Maar jij luistert 3fm, jouw mening met betrekking tot muziek is irrelevantquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oke. Eerste 2 albums van Coldplay zijn goed.
Ik zag op http://esctracker.com/ dat ie in Nederland het meest wordt gedownloadquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Europa is een smakeloos continent.
Dat ze niet van cake houden xD
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beste nummer van de avond.
Alleen Noorwegen komt dichtbij.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]Wel een echt ESF liedje. Beetje Celine Dion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar jij luistert 3fm, jouw mening met betrekking tot muziek is irrelevant
Nee, het viel me al op bij die lelijke gitaren waar ik het over had.quote:Ligt het trouwens aan mijn tv, of staat de muziek zacht?
Littlerabbit en ik ontwikkelen esstracker.comquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag op http://esctracker.com/ dat ie in Nederland het meest wordt gedownload
Dit had zo op lowlands gekund natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap nu idd dat dinsdag de betere halve finale was
T is allebei kutquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef DjinN het volgende:
Dit is echt niet te vergelijken met Coldplay
Laat gaan. Deze discussie win je niet. Erop haten is gewoon hip en stoer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oke. Eerste 2 albums van Coldplay zijn goed.
Dit klinkt nog eerder naar Muse dan naar clodplay idd, totdat de ohh-ohh-ohh squote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
Dit is toch geen Coldplay, ik vind het meer Bastille.
behalve dan dat coldplay en dit lied even kut zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef DjinN het volgende:
Dit is echt niet te vergelijken met Coldplay
Krijg je met die mensen uit het alternatieve circuit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, het sonic youth-introduced techniekje wordt ook even misbruikt. Editors vinden dit leuk
Coldplay -oooohtje jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Na die oooohooohoooohtjes gun ik ze geen finale meer. Oprotten met die crap.
Nee ik wil geen banquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Na die oooohooohoooohtjes gun ik ze geen finale meer. Oprotten met die crap.
Ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een enorm zwak voor het land Ierland.
Hopelijk hebben ze een leuk nummer.
Ohquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit en ik ontwikkelen esstracker.com
Maar beste jongen, dat kennen wij helemaal niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deed me vooral denken aan STARSAILOR
Zeg niet zo vloekenquote:
Ik vind deze halve finale veel sterker dan de eerste.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Cee het volgende:
Tragisch besef dat Cake to Bake gewoon de finale had gehaald als ze in deze semi zaten.
Beter blijven ze permanent thuis.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had zo op lowlands gekund natuurlijk
op 3fm welquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar beste jongen, dat kennen wij helemaal niet.
Hij is dan ook degene die er bij mij op heeft aangedrongenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
LR is daarbij wel handig ja, als mijn professionele stalker heeft hij enige ervaring met mij tracken
Als het een kilt is dan mag het.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef noodgang het volgende:
jongens met een rok, vrouwen met een baard,
Wat een avond weer!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
LR is daarbij wel handig ja, als mijn professionele stalker heeft hij enige ervaring met mij tracken
Ohquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is dan ook degene die er bij mij op heeft aangedrongen
Van mij hoeft het de Editors niet te vervangen, 13-in-een-dozijn britpop bandjequote:
Het zijn minder cliché ESF nummers. Dat vind ik dan wel het leuke.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind deze halve finale veel sterker dan de eerste.
Hooguit omdat ze de CATS-zangers dood vervelenquote:
riverdancequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben toch meer fan van de Ierse/Keltische volksmuziek
jammer dit
Uit de goedheid van je hart wellicht?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Geen tracker nodig ook nee. Geen idee waarom ik mijn 'concurrenten' zou bijstaan eigenlijk
Ik zou er niet om wenen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien gaat giel wel dood tijdens zn poging
quote:
Jij komt niet echt aan je trekken he?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Peter het volgende:
kerels hebben teveel aan, matig nummerb ook
helemaal een beetje?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik word hier helemaal geil van een beetje
Wat dacht je dan? Zangkwaliteit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Ze staat daar alleen vanwege haar tetten
En daar moeten wij dan intrappen
oh wacht
Dat leuke ierse tune is wel leuk hoor dus ik zou een 6 geven inclusief moeite.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is een 5,5. Het is niet de ondergrens, maar ik zou het nooit zelf opzetten
Wellicht. En ik gun je die aandacht van harte. Mocht het niet louter positief zijn sta ik toch altijd paraat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uit de goedheid van je hart wellicht?
Ik ben voor de TV gaan zitten met het idee prachtige liederen ten gehore te krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Zangkwaliteit?
quote:
Ik kan altijd op je rekenenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht. En ik gun je die aandacht van harte. Mocht het niet louter positief zijn sta ik toch altijd paraat.
Broekjes onder de kilt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:45 schreef Peter het volgende:
kerels hebben teveel aan, matig nummerb ook
Ik ben heul niet Iersquote:
Puber.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
ik word geil van cristiano ronaldoquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |