Nou, ze hebben wel tig keer aangegeven dat het willekeurig is, dus ik neem aan dat vrijwel niemand daarin traptquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maakt mensen nog wat wanhopiger om te stemmen zaterdag. Pure manipulatie.
Hebben die er toch weer voor gezorgd dat Israël niet doorgaat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Oostenrijk![]()
![]()
Het land van Hitler en Haider![]()
![]()
Smoesjesquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zit op P&W te wachten en hoor het op de achtergrond.
Ah dat zag ik niet. Dan is het goed!quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers kwam aan alors he. Dat is mijn kleine zusje.
Ervan uitgaan dat Oost-Europeanen stemmen op UKquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 5 finale voorspelling:
1. Nederland
2. Zweden
3. Oostenrijk
4. UK
5. Armenië
* Cavaliers heeft auwquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer slaat Cavaliers helemaal het ziekenhuis in
Ze hebben vorig jaar toch aangegeven dat ze NEderland expres als laatste noemden?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ze hebben wel tig keer aangegeven dat het willekeurig is, dus ik neem aan dat vrijwel niemand daarin trapt
Dus je doet aan incest?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers kwam aan alors he. Dat is mijn kleine zusje.
Oh ik ook natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdag kijk ik wel hoor
Als het voetballen afgelopen is.
Waarom doet Palestina niet mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de mening van Inzanity
Ja, om het spannend te maken, maar niet om stemmen te winnen... daar trapt hopelijk niemand in.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben vorig jaar toch aangegeven dat ze NEderland expres als laatste noemden?
Op die manier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geboren als man en alles zit er ook nog op/aan
Oekraine alsjeblieft niet zeg....quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef Anonymousz het volgende:
Slovenie, Oekraine of Oostenrijk gaat winnen
Dana Internationalquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Op die manier.Nog opvallender dus dan die van een aantal jaren terug, dat was een Israëlische toch, ben de naam even kwijt.
zit niet in de EBU. Marokko welquote:
Viva la diva! Kom ook niet op de naam alleen oip het liedjequote:Op donderdag 8 mei 2014 23:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Op die manier.Nog opvallender dus dan die van een aantal jaren terug, dat was een Israëlische toch, ben de naam even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |