Het is nog niet zo'n groot talent als Zlata of Cezar.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mix van Zlata en Cezar. Ik mag dit wel.
twitter:zlata_ognevich twitterde op donderdag 12-09-2013 om 21:56:15What a great song #austria reageer retweet
Als ik ga vragen of-ie een piemol heeft i het wat gekkerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef hexje het volgende:
[..]
Hou eens op met mensen in hokjes te stoppen!
Die baard verpest het een beetje, leidt teveel af. Want het is goed gezongen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:
Het klinkt best goed, als je gewoon een beetje kijkt vanuit je ooghoeken is het prima
Yvonne cheat.quote:
quote:
Prima, bier inschenk, toast smeer moment...je hebt 3 minuten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef tralalala het volgende:
Hier moeten we zaterdag zeker ook naar gaan zitten kijken?
ik word mod leuke he essiequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Yvonne cheat.
Door slotjes posten zonder speciale krachten is pas een prestatie
Waarom niet?quote:
en alba niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dana International, dat was pas een lekker wijf.
Ik ga lekker toch?quote:
Volgens de belgen een beetje bijgekleurd hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef Quarant het volgende:
Stiekem beetje jaloers op haar dichte baardgroei.
Ja dat bedoel ik, als je niet echt kijkt is het best goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die baard verpest het een beetje, leidt teveel af. Want het is goed gezongen.
Een Mike de Boer-baard?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens de belgen een beetje bijgekleurd hoor
Niet alles wat kan, moet, Cee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom niet?
Waarom een paardenstaart en wassende tetten?
Waarom een IJslander in Teletubbie-pakken?
Waarom een man in een hamsterwiel?
Omdat het kan.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ze niet uit Frankfurt komt... dan had je Frankfurter wurst.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
xdquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Hamburg. Hamburger Wurst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Spannendquote:
LOL XD GOEIEquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of Hamburg. Hamburger Wurst.
Haha xD
Jammer dat haar vader geen bekende clown is: Bassiewurst.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:36 schreef OmniRocket het volgende:
op de Russische TV was zojuist reclame
Weet niet, hoop van WK. Yvonne zei dat gisteren, maar moet geduld hebben van haarquote:
Dat kanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik hoor op de Belg iets over een reggaeversie. Ik denk dat ik dat leuker had gevonden.
Slechter dan Polen? Kan dat?quote:
Ik werd je modhulp he.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, hoop van WK. Yvonne zei dat gisteren, maar moet geduld hebben van haar
Trent Reznor maakt zich van kant door deze opmerking.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef Andromache het volgende:
Litouwen doet een poging tot industrial?
mijn rechterhandquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd je modhulp he.
Nou ja, volwaardig mod natuurlijk. Yvonne vindt dit ook goed.
dit idd, dinsdag was bijna elk lied goedquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een ontzettend zwakke halve finale zeg, hallo!
of Amsterdam... Ajaciedquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of Hamburg. Hamburger Wurst.
Haha xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die doet vandaag helemaal niet mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Yvonne/Karina, wie is jullie favoriet?
Ik vind Zweden
ben teruggodquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd je modhulp he.
Nou ja, volwaardig mod natuurlijk. Yvonne vindt dit ook goed.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit idd, dinsdag was bijna elk lied goed
KAMPFGEISTquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic mist VluggeJapie
Hij had nu perfect kunnen omschrijven wat deze act mist.
KAMPFGEIST, VERDAMMT!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic mist VluggeJapie
Hij had nu perfect kunnen omschrijven wat deze act mist.
Normen! Waarden! Moraliteit!quote:
Tof!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet niet, hoop van WK. Yvonne zei dat gisteren, maar moet geduld hebben van haar
Misschien zit ze in d'r vrije tijd als SM-meesteres met zweepje voor de computerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef ChatGirl het volgende:
Deze is op het verkeerde feest, met haar SM-outfit?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
of Amsterdam... Ajacied
HAHAA xDUhh, ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
weinig gemistquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik schakel nu pas in, wel net man met make-up nog gezien
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
of Amsterdam... Ajacied
HAHAA xDhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef noodgang het volgende:
Dit nummer was zoveel beter als ze ook een baard had
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien zit ze in d'r vrije tijd als SM-meesteres met zweepje voor de computer
Polen!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Is er al iets voorbij gekomen qua muziek wat leuk was?
Nee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Is er al iets voorbij gekomen qua muziek wat leuk was?
was een topshowtje gisterenquote:
Geen X factorquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien zit ze in d'r vrije tijd als SM-meesteres met zweepje voor de computer
Oostenrijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind Zweden
Ik heb huilend in mijn bed gelegen...al was dat meer door de voorstukjes van komende week.quote:
quote:
Daar had ik de videoclip van gezien vanmiddag, klonk wel leuk iddquote:
cake to bakequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Hoe heette dat nummer van Letland nu? Ik heb het volgens mij niet goed verstaan.
Dat wordt ook een topshow, helaas EL finalquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb huilend in mijn bed gelegen...al was dat meer door de voorstukjes van komende week.
Poeh nog niemand eigenlijk. Nog niets gehoord waar ik van van mijn stoel afval.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind Zweden
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef blonchi het volgende:
Lieve Fokkerts,
Mag ik hier voorzichtig uit concluderen dat Oostenrijk jullie zorgen baard?
Bij mij is dat helemaal niet stiekem.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee.
Alleen bij Zlata.
Stiekem ook bij Cezar.
Cake to bakequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef Cat22 het volgende:
Hoe heette dat nummer van Letland nu? Ik heb het volgens mij niet goed verstaan.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef blonchi het volgende:
Lieve Fokkerts,
Mag ik hier voorzichtig uit concluderen dat Oostenrijk jullie zorgen baard?
Ik denk dat ik die niet gehoord hebquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zweden is toch mooivan eergister.
Agreedquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:40 schreef Wild_Overstekend het volgende:
nooit gedacht dat ik de baard beter zou vinden dan deze lampenkap.
Uh, oke. Eerste 2 albums van Coldplay zijn goed.quote:
Alleen de landen die bij voorbaat al door zouden gaan pakken alle 5 al een top 10 plek vermoed ikquote:
Coldplay is kut.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oke. Eerste 2 albums van Coldplay zijn goed.
Hoe kon die nou niet door zijnquote:
Precies.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had moeten winnenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die had naar de finale moeten gaan!
Is die niet door? Iedereen vond dat zo leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neeneeneeneeneenee! Dat was die andere!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde pas na twee zinnen dat het Engels moest voorstellen jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Wauw, zing dan gewoon Fins als je Engels zo is.
Dit vind ik leuk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tarja Turunen zingt beter Engels. Verder een leuk liedje. Niet echt goed, maar er is helemaal niets mis mee. Beetje cliché
8![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |