Nee.quote:
Waar lees je dat? En ik luister muziek van oa: Three Days Grace, Sum 41, Taking Back Sunday, Flyleaf, Breaking Benjamin, Ill Nino, Linkin Park, My chemical Romances, Eminem, Dead by April, Bullet for my Valentine. En meer van dat soortquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Maar TS, ik begrijp dus uit je post dat je zelf ook "van alles" luistert, noem mij eens wat fijne muziekjes dan.
En dan klagen over mensen die naar mainstreammuziek luisteren? Gast alsjeblieft. Dit is ook gewoon top 40 muziek. Alsof het boeit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Waar lees je dat? En ik luister muziek van oa: Three Days Grace, Sum 41, Taking Back Sunday, Flyleaf, Breaking Benjamin, Ill Nino, Linkin Park, My chemical Romances, Eminem, Dead by April, Bullet for my Valentine. En meer van dat soort
Gewoon muziek die een aantal jaar geleden in de top40 stond dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Waar lees je dat? En ik luister muziek van oa: Three Days Grace, Sum 41, Taking Back Sunday, Flyleaf, Breaking Benjamin, Ill Nino, Linkin Park, My chemical Romances, Eminem, Dead by April, Bullet for my Valentine. En meer van dat soort
Nee gewoon niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon muziek die een aantal jaar geleden in de top40 stond dus.
Nou ja, of ze ook echt in de top40 gestaan hebben weet ik niet, behalve Eminem en Linkin Park, en volgens mij Sum 41 ook, maar het is wel echt mainstream muziek. Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar doe dan ook niet zo tof.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Niet haten op Sum 41. De rest is wel kut.quote:
Doen alsof Sum41 niet de perfecte pubermetal isquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet haten op Sum 41. De rest is wel kut.
Gewoon een pop punk bandje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doen alsof Sum41 niet de perfecte pubermetal is
Ligt makkelijk in het gehoor, heeft puberale teksten, pretendeert anti huidige maatschappij te zijn, is nergens echt rauw en is stiekem gewoon lekker eenvoudige muziek.quote:
Ja, pop punk dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt makkelijk in het gehoor, heeft puberale teksten, pretendeert anti huidige maatschappij te zijn, is nergens echt rauw en is stiekem gewoon lekker eenvoudige muziek.
Ja, maar niet doen alsof vernieuwende muziek is, dat de teksten diepzinnig zijn, dat ze muzikaal zo bijzonder zijn, etc. Kortom weinig verschil met de muziek waarop TS haat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |