gelukkig welquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het best gezellig hier vanavond
Scandinavië, UK, Ierland, NL, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland...vrees dat het niet genoeg is. Al er is natuurlijk ook een vakjury. Daar gaat ze natuurlijk wel hoog scoren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat idd. Maar West- Europa massaal denk ik.
goed liedje met een goede zangeresquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom denken mensen dat Slovenie gaat winnen? Nevernooit.
miste wel de mooie gifjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Ik niet zo erg eigenlijkquote:
Moeten we vaker doenquote:
Ik kan me nog voorstellen dat het vroeger nog een nut had, Europese Joden die na de oorlog naar Israël zijn vertrokken maar ondertussen zijn we wat generaties verder en lijkt het me dat die generaties toch al voor een groot deel verdwenen zijn en dat hun nakomelingen nog maar weinig met Europa hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeft zelfs geen fuck met Europa te maken
Ik zat nu ook niet in de kroegquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je had het vanavond iets minder druk.
dat ja...quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan me nog voorstellen dat het vroeger nog een nut had, Europese Joden die na de oorlog naar Israël zijn vertrokken maar ondertussen zijn we wat generaties verder en lijkt het me dat die generaties toch al voor een groot deel verdwenen zijn en dat hun nakomelingen nog maar weinig met Europa hebben.
nee, ik blijf hierquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:14 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
dan ga je maar naar een andere site
Ik root voor sloveniequote:Op donderdag 8 mei 2014 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roemenie of Slovenie
en een kleine kans voor Ilse/Waylon
quote:
Klinkt goed. Gaat het verder wel goed overigens? Topic zal nu toch wel uitsterven qua activiteitquote:
Als we steeds meer landen krijgen is het wellicht een oplossing om al die voorrondes een beetje in te perken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ja...
en natuurlijk hebben ze goede dingen gebracht in het verleden,maar het wordt tijd voor een reorganisatie zo langzamerhand
Ik heb het ook gelezen, geen idee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Mensen, ik heb me kostelijk geamuseerd met jullie live-verslagen!!!
Maar ik las dat Conchita hermafrodiet is...dus niet zomaar een travo..klopt dat?
Nee, klopt niet. Conchita is gewoon 100% man, maar kleed zich als vrouw. Simpelweg een travestiet dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Mensen, ik heb me kostelijk geamuseerd met jullie live-verslagen!!!
Maar ik las dat Conchita hermafrodiet is...dus niet zomaar een travo..klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |