Ze leek misschien aardig tegen Margeary, maar als Margeary de vraag, "Je bent nog steeds van plan om koningin te worden" niet zo schijnheilig beantwoordde was Cersei al weer begonnen over slapen en wurgen en zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:34 schreef DO2 het volgende:
Wat krijgen we nu? Een aardige Cersei? Een Cersei die opeens het licht heeft gezien?
Dat is wel het laatste wat ik verwacht had. En misschien ook 't meest opzienbarende van deze episode,
Die willen allen actiequote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Ang3l, helemaal mee eens
Ik heb het idee dat mensen die ''filler ep!!'' gillen geen idee hebben waar het hele verhaal over gaat.
Sansa is eentje van dr moeder, zit niets badass in. Net als Bran trouwens.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zó benieuwd naar Sansa's einde. Of ze ten onder gaat als zielig meisje of dat ze nog een bad-ass rol gaat krijgen.
Nou! Ik dacht dat Cersei had gezegd dat als Margeary haar nog 1 keer 'zus' zou noemen dat ze haar dan wat aan zou doen. En nu flipte ze nieteens toen Marg het weer opperde!quote:Op maandag 5 mei 2014 19:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ze leek misschien aardig tegen Margeary, maar als Margeary de vraag, "Je bent nog steeds van plan om koningin te worden" niet zo schijnheilig beantwoordde was Cersei al weer begonnen over slapen en wurgen en zo.
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sansa is eentje van dr moeder, zit niets badass in. Net als Bran trouwens.
Jon, Robb en Arya zijn echte Starks
Ik had het niet over de hele aflevering, slechts twee scènes waarvan ik vond dat ze langer duurden dan nodig was.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Ang3l, helemaal mee eens
Ik heb het idee dat mensen die ''filler ep!!'' gillen geen idee hebben waar het hele verhaal over gaat.
Niet specifiek op jou gericht, maar vorige week werd er ook al over gemekkerd. Vandaarquote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de hele aflevering, slechts twee scènes waarvan ik vond dat ze langer duurden dan nodig was.
Iets met alt en quote... En jip en janneke taal...quote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet specifiek op jou gericht, maar vorige week werd er ook al over gemekkerd. Vandaar
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:48 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Saaie troon. Hier de troon zoals ie echt had moeten zijn (zoals de schrijver he in zijn hoofd had):
[ afbeelding ]
Dat zijn zwaarden..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?
Op mijn geposte plaatje staan juist 1000 zwaarden. De troon van de serie heeft er geen 1000.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?
Je zal me vast een kloothommel vinden maar ik vind die uit de serie mooier uitzien, die uit de boeken (ooooh hij zei boeken, ja ik zei boeken) ziet het eruit alsof een blinde dove vanaf zijn nek verlamde man het gemaakt heeft.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Op mijn geposte plaatje staan juist 1000 zwaarden. De troon van de serie heeft er geen 1000.
Verdwijnt door de moon door? Ze moet trouwen met haar neefje.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooie ep weer![]()
Voor het eerst gekeken op een grote flatscreen in HD, wat een ervaring![]()
Pod is zo liefIk hoop dat hem niks overkomt, lijkt me trouwens sterk met iemand als Brienne naast je. Die heeft Jaime zelfs het halve land door weten te krijgen.
Lysa Tullyeng mens.. Die heeft al door dat Petyr achter Sansa aanzit. Sansa verdwijnt straks door de ''moon door''
![]()
Is dat kind van dr ook gerecast? Kan hem me niet herinneren van seizoen 1..
Want een strot doorsnijden en warg powers is natuurlijk niet badass genoeg ?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als je het niet met mee eens bent, dan zou ik jouw mening wel graag willen horen
Ik hoop nog steeds dat Littlefinger een competente hoveling en diplomaat van haar gaat maken, maar om de een of andere reden begin ik daar nu toch wat twijfels bij te krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zó benieuwd naar Sansa's einde. Of ze ten onder gaat als zielig meisje of dat ze nog een bad-ass rol gaat krijgen.
Zelfde moeder. Bastards krijgen de achternaam van de moeder in Westeros.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Zijn Jon Snow en Ramsay Snow eigenlijk gerelateerd?
Actie smactie. Die willen dat het plot voortschrijdt en niet op onbelangrijke dingen blijft hangen om stilistische redenen (lees: om de plot op te rekken). GRRM deed dat zelf al te veel.quote:
Cercei was juist viezer bezig dan normaal. Eerst probeerde ze haar vader in te palmen met het gebral over "alles voor de Lannisters". Daarna flikte ze het zelfde bij Oberyn; sympathie wekken om haar broer dood te krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vond cersei eindelijk een beetje redelijk klinken, naar marge/oberyn en naar tywin toe
vandaag was het niet de gebruikelijke cunt cersei act iig
Dat is niet wat ik begreep. Bastaarden uit het Noorden heten gewoon Snow, en elke regio heeft zo zn eigen achternaam.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zelfde moeder. Bastards krijgen de achternaam van de moeder in Westeros.
Nou neequote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Onzinquote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nein.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nope...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wanneer heeft Bran iemand de strot doorgesneden?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Want een strot doorsnijden en warg powers is natuurlijk niet badass genoeg ?
Flink uitgelebberde Schnee.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik begreep. Bastaarden uit het Noorden heten gewoon Snow, en elke regio heeft zo zn eigen achternaam.
Als dit wel zo was zou mevrouw Snow wel een behoorlijke slettebak zijn trouwens.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Betere kwaliteit:quote:Op maandag 5 mei 2014 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Op mijn geposte plaatje staan juist 1000 zwaarden. De troon van de serie heeft er geen 1000.
Nietes.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:38 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat Repel inmiddels wel doorheeft dat hij fout zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |