Grinderman 2 is toch bijna gewoon Bad Seeds?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Grinderman geen reet aan, Push the Sky Away prachtig en buiten dat red ik me prima met een best-of.
Wel een van de allerbeste live-acts die ik ooit gezien heb. Drie keer zelfs
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:31 schreef Tchock het volgende:
Karma Police is nogal een aanslag op je brein
Ik luister net Danse et Dansequote:
Wel in mijn top 3 concerten ooit jaquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:04 schreef Moody het volgende:
Cave is live overigens vrij geniaal. Heb 'm 2x in kleine setting en 2x op een festival gezien en alle keren overdonderd
Blonde en haar debuut vind ik erg goedquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Blonde uit 2011 is wel lekker vind ik. Ava en Danse et Danse zijn topnummers.
Gewoon lekker ouwehoeren daarquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
God las net weer zo'n ander topic hier in MUZ. Deze:
MUZ / Kutmuziek
manmanman, wilde er bijna reageren maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.
Edit: Bob doet het wel, en netjes
Kut, kan me niet inhouden.
17 en denken dat je het beter weet. Heerlijk die mensen. Wel een te gemakkelijk backfire topic.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon lekker ouwehoeren daarWat tuubjes dumpen
Lekker oordelen
![]()
Soort hit & run van TS natuurlijk ook.
Hij heeft ergens wel een punt. Kan altijd goed lachen om mensen die beweren 'eigenlijk alles wel leuk te vinden' en dan met de meest voorspelbare muziek aan komen zetten. Dan vind je niet alles leuk, dan luister je wel eens naar de radio.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
God las net weer zo'n ander topic hier in MUZ. Deze:
MUZ / Kutmuziek
manmanman, wilde er bijna reageren maar ben blij dat ik het niet gedaan heb.
Edit: Bob doet het wel, en netjes
Kut, kan me niet inhouden.
Bijna alleen maar topnummers op dat album. Adieu, Golden Baby, Place de la République, Verseau, Saint-Laurent... Gewoon heel erg leuk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Blonde uit 2011 is wel lekker vind ik. Ava en Danse et Danse zijn topnummers.
Ja dat was ook wel herkenbaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel een punt. Kan altijd goed lachen om mensen die beweren 'eigenlijk alles wel leuk te vinden' en dan met de meest voorspelbare muziek aan komen zetten. Dan vind je niet alles leuk, dan luister je wel eens naar de radio.
Geheel terzijde natuurlijk. En ik moet me wel enorm vervelen voor ik daar een topic over ga openen.
"Ja gewoon, Coldplay en Nirvana en Katy Perry en Bob Marley. Van alles wat".quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel herkenbaar.
Van welke muziek houd je? 'Van alles.' Ofwel gewoon popmuziek. Want kan die mensen dan een honderdtal stijlen laten luisteren waarvan ze waarschijnlijk niks iets aan vinden.
Ik kan het wel in een paar zinnen samenvatten zonder veel bands te noemen en toch het meeste te bestrijken denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jullie leggen allemaal haarfijn uit naar welke bands jullie luisteren?
Vooral in het geval van Kerft lijkt me dat wel leuk. Behalve als je de vraag stelt, ben je een uur later nog aan het luisteren naar z'n antwoord.
Nee dat doe ik niet, vooral omdat mensen je dan al gauw vreemd zullen aankijken. Zeg meestal gewoon dat ik vroeger alleen Hip-Hop luisterde en nu ook allerlei rock.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vooral in het geval van Kerft lijkt me dat wel leuk. Behalve als je de vraag stelt, ben je een uur later nog aan het luisteren naar z'n antwoord.
Grinderman en PTSA waren niet echt zijn beste werken imho. NMSWP zijn dacht ik vooral van die gothic-ballads, moet je van houden idd. Abattoir Blues vind ik zelf wel een stuk leukerquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Grinderman, No More Shall we Part en Push the Sky Away.
Nu ook aan het proberen, ben nog niet zo overtuigd eigenlijk. Haar stem vind ik af en toe wat irritant en muzikaal is het ook niet heel spannend eigenlijkquote:Trouwens debuutalbum van Brody Dalle opstaan. Hand van Alain Johannes, Michael Shuman en wss ook Josh Homme is er goed in te horen zeg. Gewoon Qotsa met vrouwenvocalen.
Ja spannend is het zeker niet, ik vind het echter wel een hele plezierige plaat. Haar stem is een beetje apart dus daar kan ik je wel in begrijpen. Vind hem zelf na een luisterbeurt iig erg fijn, misschien dat het na meerdere keren minder wordt, zien we vanzelf wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Grinderman en PTSA waren niet echt zijn beste werken imho. NMSWP zijn dacht ik vooral van die gothic-ballads, moet je van houden idd. Abattoir Blues vind ik zelf wel een stuk leuker(maar goed, ik zie Nick Cave nog steeds een beetje als een Tom Waits-lite
![]()
)
[..]
Nu ook aan het proberen, ben nog niet zo overtuigd eigenlijk. Haar stem vind ik af en toe wat irritant en muzikaal is het ook niet heel spannend eigenlijk
gewoon pop/rock met een voorkeur voor vrouwelijke stemmen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik krijg hier een oogspasme van.quote:
Vind het buitengewoon matig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:53 schreef Zocalo het volgende:
Zo te zien al een tijdje uit, maar is de nieuwe cd van de Black Keys wat?
quote:
De ongeinspireerde electropop nummertjes vooral.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er zo matig aan de nieuwe Black Keys, in vergelijking met bijv. El Camino? Het matige ontgaat mij nog.
Ah, die typo was mij nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:34 schreef Norrage het volgende:
Je maakt een spelfout Fela, daar refereerde ik aan
Ik dacht dat je wellicht ook Good Music Company volgde, mara die hebben net Black Flower aangetrokken. Goed "label" om in de gaten te houden voor spannende en hippe jazz-releases. Black Flower ook met oude dEUS mensen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |