Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
O en niet alle Post-Hardcore is hersenloos geschreeuw hoor
Wel hét post-hardcore album.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:11 schreef TheMuhFucker het volgende:
[..]
17, ik heb net smashing pumpkins geluisterd maar is niks voor mij, veel te soft. Ik hou meer van da hardere
O ik dacht nog even de scheldkannonades van TS af te wachten. Any minute now.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Jongens, hadden we niet afgesproken om al dit soort kuttopics gewoon links te laten liggen?
Daarom reageer ik hier ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Jongens, hadden we niet afgesproken om al dit soort kuttopics gewoon links te laten liggen?
Ik ben geen emoquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroegah kon je met dat soort muziek tenminste nog makkelijk emowijven regelen, maar die zijn er nu niet meer, dus waarom zou je die zooi luisteren?
Goede post.quote:
Oja. Oepsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:52 schreef Darkestrah het volgende:
Moet heel eerlijk toekennen dat dat de enige reden is dat ik wel eens bij concerten heb gestaan van het gros van deze bandsquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vroegah kon je met dat soort muziek tenminste nog makkelijk emowijven regelen, maar die zijn er nu niet meer, dus waarom zou je die zooi luisteren?
Ah, de echte muziekliefhebber heeft zich gemeld zie ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:08 schreef Ixnay het volgende:
Mensen die "van alles" als muzieksmaak hebben en toch beweren dat ze een echte muziekliefhebber zijn.
Iedereen vindt wel eens een nummer leuk, dat wil nog niet zeggen dat je dezelfde muzikale beleving hebt als een echte muziekliefhebber.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |