nakomelingen nog maar weinig met Europa hebben.
nee, ik blijf hierquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
dan ga je maar naar een andere site
Ik root voor sloveniequote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roemenie of Slovenie
en een kleine kans voor Ilse/Waylon
quote:
Klinkt goed. Gaat het verder wel goed overigens? Topic zal nu toch wel uitsterven qua activiteitquote:
Als we steeds meer landen krijgen is het wellicht een oplossing om al die voorrondes een beetje in te perken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ja...
en natuurlijk hebben ze goede dingen gebracht in het verleden,maar het wordt tijd voor een reorganisatie zo langzamerhand
Ik heb het ook gelezen, geen idee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Mensen, ik heb me kostelijk geamuseerd met jullie live-verslagen!!!
Maar ik las dat Conchita hermafrodiet is...dus niet zomaar een travo..klopt dat?
Nee, klopt niet. Conchita is gewoon 100% man, maar kleed zich als vrouw. Simpelweg een travestiet dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Mensen, ik heb me kostelijk geamuseerd met jullie live-verslagen!!!
Maar ik las dat Conchita hermafrodiet is...dus niet zomaar een travo..klopt dat?
Ah ok. Thxquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, klopt niet. Conchita is gewoon 100% man, maar kleed zich als vrouw. Simpelweg een travestiet dus.
Zoals?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:44 schreef hhh38 het volgende:
Waarom doen er eigenlijk zoveel landen uit Oost-Europa niet mee?
Alle leden van EBU mogen meedoenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:48 schreef hhh38 het volgende:
Tsjechie, Slowakije, Servie, Kroatie, Bulgarije
Maar waarom doen ze dit jaar niet meequote:
Landen kunnen er voor kiezen niet mee te doen. Geld, slechte resultaten, ruzie met buren, politiek getint nummer in willen zenden..quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar waarom doen ze dit jaar niet mee
Ik bedoelde meer dat het opvalt dat het vooral oost-europese landen zijn die dit jaar niet meedoen
Tsjechië doet sinds 2009 niet mee. De overige landen zullen wel hun redenen hebben ook, zoals Peter aangeeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar waarom doen ze dit jaar niet mee
Ik bedoelde meer dat het opvalt dat het vooral oost-europese landen zijn die dit jaar niet meedoen
Waarom doen de Tsjechen niet meer mee?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tsjechië doet sinds 2009 niet mee. De overige landen zullen wel hun redenen hebben ook, zoals Peter aangeeft.
Weinig kijkers, dus weinig animo voor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom doen de Tsjechen niet meer mee?
Nu bezig. qua indeling van 1e of 2e helft. Regie bepaalt de volgorde verder.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wanneer wordt de loting bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |