Rust in vrede.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:24 schreef KoningPils het volgende:
Jammer dat Daniel Dekker er niet meer bij is
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:17 schreef marcodej het volgende:
Werk klaar. Gifjes klaar. Chippies klaar. JAAAAAAA!
Ik bedenk me ineens dat ik me net al helemaal op volgepropt met milka+oreo chocolade. Best wel zonde eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef marcodej het volgende:
Ik heb helemaal geen chips bedenk ik me. Zo ff halen maar.
Graham doet alleen de finalequote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Jullie gaan toch niet serieus naar Jan Smit luisteren? Het zal toch wel op de BBC komen met Graham Norton?
Toen hij na het "optreden" van de 3 J's in de microfoon blèrde dat de finale ons niet meer kon ontlopen had ik mij eigenlijk voorgenomen om nooit meer naar zijn commentaar te luisteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:48 schreef totebel het volgende:
[..]
Serieus? Wel jammer..dan wordt het vanavond toch de verbale diarree van Jantje
Je kan eventueel een oranje UI selecteren!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat we nog geen oranje username kunnen krijgen
Als we nou allemaal met beleid posten en netjes alle posts gaan lezen weet ik zeker dat dit een harmonieuze reeks zal worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
Ik ga een dappere poging wagen in dit topic vandaag.
Common Linnets
Ik ben voor, want ondertussen sapjes inschenken en toastjes smeren dan zijn jullie al 3 topics verder.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we nou allemaal met beleid posten en netjes alle posts gaan lezen weet ik zeker dat dit een harmonieuze reeks zal worden.
Iet's maaaaaaiiiiii Laaiiiiiiffeeeeeeequote:
Jedwardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat vanavond te gast zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gaydar blijft afgaan bij die 2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat vanavond te gast zijn:
[ afbeelding ]
Joan vernaggelde het een beetje met haar valse zang helaasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
SpannendIk heb er wel weer zin in, ook al is dit voor het eerst sinds jaren dat ik de tekst van het lied niet uit mijn hoofd ken.
Zoals vanouds heb ik er geen vertrouwen in, hopelijk heb ik - net als vorig jaar - weer ongelijk!
edit: twee jaar terug had ik er wel vertrouwen in trouwens
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?quote:
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen inquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?
Ongetwijfeld. Kijk die armen en z'n ogen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?
Vanavond Rusland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen in
Dit jaar is er toch weer een Shine? Vorig jaar Oostenrijk, een paar jaar terug Georgië. De Toppers zijn trendsetters.
Ook al heb ik een kolere hekel aan Jedward, dat liedje is wel blijven hangenquote:
Rusland, georgië was het beste liedje met de titel shine.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen in
Dit jaar is er toch weer een Shine? Vorig jaar Oostenrijk, een paar jaar terug Georgië. De Toppers zijn trendsetters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |