Rust in vrede.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:24 schreef KoningPils het volgende:
Jammer dat Daniel Dekker er niet meer bij is
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:17 schreef marcodej het volgende:
Werk klaar. Gifjes klaar. Chippies klaar. JAAAAAAA!
Ik bedenk me ineens dat ik me net al helemaal op volgepropt met milka+oreo chocolade. Best wel zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef marcodej het volgende:
Ik heb helemaal geen chips bedenk ik me. Zo ff halen maar.
Graham doet alleen de finalequote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Jullie gaan toch niet serieus naar Jan Smit luisteren? Het zal toch wel op de BBC komen met Graham Norton?
Toen hij na het "optreden" van de 3 J's in de microfoon blèrde dat de finale ons niet meer kon ontlopen had ik mij eigenlijk voorgenomen om nooit meer naar zijn commentaar te luisteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef totebel het volgende:
[..]
Serieus? Wel jammer..dan wordt het vanavond toch de verbale diarree van Jantje
Je kan eventueel een oranje UI selecteren!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat we nog geen oranje username kunnen krijgen
Als we nou allemaal met beleid posten en netjes alle posts gaan lezen weet ik zeker dat dit een harmonieuze reeks zal worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
Ik ga een dappere poging wagen in dit topic vandaag.
Common Linnets
Ik ben voor, want ondertussen sapjes inschenken en toastjes smeren dan zijn jullie al 3 topics verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we nou allemaal met beleid posten en netjes alle posts gaan lezen weet ik zeker dat dit een harmonieuze reeks zal worden.
Iet's maaaaaaiiiiii Laaiiiiiiffeeeeeeequote:
Jedwardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat vanavond te gast zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gaydar blijft afgaan bij die 2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joan vernaggelde het een beetje met haar valse zang helaasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
SpannendIk heb er wel weer zin in, ook al is dit voor het eerst sinds jaren dat ik de tekst van het lied niet uit mijn hoofd ken.
Zoals vanouds heb ik er geen vertrouwen in, hopelijk heb ik - net als vorig jaar - weer ongelijk!
edit: twee jaar terug had ik er wel vertrouwen in trouwens
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?quote:
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen inquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?
Ongetwijfeld. Kijk die armen en z'n ogen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?
Vanavond Rusland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen in
Dit jaar is er toch weer een Shine? Vorig jaar Oostenrijk, een paar jaar terug Georgië. De Toppers zijn trendsetters.
Ook al heb ik een kolere hekel aan Jedward, dat liedje is wel blijven hangenquote:
Rusland, georgië was het beste liedje met de titel shine.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen in
Dit jaar is er toch weer een Shine? Vorig jaar Oostenrijk, een paar jaar terug Georgië. De Toppers zijn trendsetters.
Mag dat van Putin dan? Dat homo's zijn land vertegenwoordigen?quote:
ja smerig gewoon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Kijk die armen en z'n ogen.
zijn twee zusjes.. Maar dan kan het nog altijd lesbisch zijn, :pquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mag dat van Putin dan? Dat homo's zijn land vertegenwoordigen?
die onderste lijkt zo weggelopen uit de clip van DÖFquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat je bischierig bent?quote:
no wayquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
Hallo. Vanavond lekker JUICHEN voor onze mensen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is een spiegel hoor, kijk maar naar de schuine rand boven het haar van de "rechter"
Verrekquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is een spiegel hoor, kijk maar naar de schuine rand boven het haar van de "rechter"
Axel's moeder is er klaar voorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:18 schreef KoningPils het volgende:
[ afbeelding ]
We dansen richting de finale
Ouwe OP-aanpasserquote:
Sorry, ik was net bezig en toen zag ik dat jij al had geopendquote:
gebruik die maar voor de rekwisieten van Rusland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:20 schreef KoningPils het volgende:
Moet ik deze ook al klaarzetten?
[ afbeelding ]
Nee, ik dacht eerder aan Letlandquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
gebruik die maar voor de rekwisieten van Rusland.
Nee ik was al klaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry, ik was net bezig en toen zag ik dat jij al had geopend
Was jij ook bezig? Want dan verander ik het zo...
Dekker is er nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef TDHS het volgende:
[ link | afbeelding ]
en deze voor al het intelligente commentaar van Smit en Dekker.
Wacht maar tot de mensen uit de TV SC langskomenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef iBenny het volgende:
Die gifjes mogen ook lekker achterwege gelaten worden. Dan blijft het tenminste overzichtelijk
Hier ook..dat was echt een nationale aanfluiting.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen hij na het "optreden" van de 3 J's in de microfoon blèrde dat de finale ons niet meer kon ontlopen had ik mij eigenlijk voorgenomen om nooit meer naar zijn commentaar te luisteren.
Maak je dat ook even duidelijk aan het VBL tuig?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef iBenny het volgende:
Die gifjes mogen ook lekker achterwege gelaten worden. Dan blijft het tenminste overzichtelijk
Ik maak geen onderscheid, was voor nu gewoon een algemene mededelingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Maak je dat ook even duidelijk aan de VBL tuig?
Ik heb knabbels en zoutjes en toastjes en sapjes...man man ik heb er nu al zin in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo douchen, en dan wapperen met vlaggetjes op de bank
Moet zo nog even van laptop wisselen, de mijne doet raarquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef iBenny het volgende:
Of liever 2 keer, zaterdag nog een keer wat spanning graagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ben gewoon echt zenuwachtig. Ben blij dat het maar 1 keer per jaar is
Ja daar hebben ze het nu over het songfestivalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
wereld draait door is dat schat,
voorbeschouwing is om 20.30
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef iBenny het volgende:
Wij hebben ook nog van alles. Ik drink niet meer dus ik ga ook aan de sapquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb knabbels en zoutjes en toastjes en sapjes...man man ik heb er nu al zin in.
gaat de tijd sneller voorbijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
20.30 moet je al kijken voor die docu!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog van alles. Ik drink niet meer dus ik ga ook aan de sap
quote:
Dat is al sinds 10 jaar niet meer zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo halve finale? Zaten we vorig jaar niet bij de top? Ben je dan niet automatisch geplaatst?
nietusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Dat is al sinds 10 jaar niet meer zo
He hallo, jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef WcPot het volgende:
Hallo ik ben nieuw op fok is dit een leuk topic?
Alleen als je nummer 1 bentquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo halve finale? Zaten we vorig jaar niet bij de top? Ben je dan niet automatisch geplaatst?
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef WcPot het volgende:
Hallon ja is wel een lueken topiekquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef WcPot het volgende:
Nee, VBL is leukerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef WcPot het volgende:
Nee het truckerstopique is lueker hihaho gr grquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:43 schreef WcPot het volgende:
Daar ben ik nou echt nog nooit geweestquote:
Ah medewerkers voor banaantjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee het truckerstopique is lueker hihaho gr gr
Hij heeft gelijk....maar ik houd er zo vanquote:
Ik stiekem ook wel, als is het maar om alles af te krakenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk....maar ik houd er zo van
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee het truckerstopique is lueker hihaho gr gr
Ik denk dat dat niet helemaal mijn ding is....alhoewel, met wat de dokter me net heeft voorgeschrevenquote:
Lekker afzeik-tv...daarom kijk ik trouw elke avond DWDD.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel, als is het maar om alles af te kraken
neequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef superniger het volgende:
donder op met al die plaatjes en kutgifjes
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef superniger het volgende:
donder op met al die plaatjes en kutgifjes
Ik wil je best eens voorzichtig rondleiden. Ik kom er ook niet zo vaak trouwens, het is inderdaad wat te hatelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet helemaal mijn ding is....alhoewel, met wat de dokter me net heeft voorgeschreven
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker afzeik-tv...daarom kijk ik trouw elke avond DWDD.
Neuh, ik weet toch niets van VBL. Ik houd het wel bij bekend terrein.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil je best eens voorzichtig rondleiden. Ik kom er ook niet zo vaak trouwens, het is inderdaad wat te hatelijk.
Och de meeste mensen daar weten er ook niks van, al denken ze van welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, ik weet toch niets van VBL. Ik houd het wel bij bekend terrein.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Och de meeste mensen daar weten er ook niks van, al denken ze van wel
Da's waar, wordt lastig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
dan is dit topic straks sowieso niet bij te houden.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef MissJ het volgende:
Ik ga straks ook een poging tot mee posten doen
Ik ben er nu even maar straks ga ik rustig met de vrouw op de bank zitten kijken. Ik weet toch al precies wat men hier zal zeggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef MissJ het volgende:
joehoeIk ga straks ook een poging tot mee posten doen hier.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef MissJ het volgende:
joehoeIk ga straks ook een poging tot mee posten doen hier.
omdat?quote:
jaaaaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
En morgen weer Hotter than my daughter...het is een goede week voor de televisie
Prachtvrouw, die Karina.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar jongens en meisjes, ik heb met Karina afgesproken dat jullie je zouden gedragen, dus als iedereen daar nu mee begint zou dat heel fijn zijn
Groeten,
Johannes en Karina
Ik ben gek op sport maar ik neem aan dat jij ook wel weet dat sport minstens net zo triviaal is, en dat daar veeeel meer topics over zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef Nappie-Oleon het volgende:
dit is topic nr 1? hoeveel zullen er in totaal aan deze onzin worden besteed...
Waylon natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er dit jaar nog een zanger met extreem veel talent?
Ik denk dus in de categorie 'Cezar met It's My Life'.
Dan kan ik die gaan steunen vanavond.
Hey Muto, wil jij even helpen Davy in de gaten te houden? Hij is nogal opstandig vandaag en ik moet nu even wat eten verwarmen.quote:
Ik alleen Nederland en Zwedenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef MissJ het volgende:
ik heb trouwens nog geen enkel liedje van andere landen gehoord, ben heel benieuwd.
Leuke UIquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
Wie zijn de favorieten om door te gaan en maakt nl een kans?
Nee, Ilse is hooguit een 4/10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef AF_ het volgende:
Maar alle mannen hier kijken toch voor Ilse neem ik aan?
Gewoon JUICHEN voor Nederland. De handjes gaan straks in de lucht. Toetertjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
Wie zijn de favorieten om door te gaan en maakt nl een kans?
Ik heb wel veel gehoord en ik denk dat het niveau dit jaar hoger is dan in vorige jaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef MissJ het volgende:
ik heb trouwens nog geen enkel liedje van andere landen gehoord, ben heel benieuwd.
quote:
ik kijk voor Waylon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef AF_ het volgende:
Maar alle mannen hier kijken toch voor Ilse neem ik aan?
dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gehoord en ik denk dat het niveau dit jaar hoger is dan in vorige jaren.
ratatatataquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon JUICHEN voor Nederland. De handjes gaan straks in de lucht. Toetertjes!
Daar ga ik dan weer niet overquote:
thanksquote:
vast nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Is wel puur mijn mening. Ik hoop dat ik je niet teleurstel!
Geen probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Muto, wil jij even helpen Davy in de gaten te houden? Hij is nogal opstandig vandaag en ik moet nu even wat eten verwarmen.
TV SC hoer dat je bentquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:02 schreef AF_ het volgende:
Ik wil trouwens even reclame maken nu het kan. Komt allen Zondagavond met ons SBS kijken
TV / [TV SC #1369] Liefde voor Appelen
quote:
Anony, lekker ESF-vriendinnetje van mequote:
BBC doet niet aan halve finales....ja misschien op BBC3 maar die heb ik niet.quote:
hey lekkerdingquote:
Jan smitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef Pandaplint het volgende:
Wie doet het commentaar trouwens?
(ja ik ben lui)
Mart Smeets en Herbert Dijkstra.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef Pandaplint het volgende:
Wie doet het commentaar trouwens?
(ja ik ben lui)
Weer geen Cornald?quote:
Albertoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:02 schreef AF_ het volgende:
Ik wil trouwens even reclame maken nu het kan. Komt allen Zondagavond met ons SBS kijken
TV / [TV SC #1369] Liefde voor Appelen
ratatatataquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat werkt het hendigst he anonygodin
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:05 schreef richolio het volgende:
Zaten jullie net niet allemaal in de DWDD chat
Gezelligquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Lov1 het volgende:
Ik ben er ook bij, ik vind dit echt een jaarlijks feestje op Fok!
quote:
Ze mogen het wel 2 keer per jaar doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:06 schreef Lov1 het volgende:
Ik ben er ook bij, ik vind dit echt een jaarlijks feestje op Fok!
#Topickaapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |