SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dat was Ghostquote:Op maandag 5 mei 2014 15:46 schreef megamandy het volgende:
Oja en die Rast werd ook nog even lekker omvergelopen door een wit paard
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:46 schreef megamandy het volgende:
quote:
duuuuudequote:Op maandag 5 mei 2014 15:46 schreef megamandy het volgende:
Je hoopt van wel jaquote:Op maandag 5 mei 2014 16:10 schreef outtayourleague het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat die opmerking over dat witte paard een grapje was
Neen, maar hoop vertroebelt kennelijk soms het beeldquote:Op maandag 5 mei 2014 16:14 schreef Smeich het volgende:
[..]
Je hoopt van wel jaMaar blijkbaar dus niet.
Haten op Aidan Gillen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het zo intens zonde dat Littlefinger zo slecht gespeeld wordtAls dat net zo'n castsucces had geweest als Charles Dance had deze serie niet beter gekund
You're a big guy.quote:
Is hetzelfde joch volgens mij.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooie ep weer![]()
Voor het eerst gekeken op een grote flatscreen in HD, wat een ervaring![]()
Pod is zo liefIk hoop dat hem niks overkomt, lijkt me trouwens sterk met iemand als Brienne naast je. Die heeft Jaime zelfs het halve land door weten te krijgen.
Lysa Tullyeng mens.. Die heeft al door dat Petyr achter Sansa aanzit. Sansa verdwijnt straks door de ''moon door''
![]()
Is dat kind van dr ook gerecast? Kan hem me niet herinneren van seizoen 1..
Ik ga straks even zoeken danquote:
Hoezo? Hoe stoer was het dan Bran Hodor wargt en hem hem laat vermoorden?!quote:Op maandag 5 mei 2014 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Jammer dat Dirk the bastardslayer dood is
Dood van Locke is ook wel beetje een anti-climax
Lino Facioli - IMDbquote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga straks even zoeken dan
[..]
Hoezo? Hoe stoer was het dan Bran Hodor wargt en hem hem laat vermoorden?!
Hoe hadden jullie het anders gezien?
Echt een kostelijk duo, Arya en The Hound.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wow, eerste aflevering waarin ik Sansa niet dood wensde.
En de eerste keer in tijden dat we Arya zien oefenen in het water dancing.
Over het algemeen indrukwekkend.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Neen, maar hoop vertroebelt kennelijk soms het beeld
Het laatste neem ik aan, anders had hij zichzelf wel losgebrand toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat ik nog niet helemaal begrijp. Is die brandende hand van Jojen magie of hoorde het bij zijn visioen?
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij zichzelf zou doen ontbranden om Bran en Meera te redden.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat ik nog niet helemaal begrijp. Is die brandende hand van Jojen magie of hoorde het bij zijn visioen?
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wow, eerste aflevering waarin ik Sansa niet dood wensde.
ik dnek dat hij dood gaat verbranden, ze hadden het over hoe ze dood gaan meen ikquote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat ging over Karl toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dnek dat hij dood gaat verbranden, ze hadden het over hoe ze dood gaan meen ik
een wat?quote:
Daarom juist. Dat geschifte van Lysa krijgt ze vast ook in het dagelijks leven vast ook over zich heen. Serieus toen ze `I'm a virgin!` schreeuwde deed dat me heel erg denken aan wat er regelmatig met Disney-sterren gebeurd. En ook aan de afgrijselijke is [naam van de actrice die Sansa speelt] al legaal topic titel die we hier gehad hebben.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:05 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
doe ff aardig tegen dat mens, ze krijgt al genoeg shit over haar heen
alt ingedrukt houden als je op quote klikt, en dan als je 13 posts geselecteerd hebt ofzoquote:
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alt ingedrukt houden als je op quote klikt, en dan als je 13 posts geselecteerd hebt ofzoalles in 1 post beantwoorden. bedankt.
haters gonna hatequote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.
quote:
que?quote:
Niet dubbelposten.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.
Ze heet tenslotte Carice van Hauten.quote:
wat is een dubbelpost?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet dubbelposten.
[..]
Ze heet tenslotte Carice van Hauten.
nee, maar het blijft zeikenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:
En niet om te zeiken ofzo, maar Petyr praatte weer aardig normaal. Niet dat overdreven gegrom uit ep2. Iemand anders ook opgevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Doe je het weerquote:
zie edit post enquote:Op maandag 5 mei 2014 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Doe je het weer
Kan iemand in Jip&Janneke taal uitleggen hoe dit manneke niet het hele topic vervuild?
Wel sneu dat Dany's bevrijde slaven weer gevangen zijn genomenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
Vond de aflevering van deze week een beetje tegenvallen.
De gesprekken die Cersei voerde met iedereen voelde een beetje aan als filler. Het gesprek met Maegaery misschien uitgezonderd.
En te weinig Daenerys!
ik vond cersei eindelijk een beetje redelijk klinken, naar marge/oberyn en naar tywin toequote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
De gesprekken die Cersei voerde met iedereen voelde een beetje aan als filler. Het gesprek met Maegaery misschien uitgezonderd.
En te weinig Daenerys!
Ja dat vind ik een beetje raar. Ik verwachtte eigenlijk dat ze zou gaan zeggen dat ze terug wilde gaan om de slaven opnieuw de bevrijden, maar het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon blijft waar ze is, om te voorkomen dat ze daar ook de macht weer kwijtraakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wel sneu dat Dany's bevrijde slaven weer gevangen zijn genomen![]()
Ze zit nu in Mereen toch? Wil ze nou hier blijven om hier de boel te gaan regeren?
Ze heeft mankracht genoeg, laat hen terug gaan om de nieuwe meesters te vermoorden. Niet zo moeilijk doen, als dat mens de Iron Throne wil moet ze zich eerst maar eens bewijzenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje raar. Ik verwachtte eigenlijk dat ze zou gaan zeggen dat ze terug wilde gaan om de slaven opnieuw de bevrijden, maar het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon blijft waar ze is, om te voorkomen dat ze daar ook de macht weer kwijtraakt.
je hoeft niet perse zelf te gaan om dingen gedaan te krijegenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje raar. Ik verwachtte eigenlijk dat ze zou gaan zeggen dat ze terug wilde gaan om de slaven opnieuw de bevrijden, maar het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon blijft waar ze is, om te voorkomen dat ze daar ook de macht weer kwijtraakt.
Dat is toch helemaal niet gebeurd? Ze hebben daar alleen koning nuquote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wel sneu dat Dany's bevrijde slaven weer gevangen zijn genomen![]()
Ze zit nu in Mereen toch? Wil ze nou hier blijven om hier de boel te gaan regeren?
Keizerquote:Op maandag 5 mei 2014 17:52 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet gebeurd? Ze hebben daar alleen koning nu
Eens. Maar de gesprekken met Oberyn en Tywin voegden vrijwel niks toe.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vond cersei eindelijk een beetje redelijk klinken, naar marge/oberyn en naar tywin toe
vandaag was het niet de gebruikelijke cunt cersei act iig
Wil ze die uberhaupt nog wel? Misschien begint ze in te zien dat ze niet naar de andere kant van de oceaan kan gaan om daar oorlog te voeren, omdat ze niet op hetzelfde moment ook nog kan regeren.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze heeft mankracht genoeg, laat hen terug gaan om de nieuwe meesters te vermoorden. Niet zo moeilijk doen, als dat mens de Iron Throne wil moet ze zich eerst maar eens bewijzen
Oberyn en haar vader zijn naast Mace Tyrell de rechters in de rechtszaak van Tyrion, en ze zet alles op alles om hem veroordeeld te krijgen. Dat gesprek met Oberyn ging bijvoorbeeld over zijn dochters en Myrcella, laten zien hoe erg het voor haar is om een kind te verliezen etc. om ervoor te zorgen dat ie Tyrion als schuldige ziet.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
En te weinig Daenerys!
Ja, ik had al het idee dat ze hen op de een of andere manier wilde beinvloeden. Maar ik vond haar manier van werken een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Oberyn en haar vader zijn naast Mace Tyrell de rechters in de rechtszaak van Tyrion, en ze zet alles op alles om hem veroordeeld te krijgen. Dat gesprek met Oberyn ging bijvoorbeeld over zijn dochters en Myrcella, laten zien hoe erg het voor haar is om een kind te verliezen etc. om ervoor te zorgen dat ie Tyrion als schuldige ziet.
Cersei is nooit aardig zonder bijbedoelingen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Oberyn en haar vader zijn naast Mace Tyrell de rechters in de rechtszaak van Tyrion, en ze zet alles op alles om hem veroordeeld te krijgen. Dat gesprek met Oberyn ging bijvoorbeeld over zijn dochters en Myrcella, laten zien hoe erg het voor haar is om een kind te verliezen etc. om ervoor te zorgen dat ie Tyrion als schuldige ziet.
oberyn, misschien maar het maakte haar wel menselijker en de scene met tywin lijkt ze te accepteren dat ze haar huwelijk met loras te accepeteren evenals huwelijk van tommen met marge en weten we dat de lannisters falliet zijn en de tyrels meer nodig hebben dan andersom en dat de iron bank weer als bedreiging wordt neergezetquote:Op maandag 5 mei 2014 17:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eens. Maar de gesprekken met Oberyn en Tywin voegden vrijwel niks toe.
Tywin legde alweer uit waarom ze bondgenoten nodig hebben, en Oberyn hoefde alleen maar een cadeautje voor Cersei's dochter mee te nemen. De rest van de gesprekken leken meer op 'small talk.'
Dat stukje over de Iron Bank was ik even vergeten.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
oberyn, misschien maar het maakte haar wel menselijker en de scene met tywin lijkt ze te accepteren dat ze haar huwelijk met loras te accepeteren evenals huwelijk van tommen met marge en weten we dat de lannisters falliet zijn en de tyrels meer nodig hebben dan andersom en dat de iron bank weer als bedreiging wordt neergezet
ze is niet meer blind gefocusd op haar birthright, maar begint ze keuzes te maken, die meer bij haar persoonlijk passen, i will rule itt "i want my birthright" en roeleren (heersen) is een stuk moeilijker dan veroveren, ik denk dat ze in deze aflevering een keuze maakt tussen dany de veroveraar en dany de heerserquote:Op maandag 5 mei 2014 17:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wil ze die uberhaupt nog wel? Misschien begint ze in te zien dat ze niet naar de andere kant van de oceaan kan gaan om daar oorlog te voeren, omdat ze niet op hetzelfde moment ook nog kan regeren.
zo kan je em ook interpreteren idd, de bitch! zo had ik niet bekeken, het blijft cunt cersei!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
i was fooled!quote:Op maandag 5 mei 2014 17:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cersei is nooit aardig zonder bijbedoelingen.
Daar lijkt het inderdaad op.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is niet meer blind gefocusd op haar birthright, maar begint ze keuzes te maken, die meer bij haar persoonlijk passen, i will rule itt "i want my birthright" en roeleren (heersen) is een stuk moeilijker dan veroveren, ik denk dat ze in deze aflevering een keuze maakt tussen dany de veroveraar en dany de heerser
Snow is de bastard naam voor iedereen uit het noorden.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Zijn Jon Snow en Ramsay Snow eigenlijk gerelateerd?
Voor wie in de buurt woont en nog wil gaanquote:Game Of Thrones “Troon” naar Bevrijdingfestival !
Gepubliceerd op: vrijdag 18 april 2014
Game Of Thrones “Troon” naar Bevrijdingfestival ! Game Of Thrones “Troon” naar Bevrijdingfestival !
Game of Thrones is dé hitserie van dit moment op het Amerikaanse HBO TV. Miljoenen mensen volgen de belevenissen van de families Stark en Lannister, die beide willen heersen over de ijzeren Troon.
Deze troon is door 5 mei sponsoren Tweak en Sparql naar Nederland gehaald en op 5 mei kan iedereen zelf even plaatsnemen op dit bijzondere icoon.
Het 4e seizoen van deze serie is afgelopen week begonnen, bij Sparql zit de HBO zender in het standaard tv-pakket, een mooie reden om fans van de serie deze kans te geven.
De Troon is aanwezig op maandag en 5 mei tussen 12.00 en 18.00 uur is zal worden geplaats op de Esplanade.
Meer info over de serie en de troon op Sparql.nl en itshbo.nl
Ah, weer iets geleerd.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Snow is de bastard naam voor iedereen uit het noorden.
Denk dat ik dit morgen wel ff doe.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:13 schreef Slayage het volgende:
OP pic in the far north moet alweer aangepast worden
Tussen 12.00 en 18.00, is ie dan niet al weg?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Voor wie in de buurt woont en nog wil gaan![]()
Oh, verrek. Zie ik nu pas. Ik zal mnquote:Op maandag 5 mei 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tussen 12.00 en 18.00, is ie dan niet al weg?
It's a trap!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
Wat krijgen we nu? Een aardige Cersei? Een Cersei die opeens het licht heeft gezien?
Dat is wel het laatste wat ik verwacht had. En misschien ook 't meest opzienbarende van deze episode,
Ik vertrouw dr evengoed nietquote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
Wat krijgen we nu? Een aardige Cersei? Een Cersei die opeens het licht heeft gezien?
Dat is wel het laatste wat ik verwacht had. En misschien ook 't meest opzienbarende van deze episode,
soort van iddquote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Zijn Jon Snow en Ramsay Snow eigenlijk gerelateerd?
Die gesprekken die Cersei met iedereen voerde....... dat waren echt niet zomaar gesprekken. Die eerste met Margaery niet, en die 2 anderen met "toevallig" 2 mannen die in de jury zitten en t lot van Tyrion kunnen bezegelen al helemaal nietquote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
En te weinig Daenerys!
O nee hoor, dit is dus volgens mij Cersei ten voeten uit (zie post hierboven). Ze zint op wraak. Al moet ze er de waterlanders voor openzetten bij Oberyn, al moet ze Margaery als Queen dulden voor Mace en Tywin.... ze zal haar zoon wreken.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
quote:
Ze leek misschien aardig tegen Margeary, maar als Margeary de vraag, "Je bent nog steeds van plan om koningin te worden" niet zo schijnheilig beantwoordde was Cersei al weer begonnen over slapen en wurgen en zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
Die willen allen actiequote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Ang3l, helemaal mee eens
Ik heb het idee dat mensen die ''filler ep!!'' gillen geen idee hebben waar het hele verhaal over gaat.
Sansa is eentje van dr moeder, zit niets badass in. Net als Bran trouwens.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zó benieuwd naar Sansa's einde. Of ze ten onder gaat als zielig meisje of dat ze nog een bad-ass rol gaat krijgen.
Nou! Ik dacht dat Cersei had gezegd dat als Margeary haar nog 1 keer 'zus' zou noemen dat ze haar dan wat aan zou doen. En nu flipte ze nieteens toen Marg het weer opperde!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze leek misschien aardig tegen Margeary, maar als Margeary de vraag, "Je bent nog steeds van plan om koningin te worden" niet zo schijnheilig beantwoordde was Cersei al weer begonnen over slapen en wurgen en zo.
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sansa is eentje van dr moeder, zit niets badass in. Net als Bran trouwens.
Jon, Robb en Arya zijn echte Starks
Ik had het niet over de hele aflevering, slechts twee scènes waarvan ik vond dat ze langer duurden dan nodig was.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Ang3l, helemaal mee eens
Ik heb het idee dat mensen die ''filler ep!!'' gillen geen idee hebben waar het hele verhaal over gaat.
Niet specifiek op jou gericht, maar vorige week werd er ook al over gemekkerd. Vandaarquote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de hele aflevering, slechts twee scènes waarvan ik vond dat ze langer duurden dan nodig was.
Iets met alt en quote... En jip en janneke taal...quote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet specifiek op jou gericht, maar vorige week werd er ook al over gemekkerd. Vandaar
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Saaie troon. Hier de troon zoals ie echt had moeten zijn (zoals de schrijver he in zijn hoofd had):
[ afbeelding ]
Dat zijn zwaarden..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |