Iet's maaaaaaiiiiii Laaiiiiiiffeeeeeeequote:
Jedwardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat vanavond te gast zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gaydar blijft afgaan bij die 2quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat vanavond te gast zijn:
[ afbeelding ]
Joan vernaggelde het een beetje met haar valse zang helaasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
SpannendIk heb er wel weer zin in, ook al is dit voor het eerst sinds jaren dat ik de tekst van het lied niet uit mijn hoofd ken.
Zoals vanouds heb ik er geen vertrouwen in, hopelijk heb ik - net als vorig jaar - weer ongelijk!
edit: twee jaar terug had ik er wel vertrouwen in trouwens
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?quote:
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen inquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?
Ongetwijfeld. Kijk die armen en z'n ogen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, het is toch gewoon een kerel met neptieten?
Vanavond Rusland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen in
Dit jaar is er toch weer een Shine? Vorig jaar Oostenrijk, een paar jaar terug Georgië. De Toppers zijn trendsetters.
Ook al heb ik een kolere hekel aan Jedward, dat liedje is wel blijven hangenquote:
Rusland, georgië was het beste liedje met de titel shine.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij de Toppers had niemand er vertrouwen in
Dit jaar is er toch weer een Shine? Vorig jaar Oostenrijk, een paar jaar terug Georgië. De Toppers zijn trendsetters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |