Ik heb huilend in mijn bed gelegen...al was dat meer door de voorstukjes van komende week.quote:
quote:
Daar had ik de videoclip van gezien vanmiddag, klonk wel leuk iddquote:
cake to bakequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Hoe heette dat nummer van Letland nu? Ik heb het volgens mij niet goed verstaan.
Dat wordt ook een topshow, helaas EL finalquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb huilend in mijn bed gelegen...al was dat meer door de voorstukjes van komende week.
Poeh nog niemand eigenlijk. Nog niets gehoord waar ik van van mijn stoel afval.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Yvonne/Karina, wie is jullie favoriet?
Ik vind Zweden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef blonchi het volgende:
Lieve Fokkerts,
Mag ik hier voorzichtig uit concluderen dat Oostenrijk jullie zorgen baard?
Bij mij is dat helemaal niet stiekem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.
Alleen bij Zlata.
Stiekem ook bij Cezar.
Cake to bakequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Hoe heette dat nummer van Letland nu? Ik heb het volgens mij niet goed verstaan.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef blonchi het volgende:
Lieve Fokkerts,
Mag ik hier voorzichtig uit concluderen dat Oostenrijk jullie zorgen baard?
Ik denk dat ik die niet gehoord hebquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zweden is toch mooivan eergister.
Agreedquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef Wild_Overstekend het volgende:
nooit gedacht dat ik de baard beter zou vinden dan deze lampenkap.
Uh, oke. Eerste 2 albums van Coldplay zijn goed.quote:
Alleen de landen die bij voorbaat al door zouden gaan pakken alle 5 al een top 10 plek vermoed ikquote:
Coldplay is kut.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oke. Eerste 2 albums van Coldplay zijn goed.
Hoe kon die nou niet door zijnquote:
Precies.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had moeten winnenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die had naar de finale moeten gaan!
Is die niet door? Iedereen vond dat zo leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neeneeneeneeneenee! Dat was die andere!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde pas na twee zinnen dat het Engels moest voorstellen jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Wauw, zing dan gewoon Fins als je Engels zo is.
Dit vind ik leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tarja Turunen zingt beter Engels. Verder een leuk liedje. Niet echt goed, maar er is helemaal niets mis mee. Beetje cliché
8![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |