Topvintage! De dieetclub is groot-afnemer geloof ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:25 schreef Eerin het volgende:
[..]
Oee, die is leukHoe kom je daaraan??
En hoog BMI is inderdaad niet gelijk aan walgelijkdat laat je idd prima zien
Bij mij houden ze ook lang aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook legendarische momenten van zelfhaat hoor. En die momenten kunnen best lang aanhouden. Maar gisteren voelde ik me wel the bomb
.
Oeh en net heeft een hele leuke patiënt me mee uit gevraagd. Het feit dat hij onder invloed was van ketamine negeer ik
.
Dat is inderdaad niet heel handig. Heb ik ook wel fases van hoor, dan denk ik aan het eind van de dag terug aan wat ik heb gegeten en dan schrik ik daar soms wel eens van. Toch meer dan ik had verwacht dan xDquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:12 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Bij mij houden ze ook lang aan.
O ja, en ik ontdekte gisteren dat ik het omgekeerde van Eerin heb, ik eet soms veel meer dan dat ik denk te eten. Ook niet echt handig.
Nu ga ik water tanken, en dat stemmetje dat zegt dat ik vanalles moet eten negeren. Als ik over een half uur nog trek heb smeer ik wel een boterham ofzo.
Ik had hier gisteravond iets neergezet over een kiwi. En toen ik dat tegenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel handig. Heb ik ook wel fases van hoor, dan denk ik aan het eind van de dag terug aan wat ik heb gegeten en dan schrik ik daar soms wel eens van. Toch meer dan ik had verwacht dan xD
En ik ga topvintage even bezoekenik shop meestal bij ASOS en H&M, maar ik heb inmiddels alle jurkjes van de H&M wel, dus een nieuwe site is wel prettig!
Oh dat merk ken ik nog niet, ga ik ook even kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik had hier gisteravond iets neergezet over een kiwi. En toen ik dat tegenzei terwijl ik mijn tweede ananasschijf zou pakken besefte ik mij dat ineens. Dus die tweede ananasschijf is lekker in het blik gebleven.
Ik heb laatst een heel tof jurkje van het merk sandwich gekocht. Het is ergens niet direct mijn stijl, maar als ik hem aanheb krijg ik wel veel complimentjes.
Al wel eens vaker geplaatst, maar waarom je sowieso gewoon zou moeten bewegen al is het inderdaad gewoon wandelen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Sporten is echt niet gelijk 2 uren zweten in een sportschool, 5km hardlopen of 100 km racefietsen.
Jammer dat 'bewegen' in het algemeen niet geldt als goed en gezond.
Al begin je met een half uur wandelen na het warm eten (om eventuele suikerdips ook te vermijden (dubbel winst)) en gewoon de kamer te dweilen of de fiets pakken naar de winkel, de trap pakken ipv de lift.
Dat scheelt veel meer dan 1 of 2 x per week alleen maar je afpeigeren terwijl je er geen zin in hebt.
veel te leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:37 schreef Eerin het volgende:
[..]
Oh dat merk ken ik nog niet, ga ik ook even kijken.
Topvintage is leeeuk!!
Doe je wel rustig aan? Omdat je ook steeds last had van je schenen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:15 schreef xuryah het volgende:
Ik ben weer terug van een korte, onverwachte vakantiehet was heerlijk, lekker tussen de bergen. Frisse lucht. Rust.
Ben daar gaan hardlopen, voor het eerst zonder Evy (ik was bij les 7 gebleven ofzo want moest elke x weer opnieuw), gewoon de natuur om me heen en ikzelf en dat ging zo goed dat ik 12 minuten achter elkaar heb gerend!ik was trots op mezelf
langste tijd was hiervoor namelijk 3 minuten.
Maar ik heb wel te veel slechte dingen gegeten (braadworst, schnitzel, appelstrudel, taart, pizza..) en wat lekkere Duitse bier gedronkendus dat is dan wel weer beetje jammer van mezelf..
Achja, ik heb in ieder geval genoten
Vanaf vandaag weer er hard tegen aan!
Ik heb heel lang rust gehouden. En het was een zachte ondergrond (namelijk in het bos). Ik had nergens last van, niet van mn schenen etc. Vandaar dat ik t dit keer veel langer volhield dan normaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Doe je wel rustig aan? Omdat je ook steeds last had van je schenen?
Evy is niet alleen om op te bouwen qua conditie maar ook om je knieën en alles er aan te laten wennen om te rennen (en dat is niet niks voor je lichaam qua landing enzo).
Ik heb Mizuno Wave, die lopen echt heerlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:59 schreef Eerin het volgende:
Wat voor hardloopschoenen gebruiken jullie bij wandelen/joggen/lopen? Ik heb helemaal geen goede schoenen en zou ook niet weten welke ik aan moet schaffen voordat ik ga lopen. Tips?
Als ke het echt goed wil doen moet je ze aan laten meten bij een hardloopwinkel, maar... Ik ben ooit begonnen op doorsnee Asics bij een sportzaal en nooit een centje pijn gehad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:59 schreef Eerin het volgende:
Wat voor hardloopschoenen gebruiken jullie bij wandelen/joggen/lopen? Ik heb helemaal geen goede schoenen en zou ook niet weten welke ik aan moet schaffen voordat ik ga lopen. Tips?
Haha, die reddingen van mensen vind ik altijd heel schattigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als ke het echt goed wil doen moet je ze aan laten meten bij een hardloopwinkel, maar... Ik ben ooit begonnen op doorsnee Asics bij een sportzaal en nooit een centje pijn gehad.
Ik heb vorig naar nieuwe aan laten meten en we kwamen grappig genoeg weer op Asics uit. Wel een 'fortitude' model, want ehm... dat ehm, was ehm... wel slim voor iemand van mijn postuur.Arme man.
Er valt vanachter de computer helaas geen bal te zeggen over wat voor schoenen handig zijn. Hell, zelfs mét analyse kan de praktijk anders blijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:31 schreef Eerin het volgende:
[..]
Haha, die reddingen van mensen vind ik altijd heel schattigGing gisteren kijken voor een auto, en die man zei heel blunt "Ja nou die suzuki alto is wel een beetje krap, je moet wel plek hebben tijdens het rijden"
Groot gelijk natuurlijk, maar ja
Ontopic: Asics heb ik van meer mensen gehoord.. Force is dus wel handig? Lopen ze fijn? En hoe vallen die schoenen eigenlijk? Ik wil ze uiteindelijk wel aan laten meten, maar nu even geen enorme budgetten tot mijn beschikking, dus om te beginnen wil ik 'gewoon' iets ophalen.
Ik heb Brooks adrenaline's aan laten meten bij de runnersworldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:59 schreef Eerin het volgende:
Eens hiermee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Als je niet echt budget hebt, en ik snap trws ook best dat je niet meteen de hoofdprijs uit wil geven, zou ik bij een sportwinkel vragen naar een schoen met sterke demping, dan moet je om te beginnen een eind kunnen komen. Zeker als je gaat wandelen als start.
(Overigens hoeven 'echte' schoenen niet per se duur te zijn.)
Daar kwam een zelfgebakken plak cake bij van een jarige collega vanmorgen, maar omdat die wel vulde heb ik een boterham laten zitten. Oh, de appel ligt ook nog op mijn werk trouwens.quote:O: Magere yoghurt, aardbeien, muesli
T: Appel, peer
L: 4 speltboterhammen met kaas, achterham, appelstroop
T: Banaan, gekookt eitje
D: Erwten, biefstuk, gebakken aardappeltjes
Oke, ga ik daarvoor kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
Als je niet echt budget hebt, en ik snap trws ook best dat je niet meteen de hoofdprijs uit wil geven, zou ik bij een sportwinkel vragen naar een schoen met sterke demping, dan moet je om te beginnen een eind kunnen komen. Zeker als je gaat wandelen als start.
(Overigens hoeven 'echte' schoenen niet per se duur te zijn.)
Ellendig kun je je daar van voelen he.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:56 schreef Tink89 het volgende:
Even onsmakelijk, maar wel zo fijn; na een dag of vier troubles eindelijk weer eens naar t toilet geweest. Nu voel ik alles intern opschuiven en ben ik m'n nare misselijke gevoel kwijt. Vandaag ook nog eens keurig gegeten, wat wil een mens nog meer...?
En jurkjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |