jammer van de hele baardact eromheenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Nia het volgende:
Conchita was echt mega goed. De rest van de nummers deed me weinig.
Denk het ook niet nee. Hoewel de kijkers van dit programma misschien wat minder conservatief zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch vrees ik voor hun dat conservatief Oost-Europa hier niet op gaat stemmen.
Dat idd. Maar West- Europa massaal denk ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch vrees ik voor hun dat conservatief Oost-Europa hier niet op gaat stemmen.
Nee joh, had je een week eerder moeten doen toen je 150 keer je inzet kreegquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh 4.1 is nog wel aardig. Morgen even kijken bij Unibet.
25% kans dus op een hoop gifjes in dit topic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
4.2 voor Zweden en 4.1 voor Nederland, maar je kunt even niet inzetten nu (zal straks wel weer mogen)
Ik heb er totaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, had je een week eerder moeten doen toen je 150 keer je inzet kreeg
Mooie meid mooie stem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Ierland als land maar die troela...good riddance.
TETTENquote:
Die baard is niet rullevant. Vocaal was het gewoon het beste liedje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het was ook gewoon slecht, op haar stemmen omdat ze een baardje heeft.
ik nietquote:
Ja dat was me een chagrijnig ding, en het lied was teveel Only Teardrops lightquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Ierland als land maar die troela...good riddance.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die baard is niet rullevant. Vocaal was het gewoon het beste liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |