quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien gaan ze ons dan straks toch nog verrassen. En gaat onze Willem nog om een losgeld vragen bij Bouwhuisjes.
En tovert hij nog een oud jachtgeweer te voorschijn. Als ze Tim willen bevrijden!
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoop niet weer op zo´n scene zoals bij Rick, Nuran en Femke.
De verhaallijn is al uiterst saai tot nog toe. Maar als Tim alleen op pad gaat en Willem gaat niet proberen om hem tegen te houden, slaat de hele verhaallijn al helemaal nergens op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]![]()
Nee vrijdag gaat hij alleen op pad, dus ben bang van niet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef Claude_Viole het volgende:
En Rikki die tegenover haar vriendinnetje Rozemarijn vertelt dat ze verliefd is op....... Anton
Dit klinkt gewoon zo alsof Lucas opeens met Ludo het bed in duiktquote:
En toch gebeuren dat soort dingen in real life ookquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:34 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon zo alsof Lucas opeens met Ludo het bed in duikt![]()
Totaal onrealistisch, ondanks het gewoon GTST is
Misschien mag ze mee doen met rikki en antonquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef Eerin het volgende:
Die Rozemarijn is ook alleen maar goed om gebeld te worden door iedereen xD wordt altijd maar opgetrommeld bij problemen.
Ik vind het maar niks die verhaallijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef Claude_Viole het volgende:
En Rikki die tegenover haar vriendinnetje Rozemarijn vertelt dat ze verliefd is op....... Anton
Zou ook eens tijd worden, Moeder dood vader in de bajes. Oom vermoord door haar aangetrouwde tante. Er zijn mensen die voor minderen volwassen worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond dat meisjes-achtige heel leuk, maar dit ziet er echt volwassen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |