Lino Facioli - IMDbquote:Op maandag 5 mei 2014 16:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga straks even zoeken dan
[..]
Hoezo? Hoe stoer was het dan Bran Hodor wargt en hem hem laat vermoorden?!
Hoe hadden jullie het anders gezien?
Echt een kostelijk duo, Arya en The Hound.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wow, eerste aflevering waarin ik Sansa niet dood wensde.
En de eerste keer in tijden dat we Arya zien oefenen in het water dancing.
Over het algemeen indrukwekkend.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Neen, maar hoop vertroebelt kennelijk soms het beeld
Het laatste neem ik aan, anders had hij zichzelf wel losgebrand toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat ik nog niet helemaal begrijp. Is die brandende hand van Jojen magie of hoorde het bij zijn visioen?
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij zichzelf zou doen ontbranden om Bran en Meera te redden.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wat ik nog niet helemaal begrijp. Is die brandende hand van Jojen magie of hoorde het bij zijn visioen?
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wow, eerste aflevering waarin ik Sansa niet dood wensde.
ik dnek dat hij dood gaat verbranden, ze hadden het over hoe ze dood gaan meen ikquote:Op maandag 5 mei 2014 16:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat ging over Karl toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dnek dat hij dood gaat verbranden, ze hadden het over hoe ze dood gaan meen ik
een wat?quote:
Daarom juist. Dat geschifte van Lysa krijgt ze vast ook in het dagelijks leven vast ook over zich heen. Serieus toen ze `I'm a virgin!` schreeuwde deed dat me heel erg denken aan wat er regelmatig met Disney-sterren gebeurd. En ook aan de afgrijselijke is [naam van de actrice die Sansa speelt] al legaal topic titel die we hier gehad hebben.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:05 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
doe ff aardig tegen dat mens, ze krijgt al genoeg shit over haar heen
alt ingedrukt houden als je op quote klikt, en dan als je 13 posts geselecteerd hebt ofzoquote:
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
alt ingedrukt houden als je op quote klikt, en dan als je 13 posts geselecteerd hebt ofzoalles in 1 post beantwoorden. bedankt.
haters gonna hatequote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.
quote:
que?quote:
Niet dubbelposten.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal het proberen te onthouden. alsjeblieft.
Ze heet tenslotte Carice van Hauten.quote:
wat is een dubbelpost?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet dubbelposten.
[..]
Ze heet tenslotte Carice van Hauten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |