quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:48 schreef superniger het volgende:
donder op met al die plaatjes en kutgifjes
Ik wil je best eens voorzichtig rondleiden. Ik kom er ook niet zo vaak trouwens, het is inderdaad wat te hatelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet helemaal mijn ding is....alhoewel, met wat de dokter me net heeft voorgeschreven
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker afzeik-tv...daarom kijk ik trouw elke avond DWDD.
Neuh, ik weet toch niets van VBL. Ik houd het wel bij bekend terrein.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil je best eens voorzichtig rondleiden. Ik kom er ook niet zo vaak trouwens, het is inderdaad wat te hatelijk.
Och de meeste mensen daar weten er ook niks van, al denken ze van welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, ik weet toch niets van VBL. Ik houd het wel bij bekend terrein.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Och de meeste mensen daar weten er ook niks van, al denken ze van wel
Da's waar, wordt lastig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
dan is dit topic straks sowieso niet bij te houden.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef MissJ het volgende:
Ik ga straks ook een poging tot mee posten doen
Ik ben er nu even maar straks ga ik rustig met de vrouw op de bank zitten kijken. Ik weet toch al precies wat men hier zal zeggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef MissJ het volgende:
joehoeIk ga straks ook een poging tot mee posten doen hier.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:53 schreef MissJ het volgende:
joehoeIk ga straks ook een poging tot mee posten doen hier.
omdat?quote:
jaaaaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
En morgen weer Hotter than my daughter...het is een goede week voor de televisie
Prachtvrouw, die Karina.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar jongens en meisjes, ik heb met Karina afgesproken dat jullie je zouden gedragen, dus als iedereen daar nu mee begint zou dat heel fijn zijn
Groeten,
Johannes en Karina
Ik ben gek op sport maar ik neem aan dat jij ook wel weet dat sport minstens net zo triviaal is, en dat daar veeeel meer topics over zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef Nappie-Oleon het volgende:
dit is topic nr 1? hoeveel zullen er in totaal aan deze onzin worden besteed...
Waylon natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er dit jaar nog een zanger met extreem veel talent?
Ik denk dus in de categorie 'Cezar met It's My Life'.
Dan kan ik die gaan steunen vanavond.
Hey Muto, wil jij even helpen Davy in de gaten te houden? Hij is nogal opstandig vandaag en ik moet nu even wat eten verwarmen.quote:
Ik alleen Nederland en Zwedenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef MissJ het volgende:
ik heb trouwens nog geen enkel liedje van andere landen gehoord, ben heel benieuwd.
Leuke UIquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
Wie zijn de favorieten om door te gaan en maakt nl een kans?
Nee, Ilse is hooguit een 4/10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef AF_ het volgende:
Maar alle mannen hier kijken toch voor Ilse neem ik aan?
Gewoon JUICHEN voor Nederland. De handjes gaan straks in de lucht. Toetertjes!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef Anonymousz het volgende:
Wie zijn de favorieten om door te gaan en maakt nl een kans?
Ik heb wel veel gehoord en ik denk dat het niveau dit jaar hoger is dan in vorige jaren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef MissJ het volgende:
ik heb trouwens nog geen enkel liedje van andere landen gehoord, ben heel benieuwd.
quote:
ik kijk voor Waylon.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef AF_ het volgende:
Maar alle mannen hier kijken toch voor Ilse neem ik aan?
dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gehoord en ik denk dat het niveau dit jaar hoger is dan in vorige jaren.
ratatatataquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon JUICHEN voor Nederland. De handjes gaan straks in de lucht. Toetertjes!
Daar ga ik dan weer niet overquote:
thanksquote:
vast nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Is wel puur mijn mening. Ik hoop dat ik je niet teleurstel!
Geen probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Muto, wil jij even helpen Davy in de gaten te houden? Hij is nogal opstandig vandaag en ik moet nu even wat eten verwarmen.
TV SC hoer dat je bentquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:02 schreef AF_ het volgende:
Ik wil trouwens even reclame maken nu het kan. Komt allen Zondagavond met ons SBS kijken
TV / [TV SC #1369] Liefde voor Appelen
quote:
Anony, lekker ESF-vriendinnetje van mequote:
BBC doet niet aan halve finales....ja misschien op BBC3 maar die heb ik niet.quote:
hey lekkerdingquote:
Jan smitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef Pandaplint het volgende:
Wie doet het commentaar trouwens?
(ja ik ben lui)
Mart Smeets en Herbert Dijkstra.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:04 schreef Pandaplint het volgende:
Wie doet het commentaar trouwens?
(ja ik ben lui)
Weer geen Cornald?quote:
Albertoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:02 schreef AF_ het volgende:
Ik wil trouwens even reclame maken nu het kan. Komt allen Zondagavond met ons SBS kijken
TV / [TV SC #1369] Liefde voor Appelen
ratatatataquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat werkt het hendigst he anonygodin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |