quote:13:24 The Netherlands
Back from lunch, with the Common Linnets. Ilse and Waylon share a 'common' microphone stand, which splits into two, providing a microphone for each of the performers. The duo are joined on-stage by a cellist, a drummer and a guitar-player. Cameras linger above the pair at the beginning of the rehearsal, as a lighting effect recreates a moving road between the two. Focus then moves very much onto the singers, who appear to look very 'intense' - there is a lot of straight-to-camera staring and at eachother! The backdrop is again very dark and moody, as is the LED floor - something of a surprise for this kind of song. There are no sweeping stage-shots at all - it's all very much about what is happening on-stage. These two very consummate performers are clearly comfortable on-stage however.
quote:A perfect first run through for the Netherlands. The camera starts above the duo and zooms in to Ilse and Waylon who are faced in front of each other for the full song. The camera circles around the two, although the pair have been joined by a contrabass player, a guitarist and drummer.
The stage floor has been transformed in a concrete road with signs onto until somewhere mid way the song when thorns and tree trunks take over and intertwine on the stage floor. During the second run through I noticed towards the end how the stage flooring turns really white grey'ish and how it's very overpowering. Perhaps they should tone it down a little.
Overall however, it's really effective staging for a non-typical Eurovision song.
The camera work is cleverly done as well, with a few moments where there's eye contact with the camera and let me tell you, Waylon's deep eyes are going to captivate you.
Vocally, Ilse and Waylon are top notch. Didn't expect anything different from them in all honesty.
Jep...denk het ookquote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
Mjah, Portugal gaat dus gewoon door he jongens...
Deed iedereen met Haba-Haba ook, maar dat was ook kansloos....quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het net per ongeluk meezong
quote:
Ja tiefestandje, zingt ze altijd zuiver, gaat ze NU voor de jury vals zingenquote:
twitter:ESCKAZ twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:09:45The Netherlands are sooooo sailing through to the final! This is picture perfect! reageer retweet
Een uithaaltje, Greys. Eén uithaaltje aan het begin. De rest ging bij vlagen op de gat.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tiefestandje, zingt ze altijd zuiver, gaat ze NU voor de jury vals zingen
god fucking kut jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef Fossieltje het volgende:
twitter:ESCKAZ twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:09:45The Netherlands are sooooo sailing through to the final! This is picture perfect! reageer retweet
Ja maar HET IS ILSE!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Een uithaaltje, Greys. Eén uithaaltje aan het begin. De rest ging bij vlagen op de gat.
quote:
Ik ook niet, maar ik zag het wel in het gezicht van die twee.quote:
Duimendraaien dat deze gelijk hebben.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef TDHS het volgende:
ESCKAZ: Netherlands: Excellent vocals for the Netherlands. Great backdrops, very very very eye catching! The Netherlands are sooooo sailing through to the final! This is picture perfect! This is going to top the jury tonight... and could well do the same in the televote tomorrow!
Oh jongens echt zo blij dat het gewoon gênant isquote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef TDHS het volgende:
ESCKAZ: Netherlands: Excellent vocals for the Netherlands. Great backdrops, very very very eye catching! The Netherlands are sooooo sailing through to the final! This is picture perfect! This is going to top the jury tonight... and could well do the same in the televote tomorrow!
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef TDHS het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier ook eentje.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:14 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh jongens echt zo blij dat het gewoon gênant is![]()
Ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde hem wel hoor, die valse noot
Zeiden ze ook over Anouk. Maar als andere landen ook Carlo Boszhard-achtige types in de jury hebben, geef ik Moldova meer kansquote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef TDHS het volgende:
escnation: Well done Dutchies... Huge applause ... [R] - Linda - 22:10:38
They are probably winning the jury vote. [R] - Dunge - 22:12:16
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook weer blij!
Hoera voor de achtbaan aan gevoelens deze dagen!
twitter:ferrisdayoff twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:11:41A wave of audio-visual quality just washed over me. Good job Netherlands #Eurovision reageer retweet
We gaan voor GOUDtwitter:ESCtips_Gavster twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:11:59Netherlands could top the jury vote with Calm After the Storm. Visually stunning. #Eurovision reageer retweet
Die heeft het gewoon niet begrepen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:16 schreef TDHS het volgende:
22.11 – Netherlands, The. Well it *looks* good but why would you televote for this. Indeed why would you jury vote for this. It is just boring and a background song that could well be ignored, even for all its earnest-ness ( if thats a word!!). It does tick some jury boxes – but not enough for me.
http://eurovisionireland.(...)olling-blog-2100cet/
![]()
WINNEN ZULLEN WEquote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Fossieltje het volgende:
twitter:ferrisdayoff twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:11:41A wave of audio-visual quality just washed over me. Good job Netherlands #Eurovision reageer retweet
We gaan voor GOUDtwitter:ESCtips_Gavster twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:11:59Netherlands could top the jury vote with Calm After the Storm. Visually stunning. #Eurovision reageer retweet
![]()
Ik weet niet wie er achter die blog zit, maar die neem ik totaal niet serieus. Beweerde net ook dat die Belgische kerel zuiver zong..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:16 schreef TDHS het volgende:
22.11 – Netherlands, The. Well it *looks* good but why would you televote for this. Indeed why would you jury vote for this. It is just boring and a background song that could well be ignored, even for all its earnest-ness ( if thats a word!!). It does tick some jury boxes – but not enough for me.
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook weer blij!
Hoera voor de achtbaan aan gevoelens deze dagen!
Nou een negatieve, Ierland heeft ook geen smaak, dus verbaast me niksquote:Op maandag 5 mei 2014 22:16 schreef TDHS het volgende:
![]()
Waar heeft Ierland dan gespeeld de laatste jaren?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:16 schreef TDHS het volgende:
![]()
Nee, pas op zondag 11 mei.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:18 schreef Unites het volgende:
Krijg je vanavond ook al de punten te zien of niet? / ranglijst
Dat is zeker de blog van Jedwardquote:Op maandag 5 mei 2014 22:16 schreef TDHS het volgende:
![]()
Haha het hardste applaus vanuit de persroom kwam toch echt voor Nederlandquote:Op maandag 5 mei 2014 22:18 schreef TDHS het volgende:
22.11 – Netherlands, The. This is boring as hell. It is the quite literal middle of the road ballad which will pick up hardly any televotes and even less jury scores. They don’t connect with each other let alone with me and anyone in t press room. It’s just…. boring. Sorry.
http://www.oneurope.biz/oneurope_live_blog
Die vond Axel/België vocaal erg sterk vanavond, dus...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:18 schreef TDHS het volgende:
22.11 – Netherlands, The. This is boring as hell. It is the quite literal middle of the road ballad which will pick up hardly any televotes and even less jury scores. They don’t connect with each other let alone with me and anyone in t press room. It’s just…. boring. Sorry.
http://www.oneurope.biz/oneurope_live_blog
Vind ik juist de schoonheid ervan, maar ieder z'n smaak natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef marcodej het volgende:
Maar stiekem is het liedje toch ook best saai. Het leidt nergens toe.
Zegt genoeg.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Die vond Axel/België vocaal erg sterk vanavond, dus...
Tuurlijk, de gifjes staan al klaar.quote:
Vast wel, maar dat gaat altijd zo vreselijk snel. Bijna niet te doen...quote:
Ze hadden hem in het IJslands moeten doen. Nu is de tekst supercheezy.quote:
Ik niet, dan zit ik in café te kijken en mobiel Fokken is onmogelijk.quote:
Mee eens. Maar ik blijf ze wel erg leuk vindenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hadden hem in het IJslands moeten doen. Nu is de tekst supercheezy.
Ik heb mijn eigen voorspelling voor morgenavond zojuist ingevuld en ik zit te kijken hoe ik Nederland in kan passen, maar ben bang dat het niet luktquote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef marcodej het volgende:
Maar stiekem is het liedje toch ook best saai. Het leidt nergens toe.
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, zit iedereen hier?
http://escxtra.com/live/
Yep, je ziet niks (behalve die knakker in blauw en het meisje) maar hoort de optredens. Maar die zijn al voorbij dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, zit iedereen hier?
http://escxtra.com/live/
Tegen dat probleem loop ik dus ook steeds aanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen voorspelling voor morgenavond zojuist ingevuld en ik zit te kijken hoe ik Nederland in kan passen, maar ben bang dat het niet lukt![]()
Je ziet ook niets, wij zagen ook niets...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Unites het volgende:
Maar dan kun je toch niets zien?
Kan ik het optreden nog ergens terugbekijken?
Je hoorde een valse noot en toen zag je de twee gezichten van deze mensen zwaar betrekken en nee schudden.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Toposcoupe het volgende:
Maar hoe kunnen jullie dan weten dat aan Ilse & Waylon te zien was dat ze vals zong?
Op 10 heb ik Letland, België en Keek-to-Beek. Denk dat dat laatste toch meer aanspreektquote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen dat probleem loop ik dus ook steeds aan![]()
Want ik had Portugal niet bij de finalisten, maar stiekem nu toch wel.
Dat zag je niet aan Ilse en Waylon, maar aan die twee in beeldquote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Toposcoupe het volgende:
Maar hoe kunnen jullie dan weten dat aan Ilse & Waylon te zien was dat ze vals zong?
Ah. Nou ja...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoorde een valse noot en toen zag je de twee gezichten van deze mensen zwaar betrekken en nee schudden.
Nope, probleem heb ik niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij noemde wel Nederland toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Unites het volgende:
Ik hoorde die man op de achtergrond net een top 10 landen noemen? Maar geen Nederland
twitter:ESCunited twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:10:46The Netherlands brings a calm to the arena but it looks damn good on camera. Respectable applause #Eurovision vine.co/v/M6MOHZ1Zer1 reageer retweet
Portugal gaat zich zeker niet kwalificeren, alleen al omdat de jury's dit helemaal onderaan gaan plaatsen. En ik zie ze ook niet bij de top 3 eindigen qua televoting.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik zie ze ergens wel een Wit-rusland 2013 doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Portugal gaat zich zeker niet kwalificeren, alleen al omdat de jury's dit helemaal onderaan gaan plaatsen. En ik zie ze ook niet bij de top 3 eindigen qua televoting.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
Nu komt die fake uitslag waar ik me altijd toch boos of blij om maak.
Nee, een fake uitslag. Je krijgt zondag pas te horen hoeveel punten we van de jury hebben gekregen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef Unites het volgende:
Maar krijgen we nu wel of niet een soort van uitslag?
Hmm nee, ik zie ze meer een Haba Haba doen, en dan vond ik Haba Haba nog een leuk liedje. Dit liedje is nietszeggend, 100x hetzelfde zingen werkt nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah, ik zie ze ergens wel een Wit-rusland 2013 doen.
Ja, maar die is nep. Het is precies dezelfde show als morgenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef Unites het volgende:
Maar krijgen we nu wel of niet een soort van uitslag?
Ik ben bang dat de zaal helemaal uit zijn plaat gaat door de vrolijkheid enzo en dat dat aanstekelijk werkt op de televoters...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Portugal gaat zich zeker niet kwalificeren, alleen al omdat de jury's dit helemaal onderaan gaan plaatsen. En ik zie ze ook niet bij de top 3 eindigen qua televoting.
Zou ook zomaar kunnen, maar toch, gebeuren altijd wel rare dingen qua plaatsing.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm nee, ik zie ze meer een Haba Haba doen, en dan vond ik Haba Haba nog een leuk liedje. Dit liedje is nietszeggend, 100x hetzelfde zingen werkt niet
Het is een repetitie voor de hele show.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Unites het volgende:
Maar waarom een fake uitslag? Gewoon puur om te oefenen?
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Unites het volgende:
Wees maar niet bang, gaat niet gebeuren hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de zaal helemaal uit zijn plaat gaat door de vrolijkheid enzo en dat dat aanstekelijk werkt op de televoters...
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Unites het volgende:
Die 2 van vanmiddag waren stukken meer vervelend, deze vallen nog mee vind ikquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.
Stel ze proberen het morgen pas en dat telscherm maakt kortsluiting, gaat live de hele zaal in de hens.
Kan je beter de avond van tevoren doen.
Ja, die zat gewoon door Nederland heen te geeuwen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 2 van vanmiddag waren stukken meer vervelend, deze vallen nog mee vind ik
Dat ie ze niet gesproken had. Dus hij had niet echt een meningquote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef Greys het volgende:
Vonden ze the Netherlands nou wel of niet aardig qua persoon, wat zei hij nou?
Hij zei iets over Netherlands en dan "everybody else was very nice"...
Ja, iets van 'blah blah blah' en toen zei het meisje "I think the Netherlands were very nice" en toen zei hij "everybody's been very nice except those 2" maar ik weet niet of dat over Nederland ging en dat 't meisje alleen 'ons' aanstipte als zijnde een land dat ALTIJD aardig is.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef Greys het volgende:
Vonden ze the Netherlands nou wel of niet aardig qua persoon, wat zei hij nou?
Hij zei iets over Netherlands en dan "everybody else was very nice"...
op die VINE zie je heel inieminie een stukje feed....quote:Op maandag 5 mei 2014 22:35 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ESCunited twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:10:46The Netherlands brings a calm to the arena but it looks damn good on camera. Respectable applause #Eurovision vine.co/v/M6MOHZ1Zer1 reageer retweet
ik denk dat iedereen die daar is van fan tot presentator waylon en ilse aardig vinden vooral ilse .quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ie ze niet gesproken had. Dus hij had niet echt een mening
Ja, bedankt, he, nu zit ik daar op te letten.quote:
Hoezo in de top 10? Als ik tel zitten ze ver buiten de top 10quote:Op maandag 5 mei 2014 22:47 schreef TDHS het volgende:
Nu in de top 10 overall
http://www.betfair.com/ex(...)arket?id=1.112178677
het staat door elkaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef Jif het volgende:
[..]
Hoezo in de top 10? Als ik tel zitten ze ver buiten de top 10
ik kijk naar de getallen... de volgorde op Betfair is op een of andere wijze niet altijd even logischquote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef Jif het volgende:
[..]
Er zijn maar acht landen met lagere odds dan NLquote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef Jif het volgende:
[..]
Ja, ik vind, Engeland, Spanje, Frankrijk best tof. En Duitsland is ook nog wel oké.quote:
En dat is over alle landen genomen??quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Er zijn maar acht landen met betere odds dan NL
doet 't nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:51 schreef aarontje112 het volgende:
Hier staat een prachtige foto op hoe het er straks op tv uitziet, maar kan m hier niet uploaden, iemand die het wel lukthttp://www.escforum.net/f(...)2014-Jury-Rehearsal-(Semi-final-1)/page13
Printscreen??quote:Op maandag 5 mei 2014 22:51 schreef aarontje112 het volgende:
Hier staat een prachtige foto op hoe het er straks op tv uitziet, maar kan m hier niet uploaden, iemand die het wel lukthttp://www.escforum.net/f(...)2014-Jury-Rehearsal-(Semi-final-1)/page13
Nou naar de finaleplaatsen keek ik nooit. Maar ik zag opeens dat blauwe vakje op oddschecker.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:50 schreef Greys het volgende:
Op welke plaats stónden we op Betfair en naar welke plaats zijn we nu geraket dan??
Dan krijg ik nog dat het forum wegens drukte overbelast is oid...quote:
Wat betekent dat?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef TDHS het volgende:
handel in NL op de bettingsite 32REd is 'suspended'
Belchinezen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef Greys het volgende:
Maar hoe kán dat dan, dat we zo stijgen?
Want behalve een paar journalisten heeft niemand de repetitie gezien vanavond toch?
Ik snap daar dus geen hol van
Je moet even printscreenen.quote:
Geen idee eigenlijk.... maar het kan betekenen dat er ongewoon veel weddenschappen werden geplaatst...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Printscreen??
Ik kan je link niet aanklikken...
Even opslaan en dan uploaden op imgur.com (hoef je geen account aan te maken oid, twee seconden werk!)quote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef aarontje112 het volgende:
Hahaha ik wil met alle liefde een printcreen hier plaatsen, maar geen idee hoe het moet![]()
Printscreen --> bewerken en opslaan met paint --> uploaden met imgur.com --> linkje plakken op fok.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef aarontje112 het volgende:
Hahaha ik wil met alle liefde een printcreen hier plaatsen, maar geen idee hoe het moet![]()
Of: hole1988 aan z'n jasje trekken. Is sneller.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Printscreen --> bewerken en opslaan met paint --> uploaden met imgur.com --> linkje plakken op fok.
quote:
Dit zijn wel erg veel lijntjes op het podium. Levensgevaarlijk voor Waylon.quote:
Godverquote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit zijn wel erg veel lijntjes op het podium. Levensgevaarlijk voor Waylon.
quote:DRAMA: Technical failure in Swedish number. SVT has left an official protest and requires Sanna's 1st rehearsal to be sent to juries.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
hahahhahahhahaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Morgen live, Waylon op zijn knieën en met zijn neus op het podium.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
WTFquote:
Oeh, drama. Weet iemand wat er mis is gegaan dan? Was toen nog niet ingeschakeld?quote:
Ik ben bang dat dat niet gaat helpen. Frankrijk had in 2011 toch ook technical issues? Was ook 'jammer dan'...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef aarontje112 het volgende:
DRAMA: Technical failure in Swedish number. SVT has left an official protest and requires Sanna's 1st rehearsal to be sent to juries.
Ja volgens mij ook, ze zullen wel net zoiets als Spanje hebben gewild een aantal jaar geledenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Wat nou 'gestuurd naar de jury', die keken toch live mee begreep ik??
quote:Things get a little darker for the performance from The Netherlands. It all looks really quite grey, but this absolutely suits the song and the staging. Yet again, intense and brooding, but a few more smiles from Ilse and Waylon this evening. It is all so intimate, it almost feels like we are interrupting a private moment between the pair. Flawless vocals, as we expect, and both Ilse and Waylon look delighted with how things went this evening.
Voor de mensen die je post gemist hebben >> https://vine.co/v/M6MOHZ1Zer1quote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef TDHS het volgende:
[..]
op die VINE zie je heel inieminie een stukje feed....
Spanje vond ik echt sneu, met die kerel die het podium op kwam hollenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, ze zullen wel net zoiets als Spanje hebben gewild een aantal jaar geleden
En Kate Ryan, met de voeten van een cameraman tijdens haar moment supreme.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Spanje vond ik echt sneu, met die kerel die het podium op kwam hollen
Die mochten toen aan het eind nog een keer.
Sommigen vonden België ook flawless en die zong toch echt valsquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Jif het volgende:
[..]
flawless... dus die valse noot zal dus wel meevallen!
Onder in beeld kun je zelfs een stukje van de tv-performance op de beeldscherm zien.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor de mensen die je post gemist hebben >> https://vine.co/v/M6MOHZ1Zer1
Helaas veel te kort maar dat moet er gewoon zo mooi uit gaan zien morgen.
Gaat om het licht. Daar was iets niet in orde en dat heeft de focus van het nummer gehaald.quote:
Ja, dat waren geen technical issues meer te noemenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Spanje vond ik echt sneu, met die kerel die het podium op kwam hollen
Die mochten toen aan het eind nog een keer.
Geen borrels voor hem vanavond.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
Als die mannetjes van onze steady cam morgen maar steady zijn!
Die kunnen ons maken of breken
België mocht vorig jaar na de jury-repetitie opnieuw omdat het oortje met geluid van de zanger niet werkte.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat waren geen technical issues meer te noemen
Maar volgens mij had dat 'sognu'-ventje in Düsseldorf ook technische problemen en dat was echt een dikke 'jammer dan', dus denk niet dat het gaat helpen...
Oh echt? Daar zijn ze dan milder in geworden? Want Frankrijk had toen ook issues met een oortje. Ik ben daar op zich wel voorquote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
België mocht vorig jaar na de jury-repetitie opnieuw omdat het oortje met geluid van de zanger niet werkte.
I TOLD YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
Nu zegt hij dat Nederland geen valse noot had.
Ik had even nagevraagd of zijn 'no-hoofd' om een valse noot ging of om iets anders.
Was om iets anders denkt hij, maar hij kon het zich niet meer herinneren
Ik zag het, zal het dan toch Waylon zijn geweest die probeerde de straatlijnen "in zich op te nemen"?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
Nu zegt hij dat Nederland geen valse noot had.
Ik had even nagevraagd of zijn 'no-hoofd' om een valse noot ging of om iets anders.
Was om iets anders denkt hij, maar hij kon het zich niet meer herinneren
Frankrijk had ik veel beter gegund toenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt? Daar zijn ze dan milder in geworden? Want Frankrijk had toen ook issues met een oortje. Ik ben daar op zich wel voor
Heb ik wat gemist, want heb dit verder nergens gehoordquote:Van de concurrentie kwam topfavoriet Aram uit Armenië wat bleekjes over.
Zeker, het nummer was echt mooi, maar live kwam het er op dat moment niet uit.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef aarontje112 het volgende:
Het AD;
[..]
Heb ik wat gemist, want heb dit verder nergens gehoord
Sterker nog, "I sincerely hope"quote:Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
WTF, zei hij nou echt dat hij dénkt dat Nederland gaat kwalificeren maar dat hij HOOPT dat België dat niet gaat doen?
Het AD en het Songfestival is geen gelukkige combinatie.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef aarontje112 het volgende:
Het AD;
[..]
Heb ik wat gemist, want heb dit verder nergens gehoord
Ze vonden hem er ook uitzien als de maitre d' van een 'niet heel erg goed' restaurant.quote:
Grote paniek bij een valse noot, maar dat bleek vals alarm.quote:
Als er iets technisch mis gaat dan treed je nog een keer op.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef Greys het volgende:
Nou eerlijk is eerlijk, als die camera was gestruikeld bij Nederland hadden we ook gewild dat het over ging voor de juries
Ik zie niets desastreus.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef aarontje112 het volgende:
Hier Zweden van net, even kijken wat er nou misging;
Ja ik snap niet zo goed dat ze dát niet als oplossing hadden voor Zweden dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als er iets technisch mis gaat dan treed je nog een keer op.
Nee toch? Het heeft wel de 'only teardrops'-factor, een paar noten en je weet welk liedje je voor je hebt... ik kan me niet voorstellen dat dat niet wordt opgepikt door jury en televoters...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij dat Zweedse liedje telkens het gevoel dat ze het morgenavond niet gaan halen
Ik zie het ook niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie niets desastreus.![]()
Bedoelen ze dat ene spotje boven wat aanstaat? Of is er iets anders aan de hand?
Ik ook, heb haar in mijn lijstje net aan op de 10de plek staan, maar kan net zo goed 11de worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij dat Zweedse liedje telkens het gevoel dat ze het morgenavond niet gaan halen
Anna Bergendahl had een hele rode zaal om haar te ondersteunen een paar jaar geleden... en dat ging ook verrassend mis.... ik denk dat Sanna haar plek op het songfestival met name te danken heeft aan haar persoonlijke populariteit in Zweden en niet zozeer aan haar liedje... want dan hadden de Zweden gewoon voor Ace Wilder en Busy Doing Nothing gekozenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee toch? Het heeft wel de 'only teardrops'-factor, een paar noten en je weet welk liedje je voor je hebt... ik kan me niet voorstellen dat dat niet wordt opgepikt door jury en televoters...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |