Het laatste neem ik aan, anders had hij zichzelf wel losgebrand toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat ik nog niet helemaal begrijp. Is die brandende hand van Jojen magie of hoorde het bij zijn visioen?
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij zichzelf zou doen ontbranden om Bran en Meera te redden.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat ik nog niet helemaal begrijp. Is die brandende hand van Jojen magie of hoorde het bij zijn visioen?
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wow, eerste aflevering waarin ik Sansa niet dood wensde.
ik dnek dat hij dood gaat verbranden, ze hadden het over hoe ze dood gaan meen ikquote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat ging over Karl toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dnek dat hij dood gaat verbranden, ze hadden het over hoe ze dood gaan meen ik
een wat?quote:
Daarom juist. Dat geschifte van Lysa krijgt ze vast ook in het dagelijks leven vast ook over zich heen. Serieus toen ze `I'm a virgin!` schreeuwde deed dat me heel erg denken aan wat er regelmatig met Disney-sterren gebeurd. En ook aan de afgrijselijke is [naam van de actrice die Sansa speelt] al legaal topic titel die we hier gehad hebben.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:05 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
doe ff aardig tegen dat mens, ze krijgt al genoeg shit over haar heen
alt ingedrukt houden als je op quote klikt, en dan als je 13 posts geselecteerd hebt ofzoquote:
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alt ingedrukt houden als je op quote klikt, en dan als je 13 posts geselecteerd hebt ofzoalles in 1 post beantwoorden. bedankt.
haters gonna hatequote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.
quote:
que?quote:
Niet dubbelposten.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.
Ze heet tenslotte Carice van Hauten.quote:
wat is een dubbelpost?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet dubbelposten.
[..]
Ze heet tenslotte Carice van Hauten.
nee, maar het blijft zeikenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:40 schreef Poesopstokje het volgende:
En niet om te zeiken ofzo, maar Petyr praatte weer aardig normaal. Niet dat overdreven gegrom uit ep2. Iemand anders ook opgevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Doe je het weerquote:
zie edit post enquote:Op maandag 5 mei 2014 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Doe je het weer
Kan iemand in Jip&Janneke taal uitleggen hoe dit manneke niet het hele topic vervuild?
Wel sneu dat Dany's bevrijde slaven weer gevangen zijn genomenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
Vond de aflevering van deze week een beetje tegenvallen.
De gesprekken die Cersei voerde met iedereen voelde een beetje aan als filler. Het gesprek met Maegaery misschien uitgezonderd.
En te weinig Daenerys!
ik vond cersei eindelijk een beetje redelijk klinken, naar marge/oberyn en naar tywin toequote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Deuce92 het volgende:
Vond de aflevering van deze week een beetje tegenvallen.
De gesprekken die Cersei voerde met iedereen voelde een beetje aan als filler. Het gesprek met Maegaery misschien uitgezonderd.
En te weinig Daenerys!
Ja dat vind ik een beetje raar. Ik verwachtte eigenlijk dat ze zou gaan zeggen dat ze terug wilde gaan om de slaven opnieuw de bevrijden, maar het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon blijft waar ze is, om te voorkomen dat ze daar ook de macht weer kwijtraakt.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wel sneu dat Dany's bevrijde slaven weer gevangen zijn genomen![]()
Ze zit nu in Mereen toch? Wil ze nou hier blijven om hier de boel te gaan regeren?
Ze heeft mankracht genoeg, laat hen terug gaan om de nieuwe meesters te vermoorden. Niet zo moeilijk doen, als dat mens de Iron Throne wil moet ze zich eerst maar eens bewijzenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje raar. Ik verwachtte eigenlijk dat ze zou gaan zeggen dat ze terug wilde gaan om de slaven opnieuw de bevrijden, maar het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon blijft waar ze is, om te voorkomen dat ze daar ook de macht weer kwijtraakt.
je hoeft niet perse zelf te gaan om dingen gedaan te krijegenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik een beetje raar. Ik verwachtte eigenlijk dat ze zou gaan zeggen dat ze terug wilde gaan om de slaven opnieuw de bevrijden, maar het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon blijft waar ze is, om te voorkomen dat ze daar ook de macht weer kwijtraakt.
Dat is toch helemaal niet gebeurd? Ze hebben daar alleen koning nuquote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wel sneu dat Dany's bevrijde slaven weer gevangen zijn genomen![]()
Ze zit nu in Mereen toch? Wil ze nou hier blijven om hier de boel te gaan regeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |