abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:56:39 #176
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139666794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

[..]

Ik vind het lastig om hoopvol te zijn. Ik wil graag hoopvol zijn en geloven dat ik op de goede we gzit eindelijk, maar ik ben tegelijkertijd ook achterdochtig. Waarom waren ze zo enthousiast over me? En kan ik me niet beter voorbereiden op een teleurstelling? Want ik weet dat ik bij een teleurstelling meteen een terugval krijg (zoals vorige week toen ik voor niets naar een afspraak ging en ze me vergeten was af te bellen... meteen dacht ik 'zie je nou wel ik ben het niet eens waard om af te bellen, ze zijn me nu alweer vergeten' :@ ).

Dus ik vind het moeilijk om er neutraal in te staan en gewoon af te wachten wat de uitslag gaat worden.

'Gelukkig' heb ik volgende week ook de intake bij de GGZ. Waar ik nu al zenuwachtig voor ben :')
Een recruiter is altijd laaiend enthousiast. Dat is zijn beroep. De lading aangedikte stront die ze soms over mensen smeren krijg ik rillingen bij. Misschien wat cru gezegd maar ik neem recruiters al lang niet meer serieus. Headhunters nog veel minder. Daar zit echt schorrie morrie tussen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:30:36 #177
62419 CherryLips
chocoholic
pi_139667700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Feller er bovenop zitten. Serieus. Feller.

Overigens is HR en 'capabel' toch wel iets wat niet vaak voorkomt :')!.
M'n ouders werken allebei in dezelfde 'branche' zeg maar en horen alles :D Het andere meisje is ook nog niet aan het werk (het is een project van een jaar).
Tap tap tap
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:30:56 #178
62419 CherryLips
chocoholic
pi_139667708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een recruiter is altijd laaiend enthousiast. Dat is zijn beroep. De lading aangedikte stront die ze soms over mensen smeren krijg ik rillingen bij. Misschien wat cru gezegd maar ik neem recruiters al lang niet meer serieus. Headhunters nog veel minder. Daar zit echt schorrie morrie tussen.
Bij vertaalbureaus ook, echt schofterig gedrag soms hoor.
Tap tap tap
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:53:43 #179
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139668434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij vertaalbureaus ook, echt schofterig gedrag soms hoor.
Mja, ik kreeg dus net een telefoontje dat ik blijkbaar niet de enige was voor de rol maar dat er ook nog 1 ander persoon word overwogen :'). Gruwelijke hufterige takkezooi.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_139668562
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, ik kreeg dus net een telefoontje dat ik blijkbaar niet de enige was voor de rol maar dat er ook nog 1 ander persoon word overwogen :'). Gruwelijke hufterige takkezooi.
Damn.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:59:15 #181
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139668600
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n ouders werken allebei in dezelfde 'branche' zeg maar en horen alles :D Het andere meisje is ook nog niet aan het werk (het is een project van een jaar).
Dat is het kutte. Elke sector is in wezen erg klein. Wij hadden destijds in onze universitaire periode in Londen een aantal recruiters die bij ons seminars gaven.

1 voorbeeld was een jongen die boos was dat hij niks hoorde van een recruiter nadat hij een applicatie die kant opstuurde. En hij kreeg maar niks te horen..........

Die jongen stuurde dus een mail terug,

You asshole! I've been waiting for ... (blabla).

Deze recruiter (degene die de seminar gaf) heeft die mail verzonden naar elke recruiter van een bank in Londen :') !

Je moet het eigenlijk zo ver schoppen dat ze niet zonder jou kunnen. Gelukkig heb ik de laatste tijd meer met headhunters te maken ipv de typische recruiters.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:00:41 #182
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139668648
quote:
15s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Damn.
Ik bleef beleefd aan de telefoon. Blijkbaar vechten er 2 voor 1 bot. Prima.

Morgen 11.00 de babbel met het hoofd en dan krijg ik meer te horen. Vannacht nog maar even alle technische details naar boven schroeven en alvast alle papiertjes klaarleggen waar ik het over moet hebben.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:06:52 #183
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139668903
Ik zal deze baan echt intikken verdomme. Zijn jullie ook van mijn gezeik af ;P
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:12:47 #184
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139669187
Fine here we go plaats hem wel eventjes in een spoiler scheelt scrolwerk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:26:56 #185
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139669813
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef Raggingbull het volgende:
Verder is het uberhaupt de hele denkwijze ik leg totaal andere verbanden. Zie dingen aankomen die andere mensen niet zien. Als ik in een donkere steeg sta bij een t-splitsing. En rechts hoor ik veel geluid dan ga ik dus links want rechts zal het wel druk zijn en moet ik wachten. Maar rechts is wel korter. Dat soort dingen soort van.
Dat doe ik ook hoor. Als ik in een donkere steeg sta en links is geluid en rechts niet ga ik ook rechts. Ik word namelijk ontzettend moe van; "Wat wil je nou jonguh!? blabla etc".
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:52:59 #186
47102 Elvi
miemkwien
pi_139671282
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het was geen recruiter. Ik zit niet in een branche waar er met recuiters gewerkt wordt. Ik heb weer een gesprek gehad bij een ander museum voor vrijwilligerswerk maar met echt prachtkansen (tenminste, dat vertelden ze ;) ).
pi_139671390
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:21 schreef Cue_ het volgende:
Mbt mensen die autisme herkennen en/of het wel/geen kans geven.

Denk dat 'normale' mensen wel zien dat er iets is, evt zelfs dat het autisme is. De vraag is alleen of ze ermee kunnen omgaan en ook de vraag of ze dat willen natuurlijk.

Daarbij denk ik ook dat er wel verschil zit tussen hoog en laag opgeleide mensen. Denk dat de eerste groep het sneller ziet dan de tweede groep. Of ze er ook eerder moeite in willen stoppen dat denk ik niet, dat is geheel afhankelijk van de persoon.
Ga hier maar niet vanuit. Hoe hoger opgeleid, des te minder snel ze het zien, linken leggen of accepteren.
Toen ik nog in de gehandicaptenzorg werkte, kon je het beste met de lager opgeleiden praten. De hoger opgeleiden namen niks aan van deskundigen en wuifden alles weg.
We hadden zelfs een man met Down op de groep (man was 45-50, niveau 2-3 jaar, geen verbale communicatie, hele dag met vingers in de mond en op een goede dag een goed imitator van een sirene of walrus). Moeder heeft altijd ontkend dat hij Down heeft. Sterker nog, hij zou hoogbegaafd en superintelligent zijn en ze is bezig geweest om Derek Ogelvie bij hem te krijgen :')

Mensen zien wat ze willen zien en heel vaak zien ze autisme juist niet. Helemaal niet als mensen niks zeggen of als mensen trucjes hebben om zich te kunnen redden in de wereld, zich hebben leren aanpassen.
Wij zien het misschien sneller omdat we het zelf hebben, iemand kennen die het heeft, zelf in onderzoek zijn geweest, ons ermee bezig hebben gehouden.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:14:11 #188
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139675884
Kolere ik zit er echt helemaal doorheen..
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:23:52 #189
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139676425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:14 schreef Raggingbull het volgende:
Kolere ik zit er echt helemaal doorheen..
Vertel?
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:25:57 #190
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139676545
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vertel?
Lange verhalen neem alle problemen die ik hier gepost heb gooi ze op 1 hoop en je weet waarom..

Het komt er heel kort gezegd op neer dat ik alles alleen zit te verwerken. Het met de psych wel goed loopt maar ik weer helemaal terugval omdat me ex weer moeilijk aan het doen is. Ik de laatste tijd mensen probeer te ontmoeten en regelmatig hoor dat ik full of bullshit ben terwijl ik echt heel erg uitkijk wat ik zeg tegen wie etc. En dat alles veel te rauw op me dak valt.

Ik probeer tips van o.a. magnetronkoffie om mensen zorgvuldiger uit te zoeken echt te gebruiken maar dat lukt echt voor geen meter zegmaar.
pi_139676863
Ik volg even mee :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:34:11 #192
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139677058
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:25 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Lange verhalen neem alle problemen die ik hier gepost heb gooi ze op 1 hoop en je weet waarom..

Het komt er heel kort gezegd op neer dat ik alles alleen zit te verwerken. Het met de psych wel goed loopt maar ik weer helemaal terugval omdat me ex weer moeilijk aan het doen is. Ik de laatste tijd mensen probeer te ontmoeten en regelmatig hoor dat ik full of bullshit ben terwijl ik echt heel erg uitkijk wat ik zeg tegen wie etc. En dat alles veel te rauw op me dak valt.

Ik probeer tips van o.a. magnetronkoffie om mensen zorgvuldiger uit te zoeken echt te gebruiken maar dat lukt echt voor geen meter zegmaar.
Alleen verwerken is opzich geen issue. Vrienden uitzoeken is gewoon lastig. Ik denk dat anderen daar ook moeilijk bij kunnen helpen want iedereen is anders. En voor iedereen gelden andere regels. Dat heeft ook met verwachtingen te maken.

Ik heb een handjevol vrienden. Ik zou niet zonder ze kunnen. Maar ik sta op het punt mijn leven weer helemaal opnieuw te beginnen en dan begint het sociale riedeltje van; "Wie ben jij en wat doe jij hier?" weer en daar houd ik er altijd wel 1 vriend aan over.
  woensdag 7 mei 2014 @ 21:52:51 #193
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139678144
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Alleen verwerken is opzich geen issue. Vrienden uitzoeken is gewoon lastig. Ik denk dat anderen daar ook moeilijk bij kunnen helpen want iedereen is anders. En voor iedereen gelden andere regels. Dat heeft ook met verwachtingen te maken.

Ik heb een handjevol vrienden. Ik zou niet zonder ze kunnen. Maar ik sta op het punt mijn leven weer helemaal opnieuw te beginnen en dan begint het sociale riedeltje van; "Wie ben jij en wat doe jij hier?" weer en daar houd ik er altijd wel 1 vriend aan over.
Voor jou maybe. Maar helemaal op jezelf aangewezen zijn met als vangnet een psycholoog is absoluut geen feest als de trauma's je achtervolgen. En ik geloof dat een aantal hier daarvan kunnen meespreken.
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:02:15 #194
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_139678671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Voor jou maybe. Maar helemaal op jezelf aangewezen zijn met als vangnet een psycholoog is absoluut geen feest als de trauma's je achtervolgen. En ik geloof dat een aantal hier daarvan kunnen meespreken.
In praktische zin, wie zou bij het verwerken moeten helpen dan? Naast een therapeut?
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:09:25 #195
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139679089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

In praktische zin, wie zou bij het verwerken moeten helpen dan? Naast een therapeut?
In praktische zin gewoon een goeie vriend die af en toe eens een arm om me heen slaat en laat weten dat het goed komt. Gewoon die warmte snap je? Een teken dat er iemand is die ook om je geeft. Iemand die je af en toe een verzetje kan geven. Uiteraard niet geheel op die persoon leunen uiteindelijk moet ik het zelf dan en daar ben ik me van bewust. Maar zoiets kan wonderen doen.

Het is nu namelijk niet het feit dat al de drama me opbreekt. Maar het feit dat ik dit 20 jaar in me uppie doe.
pi_139679169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:52 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ben volledig op mijzelf aangewezen daarin. Volgde al langer trouwens hoor, niet rottig bedoeld... Ik vind het juist fijn om alleen alles te doen, maar ja zeldzaamheid.
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:08:37 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139682279
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:09 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

In praktische zin gewoon een goeie vriend die af en toe eens een arm om me heen slaat en laat weten dat het goed komt. Gewoon die warmte snap je? Een teken dat er iemand is die ook om je geeft. Iemand die je af en toe een verzetje kan geven. Uiteraard niet geheel op die persoon leunen uiteindelijk moet ik het zelf dan en daar ben ik me van bewust. Maar zoiets kan wonderen doen.

Het is nu namelijk niet het feit dat al de drama me opbreekt. Maar het feit dat ik dit 20 jaar in me uppie doe.
Kan je niet terecht evt bij 1 van je huisgenoten?
Niet voor heel je verhaal misschien, maar wel voor af en toe een arm om je heen?
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:14:52 #198
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139682535
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan je niet terecht evt bij 1 van je huisgenoten?
Niet voor heel je verhaal misschien, maar wel voor af en toe een arm om je heen?
Heu ja wel geprobeerd. Tis begeleid wonen et zijn autisten haha. 1 is er echt zo van ja srry is jou shit kan ik je niet mee helpen. Een ander is heel erg op zichzelf en spreken we niet erg veel. Degene in de kamer naast me zit er net 2 weken. Die band is er nog niet echt.
  woensdag 7 mei 2014 @ 23:18:00 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139682659
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Raggingbull het volgende:

Heu ja wel geprobeerd. Tis begeleid wonen et zijn autisten haha. 1 is er echt zo van ja srry is jou shit kan ik je niet mee helpen. Een ander is heel erg op zichzelf en spreken we niet erg veel. Degene in de kamer naast me zit er net 2 weken. Die band is er nog niet echt.
Dat ze autistisch zijn zou toch weinig uit moeten maken? Ze begrijpen misschien des te meer hoe het voor jou is aangezien ze zelf ook problemen hebben. En je misschien daaruit op 1 of andere manier je aan elkaar kan optrekken. Moet idd maar net iemand treffen dat klopt.
pi_139683796
Heb eigenlijk zin om wat te gaan doen met een meid. Klinkt stom ikweet :') maar heb denk ik behoefte aan vrouwelijk gezelschap maar ik zou niet weten waar ik het moet zoeken :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')