abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2014 @ 09:12:27 #276
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_139731283
Zo, na vandaag mijn eerste week tot 4 uur werken op stage gehad. Weer een enorme stap. Ik merk wel dat zo'n stap mij angst weer naar boven laat komen. Vervelend, maar logisch. Ik hoop hetzelfde proces te doorgaan als bij het tot 3 uur werken, gewoon doorgaan tot ik genoeg vertrouwen heb opgebouwd om het te kunnen. :)

Een langzaam, maar toch prettig proces!
Ignorance is bliss
pi_139736772
Worry is a misuse of imagination
pi_139739105
The fuck, ben er erger aan toe dan ik dacht. Ik liep mezelf blijkbaar zo op te vreten de afgelopen week dat het vannacht culmineerde in flauwvallen. In een bardancing. :') :') Goed om te zien wel hoeveel behulpzame mensen er rondlopen. Moet dat vertrouwen in de mens toch weer beetje terugwinnen, dus dit was top.

Mijn reactie op de hele break-up komt me echt buitenproportioneel over, het verbaast me echt. Ik kan er alleen m'n vinger niet op leggen waarom dat zo is? Weird, weird, weird. :|W

Au, m'n rug. :'(
pi_139739227
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef Gray het volgende:
The fuck, ben er erger aan toe dan ik dacht. Ik liep mezelf blijkbaar zo op te vreten de afgelopen week dat het vannacht culmineerde in flauwvallen. In een bardancing. :') :') Goed om te zien wel hoeveel behulpzame mensen er rondlopen. Moet dat vertrouwen in de mens toch weer beetje terugwinnen, dus dit was top.

Mijn reactie op de hele break-up komt me echt buitenproportioneel over, het verbaast me echt. Ik kan er alleen m'n vinger niet op leggen waarom dat zo is? Weird, weird, weird. :N

Is het echt alleen de breuk of heeft het ook nog te maken met de nasleep van de griep? Je zei gister/eergister dat je ook was afgevallen en slecht at, misschien heeft dat er ook iets mee te maken (warmte, drank?)

Mooi dat ze je hebben geholpen dat. Door je rustig aan?
pi_139739332
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef kvd het volgende:

[..]

Is het echt alleen de breuk of heeft het ook nog te maken met de nasleep van de griep? Je zei gister/eergister dat je ook was afgevallen en slecht at, misschien heeft dat er ook iets mee te maken (warmte, drank?)
Nasleep van de griep is het ook wel, want m'n maag is al vanaf toen niet 100%. Geen trek enzo, eten doe ik meer omdat het van mezelf moet dan dat ik er trek in heb. Maar het is moeilijk te onderscheiden voor me, omdat ik ook telkens weer een knoop in m'n maag krijg als ik aan haar denk.
Het is een combinatie van twee nare dingen...

quote:
Mooi dat ze je hebben geholpen dat. Door je rustig aan?
Yeah, vandaag doe ik lekker helemaal niets. :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 14:45:06 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139740462
Pff maandavond vliegen naar italie voor werk, donderdagochtend weer terug. Moet zeggen dat ik er nog niet eens zo naar uitkijk :@ Terwijl iedereen het helemaal fantastisch vindt en jaloers is.
Ik zit vooral te stressen over wat mee te nemen, welke tas.. blablabla en dat soort gezeik :X
pi_139740876
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Pff maandavond vliegen naar italie voor werk, donderdagochtend weer terug. Moet zeggen dat ik er nog niet eens zo naar uitkijk :@ Terwijl iedereen het helemaal fantastisch vindt en jaloers is.
Ik zit vooral te stressen over wat mee te nemen, welke tas.. blablabla en dat soort gezeik :X
Ja logisch!

Welke momenten heb je? Werk of prive?
Leg daar setjes voor klaar op je bed

Zorg dat je schoenen bij alle setjes kunnen

(2 paar slippers, heels, mooie schoenen die fijn lopen)

Met accessoires, sjaaltjes, kun je outfits anders maken en nemen niet veel plek in.

Bikini, slippers, shortjes, hemdjes ook niet. Sommige badlakens nemen veel plek in, die van de H&M zijn heel plat.

Je spijkerbroek, warme trui en jas doe je al in het vliegtuig aan (met je schoenen die fijn zitten)

En veel ondergoed want dat is altijd fijn en neemt weinig plek in

In hemdjes kun je slapen & overdag aan

Leg alles op je bed en ga bedenken of je het echt allemaal nodig hebt. (Dus de dagen af en een extra leuke outfit voor iets speciaals)

Katoen etc is altijd fijn ivm warmte

Je handtas kan leeg in je koffer, je kan make up etc in een uitgaanstasje doen.

Alles wat je vergeet kun je daar kopen (neem sowieso mee: pil, paspoort, portemonnee)

En nu hoop ik dat je een vrouw bent :P
pi_139740907
En check ook of je alles een beetje met elkaar kan combineren (dus vestje of colbertje bij hemdje+shortje maar ook over jurkje)

En ik begin altijd paar dagen van te voren met alles in m'n koffer te gooien wat ik mee wil (=te veel) maar dan weet ik iig dat ik niets vergeet/wat ik nog mis

Dan ga ik daarna setjes maken en dingen terug leggen
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:00:57 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139740949
Schat.. je bent echt een vrouw he :P Sjaaltjes, accesoires hehe. Niet aan mij besteed echt.

En neem enkel handbagage mee, waar ook laptop in zit. Dus 1 paar schoenen aan, 1 broek mee en paar shirtjes. en thats all :+ Zoiets in ieder geval.

Maar tnx!
pi_139741044
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
Schat.. je bent echt een vrouw he :P Sjaaltjes, accesoires hehe. Niet aan mij besteed echt.

En neem enkel handbagage mee, waar ook laptop in zit. Dus 1 paar schoenen aan, 1 broek mee en paar shirtjes. en thats all :+ Zoiets in ieder geval.

Maar tnx!
Dit gaat ook allemaal in m'n handbagage *) incl boeken

Ik ben er zelf ook niet zo van hoor.. Maar het zijn wel fijne tips haha. Zo'n grote dunne lichte sjaal kan je ook omslaan/op zitten/ etc. En een zonnebril?

Spijkerbroek zou ik dan aandoen=zwaar
En misschien een luchtige zomerse lange broek meenemen (zag je vorig jaar veel)
pi_139741137
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja logisch!

Welke momenten heb je? Werk of prive?
Leg daar setjes voor klaar op je bed

Zorg dat je schoenen bij alle setjes kunnen

(2 paar slippers, heels, mooie schoenen die fijn lopen)

Met accessoires, sjaaltjes, kun je outfits anders maken en nemen niet veel plek in.

Bikini, slippers, shortjes, hemdjes ook niet. Sommige badlakens nemen veel plek in, die van de H&M zijn heel plat.

Je spijkerbroek, warme trui en jas doe je al in het vliegtuig aan (met je schoenen die fijn zitten)

En veel ondergoed want dat is altijd fijn en neemt weinig plek in

In hemdjes kun je slapen & overdag aan

Leg alles op je bed en ga bedenken of je het echt allemaal nodig hebt. (Dus de dagen af en een extra leuke outfit voor iets speciaals)

Katoen etc is altijd fijn ivm warmte

Je handtas kan leeg in je koffer, je kan make up etc in een uitgaanstasje doen.

Alles wat je vergeet kun je daar kopen (neem sowieso mee: pil, paspoort, portemonnee)

En nu hoop ik dat je een vrouw bent :P
Sorry, ik moest even heel hard lachen. Wat een rij met kleding en schoenen (en zwemspullen) voor nog geen 3 dagen dagen weg en werken :D
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:07:23 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139741164
Het zal enkel werkkleding worden, dus pantalon en evt sportbroek voor in t hotel.
Praktisch en zakelijk enzo. :P
pi_139741255
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:06 schreef kvd het volgende:

[..]

Sorry, ik moest even heel hard lachen. Wat een rij met kleding en schoenen (en zwemspullen) voor nog geen 3 dagen dagen weg en werken :D
Ik wist toch niet dat het voor werk was :D

Ik neem wel eens 5 bikini's mee in m'n handbagage, nou en :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:11:11 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139741271
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Probability het volgende:
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Pff maandavond vliegen naar italie voor werk, donderdagochtend weer terug.
;)
pi_139741629
Ahhhhhh, dat sporten moet nog maar ff wachten. Eerst weer valide worden. :')
pi_139742034
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

;)
Haha o ik ben scheel sorry
pi_139742062
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik neem wel eens 5 bikini's mee in m'n handbagage, nou en :P
Wat je allemaal meeneemt maakt me helemaal niet uit. Al neem je er 10 mee. Moest vanwege de beperkte tijd en het reden van de reis om de hoeveelheid lachen. Voor een langere reis kan het een mooie lijst zijn :Y
pi_139742083
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:21 schreef Gray het volgende:
Ahhhhhh, dat sporten moet nog maar ff wachten. Eerst weer valide worden. :')
Anders ga je nog een keer onderuit...
pi_139745482
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:34 schreef kvd het volgende:

[..]

Anders ga je nog een keer onderuit...
Yeah, ik ben vandaag af en toe ook nog wat flauw, dus ik hou mezelf dit weekend in de gaten en ga maandag maar es de dokter bellen. Wilde ik sowieso doen, maar dan zet ik dit er ff bij in het rijtje.

En ga ook ff goed m'n gevoelens bekijken, want dit is heftiger dan het zou moeten zijn alleen door dit voorval. Misschien heeft het een diepere oorzaak waar dit de druppel bij is. Ik was sowieso al ff met mezelf aan het stoeien voor de breuk, wat indirect ook heeft bij gedragen. Wat zij vervolgens deed was wel echt een keiharde klap in m'n gezicht, maar dat zou niet dit als gevolg moeten hebben. Sterkt overigens wel iets dat ik eerder met haar had besproken toen we het over haar vreemdgaan in een vorige relatie spraken, namelijk dat je nooit weet wat het met iemand kan doen. Niet gedacht dat het later op mij toepasbaar zou zijn echter. :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:11:56 #295
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139745515
@probability ze gaat maar een paar dagen geen jaren hahahaha.

@gray rustig aan doen man. Komt allemaal wel weer goed.

Update over me begeleider: Het was haar allemaal wel wat veel toen ze vanmiddag me post geschiedenis zag. Dus maandag avond ga ik samen met haar mijn reactie's filteren. En dan in een word document zetten. Hierna gaat zij ze doorlezen en kijken wat voor haar/hen van belang is. Welke zij moeten weten gaat ze opschrijven en een kloppend verhaal van maken. Vervolgens gaan ze dat in het team bespreken en kijken hoe ze mij gaan helpen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_139745732
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:11 schreef Raggingbull het volgende:
@probability ze gaat maar een paar dagen geen jaren hahahaha.

@gray rustig aan doen man. Komt allemaal wel weer goed.

Update over me begeleider: Het was haar allemaal wel wat veel toen ze vanmiddag me post geschiedenis zag. Dus maandag avond ga ik samen met haar mijn reactie's filteren. En dan in een word document zetten. Hierna gaat zij ze doorlezen en kijken wat voor haar/hen van belang is. Welke zij moeten weten gaat ze opschrijven en een kloppend verhaal van maken. Vervolgens gaan ze dat in het team bespreken en kijken hoe ze mij gaan helpen.
Ik vind dit eigenlijk heel goed, goeie actie wel :)
Lang niet alle begeleiders zullen zoveel werk voor iemand verrichten.

Hoe ben je eigenlijk op dit lumineuze idee gekomen? :P
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:21:59 #297
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139745845
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk heel goed, goeie actie wel :)
Lang niet alle begeleiders zullen zoveel werk voor iemand verrichten.

Hoe ben je eigenlijk op dit lumineuze idee gekomen? :P
Doordat het echt nodig gaat zijn open kaart te spelen met de begeleider. En ik het zo gigantisch verschrikkelijk moeilijk vind om te praten. En het hier min of meer allemaal al staat. Dus vandaar. Dan hoef ik niet te praten alleen maar een nickname door te geven. Waarbij zij dan weet wie ik ben. Hoef ik dus niet te praten maar weten ze het wel.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:46:31 #298
399061 kuolema
vermaledijd
pi_139746553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 00:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben een halve liter bloed kwijt vandaag dus ik mag fouten maken :6 :{w
Tssss... smoesjes, smoesjes ... :N
quote:
[..]

Watskebeurt? :(
Gaat de laatste tijd sowieso niet goed, niets specifieks.
Maar van verschillende kanten wordt me gevraagd of het niet beter is als ik een pauze neem van mijn studie, wat ik eerst absoluut niet wilde, maar terwijl ik niets presteer krijg ik wel studiefinanciering en dat is zonde ... maar het is nogal confronterend om daarover na te denken. Ik voel me een mislukking en zie geen toekomst.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 02:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, maar het was wel de nummer 2 op mn lijst. -De- nummer 1 moet ik dus nog vinden, maar ik heb lekker naar een nummer kunnen luisteren waarvan de melodie al 20 jaar in mn hoofd zat en geen idee welk nummer dat nou was

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Hoeveel nummers zijn er dan wel niet waar je naar op zoek bent?
Die klinkt echt heel erg jaren '90, ik vind het verschrikkelijk :P

Maar ik heb mijn walkman weer dus bij een volgende meet neem ik die mee :)
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:03 schreef Gray het volgende:

Mijn reactie op de hele break-up komt me echt buitenproportioneel over, het verbaast me echt. Ik kan er alleen m'n vinger niet op leggen waarom dat zo is? Weird, weird, weird. :|W

:o
Nou :(
Is je reactie echt buitenproportioneel? Want het is gewoon heel heftig, liefdesverdriet. En niet altijd hetzelfde.
Kusje :*
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 18:09:17 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139747144
@RB goede stap!
pi_139748570
quote:
Was goed. Kwam er eigenlijk op neer dat mensen eerst moeten aanvaarden dat het leven niet altijd rozengeur en maneschijn is, moeten praten over hun gevoelens en goede relaties aan moeten gaan met anderen. Als het echt (chemische, zei psychiater Dirk De Wachter) depressie is, helpen pillen wel, maar dat zou maar een 10% zijn van de één miljoen mensen die nu in België antidepressiva nemen. Met mooie getuigenissen van Sanne Putsyns alias Selah Sue, wat, zoals benadrukt tijdens het gesprek, goed kan werken als katalysator. Vind het ook wel geruststellend dat ook succesvolle mensen het niet altijd gemakkelijk hebben.

(Al wou ik dat ik ook zo knap was als haar :{)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')