abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139651974
Ik vind dat juist wel leuk :D maar misschien zou ik het beter ook frustrerend vinden, voor ik nog meer koop...
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:32:24 #102
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_139651986
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Ik had hier gisteravond iets neergezet over een kiwi. En toen ik dat tegen O+ zei terwijl ik mijn tweede ananasschijf zou pakken besefte ik mij dat ineens. Dus die tweede ananasschijf is lekker in het blik gebleven.

Ik heb laatst een heel tof jurkje van het merk sandwich gekocht. Het is ergens niet direct mijn stijl, maar als ik hem aanheb krijg ik wel veel complimentjes.
Als je het niet in een keer opeet kun je het beter in een bakje stoppen. Schijnt niet zo gezond te zijn om het in blik te laten staan.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_139652087
O: schaaltje yoghurt & 2 volkoren crackers met 1 plakje kaas
T: 2 rijstwafels
L: ommelet met wat groente
T: 2 volkoren crackers
D: broccoli, rijst en kip

En hoe slecht is het om later in de avond niets meer te eten? Want ik heb eigenlijk na mijn avondeten nooit meer zin in iets..
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:50:19 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139652183
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:32 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Als je het niet in een keer opeet kun je het beter in een bakje stoppen. Schijnt niet zo gezond te zijn om het in blik te laten staan.
Een nachtje kan wel, maar daarna gaat het blik idd veranderen aan de binnenkant. Ananas dus even in een bakje doen :Y

En ik wil nog meer jurkjes kopen, maar moet ook m'n vakantie nog betalen enzo... Best frustrerend.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:51:50 #105
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_139652204
quote:
0s.gif [b]Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef Eerin het volgende:[/b

Over sport: ik vind het nu lastig om dingen te gaan doen. Zijn er hier mensen die lid zijn van een sportclub zou heel graag gaan honkballen, maar ik ben enigszins bang voor teamsporten door het gezamenlijk douchen achteraf. Hoe doen jullie dat? En dan zit er natuurlijk wel veel verschil tussen 5 kilo overgewicht of 50. Dat heeft me altijd tegen gehouden om te gaan sporten. Ik ben bang heel erg gedemotiveerd te raken door die onzekerheid tijdens het douchen. Maar misschien valt dat allemaal wel heel erg mee.

Misschien kun je gewoon thuis douchen als dat hetgene is wat je tegenhoudt of is er een sportclub met hokjes ipv een open douche?
Verder is het een kwestie van gewoon doen. Er zijn veel mensen met overgewicht die sporten en daarna douchen en mijn ervaring is dat niemand er van opkijkt. Er zitten echt heel dikke vrouwen tussen waar ik ga, en ik heb er nog nooit een woord over gehoord, ook niet nadat ze weg waren. Iedereen komt toch gewoon om te sporten en iedereen is wel ergens onzeker over. Dat er een verschil is tussen 5 of 50 kilo te veel is waar, maar reken maar dat iemand met 5 kilo te veel zich net zo onzeker kan voelen. Is het niet over die 5 kilo dan is het wel over kleine borsten, rare tenen, littekens of wat dan ook.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_139652278
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:50 schreef Tink89 het volgende:

En ik wil nog meer jurkjes kopen, maar moet ook m'n vakantie nog betalen enzo... Best frustrerend.
First world problems. :D :')
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:39:58 #107
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139652915
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:42 schreef Puala het volgende:

En hoe slecht is het om later in de avond niets meer te eten? Want ik heb eigenlijk na mijn avondeten nooit meer zin in iets..
Geen idee eigenlijk maar ik eet na mijn toetje ook niks meer. Anders met zo'n vol gevoel naarabed. Vind ik niet fijn
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Miss SHO woensdag 7 mei 2014 @ 09:46:09 #108
22592 crew  Ole
pi_139653031
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk maar ik eet na mijn toetje ook niks meer. Anders met zo'n vol gevoel naarabed. Vind ik niet fijn
dan is de tijd tot je ontbijt erg lang. Ik stel vaak mijn toetje uit tot 9 uur of half 10.
Ik heb ook diabetes en het is beter voor een stabielere suikerspiegel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_139653208
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:46 schreef Ole het volgende:

[..]

dan is de tijd tot je ontbijt erg lang. Ik stel vaak mijn toetje uit tot 9 uur of half 10.
Maar ik ga om half 10 al richting bed en om 10 uur gaat de lamp uit. En ik ben pas om kwart voor 6 thuis, dus voor ik eet is het 7 uur. En als ik dan tussen 7 uur en half 10 nog een toetje (wat ik nooit eet) moet ik zo veel eten in de avond. Ik weet niet of ik dat fijn vind, ik heb dan ook helemaal geen behoefte aan eten eigenlijk
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:55:10 #110
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139653209
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:46 schreef Ole het volgende:

[..]

Tegen die tijd ben ik vaak aan het sporten. Kan best zijn dat het beter is maar ik vind het niet fijn. Denk dat ik ondertussen best ver gekomen ben van mezelf iedere dag vol duwen met chips koekjes, chocola en dat was dan grotendeels mijn eten naar 3 normale maaltijden met sowieso 1 tussendoortje meestal twee. Denk dat mijn lijf dit al veel prettiger vind en ik ook daar niet van :)
pi_139653490
quote:

Het kan goed zijn om iets met eiwitten te eten voor je naar bed gaat, maar dat is vooral met spieropbouw denk ik. Voor gewichtsafname maakt het niet uit.
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:14:10 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139653641
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

First world problems. :D :')
True, maakt ze niet minder onhandig ;)

quote:

Ik stel mijn toetje uit tot later op de avond. Ik eet anders 's ochtends echt veel te veel. Als je tussen je diner en je bedtijd maar een uurtje of twee hebt en je hebt echt geen trek, zie ik geen reden om iets te eten. Ik vind wel dat je door de dag heen weinig eet. 2 crackers, wat yoghurt en twee rijstwafels tussen 's avonds 19:00 en je lunch is aan de karige kant. Waar is je fruit?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_139654809
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het kan goed zijn om iets met eiwitten te eten voor je naar bed gaat, maar dat is vooral met spieropbouw denk ik. Voor gewichtsafname maakt het niet uit.
Voor spieropbouw moet je sporten toch? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:14 schreef Tink89 het volgende:

[..]

True, maakt ze niet minder onhandig ;)

[..]

Ik stel mijn toetje uit tot later op de avond. Ik eet anders 's ochtends echt veel te veel. Als je tussen je diner en je bedtijd maar een uurtje of twee hebt en je hebt echt geen trek, zie ik geen reden om iets te eten. Ik vind wel dat je door de dag heen weinig eet. 2 crackers, wat yoghurt en twee rijstwafels tussen 's avonds 19:00 en je lunch is aan de karige kant. Waar is je fruit?
Fruit laat mijn budget op dit moment niet toe, ik kan even kijken of ik toch wat kan schuiven nog.
Maar 200 ml yoghurt + 2 wasa crackers met kaas is niet heel karig toch? En ook weer 2 van die wasa crackers tussendoor. Ik red het daar wel mee tot de lunch :Y Omelet is met 3 eieren en 200 gram groente. Is mijn kader echt zo vertekend dan dat ik hier vol van zit en geen zin in heb om te snaaien?
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:11:27 #114
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139654886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Voor spieropbouw moet je sporten toch? :P

[..]

Fruit laat mijn budget op dit moment niet toe, ik kan even kijken of ik toch wat kan schuiven nog.
Maar 200 ml yoghurt + 2 wasa crackers met kaas is niet heel karig toch? En ook weer 2 van die wasa crackers tussendoor. Ik red het daar wel mee tot de lunch :Y Omelet is met 3 eieren en 200 gram groente. Is mijn kader echt zo vertekend dan dat ik hier vol van zit en geen zin in heb om te snaaien?
Ik kan natuurlijk niet voor jouw budget spreken maar ik haal altijd zo'n zak bananen bij de ah voor 99 cent zitten er 5 in :)

Dacht misschien heb je er iets aan :@
pi_139654911
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk niet voor jouw budget spreken maar ik haal altijd zo'n zak bananen bij de ah voor 99 cent zitten er 5 in :)

Ik kan vanavond eens kijken :Y Ik ontwijk op dit moment heel bewust de supermarkten eigenlijk. Ik kan prima rondkomen deze maand, maar niet als ik regelmatig de supermarkt ga bezoeken en dingen mee ga nemen die ik niet nodig heb :')
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:26:30 #116
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139655279
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik kan vanavond eens kijken :Y Ik ontwijk op dit moment heel bewust de supermarkten eigenlijk. Ik kan prima rondkomen deze maand, maar niet als ik regelmatig de supermarkt ga bezoeken en dingen mee ga nemen die ik niet nodig heb :')
Ik heb dat soort tijden ook gekend idd. Sinds dat ik fatsoenlijk eet gaat het wel goed gelukkig, maar eerst verdween en er allerlei vreterij in mijn mandje en hoppa weer 20 euro verder terwijl ik eigenlijk alleen voor een stronk broccoli kwam haha.
pi_139655314
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Goede tip :Y
En de groente en fruit bij de Lidl is ook niet duur.
pi_139655322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb dat soort tijden ook gekend idd. Sinds dat ik fatsoenlijk eet gaat het wel goed gelukkig, maar eerst verdween en er allerlei vreterij in mijn mandje en hoppa weer 20 euro verder terwijl ik eigenlijk alleen voor een stronk broccoli kwam haha.
Ik had laatst gepind en eigenlijk kleiner nodig. En dan is het makkelijk om een zak chips te halen en dan af te rekenen. Maar ik heb netjes broccoli en snijboontjes meegenomen :D

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik bij de lidl was was alles op -O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:30:02 #119
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139655382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik had laatst gepind en eigenlijk kleiner nodig. En dan is het makkelijk om een zak chips te halen en dan af te rekenen. Maar ik heb netjes broccoli en snijboontjes meegenomen :D
Lekker broccoli eten wij ook vanavond. Goed bezig jij hoor. Die chips is toch ook alleen maar vies enzo... :+
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De Lidl zit hier dusdanig irritant dat ik er voor mezelf eigenlijk nooit kom. Misschien toch maar eens doen. Want de Ah is best duur met sommige fruitsoorten en ook niet van kwaliteit dat je denkt nou super.

Die bananen zijn prima trouwens hoor :)
pi_139655386
Alles? Dat heb ik gelukkig nog nooit bij ons meegemaakt, terwijl wij toch alleen in de avonden boodschappen doen.
pi_139655403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lekker broccoli eten wij ook vanavond. Goed bezig jij hoor. Die chips is toch ook alleen maar vies enzo... :+

[..]

De Lidl zit hier dusdanig irritant dat ik er voor mezelf eigenlijk nooit kom. Misschien toch maar eens doen. Want de Ah is best duur met sommige fruitsoorten en ook niet van kwaliteit dat je denkt nou super.

Groente en fruit van de AH zijn echt van slechte kwaliteit als je het met de Lidl vergelijkt :Y
pi_139655446
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Chips kan prima af en toe. Ik kan tegenwoordig prima een schaaltje nemen en dan de rest van de zak met rust laten. En zelfs mijn drang naar chips neemt af :Y Maar naar friet helaas nog niet -O-
quote:
[..]

We hebben een AH, Jumbo en Aldi in het dorp zitten, maar ik kom op terugweg van mijn werk langs een lidl. En dan stop ik wel eens :)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:30 schreef Sarabi het volgende:
Alles? Dat heb ik gelukkig nog nooit bij ons meegemaakt, terwijl wij toch alleen in de avonden boodschappen doen.
Er lagen nog wat rotte tomaten, beschimmelde sperziebonen en verder champignons. Maar dat was echt alles wat er op die 2 stellingen aan groente/fruit lag. Was een keer op een zondag toen ik op de fiets er heen was voor groente/fruit -O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:32:36 #123
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139655462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Groente en fruit van de AH zijn echt van slechte kwaliteit als je het met de Lidl vergelijkt :Y
Ja ik doe voor scouting dus wel boodschappen bij de Lidl en met dat fruit enzo is echt nooit wat mis. Maar de Lidl hier deelt een mini parkeerplaatsje met een AH. Staat er altijd ramvol. En de keren dat ik daar was ook veel bedorven producten tegen gekomen in de koeling enzo. Die waar ik voor scouting altijd kom is prima maar voor even boodschappen doen beetje ver weg haha.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:34:12 #124
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139655517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:32 schreef Puala het volgende:

[..]

Chips kan prima af en toe. Ik kan tegenwoordig prima een schaaltje nemen en dan de rest van de zak met rust laten. En zelfs mijn drang naar chips neemt af :Y Maar naar friet helaas nog niet -O-
Was ook maar grapje ;) Ik eet in het weekend nog wel een chippie als we gaan kaarten ofzo hoor.
pi_139656330
Lijstje:

O: 4 crackers met krabsalade
T: banaan
S: half uur hoepelen
L: Griekse yoghurt
T: banaan
S: 1,5 uur buikdanstraining
D: bolognese gehaktquiche

Misschien nog een tweede T in de middag omdat ik pas om 9 uur mijn D heb.
Verder weer opletten dat ik genoeg drink.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')