abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:49:33 #201
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139683958
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:45 schreef Miniem het volgende:
Heb eigenlijk zin om wat te gaan doen met een meid. Klinkt stom ikweet :') maar heb denk ik behoefte aan vrouwelijk gezelschap maar ik zou niet weten waar ik het moet zoeken :P
Stom? Ik geloof dat iedere man daar af en toe behoefte aan heeft toch?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_139684075
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:49 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Stom? Ik geloof dat iedere man daar af en toe behoefte aan heeft toch?
Meestal denken meiden gelijk dat je er meer achter zoekt als je vraagt om wat te gaan doen. Veel vrouwelijk contact heb ik helaas niet.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:06:49 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139684519
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:52 schreef Miniem het volgende:

[..]

Meestal denken meiden gelijk dat je er meer achter zoekt als je vraagt om wat te gaan doen. Veel vrouwelijk contact heb ik helaas niet.
Dan geef je dat toch gewoon aan, dat je gewoon wat wil doen zonder bijbedoelingen :?
pi_139684772

[ Bericht 100% gewijzigd door Miniem op 08-05-2014 00:29:27 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_139684893
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan geef je dat toch gewoon aan, dat je gewoon wat wil doen zonder bijbedoelingen :?
Zou jij dat geloven?
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:23:34 #206
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139684931
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:20 schreef kvd het volgende:

[..]

Zou jij dat geloven?
Met de uitleg die hij een paar posts erboven gaf wel hoor. Ik vind het wel mooi om te horen dat hij he soms gewoon leuk/fijn/gezellig vindt om met een vrouw om te gaan zonder dat er iets achter zit wbt sex oid
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:23:42 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139684933
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:20 schreef kvd het volgende:

Zou jij dat geloven?
Ligt eraan wie t vraagt.
Daarbij, al heeft ie bijbedoelingen, dan weet ie dat ie niet van mij kan verwachten dat ik daarop in ga. En dat als hij sappen probeert te zetten dat ie keihard afgewezen zullen en kunnen worden en dat dat gelijk z'n eigen glazen ingooit.
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:23:45 #208
47102 Elvi
miemkwien
pi_139684936
Als een man vraagt of we wat gaan drinken of een museum in ofzo dan zoek ik daar niet direct wat achter nee. Misschien wat naief :') Maar je bent er toch zelf bij? Als er tijdens het uitje blijkt dat er meer wordt verwacht kan je altijd nog ingrijpen.

---------

Ik heb een paar bloedblaren in mn mond omdat ik van de stress op de binnenkant van mn wangen heb zitten kauwen :'(
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:26:50 #209
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139685010
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:23 schreef Elvi het volgende:
Als een man vraagt of we wat gaan drinken of een museum in ofzo dan zoek ik daar niet direct wat achter nee. Misschien wat naief :') Maar je bent er toch zelf bij? Als er tijdens het uitje blijkt dat er meer wordt verwacht kan je altijd nog ingrijpen.

---------

Ik heb een paar bloedblaren in mn mond omdat ik van de stress op de binnenkant van mn wangen heb zitten kauwen :'(
Auw :( niet leuk -O-
Stress door je ouders enzo? Of wat anders?

Ik heb de pest erin. Heup doet heel veel pijn. Vrees blessure van het lopen al kwam het opzetten nadat ik al 3 dagen rust had. Maar het lopen vanavond heeft het wel erger gemaakt.
Kan ook niet liggen in bed. Althans dat doet ook pijn.
Stom
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:30:03 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_139685087
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Auw :( niet leuk -O-
Stress door je ouders enzo? Of wat anders?

Ik heb de pest erin. Heup doet heel veel pijn. Vrees blessure van het lopen al kwam het opzetten nadat ik al 3 dagen rust had. Maar het lopen vanavond heeft het wel erger gemaakt.
Kan ook niet liggen in bed. Althans dat doet ook pijn.
Stom
Nee dit keer wat anders :P Het gesprek in t museum vandaag en gedoe op een ander forum wat een beetje uit de hand loopt. Ok en ook wel n beetje omdat ik morgen wil bloed doneren en ik daar heel zenuwachtig voor ben _O- (bang voor de naald enzo :') :@ )

Oef pijn in je heup is niet fijn nee :( Je hebt letterlijk de benen uit je lijf gelopen? ;) :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:36:57 #211
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139685278
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 00:30 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee dit keer wat anders :P Het gesprek in t museum vandaag en gedoe op een ander forum wat een beetje uit de hand loopt. Ok en ook wel n beetje omdat ik morgen wil bloed doneren en ik daar heel zenuwachtig voor ben _O- (bang voor de naald enzo :') :@ )

Oef pijn in je heup is niet fijn nee :( Je hebt letterlijk de benen uit je lijf gelopen? ;) :P
Hmm dat zijn een hoop dingen bij elkaar! Zou ik ook strets van krijgen.

Hihi ja misschien. Been lijkt nog vast te zitten maar misschien is dat alleen het velletje maar :P
pi_139685491
Hmmm, blijkbaar ben ik dan de enige die zoiets niet meteen zou geloven. Maar goed, zo vaak ben ik ook niet op die manier uitgevraagd. De enige keer dat het een vriendschappelijk verzoek was, heb ik netjes bedankt. totdat ik hem in de gay bar tegenkwam en zag dat het ècht vriendschappelijk verzoek was _O-
pi_139686739
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

In praktische zin gewoon een goeie vriend die af en toe eens een arm om me heen slaat en laat weten dat het goed komt. Gewoon die warmte snap je? Een teken dat er iemand is die ook om je geeft. Iemand die je af en toe een verzetje kan geven. Uiteraard niet geheel op die persoon leunen uiteindelijk moet ik het zelf dan en daar ben ik me van bewust. Maar zoiets kan wonderen doen.

Het is nu namelijk niet het feit dat al de drama me opbreekt. Maar het feit dat ik dit 20 jaar in me uppie doe.
Ik denk dat het nu ook moeilijker is. Heb het gevoel dat de individualisering ontzettend is toegenomen. Iedereen moet popie jopie zijn op FB, linkedin of twitter en "mee kunnne lopen" met de rest. Broederschap lijkt ver, ver achter ons gelaten. Althans dat hoor ik van de +25/30/35/40/45 generatie. Ik voel en zie dat zelf ook wel zo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:09:44 #214
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139688737
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 02:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat het nu ook moeilijker is. Heb het gevoel dat de individualisering ontzettend is toegenomen. Iedereen moet popie jopie zijn op FB, linkedin of twitter en "mee kunnne lopen" met de rest. Broederschap lijkt ver, ver achter ons gelaten. Althans dat hoor ik van de +25/30/35/40/45 generatie. Ik voel en zie dat zelf ook wel zo.
De reden dat ik facebook nog heb is eigenlijks dat ik zo contact houd met enkele organisatoren van feesten in utrecht. En zodoende zo nu en dan gratis naar binnen kan. Geen twitter geen linkedin. En al helemaal geen instagram. En fuck dat alles ik mis broederschap man. Noem mij ouderwets en ik ben het direct met je eens. Maar soms is ouderwets beter.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:17:09 #215
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_139688872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:09 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

De reden dat ik facebook nog heb is eigenlijks dat ik zo contact houd met enkele organisatoren van feesten in utrecht. En zodoende zo nu en dan gratis naar binnen kan. Geen twitter geen linkedin. En al helemaal geen instagram. En fuck dat alles ik mis broederschap man. Noem mij ouderwets en ik ben het direct met je eens. Maar soms is ouderwets beter.
Heb je ook wel eens plekken gehad waar je onder mensen was bij wie je je echt goed voelde? Zo niet, zou je dan wel een idee hebben van waar dat kan zijn?
Ignorance is bliss
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:00:32 #216
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139689832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:17 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Heb je ook wel eens plekken gehad waar je onder mensen was bij wie je je echt goed voelde? Zo niet, zou je dan wel een idee hebben van waar dat kan zijn?
Jazeker, alleen die mensen zijn of er al niet meer. Verhuist en zo uiteindelijk uit het oog verloren. En altijd minstens 5 jaar ouder geweest dan mij. Soort van uiteindelijk uit elkaar gegroeid door afstanden of door het overlijden van. Zo kwam ik altijd bij mijn buurvrouw van 80 maar die overleed enzovoort.
pi_139690126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:00 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Jazeker, alleen die mensen zijn of er al niet meer. Verhuist en zo uiteindelijk uit het oog verloren. En altijd minstens 5 jaar ouder geweest dan mij. Soort van uiteindelijk uit elkaar gegroeid door afstanden of door het overlijden van. Zo kwam ik altijd bij mijn buurvrouw van 80 maar die overleed enzovoort.
Story of my life. En dan laten mensen je op een gegeven moment zitten en dan kom je op het punt 'f**k you, ik kan het beter alleen doen, niemand is te vertrouwen.'.
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:16:47 #218
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139690219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:13 schreef kvd het volgende:

[..]

Story of my life. En dan laten mensen je op een gegeven moment zitten en dan kom je op het punt 'f**k you, ik kan het beter alleen doen, niemand is te vertrouwen.'.
Zo is het leven nu eenmaal. Mensen komen en gaan en soms kom je eikels tegen. Maar dat is niet iets dat alleen bij jou gebeurt of wat bedoeld is om jou klein te krijgen.
Probeer nieuwe mensen niet af te rekenen op het gedrag van oude mensen
pi_139690521
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zo is het leven nu eenmaal. Mensen komen en gaan en soms kom je eikels tegen. Maar dat is niet iets dat alleen bij jou gebeurt of wat bedoeld is om jou klein te krijgen.
Probeer nieuwe mensen niet af te rekenen op het gedrag van oude mensen
Ik denk ook niet dat ik de enige ben ofzo. Ik herken het kwijtraken van mensen door verhuizingen, stoppen met school, werk enzovoort. Maar mijn hele leven heb ik niet kunnen vertrouwen op de directe mensen om mij heen (lees familie) en de afgelopen jaren ben ik eigenlijk mijn complete sociale netwerk kwijtgeraakt. Vrienden die je op een vrijdag nog ziet en vanaf die avond niks meer laten horen. Of toen het nog lekker ging tussen mijn moeder en mij alle gezamenlijke vrienden die we hadden en die eigenlijk mijn moeder tegen mij hebben opgezet en die daarna ook niks meer van zich laten horen. Of niks meer zeggen op het verjaardagsfeestje van mijn moeder. Mensen met wie ik lief en leed heb gedeeld.

Ik zeg niet dat er in de toekomst geen nieuwe vrienden/kennissen komen, ik kies nu voor mezelf, ik heb even genoeg ellende gehad, ik heb nog genoeg ellende op dit moment, ik heb er nu gewoon helemaal geen zin in om er energie in te steken, om mensen te leren vertrouwen. Moet eerst maar eens aan mezelf werken voor ik anderen weer toe ga laten in mijn leven.
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:46:30 #220
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_139692749
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:00 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Het is inderdaad moeilijk. Weet echter wel dat het proces waardoor die mensen in eerste instantie op je pad kwamen niet gestopt is. Het is niet dat er nu geen mensen meer rondlopen met wie je goed op kunt schieten. Mensen blijven variabelen in je leven, wees blij met degenen die je tegenkomt en wees ook niet bang om ze op te zoeken!
Ignorance is bliss
pi_139698897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:28 schreef kvd het volgende:
Ik zeg niet dat er in de toekomst geen nieuwe vrienden/kennissen komen, ik kies nu voor mezelf, ik heb even genoeg ellende gehad, ik heb nog genoeg ellende op dit moment, ik heb er nu gewoon helemaal geen zin in om er energie in te steken, om mensen te leren vertrouwen. Moet eerst maar eens aan mezelf werken voor ik anderen weer toe ga laten in mijn leven.
Heb ik ook gedaan, want soms is dat nodig. Onderhou echter wel de relaties die je nog hebt en sta open voor nieuwe. Want voor je het weet hou je nog maar weinig mensen over. Dan weet je overigens wel meteen wie je echte vrienden zijn. En daar kan je dan extra dankbaar voor zijn.

Ik ben blij dat ik nog een paar van die mensen heb. En dat heb ik ze ook laten weten. :)

* Gray cries manly tears of gratefulness!
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:35:24 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139701032
Je moet zorgen dat je de juiste mensen om je heen houdt. Mensen die je tegenwerken of energie vreten op afstand houden of juist afkappen.
De anderen kan je evt op een laag pitje zetten met misschien wat uitleg. Maar laat af en toe wat van je horen, zodat het wel warm blijft. Anders ben je ze als het weer goed gaat met je, misschien wel kwijt. Dat zou ook zonde zijn.
pi_139701790
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
Je moet zorgen dat je de juiste mensen om je heen houdt. Mensen die je tegenwerken of energie vreten op afstand houden of juist afkappen.
De anderen kan je evt op een laag pitje zetten met misschien wat uitleg. Maar laat af en toe wat van je horen, zodat het wel warm blijft. Anders ben je ze als het weer goed gaat met je, misschien wel kwijt. Dat zou ook zonde zijn.
^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139702058
Ik ben ze al kwijt. Heb van mijn 'beste vriendin' al een jaar niks gehoord, ondanks pogingen van mijn kant uit. De 2 andere vriendinnen van het groepje hebben haar voorbeeld gevolgd, alleen op mijn verjaardag een 'gefeliciteerd' op facebook, voor de rest ook geen reactie op mijn reacties. Heb wat dat betreft nu alleen mijn vriend nog. En dat is voor nu genoeg.

Eigenlijk weet ik niet eens echt wie ik zelf ben. Altijd aangepast aan familie, vrienden, werk en het leven. Met de ASS handicap zoals nu dus blijkt. Nooit mezelf kunnen zijn. Tijd om dat te gaan ontdekken, dan weet ik ook wat ik anderen kan bieden. Voor de mensen uit het verleden die me zo hebben laten vallen heb ik geen plek en energie. Misschien laterc als het beter gaat vragen waar het mis is gegaan, maar dat zal het dan ook bij blijven.
pi_139702283
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:03 schreef kvd het volgende:
Ik ben ze al kwijt. Heb van mijn 'beste vriendin' al een jaar niks gehoord, ondanks pogingen van mijn kant uit. De 2 andere vriendinnen van het groepje hebben haar voorbeeld gevolgd, alleen op mijn verjaardag een 'gefeliciteerd' op facebook, voor de rest ook geen reactie op mijn reacties. Heb wat dat betreft nu alleen mijn vriend nog. En dat is voor nu genoeg.

Eigenlijk weet ik niet eens echt wie ik zelf ben. Altijd aangepast aan familie, vrienden, werk en het leven. Met de ASS handicap zoals nu dus blijkt. Nooit mezelf kunnen zijn. Tijd om dat te gaan ontdekken, dan weet ik ook wat ik anderen kan bieden. Voor de mensen uit het verleden die me zo hebben laten vallen heb ik geen plek en energie. Misschien laterc als het beter gaat vragen waar het mis is gegaan, maar dat zal het dan ook bij blijven.
Precies en heel belangrijk :Y
Het beste wat je kunt worden, is jezelf (tis gewoon waarheid).

Mij heeft het wel een aantal jaar gekost voordat ik mezelf gevonden had nadat ik gediagnostiseerd was en dan nog weet ik niet of ik helemaal mezelf ben...volgens mij zit er nu nog meer in maar ik zit min of meer tegen een plafond aan waar ik een andere weg moet zien te vinden om verder te kunnen komen. Maar ik ben wel een heeel end gekomen! ...maar 't kan altijd beter dusse :P
pi_139703599
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:03 schreef kvd het volgende:

Heel herkenbaar. Tijdens mijn eerste depressie, 10 jaar geleden alweer, ben ik al mijn 'vrienden' kwijtgeraakt. Sommige van hen kende ik al vanaf de peuterzaal. Dat heeft nogal een impact op mij gehad. Mijn toch al lage eigenwaarde ging nog verder achteruit. Ik zocht de oorzaak van het in de steek laten van mijn vrienden bij mijzelf, wat mijn eigenwaarde geen goed deed. Je gaat dan dingen denken als 'als mensen mij zo makkelijk in de steek laten dan zou ik wel niets waard zijn''. Verder heb ik nu nog steeds moeite om mensen te vertrouwen en mij open te stellen naar mensen. Ik heb een muur om mezelf gebouwd en laat mensen niet makkelijk toe. Juist dat maakt het lastig om weer vriendschappen met mensen aan te gaan. Dat doe je door jezelf kwetsbaar op te stellen en je ware ik te laten zien. De contacten die ik nu heb zijn dan ook vooral oppervlakkig.

Mensen die wel vrienden overhielden na een zware periode moeten beseffen wat voor geluk zij daarmee hebben gehad en die vriendschappen ook koesteren.
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:56:28 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139703677
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef Jaeger85 het volgende:
Je gaat dan dingen denken als 'als mensen mij zo makkelijk in de steek laten dan zou ik wel niets waard zijn''.
Denk je dat nog steeds? (over die vriendschappen die weg zijn)
  donderdag 8 mei 2014 @ 16:59:14 #228
47102 Elvi
miemkwien
pi_139703745
Ik ben er vorig jaar 2 kwijtgeraakt. 1 probeert nu weer contact te krijgen maar heb voor mezelf besloten dat ik dit keer wel sterker in mn schoenen zal staan en mn grenzen ga aangeven.
3 andere vriendinnen lijken nu pas minder contact op te nemen nu het weer iets beter met me gaat.
En ik heb er 1 bij gekregen dit jaar :)

Ik denk dat vriendschappen ook wel onder druk staan als je depressief wordt. Ik was in ieder geval niet mezelf. Kon geen beslissingen nemen, durfde geen grenzen aan te geven, twijfelde over alles, en natuurlijk die wens om dood te gaan waar een ander niks mee kan als je dat uitspreekt :') Gek genoeg vinden de meesten het niet echt gezellig als ze vragen hoe t gaat en jij zegt dat je baalt dat je weer wakker bent geworden vandaag _O-

Het is lastig... soms zijn mensen gewoon raar en laten ze je vallen op de momenten dat het slecht gaat. Maar aan de andere kant weet ik ook wel dat ik met mijn gedrag tijdens de depressie mensen heb weggejaagt en dat niet iedereen daar doorheen kan prikken.
pi_139703875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:53 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Tijdens mijn eerste depressie, 10 jaar geleden alweer, ben ik al mijn 'vrienden' kwijtgeraakt. Sommige van hen kende ik al vanaf de peuterzaal. Dat heeft nogal een impact op mij gehad. Mijn toch al lage eigenwaarde ging nog verder achteruit. Ik zocht de oorzaak van het in de steek laten van mijn vrienden bij mijzelf, wat mijn eigenwaarde geen goed deed. Je gaat dan dingen denken als 'als mensen mij zo makkelijk in de steek laten dan zou ik wel niets waard zijn''. Verder heb ik nu nog steeds moeite om mensen te vertrouwen en mij open te stellen naar mensen. Ik heb een muur om mezelf gebouwd en laat mensen niet makkelijk toe. Juist dat maakt het lastig om weer vriendschappen met mensen aan te gaan. Dat doe je door jezelf kwetsbaar op te stellen en je ware ik te laten zien. De contacten die ik nu heb zijn dan ook vooral oppervlakkig.

Mensen die wel vrienden overhielden na een zware periode moeten beseffen wat voor geluk zij daarmee hebben gehad en die vriendschappen ook koesteren.
Ik heb die muur afgebroken (en een takkewerk dat het was :') ) en dat maakt het wel dat ik beter in mn vel zit. Aan de andere kant is het uiteraard ook zo dat ik me ook kwetsbaarder ben gaan opstellen, wat potentieel je kwetsbaarder maakt...maar dat is dus niet zo.
Zodra ik merk dat mensen misbruik van mn kwetsbaarheid maken (of willen maken), dan herken ik dat vrij vlot en kan ik makkelijker stappen ondernemen (het ondernemen van die stappen gaat een heel stuk makkelijker nu die muur om me heen afgebroken is).

Ook is het zo dat die muur afschrikt, ook de goeien schrik je daar zeg maar mee af en dat is jammer.

Jij nog plannen om die muur om je heen af te gaan breken btw? :P
pi_139707830
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk je dat nog steeds? (over die vriendschappen die weg zijn)
Niet zo erg meer als toen in ieder geval. Cognitieve gedragstherapie heeft mijn daarbij geholpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb die muur afgebroken (en een takkewerk dat het was :') ) en dat maakt het wel dat ik beter in mn vel zit. Aan de andere kant is het uiteraard ook zo dat ik me ook kwetsbaarder ben gaan opstellen, wat potentieel je kwetsbaarder maakt...maar dat is dus niet zo.
Zodra ik merk dat mensen misbruik van mn kwetsbaarheid maken (of willen maken), dan herken ik dat vrij vlot en kan ik makkelijker stappen ondernemen (het ondernemen van die stappen gaat een heel stuk makkelijker nu die muur om me heen afgebroken is).

Ook is het zo dat die muur afschrikt, ook de goeien schrik je daar zeg maar mee af en dat is jammer.

Jij nog plannen om die muur om je heen af te gaan breken btw? :P
Ik ben al bezig met het afbreken van de muur om mij heen. Het gaat heel erg langzaam, steentje voor steentje. Jij nog een drilboor te leen zodat het wat sneller kan gaan? :P Op welke wijze heb jij jouw muur afgebroken en hoe lang heeft dat geduurd? Je hebt gelijk dat het ook de goede mensen afschrift en dat is nou juist wat ik niet wil...
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:23:33 #231
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139711435
Nou, vanaf morgen afbouwen met cymbalta en beginnen met zoloft.. Hopen dat het dan eindelijk eens beter wordt ipv slechter...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_139712206
Hier al 2 dagen kortsluiting in mn hoofd s avonds. Gelukkig helpt een goed gesprek me wel weer even op mn pootjes. Maar er gebeurt zo veel dat ik voordat ik weer sta al bijna weer onderuit lig. Geduld hebben denk ik maar, ooit komt t goed....
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:46:26 #233
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139712614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef zomertje het volgende:
Hier al 2 dagen kortsluiting in mn hoofd s avonds. Gelukkig helpt een goed gesprek me wel weer even op mn pootjes. Maar er gebeurt zo veel dat ik voordat ik weer sta al bijna weer onderuit lig. Geduld hebben denk ik maar, ooit komt t goed....
Dat laatste vind ik maar moeilijk te geloven :{
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:51:04 #234
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139712864
Zojuist link etc. aan begeleider gegeven. Zei gaat alles doorspitten en mijn reacties hier eruit filteren. Zodat ze alles op een rijtje kan zetten wat me dwars zit waar ik moeite mee heb. Zucht dit is doodeng echt verschrikkelijk onbehaaglijk gevoel kruipt er nu over me heen.
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:52:22 #235
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139712944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:51 schreef Raggingbull het volgende:
Zojuist link etc. aan begeleider gegeven. Zei gaat alles doorspitten en mijn reacties hier eruit filteren. Zodat ze alles op een rijtje kan zetten wat me dwars zit waar ik moeite mee heb. Zucht dit is doodeng echt verschrikkelijk onbehaaglijk gevoel kruipt er nu over me heen.
Wat goed van je! Echt!
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:53:01 #236
47102 Elvi
miemkwien
pi_139712979
quote:
Ehm wait wut? Heb je haar de link van dit topic gegeven? Hmmm dat vind ik een beetje raar :{ Onze reacties leest ze dan ook.

:W hallo begeleider, niet persoonlijk bedoeld hoor ;)
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:55:20 #237
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139713107
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ehm wait wut? Heb je haar de link van dit topic gegeven? Hmmm dat vind ik een beetje raar :{ Onze reacties leest ze dan ook.

Naja.. soort van tis een link naar zoekresultaten waarin ze alle reactie's van mij terugvind enigsinds gefilterd. Verder iedere willekeurige gek kan de reacties van iedereen lezen hier. Maar snap je punt.
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:55:26 #238
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139713111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit, iedereen kan ze toch lezen?
pi_139713154
quote:
Je kan je eigen post eruit halen he, zorgen dat alle post van een topic onder elkaar staan, op het poppetje naast je naam klikken en dan toggle andere users. Dan staat meteen alles onder elkaar wat van jou is.
pi_139713213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:56 schreef kvd het volgende:

[..]

Je kan je eigen post eruit halen he, zorgen dat alle post van een topic onder elkaar staan, op het poppetje naast je naam klikken en dan toggle andere users. Dan staat meteen alles onder elkaar wat van jou is.
O krijg nou wat, dat wist ik nog nieteens _O- ^O^
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:57:30 #241
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139713220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:56 schreef kvd het volgende:

[..]

Ga het direct doorgeven ik wist hier niet dank je!
pi_139713245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met het afbreken van de muur om mij heen. Het gaat heel erg langzaam, steentje voor steentje. Jij nog een drilboor te leen zodat het wat sneller kan gaan? :P Op welke wijze heb jij jouw muur afgebroken en hoe lang heeft dat geduurd? Je hebt gelijk dat het ook de goede mensen afschrift en dat is nou juist wat ik niet wil...
Heb ik niet lang geleden al uitgebreid over geschreven, momentje ff kijken of ik die post weer kan vinden :)
pi_139713282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O krijg nou wat, dat wist ik nog nieteens _O- ^O^
Is ook heel handig als je de posts van 1 persoon even wil lezen :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ga het direct doorgeven ik wist hier niet dank je!
Graag gedaan....ik hoop dat het allemaal een beetje gaat helpen
pi_139713424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb ik niet lang geleden al uitgebreid over geschreven, momentje ff kijken of ik die post weer kan vinden :)
Hier een deel, ik denk dat er meer staat in het deel dat aan dit deel vooraf ging
R&P / Depressie & Angst #87:
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:01:46 #245
47102 Elvi
miemkwien
pi_139713476
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit, iedereen kan ze toch lezen?
Ja maar ik vind het anders als een hulpverlener ze kan lezen... die kijkt er toch op een andere manier naar of gaat andere posts ook beoordelen... Of misschien ben ik gewoon paranoia :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:03:54 #246
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139713608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja maar ik vind het anders als een hulpverlener ze kan lezen... die kijkt er toch op een andere manier naar of gaat andere posts ook beoordelen... Of misschien ben ik gewoon paranoia :')
Ik speel alle tips door waarmee ze zo snel mogelijk al mijn reactie's vind. Het gaat in deze alleen om mij en zij zal uitsluitend naar mij kijken. En niet naar de reacties of posts van jullie.
pi_139713629
quote:

[..]

Naja, voordeel is dat die hulpverlener jouw (en onze) identiteit toch niet weet :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:05:46 #248
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139713733
quote:

[..]

Als je niet wilt dat mensen (wie dan ook) je posts kunnen lezen, moet je niet op een openbaar forum posten. En ms is het meer jouw gevoel :*
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:07:58 #249
47102 Elvi
miemkwien
pi_139713900
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Als je niet wilt dat mensen (wie dan ook) je posts kunnen lezen, moet je niet op een openbaar forum posten. En ms is het meer jouw gevoel :*
Ik vind het gewoon anders als een random jandoedel hier leest of een hulpverlener hier bewust naar is verwezen. En ja dat is inderdaad mijn gevoel maar dat mag ik toch ook uiten?
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:12:57 #250
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139714258
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon anders als een random jandoedel hier leest of een hulpverlener hier bewust naar is verwezen. En ja dat is inderdaad mijn gevoel maar dat mag ik toch ook uiten?
Tuurlijk, ik zeg ook nergens dat je dat niet mag.
pi_139714506
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hier een deel, ik denk dat er meer staat in het deel dat aan dit deel vooraf ging
R&P / Depressie & Angst #87:
Thanks! Dat ik ga even door lezen. Door die toggle feature kan dat ook veel sneller nu ;).
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:18:26 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139714701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:07 schreef Elvi het volgende:

Er is sowieso een kans er standaard een hulpverlener hier aan het lurken is. Zijn meer lurkers dan we denken.
:)
  donderdag 8 mei 2014 @ 21:25:48 #253
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139715332
Liever een hulpverlener dan, let's say, mijn ex :')
pi_139718319
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is sowieso een kans er standaard een hulpverlener hier aan het lurken is. Zijn meer lurkers dan we denken.
:)
Hai.
pi_139718360
Ik zou het niet zo verwonderlijk vinden mochten hier hulpverleners of studenten psychologie e.d. meelezen eigenlijk, maar ik snap het onbehagen als iemand doelbewust komt meelezen ergens wel.

De laatste tijd gebruik ik nogal veel "how to..."-lijstjes, veel van how to wiki. Nog iemand toevallig? Nu eentje aan het gebruiken om een moeilijk gesprek voor te bereiden. Ben ondertussen al zover dat ik hele frases aan het uittypen ben, misschien een beetje te grondig _O- . Herkent iemand dit?
pi_139718651
Op R&P lezen hulpverleners vaak mee, ook studenten. En dat zijn er stiekem meer dan je denkt, gewoon uitkijken met wat je schrijft, echt iedereen kan het zowat lezen. Kijk eveneens uit, wat je schrijft in DM & PM zulke systemen zijn echt niet waterdicht als het lijkt. Kan soms hnadig zijn, maar meestal niet. Boe schrik boe ja :)
pi_139718748
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Liever een hulpverlener dan, let's say, mijn ex :')
De mijne kan het best gebruiken zich wat te verdiepen in de gevoelens van anderen... :')
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:05:51 #258
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139718796
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef aijumu het volgende:
Op R&P lezen hulpverleners vaak mee, ook studenten. En dat zijn er stiekem meer dan je denkt, gewoon uitkijken met wat je schrijft, echt iedereen kan het zowat lezen. Kijk eveneens uit, wat je schrijft in DM & PM zulke systemen zijn echt niet waterdicht als het lijkt. Kan soms hnadig zijn, maar meestal niet. Boe schrik boe ja :)
First of all het is internet alles wat je hier neer zet op welke manier dan ook kan een handige gogemerd wel vinden. Als je ergens niet van wil dat mensen het weten moet je het al per definitie nooit op internet zetten.
pi_139719120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

First of all het is internet alles wat je hier neer zet op welke manier dan ook kan een handige gogemerd wel vinden. Als je ergens niet van wil dat mensen het weten moet je het al per definitie nooit op internet zetten.
Het is niet handig om heel veel zaken uitgebreid te stallen op het internet. Tenzij je dat niet deert of bewust doet. Dat is en blijft altijd zo, klopt. Maar ook deels te maken dat FOK! op een manier met Google werkt, en veel topics daardoor verdomd makkelijk vindbaar zijn.
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:11:51 #260
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139719272
quote:
15s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:05 schreef Gray het volgende:

[..]

De mijne kan het best gebruiken zich wat te verdiepen in de gevoelens van anderen... :')
Daar heb je een punt :D
pi_139719541
Als hulpverleners ongevraagd een biografie over je schrijven, dan moet je pas zorgen maken.
pi_139720124
quote:
12s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:14 schreef aijumu het volgende:
Als hulpverleners ongevraagd een biografie over je schrijven, dan moet je pas zorgen maken.
Of iets naar je vernoemen.
pi_139720582
quote:
12s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Of iets naar je vernoemen.
Doe maar beiden niet :@
  donderdag 8 mei 2014 @ 22:52:59 #264
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139722262
quote:

[..]

Ik snap wel dat het een beetje een gek/eng idee is maar als je er rationeel over nadenkt: diegene heeft geen idee wie jij bent en is ook niet geïnteresseerd in jouw posts maar in die van Rag. Iedereen mag en kan hier meelezen. Zolang iemand niet zonder toestemming aan een ander gaat vertellen wie er achter jouw account zit lijkt dat me geen probleem.

En het zelfstandig naamwoord is paranoide, niet paranoia :(
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene? Jippie *O*
Ik ben wel heel erg benieuwd naar welke het is dan.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:00 schreef Mange-tout het volgende:
Ik zou het niet zo verwonderlijk vinden mochten hier hulpverleners of studenten psychologie e.d. meelezen eigenlijk, maar ik snap het onbehagen als iemand doelbewust komt meelezen ergens wel.

Aanwezig :P Maar vanwege mezelf, niet vanwege mijn studie.

Het gaat overigens allemaal helemaal niet goed ;(
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:01:31 #265
103397 minthy
Lief-ish
pi_139722864
Ik ben hulpverlener, maar zoals het elk mens kan overkomen in de shit geraakt. Ik heb hier aardig wat persoonlijke info neergezet maar ook af en toe eens wat mensen geprobeerd te helpen (luisterend oor, beetje advies ed).
Veel van de mensen die ik begeleid heb hebben een account op dit forum. Van een aantal weet ik de username, op die manier heb ik ook wel eens info gelezen waardoor ik in de begeleiding/ondersteuning weer verder kon. Het hoeft niet negatief te zijn, als begeleider kan het juist fijn zijn om te lezen wat er écht in iemand omgaat, zeker als iemand het lastig vindt om erover te praten.
Mijn twee schamele centen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_139723334
En zelf vind dat niet kunnen, tenzij de cliënt aangeeft dat men het mag lezen. Vaak genoeg dat men het juist ergens plaatst op een form als deze, omdat ze dan anoniem zijn. Nu kun je heel gemakkelijk je zaken uit leggen door de grote lijnen aan te houden en de rest te verdraaien. Maar dan nog, weet ook van een iemand op dit forum wie hij is.

Heb dat ook verteld, en als ik een post of topic met een bepaalde lading aantref, van hem lees ik niet verder en klik ik weg. Zijn de zaken van hem niet van mij. Als hij ergens meezit en mij dat wil vertellen doet hij dat wel in persoon :)
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:13:51 #267
103397 minthy
Lief-ish
pi_139723651
quote:
7s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:08 schreef aijumu het volgende:
En zelf vind dat niet kunnen, tenzij de cliënt aangeeft dat men het mag lezen. Vaak genoeg dat men het juist ergens plaatst op een form als deze, omdat ze dan anoniem zijn. Nu kun je heel gemakkelijk je zaken uit leggen door de grote lijnen aan te houden en de rest te verdraaien. Maar dan nog, weet ook van een iemand op dit forum wie hij is.

Heb dat ook verteld, en als ik een post of topic met een bepaalde lading aantref, van hem lees ik niet verder en klik ik weg. Zijn de zaken van hem niet van mij. Als hij ergens meezit en mij dat wil vertellen doet hij dat wel in persoon :)
Dan hadden ze mij hun username niet moeten vertellen ;)
Ze weten dat ik hier ook rondhang. Ik ga discreet om met informatie, daarbij hou ik me keurig aan m'n zwijgplicht.
Tante minthy!! O+
pi_139723843
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 23:13 schreef minthy het volgende:

[..]

Dan hadden ze mij hun username niet moeten vertellen ;)
Ze weten dat ik hier ook rondhang. Ik ga discreet om met informatie, daarbij hou ik me keurig aan m'n zwijgplicht.
Ja dan word het een ander verhaal, ze hebben jou hun username al verteld. Dan vervalt de rest wel een beetje, Maar wees ook eerlijk er zijn er genoeg welke hun zwijgplicht niet nakomen. En vergeet niet je kunt FOK! op zoveel manieren gebruiken :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:11:44 #269
47102 Elvi
miemkwien
pi_139726754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef kuolema het volgende:

En het zelfstandig naamwoord is paranoide, niet paranoia :(
Ik ben een halve liter bloed kwijt vandaag dus ik mag fouten maken :6 :{w

quote:
Het gaat overigens allemaal helemaal niet goed ;(
Watskebeurt? :(
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:18:51 #270
47102 Elvi
miemkwien
pi_139727054
Grappig dat er nu een hele discussie is trouwens _O-

Ik had het liever niet willen weten en gewoon lekker naief willen zijn over of hulpverleners wel of niet meelezen :P (maar het is wel netjes van Ragingbull dat hij het gezegd heeft).

Ik weet ook heus wel dat iedereen mee kan lezen en bij mijn weten ben ik aardig anoniem hier. Alleen het idee dat iemand misschien een (professioneel) oordeel over mij kan hebben op basis van mn posts vind ik niet fijn. Maar dat is gewoon een gevoel/angst van mij en met teksten als "dan moet je niet op een openbaar forum komen" kan ik niet zoveel want dat neemt mijn (misschien onrealistische) gevoel niet weg.

Het idee dat iemand mij een interesant geval vind, vind ik niks. Overigens heb ik ook steeds geweigerd toen mijn psych vroeg of ze de sessie mocht opnemen zodat ze met een ander kon bespreken wat haar rol was. Ze zei wel dat het alleen om haar reacties gaat en dat de ander niet op mijn verhaal zou letten maar toch vormt een ander onbewust een oordeel. Dus mijn paranoide (zo goed Kuo? :6 ) komt niet geheel uit de lucht vallen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:48:34 #271
103397 minthy
Lief-ish
pi_139727979
Joh Elvi, hulpverleners zijn ook maar gewoon mensen zoals jij en ik :P
Dit forum is voor mij niet zo anoniem, mijn vriend zit hier ook, ik ken een flinke handvol Fokkers persoonlijk en daarbij post een aantal familieleden mee of ze kunnen lezen wat ik hier neerzet. Achteraf heb ik ook wel eens spijt van een post daarom :')
Tante minthy!! O+
pi_139729684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:52 schreef kuolema het volgende:

[..]

Die ene? Jippie *O*
Ik ben wel heel erg benieuwd naar welke het is dan.
Nee, maar het was wel de nummer 2 op mn lijst. -De- nummer 1 moet ik dus nog vinden, maar ik heb lekker naar een nummer kunnen luisteren waarvan de melodie al 20 jaar in mn hoofd zat en geen idee welk nummer dat nou was

SPOILER
  vrijdag 9 mei 2014 @ 08:39:57 #273
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139730829
Offtopic hoor:
SPOILER
pi_139731081
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 22:04 schreef aijumu het volgende:
Dit topic heeft op het moment 1972 lurkers gehad......

Ik snap overigens niet waarom iemand het vervelend vind dat zijn/haar hulpverlener mee zou lezen. Ik vind het erg slim van RB.Ik denk dat hoe meer je hulpverlener van je weet hoe beter hij in staat is je te helpen.
Ik heb nooit iets verzwegen tegen een hulpverlener. Ook niet mijn hele domme acties, of zeer schaamtevolle momenten. Natuurlijk niet leuk om te doen, maar ze kennen me nu wel. Waardoor gesprekken makkelijk zijn. Toen er nog een hele hoop hulpverleners om me heen hingen, heb ik wel eens het plan gehad om maar een soort CV te schrijven en die uit te delen, om niet alles 10 keer te hoeven vertellen.

[ Bericht 26% gewijzigd door seasushi op 09-05-2014 09:04:50 ]
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:06:01 #275
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_139731181
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 00:48 schreef minthy het volgende:
Joh Elvi, hulpverleners zijn ook maar gewoon mensen zoals jij en ik :P
Dit forum is voor mij niet zo anoniem, mijn vriend zit hier ook, ik ken een flinke handvol Fokkers persoonlijk en daarbij post een aantal familieleden mee of ze kunnen lezen wat ik hier neerzet. Achteraf heb ik ook wel eens spijt van een post daarom :')
Ik vind het wel bijzonder. Lijkt me wel dubbel, aan de ene kant hulpverlener zijn en aan de andere kant wat hulp nodig hebben. Aan de andere kant, ik kan mijn eigen problemen vaak ook redelijk goed analyseren, maar het oplossen is weer een andere verhaal. ;)
Ignorance is bliss
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:12:27 #276
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_139731283
Zo, na vandaag mijn eerste week tot 4 uur werken op stage gehad. Weer een enorme stap. Ik merk wel dat zo'n stap mij angst weer naar boven laat komen. Vervelend, maar logisch. Ik hoop hetzelfde proces te doorgaan als bij het tot 3 uur werken, gewoon doorgaan tot ik genoeg vertrouwen heb opgebouwd om het te kunnen. :)

Een langzaam, maar toch prettig proces!
Ignorance is bliss
pi_139736772
Worry is a misuse of imagination
pi_139739105
The fuck, ben er erger aan toe dan ik dacht. Ik liep mezelf blijkbaar zo op te vreten de afgelopen week dat het vannacht culmineerde in flauwvallen. In een bardancing. :') :') Goed om te zien wel hoeveel behulpzame mensen er rondlopen. Moet dat vertrouwen in de mens toch weer beetje terugwinnen, dus dit was top.

Mijn reactie op de hele break-up komt me echt buitenproportioneel over, het verbaast me echt. Ik kan er alleen m'n vinger niet op leggen waarom dat zo is? Weird, weird, weird. :|W

Au, m'n rug. :'(
pi_139739227
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef Gray het volgende:
The fuck, ben er erger aan toe dan ik dacht. Ik liep mezelf blijkbaar zo op te vreten de afgelopen week dat het vannacht culmineerde in flauwvallen. In een bardancing. :') :') Goed om te zien wel hoeveel behulpzame mensen er rondlopen. Moet dat vertrouwen in de mens toch weer beetje terugwinnen, dus dit was top.

Mijn reactie op de hele break-up komt me echt buitenproportioneel over, het verbaast me echt. Ik kan er alleen m'n vinger niet op leggen waarom dat zo is? Weird, weird, weird. :N

Is het echt alleen de breuk of heeft het ook nog te maken met de nasleep van de griep? Je zei gister/eergister dat je ook was afgevallen en slecht at, misschien heeft dat er ook iets mee te maken (warmte, drank?)

Mooi dat ze je hebben geholpen dat. Door je rustig aan?
pi_139739332
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef kvd het volgende:

[..]

Is het echt alleen de breuk of heeft het ook nog te maken met de nasleep van de griep? Je zei gister/eergister dat je ook was afgevallen en slecht at, misschien heeft dat er ook iets mee te maken (warmte, drank?)
Nasleep van de griep is het ook wel, want m'n maag is al vanaf toen niet 100%. Geen trek enzo, eten doe ik meer omdat het van mezelf moet dan dat ik er trek in heb. Maar het is moeilijk te onderscheiden voor me, omdat ik ook telkens weer een knoop in m'n maag krijg als ik aan haar denk.
Het is een combinatie van twee nare dingen...

quote:
Mooi dat ze je hebben geholpen dat. Door je rustig aan?
Yeah, vandaag doe ik lekker helemaal niets. :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:45:06 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139740462
Pff maandavond vliegen naar italie voor werk, donderdagochtend weer terug. Moet zeggen dat ik er nog niet eens zo naar uitkijk :@ Terwijl iedereen het helemaal fantastisch vindt en jaloers is.
Ik zit vooral te stressen over wat mee te nemen, welke tas.. blablabla en dat soort gezeik :X
pi_139740876
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Pff maandavond vliegen naar italie voor werk, donderdagochtend weer terug. Moet zeggen dat ik er nog niet eens zo naar uitkijk :@ Terwijl iedereen het helemaal fantastisch vindt en jaloers is.
Ik zit vooral te stressen over wat mee te nemen, welke tas.. blablabla en dat soort gezeik :X
Ja logisch!

Welke momenten heb je? Werk of prive?
Leg daar setjes voor klaar op je bed

Zorg dat je schoenen bij alle setjes kunnen

(2 paar slippers, heels, mooie schoenen die fijn lopen)

Met accessoires, sjaaltjes, kun je outfits anders maken en nemen niet veel plek in.

Bikini, slippers, shortjes, hemdjes ook niet. Sommige badlakens nemen veel plek in, die van de H&M zijn heel plat.

Je spijkerbroek, warme trui en jas doe je al in het vliegtuig aan (met je schoenen die fijn zitten)

En veel ondergoed want dat is altijd fijn en neemt weinig plek in

In hemdjes kun je slapen & overdag aan

Leg alles op je bed en ga bedenken of je het echt allemaal nodig hebt. (Dus de dagen af en een extra leuke outfit voor iets speciaals)

Katoen etc is altijd fijn ivm warmte

Je handtas kan leeg in je koffer, je kan make up etc in een uitgaanstasje doen.

Alles wat je vergeet kun je daar kopen (neem sowieso mee: pil, paspoort, portemonnee)

En nu hoop ik dat je een vrouw bent :P
pi_139740907
En check ook of je alles een beetje met elkaar kan combineren (dus vestje of colbertje bij hemdje+shortje maar ook over jurkje)

En ik begin altijd paar dagen van te voren met alles in m'n koffer te gooien wat ik mee wil (=te veel) maar dan weet ik iig dat ik niets vergeet/wat ik nog mis

Dan ga ik daarna setjes maken en dingen terug leggen
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:00:57 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139740949
Schat.. je bent echt een vrouw he :P Sjaaltjes, accesoires hehe. Niet aan mij besteed echt.

En neem enkel handbagage mee, waar ook laptop in zit. Dus 1 paar schoenen aan, 1 broek mee en paar shirtjes. en thats all :+ Zoiets in ieder geval.

Maar tnx!
pi_139741044
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
Schat.. je bent echt een vrouw he :P Sjaaltjes, accesoires hehe. Niet aan mij besteed echt.

En neem enkel handbagage mee, waar ook laptop in zit. Dus 1 paar schoenen aan, 1 broek mee en paar shirtjes. en thats all :+ Zoiets in ieder geval.

Maar tnx!
Dit gaat ook allemaal in m'n handbagage *) incl boeken

Ik ben er zelf ook niet zo van hoor.. Maar het zijn wel fijne tips haha. Zo'n grote dunne lichte sjaal kan je ook omslaan/op zitten/ etc. En een zonnebril?

Spijkerbroek zou ik dan aandoen=zwaar
En misschien een luchtige zomerse lange broek meenemen (zag je vorig jaar veel)
pi_139741137
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja logisch!

Welke momenten heb je? Werk of prive?
Leg daar setjes voor klaar op je bed

Zorg dat je schoenen bij alle setjes kunnen

(2 paar slippers, heels, mooie schoenen die fijn lopen)

Met accessoires, sjaaltjes, kun je outfits anders maken en nemen niet veel plek in.

Bikini, slippers, shortjes, hemdjes ook niet. Sommige badlakens nemen veel plek in, die van de H&M zijn heel plat.

Je spijkerbroek, warme trui en jas doe je al in het vliegtuig aan (met je schoenen die fijn zitten)

En veel ondergoed want dat is altijd fijn en neemt weinig plek in

In hemdjes kun je slapen & overdag aan

Leg alles op je bed en ga bedenken of je het echt allemaal nodig hebt. (Dus de dagen af en een extra leuke outfit voor iets speciaals)

Katoen etc is altijd fijn ivm warmte

Je handtas kan leeg in je koffer, je kan make up etc in een uitgaanstasje doen.

Alles wat je vergeet kun je daar kopen (neem sowieso mee: pil, paspoort, portemonnee)

En nu hoop ik dat je een vrouw bent :P
Sorry, ik moest even heel hard lachen. Wat een rij met kleding en schoenen (en zwemspullen) voor nog geen 3 dagen dagen weg en werken :D
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:07:23 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139741164
Het zal enkel werkkleding worden, dus pantalon en evt sportbroek voor in t hotel.
Praktisch en zakelijk enzo. :P
pi_139741255
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:06 schreef kvd het volgende:

[..]

Sorry, ik moest even heel hard lachen. Wat een rij met kleding en schoenen (en zwemspullen) voor nog geen 3 dagen dagen weg en werken :D
Ik wist toch niet dat het voor werk was :D

Ik neem wel eens 5 bikini's mee in m'n handbagage, nou en :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:11:11 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139741271
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Probability het volgende:
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Pff maandavond vliegen naar italie voor werk, donderdagochtend weer terug.
;)
pi_139741629
Ahhhhhh, dat sporten moet nog maar ff wachten. Eerst weer valide worden. :')
pi_139742034
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

;)
Haha o ik ben scheel sorry
pi_139742062
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik neem wel eens 5 bikini's mee in m'n handbagage, nou en :P
Wat je allemaal meeneemt maakt me helemaal niet uit. Al neem je er 10 mee. Moest vanwege de beperkte tijd en het reden van de reis om de hoeveelheid lachen. Voor een langere reis kan het een mooie lijst zijn :Y
pi_139742083
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:21 schreef Gray het volgende:
Ahhhhhh, dat sporten moet nog maar ff wachten. Eerst weer valide worden. :')
Anders ga je nog een keer onderuit...
pi_139745482
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef kvd het volgende:

[..]

Anders ga je nog een keer onderuit...
Yeah, ik ben vandaag af en toe ook nog wat flauw, dus ik hou mezelf dit weekend in de gaten en ga maandag maar es de dokter bellen. Wilde ik sowieso doen, maar dan zet ik dit er ff bij in het rijtje.

En ga ook ff goed m'n gevoelens bekijken, want dit is heftiger dan het zou moeten zijn alleen door dit voorval. Misschien heeft het een diepere oorzaak waar dit de druppel bij is. Ik was sowieso al ff met mezelf aan het stoeien voor de breuk, wat indirect ook heeft bij gedragen. Wat zij vervolgens deed was wel echt een keiharde klap in m'n gezicht, maar dat zou niet dit als gevolg moeten hebben. Sterkt overigens wel iets dat ik eerder met haar had besproken toen we het over haar vreemdgaan in een vorige relatie spraken, namelijk dat je nooit weet wat het met iemand kan doen. Niet gedacht dat het later op mij toepasbaar zou zijn echter. :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:11:56 #295
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139745515
@probability ze gaat maar een paar dagen geen jaren hahahaha.

@gray rustig aan doen man. Komt allemaal wel weer goed.

Update over me begeleider: Het was haar allemaal wel wat veel toen ze vanmiddag me post geschiedenis zag. Dus maandag avond ga ik samen met haar mijn reactie's filteren. En dan in een word document zetten. Hierna gaat zij ze doorlezen en kijken wat voor haar/hen van belang is. Welke zij moeten weten gaat ze opschrijven en een kloppend verhaal van maken. Vervolgens gaan ze dat in het team bespreken en kijken hoe ze mij gaan helpen.
pi_139745732
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:11 schreef Raggingbull het volgende:
@probability ze gaat maar een paar dagen geen jaren hahahaha.

@gray rustig aan doen man. Komt allemaal wel weer goed.

Update over me begeleider: Het was haar allemaal wel wat veel toen ze vanmiddag me post geschiedenis zag. Dus maandag avond ga ik samen met haar mijn reactie's filteren. En dan in een word document zetten. Hierna gaat zij ze doorlezen en kijken wat voor haar/hen van belang is. Welke zij moeten weten gaat ze opschrijven en een kloppend verhaal van maken. Vervolgens gaan ze dat in het team bespreken en kijken hoe ze mij gaan helpen.
Ik vind dit eigenlijk heel goed, goeie actie wel :)
Lang niet alle begeleiders zullen zoveel werk voor iemand verrichten.

Hoe ben je eigenlijk op dit lumineuze idee gekomen? :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:21:59 #297
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139745845
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk heel goed, goeie actie wel :)
Lang niet alle begeleiders zullen zoveel werk voor iemand verrichten.

Hoe ben je eigenlijk op dit lumineuze idee gekomen? :P
Doordat het echt nodig gaat zijn open kaart te spelen met de begeleider. En ik het zo gigantisch verschrikkelijk moeilijk vind om te praten. En het hier min of meer allemaal al staat. Dus vandaar. Dan hoef ik niet te praten alleen maar een nickname door te geven. Waarbij zij dan weet wie ik ben. Hoef ik dus niet te praten maar weten ze het wel.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:46:31 #298
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139746553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 00:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben een halve liter bloed kwijt vandaag dus ik mag fouten maken :6 :{w
Tssss... smoesjes, smoesjes ... :N
quote:
[..]

Watskebeurt? :(
Gaat de laatste tijd sowieso niet goed, niets specifieks.
Maar van verschillende kanten wordt me gevraagd of het niet beter is als ik een pauze neem van mijn studie, wat ik eerst absoluut niet wilde, maar terwijl ik niets presteer krijg ik wel studiefinanciering en dat is zonde ... maar het is nogal confronterend om daarover na te denken. Ik voel me een mislukking en zie geen toekomst.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, maar het was wel de nummer 2 op mn lijst. -De- nummer 1 moet ik dus nog vinden, maar ik heb lekker naar een nummer kunnen luisteren waarvan de melodie al 20 jaar in mn hoofd zat en geen idee welk nummer dat nou was

SPOILER
Oh. Hoeveel nummers zijn er dan wel niet waar je naar op zoek bent?
Die klinkt echt heel erg jaren '90, ik vind het verschrikkelijk :P

Maar ik heb mijn walkman weer dus bij een volgende meet neem ik die mee :)
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef Gray het volgende:

Mijn reactie op de hele break-up komt me echt buitenproportioneel over, het verbaast me echt. Ik kan er alleen m'n vinger niet op leggen waarom dat zo is? Weird, weird, weird. :|W

:o
Nou :(
Is je reactie echt buitenproportioneel? Want het is gewoon heel heftig, liefdesverdriet. En niet altijd hetzelfde.
Kusje :*
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:09:17 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139747144
@RB goede stap!
pi_139748570
quote:
Was goed. Kwam er eigenlijk op neer dat mensen eerst moeten aanvaarden dat het leven niet altijd rozengeur en maneschijn is, moeten praten over hun gevoelens en goede relaties aan moeten gaan met anderen. Als het echt (chemische, zei psychiater Dirk De Wachter) depressie is, helpen pillen wel, maar dat zou maar een 10% zijn van de één miljoen mensen die nu in België antidepressiva nemen. Met mooie getuigenissen van Sanne Putsyns alias Selah Sue, wat, zoals benadrukt tijdens het gesprek, goed kan werken als katalysator. Vind het ook wel geruststellend dat ook succesvolle mensen het niet altijd gemakkelijk hebben.

(Al wou ik dat ik ook zo knap was als haar :{)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')