SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Zijn toch geen bloedverwanten?quote:
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel; Vincent is de zoon van Maxime ....
Typisch he, dat ze die deur weer open latenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maxime vindt het wel incest en daarom is ze zo fel tegen de relatie Vincent/ Nina. Ze heeft nb Milou naar Meerdijk laten komen om Vincent te verleiden.
En weer wordt de hotelkamerdeur niet op slot gedaan
De wettelijke definitie van incest is seksueel contact met familie waar je niet mee mag trouwen. Neef en nicht mogen in Nederland gewoon trouwen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.
Maar incest is het dacht ik niet. Incest is het alleen als het om bloedverwanten gaat in de eerste graad (oftewel broers en zussen). Neef en nichten zijn de derde of vierde graad dus geen incest![]()
(ooit iets over geleerd op school)
Ik heb Maxime amper gezien deze week eigenlijk. Het draait nu vooral om Milou de koe volgens mij. En verder... tja, Nuran is half verlamd. That's it. Tenminste, dat is wat ik heb gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog wat noemenswaardig gebeurd de afgelopen weken? Ik kijk zelfs geen shorties meer. Bing weer in de bak geloof ik? Zijn Aysen en Maxime nog steeds overal mee weg gekomen?
Ik let bij Nina heel vaak op dat lamme handje... en vraag me dan af; zou ze daar in het echt ook weleens zo lam mee doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef vencodark het volgende:
Nina:"Oh, is dat jouw beeld van romantisch goedmaken? Een kamer?"![]()
5 minuten later alsnog met hem in bed liggen.
En ineens vind ik Vincent totaaaal niet meer aantrekkelijk. Rare neus en vallen op Nina.
Doet ze er überhaupt nog wel lam mee dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik let bij Nina heel vaak op dat lamme handje... en vraag me dan af; zou ze daar in het echt ook weleens zo lam mee doen
Jawel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet ze er überhaupt nog wel lam mee dan?
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Zat Sjors Lana nou vreselijk af te bekken in de preview?
Sjorsquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Ja .... mag dat kind eindelijk weer eens meedoen ....quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Bloedverwanten zijn ze wel hoor, je bent zelfs bloedverwant met je opa's opa.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.
Maar incest is het dacht ik niet. Incest is het alleen als het om bloedverwanten gaat in de eerste graad (oftewel broers en zussen). Neef en nichten zijn de derde of vierde graad dus geen incest![]()
(ooit iets over geleerd op school)
De meest noemenswaardige dingen zijn dat Nuran na een bitchfight met Sjors halfzijdig verlamd is geraakt, Rikki achter Anton aanzit en Sjoerd zijn neus weer door de poeder had gehaald, voor de rest kabbelt het een beetje voortquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog wat noemenswaardig gebeurd de afgelopen weken? Ik kijk zelfs geen shorties meer. Bing weer in de bak geloof ik? Zijn Aysen en Maxime nog steeds overal mee weg gekomen?
Waarom dacht ik bij afbekken aan iets anders?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Misschien omdat je pervers bent?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik bij afbekken aan iets anders?
Dat dit nog uitgelegd moet worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Bloedverwanten zijn ze wel hoor, je bent zelfs bloedverwant met je opa's opa.
Waarom ligt/lag Milou koe in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:25 schreef Sriracha het volgende:
[..]
De meest noemenswaardige dingen zijn dat Nuran na een bitchfight met Sjors halfzijdig verlamd is geraakt, Rikki achter Anton aanzit en Sjoerd zijn neus weer door de poeder had gehaald, voor de rest kabbelt het een beetje voort
Mond-en-klauwzeerquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarom ligt/lag Milou koe in het ziekenhuis?
quote:
Aha. Wat stom dat Maxime dat niet weetquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wettelijke definitie van incest is seksueel contact met familie waar je niet mee mag trouwen. Neef en nicht mogen in Nederland gewoon trouwen.
Uitgebreid besproken is het zeker, maar dat maakt niet uit toch? Je mag het er net zo goed uitgebreid over hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:43 schreef Xanthi het volgende:
ja ik moest ook wel glimlachen! En zonder make-up zie ik ook wel waar de vergelijkingen van Miloe met een koe vandaan komen:P GTST is wel echt achteruit gegaan zeg... Is het nu echt n ''holt'' dat Nina met Vincent het bed in duikt...? Dat zat er ook al heel lang aan te komen en echt heel slecht uitgewerkt waarom Maxime maar haar mond blijft dicht houden, snap dat zoiets niet makkelijk is om te vertellen maar neem toch aan dat ze hem wel met een reden naar Meerdijk heeft gehaald. Om een band te krijgen. En dat lukt nu ook niet bepaald. En dat stuk van Nurans ongeluk (incl. de muziek erbij) was zo slecht dat ik het aan mijn mannelijke huisgenoot heb laten zien onder t mom van; kijk eens, wat onrealistisch!. Dat vond hij ook. Maar dat is al uitgebreid besproken allemaal hier...
Tja, dat krijg je ervan als je de Koning van de achtergrondmuziek* zonder pardon inwisselt voor de Kneus van het glas- en zakjeswerk**, ook wel de Meester van de eentonigheid genoemd. Of simpelweg Frons Serviesquote:Heb wel nog 1 nieuw ding waar ik me aan erger en weet niet of meer mensen dat is opgevallen...? Onder elke scene van Rikki en Anton precies hetzelfde riedeltje met zo-goed-als stilte, afgewisseld met het indrukken van elke keer dezelfde pianotoetsen. Wat een beetje mysterieus/romantisch over moet komen ofzo...?! Gisteren spotte ik het Rikki-Riedeltje ook al onder de scene dat Anton Ludo tegenkwam en nors een krant ging zitten lezen. (maar goed, toen kwam Rikki later ook weer in beeld dus het riedeltje was wat dat betreft wel de juiste aankondiging;) Ik zat laatst zelf dat riedeltje een beetje na te doen, tijdens zo`n scene:P Terwijl vroeger de muziek/ achtergrond geluiden mij nooit zo opvielen en zo hoort dat eigenlijk ook vind k. Het moet de scene versterken zonder nadrukkelijk de aandacht op te eisen.
Ik heet je van harte welkom in dit topicquote:Vergeef me de lange post, maar ik ben nieuw hier en wilde het ff allemaal kwijt;) Heb al een tijd wel gelurkt maar sinds vandaag pas geregistreerd.
Welkom en geneer je niet om hier lekker mee te zeurenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:43 schreef Xanthi het volgende:
ja ik moest ook wel glimlachen!
-- knip --
en wilde het ff allemaal kwijt;) Heb al een tijd wel gelurkt maar sinds vandaag pas geregistreerd.
Zo te zien al aardig op één lijn met de rest van de gebruikers in dit topic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:43 schreef Xanthi het volgende:
ja ik moest ook wel glimlachen! En zonder make-up zie ik ook wel waar de vergelijkingen van Miloe met een koe vandaan komen:P GTST is wel echt achteruit gegaan zeg... Is het nu echt n ''holt'' dat Nina met Vincent het bed in duikt...? Dat zat er ook al heel lang aan te komen en echt heel slecht uitgewerkt waarom Maxime maar haar mond blijft dicht houden, snap dat zoiets niet makkelijk is om te vertellen maar neem toch aan dat ze hem wel met een reden naar Meerdijk heeft gehaald. Om een band te krijgen. En dat lukt nu ook niet bepaald. En dat stuk van Nurans ongeluk (incl. de muziek erbij) was zo slecht dat ik het aan mijn mannelijke huisgenoot heb laten zien onder t mom van; kijk eens, wat onrealistisch!. Dat vond hij ook. Maar dat is al uitgebreid besproken allemaal hier...
Heb wel nog 1 nieuw ding waar ik me aan erger en weet niet of meer mensen dat is opgevallen...? Onder elke scene van Rikki en Anton precies hetzelfde riedeltje met zo-goed-als stilte, afgewisseld met het indrukken van elke keer dezelfde pianotoetsen. Wat een beetje mysterieus/romantisch over moet komen ofzo...?! Gisteren spotte ik het Rikki-Riedeltje ook al onder de scene dat Anton Ludo tegenkwam en nors een krant ging zitten lezen. (maar goed, toen kwam Rikki later ook weer in beeld dus het riedeltje was wat dat betreft wel de juiste aankondiging;) Ik zat laatst zelf dat riedeltje een beetje na te doen, tijdens zo`n scene:P Terwijl vroeger de muziek/ achtergrond geluiden mij nooit zo opvielen en zo hoort dat eigenlijk ook vind k. Het moet de scene versterken zonder nadrukkelijk de aandacht op te eisen.
Vergeef me de lange post, maar ik ben nieuw hier en wilde het ff allemaal kwijt;) Heb al een tijd wel gelurkt maar sinds vandaag pas geregistreerd.
Welkomquote:
Ga maar gauw naar boven tandjes poetsen ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |