Hoe niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Quarant het volgende:
Tnx. En hoe zijn Sjors en Bing uit elkaar gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:18 schreef Claude_Viole het volgende:
Spoilers voor binnenkort....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt me nog mee dat het niet de zomercliff isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef GTSTFreakje het volgende:
GTST is wel heel dom om het einde van de aflevering van volgende week maandag te laten lijken op de cliffhanger van seizoen 1 waar Daniel Simon weer ziet
Ja vind ik ook heel langdradig, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:09 schreef driesvinkdroel het volgende:
Heb nu de afleveringen van maandag en dinsdag gezien. Zo te zien duurt het nog wel lang voor tim terug komt, of helemaal nietIig niet voor de zomercliff. Ik haat dit langdradige gedoe.
jij bent daar blij mee..quote:Op zondag 18 mei 2014 14:06 schreef RobbieBoy het volgende:
Terwijl Jeff de confrontatie opzoekt met Pete, voor Pete word uitgeleverd, zien we op de achtergrond een moeder die bezoek krijgt van haar dochter. Yes, eindelijk Charlotte Beseijn als Barbara Fisher!!!
Het ligt er wel een beetje te dik bovenop nadat ze pas vertrokken is bij Banditasquote:
Soms? kanker faken om aandacht te krijgen gaat beyond alles en ze was niet eens hypochondrisch, maar ze speelde haar rol wel goed voor zover ik me kan herinneren, een in eerste opslag sympathiek lijkend mens met verknipte gedachtenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:25 schreef RobbieBoy het volgende:
Tja. Ik heb haar altijd een pittig personage gevonden. Ook al was ze soms nogal egoistisch
Ja idd de midlife versie van sjors, nu je het zegtquote:Op zondag 18 mei 2014 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Barbara was net als Sjors een soort personage dat overal kritiek op gaf onder de norm moraal maar zelf van alles flikte qua vreemdgaan en meer van die ongein.
In mindere mate dan wel omdat ze zelf ook echt opportunisten zijn, sjors en barbara hadden en hebben de echte waarheid in pachtquote:
Dit lijkt mij dus weer helemaal niksquote:Zomercliff GTST 2014 bestaat uit veel kleine cliffhangers
Op 4 juli sluit Goede Tijden Slechte Tijden zijn 24ste seizoen af en dat gebeurt traditioneel met de grote zomercliffhanger. Grote vraag is welke verhaallijn die vrijdag tot een sidderende climax komt en Pip Pellens licht een tipje van de sluier in Life4You. “Het is dit jaar niet één grote cliff, maar iedereen heeft zijn eigen kleine cliff. Er komen allemaal kleine verhaallijntjes bij elkaar.”
De vertolkster van Wiet van Houten vervolgt: “Daar zitten wat leuke dingetjes bij, zoals liefdeslijntjes, maar ook wat naars. Het is een beetje een combinatie.” Ook zegt ze: “Het is niet zo groot en heftig als vorig jaar.” Toen was de kijker heel de zomer bezig met het vraagstuk wie zich toch te pletter sprong met een gesaboteerde parachute.
Mijn schot voor de boeg voor de zomercliffhanger: Vincent ontdekt dat Maxime zijn moeder is, Ludo en Janine komen weer bij elkaar, de strijd tussen Aysen en Bing bereikt een nieuw hoogtepunt.
quote:Via een uniek samenwerkingsverband tussen RTL, producent Endemol en BBNC uitgevers komt een exclusief boekproject tot stand: het officiële jubileumboek dat de start van het 25e seizoen 'Goede Tijden, Slechte Tijden' markeert. De samenstelling is in handen van experts van televisieprducent Endemol, die vele archieven uitplozen en zorgden voor een selectie van ca. 400 foto's en stills van de oorspronkelijke opnames.
De 24 afgelopen seizoenen komen ruim aan bod en deze worden afgewisseld met thematische pagina's over uiteenlopende onderwerpen: de bruiloften in de serie, de mode en haardracht door de jaren heen, theater-spinoffs en bijzondere evenementen, etc.
Het boek eindigt met een preview naar het jubileumseizoen 25, met de nieuwste castfoto en een tipje van de sluier van de verhaallijn. Kortom: een fantastisch overzichtswerk voor de honderdduizenden GTST-fans en het enige boek dat rond dit jubileum zal verschijnen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:17 schreef Frey het volgende:
Mijn schot voor de boeg voor de zomercliff:
Ludo neemt alsnog wraak op Bing door het zout en de suiker te verwisselen, Tim is als baby verwisseld met Wiet, Nina breekt een nagel en Maxime wint eindelijk de loterij.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:17 schreef Frey het volgende:
Mijn schot voor de boeg voor de zomercliff:
Ludo neemt alsnog wraak op Bing door het zout en de suiker te verwisselen, Tim is als baby verwisseld met Wiet, Nina breekt een nagel en Maxime wint eindelijk de loterij.
Ja, mij ook. Het is ook best moeilijk om de huidige stijl van de leader te verwerken in een stilstaand plaatjequote:Op maandag 19 mei 2014 14:31 schreef LetsGame het volgende:
Cover doet me denken aan de leaders van 2005-2010
Ze hadden beter iets met de 1991-2003 leader kunnen doen als ze toch iets van vroeger zouden gebruikenquote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, mij ook. Het is ook best moeilijk om de huidige stijl van de leader te verwerken in een stilstaand plaatje
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:38 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat ze weer een beetje chronologisch door alles heen gaan.
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Chroloni... Clorono... Oh, je bedoelt op volgorde? Ja, dat doen we zeker, we beginnen bij seizoen 34 en gaan dan verder naar seizoen 18... Of was het nou van 89 naar 23...? Nou ja, in ieder geval staat er weer een voorwoord van Jaap van den Begin in."
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Chroloni... Clorono... Oh, je bedoelt op volgorde? Ja, dat doen we zeker, we beginnen bij seizoen 34 en gaan dan verder naar seizoen 18... Of was het nou van 89 naar 23...? Nou ja, in ieder geval staat er weer een voorwoord van Jaap van den Begin in."
Inclusief diepte interviews met gtst helden als Jan Kooijemans,Lieke van Lexmond en Ferry Doedels !quote:Op maandag 19 mei 2014 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zullen ook wel de enige interviews zijn die in dat boek staanquote:Op maandag 19 mei 2014 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inclusief diepte interviews met gtst helden als Jan Kooijemans,Lieke van Lexmond en Ferry Doedels !
Al mogen Marjolein Keunings en Marly van Velden ook niet ontbreken natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zullen ook wel de enige interviews zijn die in dat boek staan![]()
En een diepte-interview met Kennard Bos, dé messias van GTST als we Rohan Gottschalk mogen geloven, staat ook op de planning.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al mogen Marjolein Keunings en Marly van Velden ook niet ontbreken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:12 schreef Claude_Viole het volgende:
Oh my god als ik de shortie van a.s maandag zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo overdreven dat Bing haar een kus op de mond gaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |