SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Zijn toch geen bloedverwanten?quote:
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel; Vincent is de zoon van Maxime ....
Typisch he, dat ze die deur weer open latenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maxime vindt het wel incest en daarom is ze zo fel tegen de relatie Vincent/ Nina. Ze heeft nb Milou naar Meerdijk laten komen om Vincent te verleiden.
En weer wordt de hotelkamerdeur niet op slot gedaan
De wettelijke definitie van incest is seksueel contact met familie waar je niet mee mag trouwen. Neef en nicht mogen in Nederland gewoon trouwen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.
Maar incest is het dacht ik niet. Incest is het alleen als het om bloedverwanten gaat in de eerste graad (oftewel broers en zussen). Neef en nichten zijn de derde of vierde graad dus geen incest![]()
(ooit iets over geleerd op school)
Ik heb Maxime amper gezien deze week eigenlijk. Het draait nu vooral om Milou de koe volgens mij. En verder... tja, Nuran is half verlamd. That's it. Tenminste, dat is wat ik heb gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog wat noemenswaardig gebeurd de afgelopen weken? Ik kijk zelfs geen shorties meer. Bing weer in de bak geloof ik? Zijn Aysen en Maxime nog steeds overal mee weg gekomen?
Ik let bij Nina heel vaak op dat lamme handje... en vraag me dan af; zou ze daar in het echt ook weleens zo lam mee doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef vencodark het volgende:
Nina:"Oh, is dat jouw beeld van romantisch goedmaken? Een kamer?"![]()
5 minuten later alsnog met hem in bed liggen.
En ineens vind ik Vincent totaaaal niet meer aantrekkelijk. Rare neus en vallen op Nina.
Doet ze er überhaupt nog wel lam mee dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik let bij Nina heel vaak op dat lamme handje... en vraag me dan af; zou ze daar in het echt ook weleens zo lam mee doen
Jawel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet ze er überhaupt nog wel lam mee dan?
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Zat Sjors Lana nou vreselijk af te bekken in de preview?
Sjorsquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Ja .... mag dat kind eindelijk weer eens meedoen ....quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Bloedverwanten zijn ze wel hoor, je bent zelfs bloedverwant met je opa's opa.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.
Maar incest is het dacht ik niet. Incest is het alleen als het om bloedverwanten gaat in de eerste graad (oftewel broers en zussen). Neef en nichten zijn de derde of vierde graad dus geen incest![]()
(ooit iets over geleerd op school)
De meest noemenswaardige dingen zijn dat Nuran na een bitchfight met Sjors halfzijdig verlamd is geraakt, Rikki achter Anton aanzit en Sjoerd zijn neus weer door de poeder had gehaald, voor de rest kabbelt het een beetje voortquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog wat noemenswaardig gebeurd de afgelopen weken? Ik kijk zelfs geen shorties meer. Bing weer in de bak geloof ik? Zijn Aysen en Maxime nog steeds overal mee weg gekomen?
Waarom dacht ik bij afbekken aan iets anders?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Misschien omdat je pervers bent?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik bij afbekken aan iets anders?
Dat dit nog uitgelegd moet worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Bloedverwanten zijn ze wel hoor, je bent zelfs bloedverwant met je opa's opa.
Waarom ligt/lag Milou koe in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef Sriracha het volgende:
[..]
De meest noemenswaardige dingen zijn dat Nuran na een bitchfight met Sjors halfzijdig verlamd is geraakt, Rikki achter Anton aanzit en Sjoerd zijn neus weer door de poeder had gehaald, voor de rest kabbelt het een beetje voort
Mond-en-klauwzeerquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarom ligt/lag Milou koe in het ziekenhuis?
quote:
Aha. Wat stom dat Maxime dat niet weetquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wettelijke definitie van incest is seksueel contact met familie waar je niet mee mag trouwen. Neef en nicht mogen in Nederland gewoon trouwen.
Uitgebreid besproken is het zeker, maar dat maakt niet uit toch? Je mag het er net zo goed uitgebreid over hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:43 schreef Xanthi het volgende:
ja ik moest ook wel glimlachen! En zonder make-up zie ik ook wel waar de vergelijkingen van Miloe met een koe vandaan komen:P GTST is wel echt achteruit gegaan zeg... Is het nu echt n ''holt'' dat Nina met Vincent het bed in duikt...? Dat zat er ook al heel lang aan te komen en echt heel slecht uitgewerkt waarom Maxime maar haar mond blijft dicht houden, snap dat zoiets niet makkelijk is om te vertellen maar neem toch aan dat ze hem wel met een reden naar Meerdijk heeft gehaald. Om een band te krijgen. En dat lukt nu ook niet bepaald. En dat stuk van Nurans ongeluk (incl. de muziek erbij) was zo slecht dat ik het aan mijn mannelijke huisgenoot heb laten zien onder t mom van; kijk eens, wat onrealistisch!. Dat vond hij ook. Maar dat is al uitgebreid besproken allemaal hier...
Tja, dat krijg je ervan als je de Koning van de achtergrondmuziek* zonder pardon inwisselt voor de Kneus van het glas- en zakjeswerk**, ook wel de Meester van de eentonigheid genoemd. Of simpelweg Frons Serviesquote:Heb wel nog 1 nieuw ding waar ik me aan erger en weet niet of meer mensen dat is opgevallen...? Onder elke scene van Rikki en Anton precies hetzelfde riedeltje met zo-goed-als stilte, afgewisseld met het indrukken van elke keer dezelfde pianotoetsen. Wat een beetje mysterieus/romantisch over moet komen ofzo...?! Gisteren spotte ik het Rikki-Riedeltje ook al onder de scene dat Anton Ludo tegenkwam en nors een krant ging zitten lezen. (maar goed, toen kwam Rikki later ook weer in beeld dus het riedeltje was wat dat betreft wel de juiste aankondiging;) Ik zat laatst zelf dat riedeltje een beetje na te doen, tijdens zo`n scene:P Terwijl vroeger de muziek/ achtergrond geluiden mij nooit zo opvielen en zo hoort dat eigenlijk ook vind k. Het moet de scene versterken zonder nadrukkelijk de aandacht op te eisen.
Ik heet je van harte welkom in dit topicquote:Vergeef me de lange post, maar ik ben nieuw hier en wilde het ff allemaal kwijt;) Heb al een tijd wel gelurkt maar sinds vandaag pas geregistreerd.
Welkom en geneer je niet om hier lekker mee te zeurenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:43 schreef Xanthi het volgende:
ja ik moest ook wel glimlachen!
-- knip --
en wilde het ff allemaal kwijt;) Heb al een tijd wel gelurkt maar sinds vandaag pas geregistreerd.
Zo te zien al aardig op één lijn met de rest van de gebruikers in dit topic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:43 schreef Xanthi het volgende:
ja ik moest ook wel glimlachen! En zonder make-up zie ik ook wel waar de vergelijkingen van Miloe met een koe vandaan komen:P GTST is wel echt achteruit gegaan zeg... Is het nu echt n ''holt'' dat Nina met Vincent het bed in duikt...? Dat zat er ook al heel lang aan te komen en echt heel slecht uitgewerkt waarom Maxime maar haar mond blijft dicht houden, snap dat zoiets niet makkelijk is om te vertellen maar neem toch aan dat ze hem wel met een reden naar Meerdijk heeft gehaald. Om een band te krijgen. En dat lukt nu ook niet bepaald. En dat stuk van Nurans ongeluk (incl. de muziek erbij) was zo slecht dat ik het aan mijn mannelijke huisgenoot heb laten zien onder t mom van; kijk eens, wat onrealistisch!. Dat vond hij ook. Maar dat is al uitgebreid besproken allemaal hier...
Heb wel nog 1 nieuw ding waar ik me aan erger en weet niet of meer mensen dat is opgevallen...? Onder elke scene van Rikki en Anton precies hetzelfde riedeltje met zo-goed-als stilte, afgewisseld met het indrukken van elke keer dezelfde pianotoetsen. Wat een beetje mysterieus/romantisch over moet komen ofzo...?! Gisteren spotte ik het Rikki-Riedeltje ook al onder de scene dat Anton Ludo tegenkwam en nors een krant ging zitten lezen. (maar goed, toen kwam Rikki later ook weer in beeld dus het riedeltje was wat dat betreft wel de juiste aankondiging;) Ik zat laatst zelf dat riedeltje een beetje na te doen, tijdens zo`n scene:P Terwijl vroeger de muziek/ achtergrond geluiden mij nooit zo opvielen en zo hoort dat eigenlijk ook vind k. Het moet de scene versterken zonder nadrukkelijk de aandacht op te eisen.
Vergeef me de lange post, maar ik ben nieuw hier en wilde het ff allemaal kwijt;) Heb al een tijd wel gelurkt maar sinds vandaag pas geregistreerd.
Welkomquote:
Ga maar gauw naar boven tandjes poetsen ....quote:
De aflevering had dan ook weer een spannende cliff op het einde.quote:
Met d'r kaviaar. Rot toch op met je kaviaar mens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De aflevering had dan ook weer een spannende cliff op het einde.![]()
Verder waren de scenes tussen Janine, Bianca en Julia zijn ook alleen maar tijdopvulling.
Inderdaad! Bovendien acteert die Julia ook zo slecht vind ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Met d'r kaviaar. Rot toch op met je kaviaar mens.
Ik lees net, 6 juni... Dat is sowieso iets met Tim, Aysen, Sjors, Bing en Nuran.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad! Bovendien acteert die Julia ook zo slecht vind ik.
Overigens las ik van de week dat dit seizoen al begin juni eindigt..
Dan zal de cliffhanger er ongetwijfeld mee te maken hebben, dat Tim die aflevering weer opduikt.
Iets wat mij totaal niet kan boeien eigenlijk.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik lees net, 6 juni... Dat is sowieso iets met Tim, Aysen, Sjors, Bing en Nuran.Voorspelbaar.
Hij kan als geen ander medelijden met zichzelf hebben. En zeuren gaat hem ook wel goed af!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:42 schreef Sriracha het volgende:
Van mij mag Tim wegblijven, hij werd ooit als mysterieus personage geintroduceerd maar wat heeft ie sindsdien aan toegevoegde waarde gehad?
Zal ook eens tijd worden, ze loopt er al jaren bij als een 14-jarigequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:46 schreef Sriracha het volgende:
Ik vond Rikki en Anton op de golfbaan dan wel weer grappig, vooral dat ze minder kinderachtige kleding wilt gaan kopen
Hij heeft dus op dagelijkse basis een bron van ergernis toegevoegd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hij kan als geen ander medelijden met zichzelf hebben. En zeuren gaat hem ook wel goed af!
Eigenlijk is hij voor de serie dus van onschatbare waardequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft dus op dagelijkse basis een bron van ergernis toegevoegd.
Vind ik wel ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft dus op dagelijkse basis een bron van ergernis toegevoegd.
Jammer dat ze personages zo laten vermutsen eigenlijk, ik denk dat de oorzaak daarin vooral ligt aan het overdreven lang rekken van bepaalde verhaallijnen, ze weten soms van gekkigheid niet meer wat ze met iemand aanmoetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Hij kan als geen ander medelijden met zichzelf hebben. En zeuren gaat hem ook wel goed af!
Vroeger had je ook nog wel eens iets gemist als je een paar dagen of een week niet keek, nou daar hoef je nu in ieder geval niet meer bang voor te zijn...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Jammer dat ze personages zo laten vermutsen eigenlijk, ik denk dat de oorzaak daarin vooral ligt aan het overdreven lang rekken van bepaalde verhaallijnen, ze weten soms van gekkigheid niet meer wat ze met iemand aanmoeten
Het is gewoon te voorspelbaar en draait teveel om vaste personages, af en toe wat buitenstaanders die de boel een beetje wakkerschudden mag bestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Vroeger had je ook nog wel eens iets gemist als je een paar dagen of een week niet keek, nou daar hoef je nu in ieder geval niet meer bang voor te zijn...
En het feit dat ze een personage soms "zomaar" in de serie schrijven. Mike bijvoorbeeld kwam er in eerste instantie in om de vervangende hunk voor Jan Kooijman te zijn. Vervolgens werd er een jaar lang met hem aangemodderd voordat zijn verhaallijn zodanig interessant werd, maar dat was alleen maar omdat Louis Talpe de serie verlietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Jammer dat ze personages zo laten vermutsen eigenlijk, ik denk dat de oorzaak daarin vooral ligt aan het overdreven lang rekken van bepaalde verhaallijnen, ze weten soms van gekkigheid niet meer wat ze met iemand aanmoeten
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:00 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Precies. Helaas draait het nagenoeg alleen maar om liefdesverhaallijnen en het drama door om heen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:05 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Het is gewoon te voorspelbaar en draait teveel om vaste personages, af en toe wat buitenstaanders die de boel een beetje wakkerschudden mag best
Tja, maar dan krijg je zo'n type als Milou, die eigenlijk nóg minder voorstelt dan driekwart van de cast al doet. Herinner je je Monica van vorig jaar nog? Was ook ineens verdwenen, en wat voor functie ze binnen de verhaallijn (of de gehele serie) heeft gehad is mij nog steeds een raadselquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:05 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Het is gewoon te voorspelbaar en draait teveel om vaste personages, af en toe wat buitenstaanders die de boel een beetje wakkerschudden mag best
Ja dat ook, ze zouden eens wat op de langere termijn moeten schrijven, nu gaat het van incident naar incident, het lijkt Den Haag welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En het feit dat ze een personage soms "zomaar" in de serie schrijven. Mike bijvoorbeeld kwam er in eerste instantie in om de vervangende hunk voor Jan Kooijman te zijn. Vervolgens werd er een jaar lang met hem aangemodderd voordat zijn verhaallijn zodanig interessant werd, maar dat was alleen maar omdat Louis Talpe de serie verlietBlijft zonde dat ze Mike niet gerecast en dus in leven gehouden hebben: hij had juist op het einde zoveel interessants lopen dat het personage nog potentie had en het was een geniale rolwisseling geweest: Louis springt als Mike uit het vliegtuig en de nieuwe acteur komt aan de grond als Mike
![]()
Wat ik hiermee aangeef is dat ze een personage alleen maar in de serie schrijven op basis van "een moetje". Ik bedoel: wat is nou helemaal het nut van Vincent ná deze uitgekauwde* verhaallijn met Maxime? Dan is-ie haar zoontje, en verder niks. De schrijvers zouden, als ze zo'n personage bedenken, tevens moeten bedenken waar zo'n personage over een jaar is, over twee jaar, etc. Dan kun je ergens naar toe werken. Nu doen ze maar wat om 40 tot 44 weken in een jaar te vullen
* Of herkauwde, maar dat is meer de specialiteit van Milou heb ik het idee![]()
Nu je het zegt, ik was Monica al bijna weer vergeten, ze was toch zwanger van Bing?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, maar dan krijg je zo'n type als Milou, die eigenlijk nóg minder voorstelt dan driekwart van de cast al doet. Herinner je je Monica van vorig jaar nog? Was ook ineens verdwenen, en wat voor functie ze binnen de verhaallijn (of de gehele serie) heeft gehad is mij nog steeds een raadsel
Ik weet bij god niet meer wie Monica is... Zo belangrijk zal ze dan inderdaad niet geweest zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, maar dan krijg je zo'n type als Milou, die eigenlijk nóg minder voorstelt dan driekwart van de cast al doet. Herinner je je Monica van vorig jaar nog? Was ook ineens verdwenen, en wat voor functie ze binnen de verhaallijn (of de gehele serie) heeft gehad is mij nog steeds een raadsel
En het jaar daarvoor had je nog die Amber. Die was geloof ik zo ineens vertrokken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Den Haag in het algemeen of de politiek? In dat laatste geval: zelfs het zomerreces aldaar is spannender dan de meest zenuwslopende verhaallijn uit GTST van de afgelopen 5 jaarquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ja dat ook, ze zouden eens wat op de langere termijn moeten schrijven, nu gaat het van incident naar incident, het lijkt Den Haag wel
Als er überhaupt al melk komt uit dat kindquote:En die Milou, dat is toch wel het meest nutteloze personage sinds tijden, ze loeit wat maar de melk is zuur
Ja, maar ineens was ze vertrokken zonder dat die verhaallijn enigszins fatsoenlijk was afgerondquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik was Monica al bijna weer vergeten, ze was toch zwanger van Bing?
Ja raar want op zich had ze als personage best potentie vond ik, meer als die Milouquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar ineens was ze vertrokken zonder dat die verhaallijn enigszins fatsoenlijk was afgerondGezien men hier al niet meer weet wie Monica is of haar bijna vergeten is, zal het bij de schrijvers niet veel beter zijn
Ja idd, die broer van Menno zou een leuke bad guy kunnen zijn, maar volgens mij willen ze die kant met Menno zelf al opquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Verhaallijnen duren vaak veel te lang. En het zijn bijna altijd dezelfde personages die de interessante verhaallijnen krijgen. Voor zover het tegenwoordig nog interessant is.
[..]
Precies. Helaas draait het nagenoeg alleen maar om liefdesverhaallijnen en het drama door om heen.
Ik vind het wel leuk dat Robin Rienstra in de serie gekomen is als broer van Menno. Maar ik zou juist willen zien dat zo iemand een keer hartstikke fout is. Maar ja, hij mag een beetje achter Bianca aanlopen.
Tja, als ik zie dat zelfs een topactrice als Willeke van Ammelrooy ook een onbenullige rol in GTST gaat spelen, denk ik toch dat de casting director een slechte dag hadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet meer wie Monica is... Zo belangrijk zal ze dan inderdaad niet geweest zijn
Wat ik me wel eens afvraag; nu heb je zo'n Milou. Die kan niet fatsoenlijk acteren, spreken en kijken. Is er nou echt geen betere actrice te vinden voor zo'n rol? Wil niemand in GTST spelen? Is er een tekort aan actrices? Wat is de reden hiervan?
Echt?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, als ik zie dat zelfs een topactrice als Willeke van Ammelrooy ook een onbenullige rol in GTST gaat spelen, denk ik toch dat de casting director een slechte dag had
Tja, ik had het wel leuk gevonden als de agressiviteit van Menno. Voort zou komen omdat zijn broer hem op een bepaalde manier onder druk zet. Of hem afperst met iets ofzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:24 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ja idd, die broer van Menno zou een leuke bad guy kunnen zijn, maar volgens mij willen ze die kant met Menno zelf al op
Nee vrees het ook, zal wel weer met een sisser aflopen deze lijn, al staat Menno niet als vast personage in de collagequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, ik had het wel leuk gevonden als de agressiviteit van Menno. Voort zou komen omdat zijn broer hem op een bepaalde manier onder druk zet. Of hem afperst met iets ofzo.
Maarja, op een dergelijke verhaallijn hoef je tegenwoordig niet meer te rekenen.
Had Willeke Alberti niet ook ooit zo'n rol?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Bijna... Ze gaat de (adoptie)moeder van Vincent spelen
Dat denk ik eigenlijk ook ja. En ja het is wel vreemd dat Menno daar niet bij staat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Nee vrees het ook, zal wel weer met een sisser aflopen deze lijn, al staat Menno niet als vast personage in de collage
Dat idee heb ik ook wel want anders verliest het lievelingetje Lucas ook zijn nutquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook ja. En ja het is wel vreemd dat Menno daar niet bij staat.
Heb het idee, dat hij voorlopig nog wel even in de serie blijft.
Och, dan komt er wel weer een andere homo voor hem in de plaats waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:39 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel want anders verliest het lievelingetje Lucas ook zijn nut
Doet mij aan die vreselijke Ronja denken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Sriracha het volgende:
[..]
En die Milou, dat is toch wel het meest nutteloze personage sinds tijden, ze loeit wat maar de melk is zuur
Sowieso was die hele familie een mislukt experiment toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet mij aan die vreselijke Ronja denken.
Dat was toen met Edwin of niet? Ik had geen zin om die aflevering toen te kijken destijds. Alleen al omdat er toen zo'n issue van gemaakt werd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef Sriracha het volgende:
Pff, omdat er een keer een homozoenscene was die over de wereld heen besproken werd kan Lucas niet meer stuksindsdien moesten ze elkaar steeds weer in elke scene een kusje geven tot voor kort dan
Dex was wel tof.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:57 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Sowieso was die hele familie een mislukt experiment toch?
Eens. Hij had ook een hekel aan Lucas.quote:
Ja was met edwin idd, maar sindsdien kan lucas natuurlijk niet meer stuk dus verzinnen ze maar allerlei personages die in dienst staan van hem, niks tegen homo's maar lucas is wel de meest stereotype homo die je kunt bedenken en veel interessants maakt hij verder ook niet meequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat was toen met Edwin of niet? Ik had geen zin om die aflevering toen te kijken destijds. Alleen al omdat er toen zo'n issue van gemaakt werd.
Ja, zo klef als Lucas altijd met zijn vriendjes is. Heb ik nog weinig stelletjes in gtst gezien.
Absoluut.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:02 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ja was met edwin idd, maar sindsdien kan lucas natuurlijk niet meer stuk dus verzinnen ze maar allerlei personages die in dienst staan van hem, niks tegen homo's maar lucas is wel de meest stereotype homo die je kunt bedenken en veel interessants maakt hij verder ook niet mee
Ludo Jef Laura en Noud verdienen wel weer eens een verhaallijn ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut.
En ja, hij maakt eigenlijk niet veel mee. Maar krijgt wel de grote verhaallijnen.
In tegenstelling tot Ludo, Janine, Jef, Laura en Noud, die ik als personage ook nog wel oké vind.
Dat is niet waar gezien Anton en Biancaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:14 schreef Sriracha het volgende:
Ja die zijn nu meer supporting helaas, vooral Ludo zou toch als semi maffiabaas veel meer van zich moeten doen spreken? sowieso lijkt het alsof het alleen nog maar om de kids draait in de serie, mensen van boven de 25 zijn te oud voor een verhaallijn
Maar maxime wordt de hand steeds boven het hoofd gehouden dus daar is ook niks aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo Jef Laura en Noud verdienen wel weer eens een verhaallijn ja.
Dat zijn allemaal bijzet tafels geworden. Janine maakt af en toe nog wel eens lekker ruzie met Maxime.
In het begin niet maar nu is anton de nieuwe love interest voor rikki en bianca date dan wel met roel maar daar zie je bijna niks vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is niet waar gezien Anton en Bianca
Vroeg me af wie de artiest was. Iemand die het weet?quote:
Die zwalkt een beetje rond in het geheel, ze duikt overal op waar ze net niet moet zijn en geeft iedereen ongevraagde adviezenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar maxime wordt de hand steeds boven het hoofd gehouden dus daar is ook niks aan.
Net laura wat dat betreftquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:20 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Die zwalkt een beetje rond in het geheel, ze duikt overal op waar ze net niet moet zijn en geeft iedereen ongevraagde adviezen
Van de week stond ze wel ineens bij lorena's precies toen nuran door de ruit ging.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is het luisterende oor van de Rozenboom. Die zie je buiten het hotel niet zo heel veel.
Ja, dat dan heel toevallig weer wel ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van de week stond ze wel ineens bij lorena's precies toen nuran door de ruit ging.
De hand van milou had ze bij zich, opeens verslechterde de situatie van milou dan ook dramatisch maar de doktoren konden de oorzaak maar niet vinden, ze hadden een hand te weinig aan het bedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, dat dan heel toevallig weer wel ja.
Waarschijnlijk was het de bedoeling dat Maxime er aan kwam lopen. Maar die moest de hand van Milou nog vasthouden in het ziekenhuis.
4 poten en 1 hand is inderdaad een beetje vreemd!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef Sriracha het volgende:
[..]
De hand van milou had ze bij zich, opeens verslechterde de situatie van milou dan ook dramatisch maar de doktoren konden de oorzaak maar niet vinden, ze hadden een hand te weinig aan het bed
De meeste nichten hebben 2 handen maar een koe heeft 4 potenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
4 poten en 1 hand is inderdaad een beetje vreemd!
Vergeet Bing niet. Denk dat Lucas wel raad weet met die kokosnoten van hem.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:39 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel want anders verliest het lievelingetje Lucas ook zijn nut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft zich nog niet een keer echt druk gemaakt om de verdwijning van haar zoon in ieder geval, bianca maakt zich daar drukker omquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef Sriracha het volgende:
En wat doet de moeder van Tim eigenlijk in Meerdijk, ik zie haar alleen maar thee drinken met Janine en Bianca
speaking of de moeder van milou: hoe kan het dat iemand in het ziekenhuis ligt en er is geeneens familie die zich om haar bekommert? ze doen niet eens een poging tot enige familieband.quote:
Dat was Shot Me Down van David Guetta.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vroeg me af wie de artiest was. Iemand die het weet?
En idd dat muziekje erbij was vet
En verderop wat over de acteerkunsten van Bing:quote:Lucas Sanders
Homo in de meest nichterige zin van het woord. Altijd aan het huilen. Altijd aan schmieren. Altijd maar de verwende diva uithangen en dan het slachtoffer uithangen als zijn egoïsme en kortzichtigheid hem weer eens in de problemen brengen. Het wordt tijd dat Lucas Sanders in zijn oog geprikt wordt door een afgeladen cementwagen. Dan heeft hij tenminste recht om te janken. Niks mis met homo, maar Lucas is gewoon van zichzelf een irritant bah-persoon. 1 van de 5 Lee Towertjes, en die éne is omdat mannen die kunnen pijpen respect verdienen.
K thxquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was Shot Me Down van David Guetta.
Zie net dat ze ook gewoon een lijst met gebruikte muziek bijhouden op de site.
Over Noud; 'Die knul heeft een balzak zo week dat zelfs een kwal medelijden krijgt'.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:02 schreef luftersel het volgende:
Ik zie net een artikel van GeenStijl over de mannen in Gtst. Het is een ranking op mannelijkheid. De beschrijving van Lucas is werkelijk fenomenaal.
[..]
En verderop wat over de acteerkunsten van Bing:
[ afbeelding ]
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)nnengids_voor_g.html
Beetje hard, maar op zich wel grappig.
Ja nu je het zegt, ik denk dat de schrijvers zelf niet eens weten waarom ze dat personage in het leven hebben geroepenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
speaking of de moeder van milou: hoe kan het dat iemand in het ziekenhuis ligt en er is geeneens familie die zich om haar bekommert? ze doen niet eens een poging tot enige familieband.
dat viel me al eerder op
Ze zal wel aan de prozac zittenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze heeft zich nog niet een keer echt druk gemaakt om de verdwijning van haar zoon in ieder geval, bianca maakt zich daar drukker om![]()
Op zich vind ik het wel een leuke afwisseling dat er weer eens een vriendinnengroepje in de serie is. Maar ze doen inderdaad weinig behalve thee en wijn drinken
Het schijnt dat ene Milou een prijs heeft gewonnen waarbij de prijs was dat haar naam zou worden gebruikt bij een nieuw personage. Mikoe is dus eigenlijk een moetjequote:Op zondag 11 mei 2014 16:51 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, ik denk dat de schrijvers zelf niet eens weten waarom ze dat personage in het leven hebben geroepen
Wellicht gaf ze de meeste melk, vandaar dat ze nu uitgeput in het ziekenhuis ligtquote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat ene Milou een prijs heeft gewonnen waarbij de prijs was dat haar naam zou worden gebruikt bij een nieuw personage. Mikoe is dus eigenlijk een moetje
Goed hè.quote:
Alles is spot on heeft een fokker dit geschreven?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Goed hè.Die omschrijving van Tim klopt ook gewoon precies. "Zet er een paar tieten op en je hebt het archetype van een zeikwijf. 0 van de 5 Lee Towertjes. U snapt het wel."
Lijkt er haast wel op, hè? Maar de mensen van GeenStijl komen vrij goed overeen met Fokkers volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles is spot on heeft een fokker dit geschreven?
Dat is wel zo'n beetje wat er zich nu afspeelt he.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef Quarant het volgende:
Ik weet het niet, er zijn genoeg verhaallijntjen:
Lucas-Menno, met het huiselijk geweld
Bianca-Roel, waarbij echtgenoot Anton het onderspit delft en zijn schoondochter Rikki op hem geilt.
Aysen-Nuran, haat-liefde-verhouding, komt Danny nog weer boven?
Menno-werk, houdt hij het of niet, en wat nu over zijn verleden?
Lorena-Nina, vindt de laatstgenoemde nadeel van Lorena's financiële praktijken
Maxime-Vincent-Nina, wanneer/hoe wordt die neef/nichtrelatie fataal?
Tim, komt die nu eindelijk eens tevoorschijn?
Maar het is allemaal zo uitgemolken, ik weiger bijna nog te kijken, komt er nog 's wat nieuws?
Voor Danny ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij voor de serie dus van onschatbare waarde
Ik schrok er bijna van toen ik dit nog niet zo lang geleden aan het kijken was.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
Een fragment uit de oude doos:
Deze scènes![]()
Nathalie Mourits was hier ook echt goed
Jaaa die speelde echt goedquote:Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik schrok er bijna van toen ik dit nog niet zo lang geleden aan het kijken was.![]()
Nathalie Mourits speelde dit en die hele verhaallijn tot aan haar exit goed. Was leuk om te zien hoe ze uiteindelijk, beetje bij beetje aan het opkrabbelen was toen Mark de Moor weer terugkwam.
Ik ook ja, was echt onverwacht toenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik schrok er bijna van toen ik dit nog niet zo lang geleden aan het kijken was.
Was een goeie exitlijn, dat zekerquote:Nathalie Mourits speelde dit en die hele verhaallijn tot aan haar exit goed. Was leuk om te zien hoe ze uiteindelijk, beetje bij beetje aan het opkrabbelen was toen Mark de Moor weer terugkwam.
Uitgemolken, Mikouquote:Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef Quarant het volgende:
Ik weet het niet, er zijn genoeg verhaallijntjen:
Lucas-Menno, met het huiselijk geweld
Bianca-Roel, waarbij echtgenoot Anton het onderspit delft en zijn schoondochter Rikki op hem geilt.
Aysen-Nuran, haat-liefde-verhouding, komt Danny nog weer boven?
Menno-werk, houdt hij het of niet, en wat nu over zijn verleden?
Lorena-Nina, vindt de laatstgenoemde nadeel van Lorena's financiële praktijken
Maxime-Vincent-Nina, wanneer/hoe wordt die neef/nichtrelatie fataal?
Tim, komt die nu eindelijk eens tevoorschijn?
Maar het is allemaal zo uitgemolken, ik weiger bijna nog te kijken, komt er nog 's wat nieuws?
Ja dat is wel zo. Toen het gebeuren met haar vader afgelopen was. Beleefde ze een behoorlijke periode heel weinig ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook ja, was echt onverwacht toenAl was het in mijn herinnering alweer wat "erger" dan nu ik het weer terugzie, vooral hoe Marieke haar gezicht had toegetakeld. Het arme clowntje
[..]
Was een goeie exitlijn, dat zekerAlleen jammer dat Marieke daarvoor bijster weinig te doen had. Zonde als je het acteerwerk van Nathalie zo ziet, maar het personage kwam gewoon niet uit de verf helaas.
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:07 schreef DjinN het volgende:
Ach, nog even, dan mag Mikoe weer terug de weide in. Dan is ze niet meer nodig in GTSTMisschien kan ze figureren in de Milka reclames
dan mag hij wel uitkijken voor doorliggenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Tim ligt al maanden hele dagen in bed?
Ik zie de oude baas er wel voor aan, lijkt me een erg pervers mannetjequote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
Zal wel stinken dan. Tenzij de oude baas hem elke dag even ingezeept heeft
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zie de oude baas er wel voor aan, lijkt me een erg pervers mannetje
Hij heeft vroeger z'n kind verloren en vindt het nu leuk dat hij voor iemand kan zorgen, of dat hij onmisbaar/in control is. Zoiets saais zal het wel mee worden afgedaan. Echt veel valt er ook niet meer van te maken want als hij tim iets had willen aandoen had ie het al lang gedaan.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef DjinN het volgende:
Ik wil onderhand wel eens weten wat de intenties van die oude man zijnTim ligt daar maar in dat bed, die oude man blijft hem maar drankjes voeren. Wat is nou de bedoeling??
Hoe bedoel je drie maanden rekken met een domme verhaallijn.
Ja precies daarom! Het enige wat ie doet is elke keer Tim verdoven ofzo. Ik snap niet wat zijn doel is en het begint me te irriterenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij heeft vroeger z'n kind verloren en vindt het nu leuk dat hij voor iemand kan zorgen, of dat hij onmisbaar/in control is. Zoiets saais zal het wel mee worden afgedaan. Echt veel valt er ook niet meer van te maken want als hij tim iets had willen aandoen had ie het al lang gedaan.
Hij heeft het slaapdrankje al verstopt .... het is tijd om wakker te worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja precies daarom! Het enige wat ie doet is elke keer Tim verdoven ofzo. Ik snap niet wat zijn doel is en het begint me te irriteren
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Hij heeft het slaapdrankje al verstopt .... het is tijd om wakker te worden.
Die Tim moet weer leren lopen en alles ..... anders zou het wel een bak zijn als hij op die herdenkingsmiddag komt binnenlopengekropen
Jeetje wat slecht.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#concept/filmsterwiet
Wat is dit nou toch weer in hemelsnaam![]()
Ingezeept en doorgesmeerdquote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
Tim was vandaag weer te zien maar ligt nog steeds min of meer bewusteloos in bed bij die oude creep, en Anton en Rikki hebben nog niet gebatst, denk ook niet dat het zover zal komenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef Eerin het volgende:
Ik dacht toen gelezen te hebben dat Tim deze week zou terugkomen, is dat zo? En is er inmiddels al gebatst bij Anton en Rikkie? Ik kijk niet echt meer, maar wil ook niet te ver achter lopen xD
Schooltoneel ?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:32 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/#concept/filmsterwiet
Wat is dit nou toch weer in hemelsnaam![]()
Rrrrrquote:
Tim zijn baardje zag er ook wel mooi verzorgd uit! De oude man elke dag ook zijn baardje getrimdquote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
Inderdaad, zou iets anders verwachten. Maar zag alleen wat slaperig gezicht, en verder nietsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Tim zijn baardje zag er ook wel mooi verzorgd uit! De oude man elke dag ook zijn baardje getrimd
Je zou verwachten dat hij naar de wc rent om een heeeeeeeeeele grote plas te doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef GSMboy het volgende:
Na 3 maanden in bed te hebben gelegen komt hij wel iets te makkelijk uit zijn bed
Goffer zeg, dat bed zal wel moeten stinken van al die urinelucht enzo...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat hij naar de wc rent om een heeeeeeeeeele grote plas te doen
Vooral van dat enzo ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:45 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Goffer zeg, dat bed zal wel moeten stinken van al die urinelucht enzo...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien alleen de onderkant?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:56 schreef kissaa het volgende:
Nuran halfzijdig verlamd? Dan zou de rechterkant van haar gezicht ook uitvaltekenen moeten vertonen, zoals een zakkende mondhoek en ooglid. Ik begrijp dat dit moeilijk te acteren is, maar toch
3 Maanden ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef vencodark het volgende:
Hoe lang heeft Tim nu zogezegd geslapen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien gaan ze ons dan straks toch nog verrassen. En gaat onze Willem nog om een losgeld vragen bij Bouwhuisjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef fotostarter het volgende:
Die man is veel te lief. Had wel verwacht dat die Tim een nekslag zou geven zodat die weer sliep.
Oh kut, het is GTST
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef RobbieBoy het volgende:
Spoiller voor volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heet Willem wel Huygens van achteren en neemt hij wraak op de familie die hun plaats heeft ingepiktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien gaan ze ons dan straks toch nog verrassen. En gaat onze Willem nog om een losgeld vragen bij Bouwhuisjes.
En tovert hij nog een oud jachtgeweer te voorschijn. Als ze Tim willen bevrijden!
Hoop niet weer op zo´n scene zoals bij Rick, Nuran en Femke.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien gaan ze ons dan straks toch nog verrassen. En gaat onze Willem nog om een losgeld vragen bij Bouwhuisjes.
En tovert hij nog een oud jachtgeweer te voorschijn. Als ze Tim willen bevrijden!
Wacht maar, Tim gaat die pijn aan zn anus nog wel voelen ^^.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef GSMboy het volgende:
Na 3 maanden in bed te hebben gelegen komt hij wel iets te makkelijk uit zijn bed
Ik vermoed dat er straks een verhaal gaat komen dat Tim behoorlijk zwak is, om dat die oude vent hem behoorlijk heeft uitgewoond.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoop niet weer op zo´n scene zoals bij Rick, Nuran en Femke.
De verhaallijn is al uiterst saai tot nog toe. Maar als Tim alleen op pad gaat en Willem gaat niet proberen om hem tegen te houden, slaat de hele verhaallijn al helemaal nergens op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]![]()
Nee vrijdag gaat hij alleen op pad, dus ben bang van niet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef Claude_Viole het volgende:
En Rikki die tegenover haar vriendinnetje Rozemarijn vertelt dat ze verliefd is op....... Anton
Dit klinkt gewoon zo alsof Lucas opeens met Ludo het bed in duiktquote:
En toch gebeuren dat soort dingen in real life ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon zo alsof Lucas opeens met Ludo het bed in duikt![]()
Totaal onrealistisch, ondanks het gewoon GTST is
Misschien mag ze mee doen met rikki en antonquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef Eerin het volgende:
Die Rozemarijn is ook alleen maar goed om gebeld te worden door iedereen xD wordt altijd maar opgetrommeld bij problemen.
Ik vind het maar niks die verhaallijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef Claude_Viole het volgende:
En Rikki die tegenover haar vriendinnetje Rozemarijn vertelt dat ze verliefd is op....... Anton
Zou ook eens tijd worden, Moeder dood vader in de bajes. Oom vermoord door haar aangetrouwde tante. Er zijn mensen die voor minderen volwassen worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond dat meisjes-achtige heel leuk, maar dit ziet er echt volwassen uit.
Rond haar 18e een kind gekregen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou ook eens tijd worden, Moeder dood vader in de bajes. Oom vermoord door haar aangetrouwde tante. Er zijn mensen die voor minderen volwassen worden.
de vader daarvan ingeruild voor de aanloopzwager en daardoor gedumpt worden en nu verliefd op dr ex schoonvaderquote:
Hoe niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Quarant het volgende:
Tnx. En hoe zijn Sjors en Bing uit elkaar gegaan?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Claude_Viole het volgende:
Spoilers voor binnenkort....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt me nog mee dat het niet de zomercliff isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef GTSTFreakje het volgende:
GTST is wel heel dom om het einde van de aflevering van volgende week maandag te laten lijken op de cliffhanger van seizoen 1 waar Daniel Simon weer ziet
Ja vind ik ook heel langdradig, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:09 schreef driesvinkdroel het volgende:
Heb nu de afleveringen van maandag en dinsdag gezien. Zo te zien duurt het nog wel lang voor tim terug komt, of helemaal nietIig niet voor de zomercliff. Ik haat dit langdradige gedoe.
jij bent daar blij mee..quote:Op zondag 18 mei 2014 14:06 schreef RobbieBoy het volgende:
Terwijl Jeff de confrontatie opzoekt met Pete, voor Pete word uitgeleverd, zien we op de achtergrond een moeder die bezoek krijgt van haar dochter. Yes, eindelijk Charlotte Beseijn als Barbara Fisher!!!
Het ligt er wel een beetje te dik bovenop nadat ze pas vertrokken is bij Banditasquote:
Soms? kanker faken om aandacht te krijgen gaat beyond alles en ze was niet eens hypochondrisch, maar ze speelde haar rol wel goed voor zover ik me kan herinneren, een in eerste opslag sympathiek lijkend mens met verknipte gedachtenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:25 schreef RobbieBoy het volgende:
Tja. Ik heb haar altijd een pittig personage gevonden. Ook al was ze soms nogal egoistisch
Ja idd de midlife versie van sjors, nu je het zegtquote:Op zondag 18 mei 2014 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Barbara was net als Sjors een soort personage dat overal kritiek op gaf onder de norm moraal maar zelf van alles flikte qua vreemdgaan en meer van die ongein.
In mindere mate dan wel omdat ze zelf ook echt opportunisten zijn, sjors en barbara hadden en hebben de echte waarheid in pachtquote:
Dit lijkt mij dus weer helemaal niksquote:Zomercliff GTST 2014 bestaat uit veel kleine cliffhangers
Op 4 juli sluit Goede Tijden Slechte Tijden zijn 24ste seizoen af en dat gebeurt traditioneel met de grote zomercliffhanger. Grote vraag is welke verhaallijn die vrijdag tot een sidderende climax komt en Pip Pellens licht een tipje van de sluier in Life4You. “Het is dit jaar niet één grote cliff, maar iedereen heeft zijn eigen kleine cliff. Er komen allemaal kleine verhaallijntjes bij elkaar.”
De vertolkster van Wiet van Houten vervolgt: “Daar zitten wat leuke dingetjes bij, zoals liefdeslijntjes, maar ook wat naars. Het is een beetje een combinatie.” Ook zegt ze: “Het is niet zo groot en heftig als vorig jaar.” Toen was de kijker heel de zomer bezig met het vraagstuk wie zich toch te pletter sprong met een gesaboteerde parachute.
Mijn schot voor de boeg voor de zomercliffhanger: Vincent ontdekt dat Maxime zijn moeder is, Ludo en Janine komen weer bij elkaar, de strijd tussen Aysen en Bing bereikt een nieuw hoogtepunt.
quote:Via een uniek samenwerkingsverband tussen RTL, producent Endemol en BBNC uitgevers komt een exclusief boekproject tot stand: het officiële jubileumboek dat de start van het 25e seizoen 'Goede Tijden, Slechte Tijden' markeert. De samenstelling is in handen van experts van televisieprducent Endemol, die vele archieven uitplozen en zorgden voor een selectie van ca. 400 foto's en stills van de oorspronkelijke opnames.
De 24 afgelopen seizoenen komen ruim aan bod en deze worden afgewisseld met thematische pagina's over uiteenlopende onderwerpen: de bruiloften in de serie, de mode en haardracht door de jaren heen, theater-spinoffs en bijzondere evenementen, etc.
Het boek eindigt met een preview naar het jubileumseizoen 25, met de nieuwste castfoto en een tipje van de sluier van de verhaallijn. Kortom: een fantastisch overzichtswerk voor de honderdduizenden GTST-fans en het enige boek dat rond dit jubileum zal verschijnen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:17 schreef Frey het volgende:
Mijn schot voor de boeg voor de zomercliff:
Ludo neemt alsnog wraak op Bing door het zout en de suiker te verwisselen, Tim is als baby verwisseld met Wiet, Nina breekt een nagel en Maxime wint eindelijk de loterij.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:17 schreef Frey het volgende:
Mijn schot voor de boeg voor de zomercliff:
Ludo neemt alsnog wraak op Bing door het zout en de suiker te verwisselen, Tim is als baby verwisseld met Wiet, Nina breekt een nagel en Maxime wint eindelijk de loterij.
Ja, mij ook. Het is ook best moeilijk om de huidige stijl van de leader te verwerken in een stilstaand plaatjequote:Op maandag 19 mei 2014 14:31 schreef LetsGame het volgende:
Cover doet me denken aan de leaders van 2005-2010
Ze hadden beter iets met de 1991-2003 leader kunnen doen als ze toch iets van vroeger zouden gebruikenquote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Het is ook best moeilijk om de huidige stijl van de leader te verwerken in een stilstaand plaatje
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:38 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat ze weer een beetje chronologisch door alles heen gaan.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Chroloni... Clorono... Oh, je bedoelt op volgorde? Ja, dat doen we zeker, we beginnen bij seizoen 34 en gaan dan verder naar seizoen 18... Of was het nou van 89 naar 23...? Nou ja, in ieder geval staat er weer een voorwoord van Jaap van den Begin in."
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Chroloni... Clorono... Oh, je bedoelt op volgorde? Ja, dat doen we zeker, we beginnen bij seizoen 34 en gaan dan verder naar seizoen 18... Of was het nou van 89 naar 23...? Nou ja, in ieder geval staat er weer een voorwoord van Jaap van den Begin in."
Inclusief diepte interviews met gtst helden als Jan Kooijemans,Lieke van Lexmond en Ferry Doedels !quote:Op maandag 19 mei 2014 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zullen ook wel de enige interviews zijn die in dat boek staanquote:Op maandag 19 mei 2014 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inclusief diepte interviews met gtst helden als Jan Kooijemans,Lieke van Lexmond en Ferry Doedels !
Al mogen Marjolein Keunings en Marly van Velden ook niet ontbreken natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zullen ook wel de enige interviews zijn die in dat boek staan![]()
En een diepte-interview met Kennard Bos, dé messias van GTST als we Rohan Gottschalk mogen geloven, staat ook op de planning.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al mogen Marjolein Keunings en Marly van Velden ook niet ontbreken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:12 schreef Claude_Viole het volgende:
Oh my god als ik de shortie van a.s maandag zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo overdreven dat Bing haar een kus op de mond gaf.quote:
Toen ze huilend op de grond lag kwam er nog geen zuster kijken .... die stonden net buiten de deur iets te overleggen .... en Bing blijft ook staan kijken. Die legt Nuran zelf terug in bed ..... in plaats van de zuster te waarschuwen ....quote:Op maandag 19 mei 2014 20:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo overdreven dat Bing haar een kus op de mond gaf.![]()
En Nuran die weer duidelijk laat merken dat ze Aysen niet op haar kamer wil hebben. Wordt compleet genegeerd door de zuster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |