Nee ik was al klaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry, ik was net bezig en toen zag ik dat jij al had geopend
Was jij ook bezig? Want dan verander ik het zo...
Dekker is er nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:25 schreef TDHS het volgende:
[ link | afbeelding ]
en deze voor al het intelligente commentaar van Smit en Dekker.
Wacht maar tot de mensen uit de TV SC langskomenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef iBenny het volgende:
Die gifjes mogen ook lekker achterwege gelaten worden. Dan blijft het tenminste overzichtelijk
Hier ook..dat was echt een nationale aanfluiting.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen hij na het "optreden" van de 3 J's in de microfoon blèrde dat de finale ons niet meer kon ontlopen had ik mij eigenlijk voorgenomen om nooit meer naar zijn commentaar te luisteren.
Maak je dat ook even duidelijk aan het VBL tuig?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef iBenny het volgende:
Die gifjes mogen ook lekker achterwege gelaten worden. Dan blijft het tenminste overzichtelijk
Ik maak geen onderscheid, was voor nu gewoon een algemene mededelingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Maak je dat ook even duidelijk aan de VBL tuig?
Ik heb knabbels en zoutjes en toastjes en sapjes...man man ik heb er nu al zin in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zo douchen, en dan wapperen met vlaggetjes op de bank
Moet zo nog even van laptop wisselen, de mijne doet raarquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef iBenny het volgende:
Of liever 2 keer, zaterdag nog een keer wat spanning graagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ben gewoon echt zenuwachtig. Ben blij dat het maar 1 keer per jaar is
Ja daar hebben ze het nu over het songfestivalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:39 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
wereld draait door is dat schat,
voorbeschouwing is om 20.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |