SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Zijn toch geen bloedverwanten?quote:
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Jawel; Vincent is de zoon van Maxime ....
Typisch he, dat ze die deur weer open latenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef kissaa het volgende:
Maxime vindt het wel incest en daarom is ze zo fel tegen de relatie Vincent/ Nina. Ze heeft nb Milou naar Meerdijk laten komen om Vincent te verleiden.
En weer wordt de hotelkamerdeur niet op slot gedaan
De wettelijke definitie van incest is seksueel contact met familie waar je niet mee mag trouwen. Neef en nicht mogen in Nederland gewoon trouwen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.
Maar incest is het dacht ik niet. Incest is het alleen als het om bloedverwanten gaat in de eerste graad (oftewel broers en zussen). Neef en nichten zijn de derde of vierde graad dus geen incest![]()
(ooit iets over geleerd op school)
Ik heb Maxime amper gezien deze week eigenlijk. Het draait nu vooral om Milou de koe volgens mij. En verder... tja, Nuran is half verlamd. That's it. Tenminste, dat is wat ik heb gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog wat noemenswaardig gebeurd de afgelopen weken? Ik kijk zelfs geen shorties meer. Bing weer in de bak geloof ik? Zijn Aysen en Maxime nog steeds overal mee weg gekomen?
Ik let bij Nina heel vaak op dat lamme handje... en vraag me dan af; zou ze daar in het echt ook weleens zo lam mee doenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef vencodark het volgende:
Nina:"Oh, is dat jouw beeld van romantisch goedmaken? Een kamer?"![]()
5 minuten later alsnog met hem in bed liggen.
En ineens vind ik Vincent totaaaal niet meer aantrekkelijk. Rare neus en vallen op Nina.
Doet ze er überhaupt nog wel lam mee dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik let bij Nina heel vaak op dat lamme handje... en vraag me dan af; zou ze daar in het echt ook weleens zo lam mee doen
Jawel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet ze er überhaupt nog wel lam mee dan?
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Zat Sjors Lana nou vreselijk af te bekken in de preview?
Sjorsquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Ja .... mag dat kind eindelijk weer eens meedoen ....quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Bloedverwanten zijn ze wel hoor, je bent zelfs bloedverwant met je opa's opa.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ok, ik dacht namelijk dat bloedverwantschap alleen broers en zussen betrof, en dat voor neef en nichten een gewoon verwantschap gold.
Maar incest is het dacht ik niet. Incest is het alleen als het om bloedverwanten gaat in de eerste graad (oftewel broers en zussen). Neef en nichten zijn de derde of vierde graad dus geen incest![]()
(ooit iets over geleerd op school)
De meest noemenswaardige dingen zijn dat Nuran na een bitchfight met Sjors halfzijdig verlamd is geraakt, Rikki achter Anton aanzit en Sjoerd zijn neus weer door de poeder had gehaald, voor de rest kabbelt het een beetje voortquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nog wat noemenswaardig gebeurd de afgelopen weken? Ik kijk zelfs geen shorties meer. Bing weer in de bak geloof ik? Zijn Aysen en Maxime nog steeds overal mee weg gekomen?
Waarom dacht ik bij afbekken aan iets anders?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:03 schreef Sriracha het volgende:
Misschien omdat je pervers bent?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik bij afbekken aan iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |