Nee.quote:
Waar lees je dat? En ik luister muziek van oa: Three Days Grace, Sum 41, Taking Back Sunday, Flyleaf, Breaking Benjamin, Ill Nino, Linkin Park, My chemical Romances, Eminem, Dead by April, Bullet for my Valentine. En meer van dat soortquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Maar TS, ik begrijp dus uit je post dat je zelf ook "van alles" luistert, noem mij eens wat fijne muziekjes dan.
En dan klagen over mensen die naar mainstreammuziek luisteren? Gast alsjeblieft. Dit is ook gewoon top 40 muziek. Alsof het boeit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Waar lees je dat? En ik luister muziek van oa: Three Days Grace, Sum 41, Taking Back Sunday, Flyleaf, Breaking Benjamin, Ill Nino, Linkin Park, My chemical Romances, Eminem, Dead by April, Bullet for my Valentine. En meer van dat soort
Gewoon muziek die een aantal jaar geleden in de top40 stond dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Waar lees je dat? En ik luister muziek van oa: Three Days Grace, Sum 41, Taking Back Sunday, Flyleaf, Breaking Benjamin, Ill Nino, Linkin Park, My chemical Romances, Eminem, Dead by April, Bullet for my Valentine. En meer van dat soort
Nee gewoon niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon muziek die een aantal jaar geleden in de top40 stond dus.
Nou ja, of ze ook echt in de top40 gestaan hebben weet ik niet, behalve Eminem en Linkin Park, en volgens mij Sum 41 ook, maar het is wel echt mainstream muziek. Niet dat daar iets mis mee is hoor, maar doe dan ook niet zo tof.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:22 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Niet haten op Sum 41. De rest is wel kut.quote:
Doen alsof Sum41 niet de perfecte pubermetal isquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet haten op Sum 41. De rest is wel kut.
Gewoon een pop punk bandje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doen alsof Sum41 niet de perfecte pubermetal is
Ligt makkelijk in het gehoor, heeft puberale teksten, pretendeert anti huidige maatschappij te zijn, is nergens echt rauw en is stiekem gewoon lekker eenvoudige muziek.quote:
Ja, pop punk dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt makkelijk in het gehoor, heeft puberale teksten, pretendeert anti huidige maatschappij te zijn, is nergens echt rauw en is stiekem gewoon lekker eenvoudige muziek.
Ja, maar niet doen alsof vernieuwende muziek is, dat de teksten diepzinnig zijn, dat ze muzikaal zo bijzonder zijn, etc. Kortom weinig verschil met de muziek waarop TS haat.quote:
True. Maar het is wel leuke muziek.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar niet doen alsof vernieuwende muziek is, dat de teksten diepzinnig zijn, dat ze muzikaal zo bijzonder zijn, etc. Kortom weinig verschil met de muziek waarop TS haat.
Sum 41 is punk rockquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doen alsof Sum41 niet de perfecte pubermetal is
Pas maar op, dit soort uitspraken worden niet gewaardeerd door de "echte" punkers.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, maar niet doen alsof vernieuwende muziek is, dat de teksten diepzinnig zijn, dat ze muzikaal zo bijzonder zijn, etc. Kortom weinig verschil met de muziek waarop TS haat.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas maar op, dit soort uitspraken worden niet gewaardeerd door de "echte" punkers.
Die kunnen er vaak niet zo goed tegen als dat soort bands punkbands genoemd worden.quote:
Misschien zien ze er niet uit als punks of hebben ze niet zulke kapsels maar het is sws "moderne punk"quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die kunnen er niet zo goed tegen als dat soort bands punkbands genoemd worden.
Precies. Dit is net zoiets als Blof de roemen vanwege hun diepzinnige teksten, of zeggen One Direction de beste muziek ooit maaktquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die kunnen er vaak niet zo goed tegen als dat soort bands punkbands genoemd worden.
Ik snap op zich wel wat ze bedoelen hoor, dat soort popmuziek is niet echt wat punk hoorde te zijn. Maar goed, ik vind het maar gezeik. Het is leuke muziek, verder boeit het me allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:55 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Misschien zien ze er niet uit als punks of hebben ze niet zulke kapsels maar het is sws "moderne punk"
Je luistert ook Sum 41quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel wat ze bedoelen hoor, dat soort popmuziek is niet echt wat punk hoorde te zijn. Maar goed, ik vind het maar gezeik. Het is leuke muziek, verder boeit het me allemaal niet zoveel.
Jazeker.quote:
Ik wil gewoon dat TS zover gaat dat ie ook erkent dat ie graag kutmuziek luistert :Fquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel wat ze bedoelen hoor, dat soort popmuziek is niet echt wat punk hoorde te zijn. Maar goed, ik vind het maar gezeik. Het is leuke muziek, verder boeit het me allemaal niet zoveel.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat TS zover gaat dat ie ook erkent dat ie graag kutmuziek luistert :F
Thnx!quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:58 schreef deadprez het volgende:
MUZ / Het FOK! pop-punk topic #1
Hier staat vast wel wat muziek die je kan waarderen, TS.
"Echte" punkers moeten ook gewoon punk luisteren, niet punk rock.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pas maar op, dit soort uitspraken worden niet gewaardeerd door de "echte" punkers.
Wat luister jij dan, de snowboys?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat TS zover gaat dat ie ook erkent dat ie graag kutmuziek luistert :F
Iedereen moet gewoon luisteren wat hij wil en niet zo zeiken over de muzieksmaak van anderen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Echte" punkers moeten ook gewoon punk luisteren, niet punk rock.
Dat sowieso, alles is ergens mainstream. Het maakt mij allemaal geen zak uit, het enige dat ik persoonlijk niet kan uitstaan is K3, maar Kinderen voor Kinderen was vroeger gewoon baas.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon luisteren wat hij wil en niet zo zeiken over de muzieksmaak van anderen.
Sufjan Stevens, Nick Cave, Arcade Fire, Smashing Pumpkins, Nirvana, Blur, Decemberists, Queens of the Stone Age, Sigur Ros, Beck.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Wat luister jij dan, de snowboys?
Alleen nirvana ken ik maar aan de namen te zien is t soort van rock/metal?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sufjan Stevens, Nick Cave, Arcade Fire, Smashing Pumpkins, Nirvana, Blur, Decemberists, Queens of the Stone Age, Sigur Ros, Beck.
Bijvoorbeeld.
Smashing Pumpkins, Blur en Queens of the Stone Age moet je toch ook wel kennen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Alleen nirvana ken ik maar aan de namen te zien is t soort van rock/metal?
Niet eens van gehoord :/quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins, Blur en Queens of the Stone Age moet je toch ook wel kennen?
Sigur Ros en Beck op zich ook wel, dat zijn niet echt kleine namen. Fijne smaak overigens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins, Blur en Queens of the Stone Age moet je toch ook wel kennen?
Hoe oud ben je?quote:
17, ik heb net smashing pumpkins geluisterd maar is niks voor mij, veel te soft. Ik hou meer van da harderequote:
Keiharde muziek luister jij inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
17, ik heb net smashing pumpkins geluisterd maar is niks voor mij, veel te soft. Ik hou meer van da hardere
Misschien is dit dan wat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
17, ik heb net smashing pumpkins geluisterd maar is niks voor mij, veel te soft. Ik hou meer van da hardere
Luister je ook echt alles wat voorbijkomt?quote:
thezappa is fan van justin bieberquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Luister je ook echt alles wat voorbijkomt?
95% is meuk imo, misschien dat jij anders denkt tho..
k3 is baas manquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso, alles is ergens mainstream. Het maakt mij allemaal geen zak uit, het enige dat ik persoonlijk niet kan uitstaan is K3, maar Kinderen voor Kinderen was vroeger gewoon baas.
Gewoon volume opendraaien en keihard NaNaNaNaNaNa zingen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Keiharde muziek luister jij inderdaad.
W..T..F.. liet jij mij net luisteren lol, ik hoorde schreeuwende katten die doodgingen. Dit doet me denken aan posthardcore/emocorequote:Op woensdag 7 mei 2014 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien is dit dan wat?
Is ook fijn, wel hard, maar fijn. Wel even skippen naar ~0:47, de intro is wat lang.
Je wilde harde muziek toch?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:16 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
W..T..F.. liet jij mij net luisteren lol, ik hoorde schreeuwende katten die doodgingen. Dit doet me denken aan posthardcore/emocore
Nee joh, dit is meer grind/death in die richting, posthardcore en emocore hebben hier echt helemaal geen ene zak mee te makenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:16 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
W..T..F.. liet jij mij net luisteren lol, ik hoorde schreeuwende katten die doodgingen. Dit doet me denken aan posthardcore/emocore
Ja hard zoals in bullet for my valentine/escape the fate waarbij je de stem nog hoort. Dit was gwn gothicquote:
En dan wel My Chemical Romance (quote:
lijkt me ook jaquote:
Luister aub een keer post hardcore en je luistert geen verschilquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, dit is meer grind/death in die richting, posthardcore en emocore hebben hier echt helemaal geen ene zak mee te maken
Ik denk dat Hork wel weet waar hij het over praat hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Luister aub een keer post hardcore en je luistert geen verschil
Something is fishy here....quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
En dan wel My Chemical Romance (![]()
) luisteren.
Commentaar op een ander en dan bands als Qotsa, Radiohead, Beck, Sigur Ros, Arcade Fire, etc. niet kennenquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Jawel, ik hoor heel duidelijk het verschil zelfs. Kwestie van leren luisteren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Nee man, ik ben twaalf wat is deze?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat Hork wel weet waar hij het over praat hoor.
Das nog beter dan dat, die van net leek op Elvis..quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan wel My Chemical Romance (![]()
) luisteren.
Als hij niet te druk bezig is met covers van Sex Pistols liedjes maken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Begrijp dat Crocod1e je nu in elkaar gaat slaan
Oké, troll dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
Das nog beter dan dat, die van net leek op Elvis..
Tof nummer wel. Ik vind Weezer sowieso een leuke band.quote:
Het was ook wel een beetje té mooi om waar te zijnquote:
Pop punk ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ligt makkelijk in het gehoor, heeft puberale teksten, pretendeert anti huidige maatschappij te zijn, is nergens echt rauw en is stiekem gewoon lekker eenvoudige muziek.
Ik had ook niks anders verwacht met jouw muzieksmaakquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tof nummer wel. Ik vind Weezer sowieso een leuke band.
Kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht met jouw muzieksmaak
Vroegah kon je met dat soort muziek tenminste nog makkelijk emowijven regelen, maar die zijn er nu niet meer, dus waarom zou je die zooi luisteren?quote:
Volgens mij is Ts gewoon homo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroegah kon je met dat soort muziek tenminste nog makkelijk emowijven regelen, maar die zijn er nu niet meer, dus waarom zou je die zooi luisteren?
Kan haast niet anders inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is Ts gewoon homo.
quote:
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
O en niet alle Post-Hardcore is hersenloos geschreeuw hoor
Wel hét post-hardcore album.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
O ik dacht nog even de scheldkannonades van TS af te wachten. Any minute now.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Jongens, hadden we niet afgesproken om al dit soort kuttopics gewoon links te laten liggen?
Daarom reageer ik hier ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Jongens, hadden we niet afgesproken om al dit soort kuttopics gewoon links te laten liggen?
Ik ben geen emoquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroegah kon je met dat soort muziek tenminste nog makkelijk emowijven regelen, maar die zijn er nu niet meer, dus waarom zou je die zooi luisteren?
Goede post.quote:
Oja. Oepsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Moet heel eerlijk toekennen dat dat de enige reden is dat ik wel eens bij concerten heb gestaan van het gros van deze bandsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah, de echte muziekliefhebber heeft zich gemeld zie ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:08 schreef Ixnay het volgende:
Mensen die "van alles" als muzieksmaak hebben en toch beweren dat ze een echte muziekliefhebber zijn.
Iedereen vindt wel eens een nummer leuk, dat wil nog niet zeggen dat je dezelfde muzikale beleving hebt als een echte muziekliefhebber.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |