Nee vrees het ook, zal wel weer met een sisser aflopen deze lijn, al staat Menno niet als vast personage in de collagequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, ik had het wel leuk gevonden als de agressiviteit van Menno. Voort zou komen omdat zijn broer hem op een bepaalde manier onder druk zet. Of hem afperst met iets ofzo.
Maarja, op een dergelijke verhaallijn hoef je tegenwoordig niet meer te rekenen.
Had Willeke Alberti niet ook ooit zo'n rol?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Bijna... Ze gaat de (adoptie)moeder van Vincent spelen
Dat denk ik eigenlijk ook ja. En ja het is wel vreemd dat Menno daar niet bij staat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:33 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Nee vrees het ook, zal wel weer met een sisser aflopen deze lijn, al staat Menno niet als vast personage in de collage
Dat idee heb ik ook wel want anders verliest het lievelingetje Lucas ook zijn nutquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:36 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook ja. En ja het is wel vreemd dat Menno daar niet bij staat.
Heb het idee, dat hij voorlopig nog wel even in de serie blijft.
Och, dan komt er wel weer een andere homo voor hem in de plaats waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:39 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel want anders verliest het lievelingetje Lucas ook zijn nut
Doet mij aan die vreselijke Ronja denken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:14 schreef Sriracha het volgende:
[..]
En die Milou, dat is toch wel het meest nutteloze personage sinds tijden, ze loeit wat maar de melk is zuur
Sowieso was die hele familie een mislukt experiment toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet mij aan die vreselijke Ronja denken.
Dat was toen met Edwin of niet? Ik had geen zin om die aflevering toen te kijken destijds. Alleen al omdat er toen zo'n issue van gemaakt werd.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef Sriracha het volgende:
Pff, omdat er een keer een homozoenscene was die over de wereld heen besproken werd kan Lucas niet meer stuksindsdien moesten ze elkaar steeds weer in elke scene een kusje geven tot voor kort dan
Dex was wel tof.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:57 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Sowieso was die hele familie een mislukt experiment toch?
Eens. Hij had ook een hekel aan Lucas.quote:
Ja was met edwin idd, maar sindsdien kan lucas natuurlijk niet meer stuk dus verzinnen ze maar allerlei personages die in dienst staan van hem, niks tegen homo's maar lucas is wel de meest stereotype homo die je kunt bedenken en veel interessants maakt hij verder ook niet meequote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat was toen met Edwin of niet? Ik had geen zin om die aflevering toen te kijken destijds. Alleen al omdat er toen zo'n issue van gemaakt werd.
Ja, zo klef als Lucas altijd met zijn vriendjes is. Heb ik nog weinig stelletjes in gtst gezien.
Absoluut.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:02 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ja was met edwin idd, maar sindsdien kan lucas natuurlijk niet meer stuk dus verzinnen ze maar allerlei personages die in dienst staan van hem, niks tegen homo's maar lucas is wel de meest stereotype homo die je kunt bedenken en veel interessants maakt hij verder ook niet mee
Ludo Jef Laura en Noud verdienen wel weer eens een verhaallijn ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut.
En ja, hij maakt eigenlijk niet veel mee. Maar krijgt wel de grote verhaallijnen.
In tegenstelling tot Ludo, Janine, Jef, Laura en Noud, die ik als personage ook nog wel oké vind.
Dat is niet waar gezien Anton en Biancaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:14 schreef Sriracha het volgende:
Ja die zijn nu meer supporting helaas, vooral Ludo zou toch als semi maffiabaas veel meer van zich moeten doen spreken? sowieso lijkt het alsof het alleen nog maar om de kids draait in de serie, mensen van boven de 25 zijn te oud voor een verhaallijn
Maar maxime wordt de hand steeds boven het hoofd gehouden dus daar is ook niks aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo Jef Laura en Noud verdienen wel weer eens een verhaallijn ja.
Dat zijn allemaal bijzet tafels geworden. Janine maakt af en toe nog wel eens lekker ruzie met Maxime.
In het begin niet maar nu is anton de nieuwe love interest voor rikki en bianca date dan wel met roel maar daar zie je bijna niks vanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is niet waar gezien Anton en Bianca
Vroeg me af wie de artiest was. Iemand die het weet?quote:
Die zwalkt een beetje rond in het geheel, ze duikt overal op waar ze net niet moet zijn en geeft iedereen ongevraagde adviezenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar maxime wordt de hand steeds boven het hoofd gehouden dus daar is ook niks aan.
Net laura wat dat betreftquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:20 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Die zwalkt een beetje rond in het geheel, ze duikt overal op waar ze net niet moet zijn en geeft iedereen ongevraagde adviezen
Van de week stond ze wel ineens bij lorena's precies toen nuran door de ruit ging.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is het luisterende oor van de Rozenboom. Die zie je buiten het hotel niet zo heel veel.
Ja, dat dan heel toevallig weer wel ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van de week stond ze wel ineens bij lorena's precies toen nuran door de ruit ging.
De hand van milou had ze bij zich, opeens verslechterde de situatie van milou dan ook dramatisch maar de doktoren konden de oorzaak maar niet vinden, ze hadden een hand te weinig aan het bedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, dat dan heel toevallig weer wel ja.
Waarschijnlijk was het de bedoeling dat Maxime er aan kwam lopen. Maar die moest de hand van Milou nog vasthouden in het ziekenhuis.
4 poten en 1 hand is inderdaad een beetje vreemd!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:35 schreef Sriracha het volgende:
[..]
De hand van milou had ze bij zich, opeens verslechterde de situatie van milou dan ook dramatisch maar de doktoren konden de oorzaak maar niet vinden, ze hadden een hand te weinig aan het bed
De meeste nichten hebben 2 handen maar een koe heeft 4 potenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
4 poten en 1 hand is inderdaad een beetje vreemd!
Vergeet Bing niet. Denk dat Lucas wel raad weet met die kokosnoten van hem.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:39 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook wel want anders verliest het lievelingetje Lucas ook zijn nut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft zich nog niet een keer echt druk gemaakt om de verdwijning van haar zoon in ieder geval, bianca maakt zich daar drukker omquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef Sriracha het volgende:
En wat doet de moeder van Tim eigenlijk in Meerdijk, ik zie haar alleen maar thee drinken met Janine en Bianca
speaking of de moeder van milou: hoe kan het dat iemand in het ziekenhuis ligt en er is geeneens familie die zich om haar bekommert? ze doen niet eens een poging tot enige familieband.quote:
Dat was Shot Me Down van David Guetta.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vroeg me af wie de artiest was. Iemand die het weet?
En idd dat muziekje erbij was vet
En verderop wat over de acteerkunsten van Bing:quote:Lucas Sanders
Homo in de meest nichterige zin van het woord. Altijd aan het huilen. Altijd aan schmieren. Altijd maar de verwende diva uithangen en dan het slachtoffer uithangen als zijn egoïsme en kortzichtigheid hem weer eens in de problemen brengen. Het wordt tijd dat Lucas Sanders in zijn oog geprikt wordt door een afgeladen cementwagen. Dan heeft hij tenminste recht om te janken. Niks mis met homo, maar Lucas is gewoon van zichzelf een irritant bah-persoon. 1 van de 5 Lee Towertjes, en die éne is omdat mannen die kunnen pijpen respect verdienen.
K thxquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was Shot Me Down van David Guetta.
Zie net dat ze ook gewoon een lijst met gebruikte muziek bijhouden op de site.
Over Noud; 'Die knul heeft een balzak zo week dat zelfs een kwal medelijden krijgt'.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:02 schreef luftersel het volgende:
Ik zie net een artikel van GeenStijl over de mannen in Gtst. Het is een ranking op mannelijkheid. De beschrijving van Lucas is werkelijk fenomenaal.
[..]
En verderop wat over de acteerkunsten van Bing:
[ afbeelding ]
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)nnengids_voor_g.html
Beetje hard, maar op zich wel grappig.
Ja nu je het zegt, ik denk dat de schrijvers zelf niet eens weten waarom ze dat personage in het leven hebben geroepenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
speaking of de moeder van milou: hoe kan het dat iemand in het ziekenhuis ligt en er is geeneens familie die zich om haar bekommert? ze doen niet eens een poging tot enige familieband.
dat viel me al eerder op
Ze zal wel aan de prozac zittenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze heeft zich nog niet een keer echt druk gemaakt om de verdwijning van haar zoon in ieder geval, bianca maakt zich daar drukker om![]()
Op zich vind ik het wel een leuke afwisseling dat er weer eens een vriendinnengroepje in de serie is. Maar ze doen inderdaad weinig behalve thee en wijn drinken
Het schijnt dat ene Milou een prijs heeft gewonnen waarbij de prijs was dat haar naam zou worden gebruikt bij een nieuw personage. Mikoe is dus eigenlijk een moetjequote:Op zondag 11 mei 2014 16:51 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, ik denk dat de schrijvers zelf niet eens weten waarom ze dat personage in het leven hebben geroepen
Wellicht gaf ze de meeste melk, vandaar dat ze nu uitgeput in het ziekenhuis ligtquote:Op zondag 11 mei 2014 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat ene Milou een prijs heeft gewonnen waarbij de prijs was dat haar naam zou worden gebruikt bij een nieuw personage. Mikoe is dus eigenlijk een moetje
Goed hè.quote:
Alles is spot on heeft een fokker dit geschreven?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Goed hè.Die omschrijving van Tim klopt ook gewoon precies. "Zet er een paar tieten op en je hebt het archetype van een zeikwijf. 0 van de 5 Lee Towertjes. U snapt het wel."
Lijkt er haast wel op, hè? Maar de mensen van GeenStijl komen vrij goed overeen met Fokkers volgens mij.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles is spot on heeft een fokker dit geschreven?
Dat is wel zo'n beetje wat er zich nu afspeelt he.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef Quarant het volgende:
Ik weet het niet, er zijn genoeg verhaallijntjen:
Lucas-Menno, met het huiselijk geweld
Bianca-Roel, waarbij echtgenoot Anton het onderspit delft en zijn schoondochter Rikki op hem geilt.
Aysen-Nuran, haat-liefde-verhouding, komt Danny nog weer boven?
Menno-werk, houdt hij het of niet, en wat nu over zijn verleden?
Lorena-Nina, vindt de laatstgenoemde nadeel van Lorena's financiële praktijken
Maxime-Vincent-Nina, wanneer/hoe wordt die neef/nichtrelatie fataal?
Tim, komt die nu eindelijk eens tevoorschijn?
Maar het is allemaal zo uitgemolken, ik weiger bijna nog te kijken, komt er nog 's wat nieuws?
Voor Danny ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:53 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij voor de serie dus van onschatbare waarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |