Dat zijn zwaarden..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?
Op mijn geposte plaatje staan juist 1000 zwaarden. De troon van de serie heeft er geen 1000.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een troon gemaakt van boomtakken? Is dat spannender voor jou dan een troon met 1000 zwaarden?
Je zal me vast een kloothommel vinden maar ik vind die uit de serie mooier uitzien, die uit de boeken (ooooh hij zei boeken, ja ik zei boeken) ziet het eruit alsof een blinde dove vanaf zijn nek verlamde man het gemaakt heeft.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Op mijn geposte plaatje staan juist 1000 zwaarden. De troon van de serie heeft er geen 1000.
Verdwijnt door de moon door? Ze moet trouwen met haar neefje.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Mooie ep weer![]()
Voor het eerst gekeken op een grote flatscreen in HD, wat een ervaring![]()
Pod is zo liefIk hoop dat hem niks overkomt, lijkt me trouwens sterk met iemand als Brienne naast je. Die heeft Jaime zelfs het halve land door weten te krijgen.
Lysa Tullyeng mens.. Die heeft al door dat Petyr achter Sansa aanzit. Sansa verdwijnt straks door de ''moon door''
![]()
Is dat kind van dr ook gerecast? Kan hem me niet herinneren van seizoen 1..
Want een strot doorsnijden en warg powers is natuurlijk niet badass genoeg ?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als je het niet met mee eens bent, dan zou ik jouw mening wel graag willen horen
Ik hoop nog steeds dat Littlefinger een competente hoveling en diplomaat van haar gaat maken, maar om de een of andere reden begin ik daar nu toch wat twijfels bij te krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zó benieuwd naar Sansa's einde. Of ze ten onder gaat als zielig meisje of dat ze nog een bad-ass rol gaat krijgen.
Zelfde moeder. Bastards krijgen de achternaam van de moeder in Westeros.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Zijn Jon Snow en Ramsay Snow eigenlijk gerelateerd?
Actie smactie. Die willen dat het plot voortschrijdt en niet op onbelangrijke dingen blijft hangen om stilistische redenen (lees: om de plot op te rekken). GRRM deed dat zelf al te veel.quote:
Cercei was juist viezer bezig dan normaal. Eerst probeerde ze haar vader in te palmen met het gebral over "alles voor de Lannisters". Daarna flikte ze het zelfde bij Oberyn; sympathie wekken om haar broer dood te krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vond cersei eindelijk een beetje redelijk klinken, naar marge/oberyn en naar tywin toe
vandaag was het niet de gebruikelijke cunt cersei act iig
Dat is niet wat ik begreep. Bastaarden uit het Noorden heten gewoon Snow, en elke regio heeft zo zn eigen achternaam.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zelfde moeder. Bastards krijgen de achternaam van de moeder in Westeros.
Nou neequote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Onzinquote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nein.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nope...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wanneer heeft Bran iemand de strot doorgesneden?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Want een strot doorsnijden en warg powers is natuurlijk niet badass genoeg ?
Flink uitgelebberde Schnee.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik begreep. Bastaarden uit het Noorden heten gewoon Snow, en elke regio heeft zo zn eigen achternaam.
Als dit wel zo was zou mevrouw Snow wel een behoorlijke slettebak zijn trouwens.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Betere kwaliteit:quote:Op maandag 5 mei 2014 20:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Op mijn geposte plaatje staan juist 1000 zwaarden. De troon van de serie heeft er geen 1000.
Nietes.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:38 schreef Monolith het volgende:
Ik denk dat Repel inmiddels wel doorheeft dat hij fout zat.
Ja, van de regen in de drup. Ik zie haar idd wel door de "moon door" springen omdat ze t allemaal niet meer aankan.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verdwijnt door de moon door? Ze moet trouwen met haar neefje.
Nee. Dat is niet waar. Bastards krijgen niet de naam van hun moeder. Bastards krijgen de gebruikelijke bastard naam van hun regio en in het Noorden is dat Snow. Dus geen enkele aanwijzing dat Jon en Ramsey gerelateerd zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Littlefinger een competente hoveling en diplomaat van haar gaat maken, maar om de een of andere reden begin ik daar nu toch wat twijfels bij te krijgen.
[..]
De juryleden bewerken voor de veroordeling van haar broer lijkt me niet bepaald een onbelangrijk dingquote:Actie smactie. Die willen dat het plot voortschrijdt en niet op onbelangrijke dingen blijft hangen om stilistische redenen (lees: om de plot op te rekken). GRRM deed dat zelf al te veel.
Deze komt van de website van die artiest zelf.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:05 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ah, thx, ik kon alleen low-res plaatjes vinden.
Dit hoop ik eigenlijk stiekem ookquote:Op maandag 5 mei 2014 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Littlefinger een competente hoveling en diplomaat van haar gaat maken, maar om de een of andere reden begin ik daar nu toch wat twijfels bij te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |