Denk dat ik dit morgen wel ff doe.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:13 schreef Slayage het volgende:
OP pic in the far north moet alweer aangepast worden
Tussen 12.00 en 18.00, is ie dan niet al weg?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Voor wie in de buurt woont en nog wil gaan![]()
Oh, verrek. Zie ik nu pas. Ik zal mnquote:Op maandag 5 mei 2014 18:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tussen 12.00 en 18.00, is ie dan niet al weg?
It's a trap!quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
Wat krijgen we nu? Een aardige Cersei? Een Cersei die opeens het licht heeft gezien?
Dat is wel het laatste wat ik verwacht had. En misschien ook 't meest opzienbarende van deze episode,
Ik vertrouw dr evengoed nietquote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
Wat krijgen we nu? Een aardige Cersei? Een Cersei die opeens het licht heeft gezien?
Dat is wel het laatste wat ik verwacht had. En misschien ook 't meest opzienbarende van deze episode,
soort van iddquote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Zijn Jon Snow en Ramsay Snow eigenlijk gerelateerd?
Die gesprekken die Cersei met iedereen voerde....... dat waren echt niet zomaar gesprekken. Die eerste met Margaery niet, en die 2 anderen met "toevallig" 2 mannen die in de jury zitten en t lot van Tyrion kunnen bezegelen al helemaal nietquote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
Vond de aflevering van deze week een beetje tegenvallen.
De gesprekken die Cersei voerde met iedereen voelde een beetje aan als filler. Het gesprek met Maegaery misschien uitgezonderd.
En te weinig Daenerys!
O nee hoor, dit is dus volgens mij Cersei ten voeten uit (zie post hierboven). Ze zint op wraak. Al moet ze er de waterlanders voor openzetten bij Oberyn, al moet ze Margaery als Queen dulden voor Mace en Tywin.... ze zal haar zoon wreken.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
quote:
Ze leek misschien aardig tegen Margeary, maar als Margeary de vraag, "Je bent nog steeds van plan om koningin te worden" niet zo schijnheilig beantwoordde was Cersei al weer begonnen over slapen en wurgen en zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
Die willen allen actiequote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Ang3l, helemaal mee eens
Ik heb het idee dat mensen die ''filler ep!!'' gillen geen idee hebben waar het hele verhaal over gaat.
Sansa is eentje van dr moeder, zit niets badass in. Net als Bran trouwens.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zó benieuwd naar Sansa's einde. Of ze ten onder gaat als zielig meisje of dat ze nog een bad-ass rol gaat krijgen.
Nou! Ik dacht dat Cersei had gezegd dat als Margeary haar nog 1 keer 'zus' zou noemen dat ze haar dan wat aan zou doen. En nu flipte ze nieteens toen Marg het weer opperde!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze leek misschien aardig tegen Margeary, maar als Margeary de vraag, "Je bent nog steeds van plan om koningin te worden" niet zo schijnheilig beantwoordde was Cersei al weer begonnen over slapen en wurgen en zo.
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sansa is eentje van dr moeder, zit niets badass in. Net als Bran trouwens.
Jon, Robb en Arya zijn echte Starks
Ik had het niet over de hele aflevering, slechts twee scènes waarvan ik vond dat ze langer duurden dan nodig was.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Ang3l, helemaal mee eens
Ik heb het idee dat mensen die ''filler ep!!'' gillen geen idee hebben waar het hele verhaal over gaat.
Niet specifiek op jou gericht, maar vorige week werd er ook al over gemekkerd. Vandaarquote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de hele aflevering, slechts twee scènes waarvan ik vond dat ze langer duurden dan nodig was.
Iets met alt en quote... En jip en janneke taal...quote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet specifiek op jou gericht, maar vorige week werd er ook al over gemekkerd. Vandaar
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Saaie troon. Hier de troon zoals ie echt had moeten zijn (zoals de schrijver he in zijn hoofd had):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |