mhehehehequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:
1e keer dat ik geen spijt van heb dat ik het hele topic terug heb gelezen, man man man
dEelLL diT oP jUh --~~FB~~-- tIJdLLiJ/\/ !!!!!!!!!11111quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:36 schreef Nebneze het volgende:
Met de juiste inzit en visie op zaken komt alles goed. Gezonde mensen in je buurt, liefde krijgen en vooral op het juiste pad blijven!
ja #mindfullnessquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef Modus het volgende:
[..]
dEelLL diT oP jUh --~~FB~~-- tIJdLLiJ/\/ !!!!!!!!!11111
Er zijn vast wel mensen die je nog niet kennen.quote:
oooooooohhhh.gifquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die je nog niet kennen.
hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die je nog niet kennen.
#teamsnolbellsquote:
Is gewoon een luchtig grapje maar zou je voortaan die Poolse aspergesteker/boodschappenjongen uit de WA Gruppe niet meer willekeurige dingen naar mij laten roepen op het forum, doe dat dan maar lekker zelf als je wat te zeggen hebt.quote:
Wat stel je mij aansprakelijk voor hun achterlijk gedrag?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is gewoon een luchtig grapje maar zou je voortaan die Poolse aspergesteker/boodschappenjongen uit de WA Gruppe niet meer willekeurige dingen naar mij laten roepen op het forum, doe dat dan maar lekker zelf als je wat te zeggen hebt.
Waar een wil is...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef ntm het volgende:
Adriana Lima gaat scheiden, zou ik kans maken nu?
Oh, jij vindt ze ook achterlijk? En het is niet uit jouw naam?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:51 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Wat stel je mij aansprakelijk voor hun achterlijk gedrag?
Damn geen nieuwe ronde dus :Squote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh, jij vindt ze ook achterlijk? En het is niet uit jouw naam?
Dan is het oké, ik handel het verder wel af.
k heb geen woord over je gezegd internetheld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh, jij vindt ze ook achterlijk? En het is niet uit jouw naam?
Dan is het oké, ik handel het verder wel af.
Wiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is gewoon een luchtig grapje maar zou je voortaan die Poolse aspergesteker/boodschappenjongen uit de WA Gruppe niet meer willekeurige dingen naar mij laten roepen op het forum, doe dat dan maar lekker zelf als je wat te zeggen hebt.
Liever nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar ik sta achter Mortie.
Ik kijk het nog even aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar ik sta achter Mortie.
Afro-Amerikaan, pls.quote:
Neutrale toeschouwers meoten er ook wezen.quote:
- Poolquote:
Veel evenementen draaien daar op.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Neutrale toeschouwers meoten er ook wezen.
Zeg nou gewoon ik ken al die kutusers nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
- Pool
- WA Gruppe
- Tomatenplukker/Aspergesteker
Je mag 3x raden.
Tinder genereert meer matches dan ik aan zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef Nebneze het volgende:
Maar ff serieus is die Tinder app nou echt kapot van je Chroestjov? Ik denk dat je naar andere oorzaken moet zoeken.
Oké.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef Nebneze het volgende:
[..]
k heb geen woord over je gezegd internetheld.
Neen, Tettoueharibo's gevecht, niet de mijne.quote:
k manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Tinder genereert meer matches dan ik aan zou kunnen.
[..]
Oké.
[..]
Neen, Tettoueharibo's gevecht, niet de mijne.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon ik ken al die kutusers niet
quote:
Ik heb het lang geleden al eens gezegd geloof ik. Zoek gewoon een leuke stratenmaker of hovenier. Zo eentje die blij is als die thuis komt en er een biertje en bord eten voor hem klaar staat. Dan kan jij nadat je Wesley en Samantha naar school hebt gebracht lekker koffie drinken op de galerij, beetje boodschapjes doen, koken en 's avonds saampjes ik hou van holland kijkenquote:
Ja, maar ik wist toch niet wat de aard was van hun onderlinge relatie, hij leek als spreekbuis te fungeren maar dat is dus schijnbaar niet zo dus is alles is oké, ik handel het verder wel af.quote:
Ben oprecht blij voor je.quote:
Wow knap hoe je daar zo een regelrechte nachtmerrie weet te beschrijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb het lang geleden al eens gezegd geloof ik. Zoek gewoon een leuke stratenmaker of hovenier. Zo eentje die blij is als die thuis komt en er een biertje en bord eten voor hem klaar staat. Dan kan jij nadat je Wesley en Samantha naar school hebt gebracht lekker koffie drinken op de galerij, beetje boodschapjes doen, koken en 's avonds saampjes ik hou van holland kijken
mooi zoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist toch niet wat de aard was van hun onderlinge relatie, hij leek als spreekbuis te fungeren maar dat is dus schijnbaar niet zo dus is alles is oké, ik handel het verder wel af.
[..]
Ben oprecht blij voor je.
Voor veel vrouwen is dit een droom, de Katwijkse droom om precies te zijn. Trouwen, baren, nooit meer werken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:28 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Wow knap hoe je daar zo een regelrechte nachtmerrie weet te beschrijven.
Hoe ziet een ideaal leven er voor jou uit?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:28 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Wow knap hoe je daar zo een regelrechte nachtmerrie weet te beschrijven.
Raar mannetje ben je toch ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:35 schreef Yiha het volgende:
[..]
Hoe ziet een ideaal leven er voor jou uit?
ib4 één met jou
Ik denk dat ik dat al leid.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:35 schreef Yiha het volgende:
[..]
Hoe ziet een ideaal leven er voor jou uit?
O was dat wat dat was?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:50 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik nestel me in m'n wanhopige internethosselpogingen
Ik neem het je niet kwalijk. Bezondig me er zelf ook regelmatig aan. Als het maar niet serieus wordt want dan gaat het misquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:52 schreef Yiha het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik moet me aanpassen hier
Ach, het gros van de mensen wil van alles, maar de meesten verworden al snel tot een gezinnetje zoals Mortaxx heeft beschreven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:50 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat al leid.
Een ideaal leven is een leven waarin ik vrij ben. Maar ik geloof dat vrijheid een beleving is die in jezelf zit.
Wat mij zo tegenstaat aan wat Mortaxx beschrijft is de sleur en het uitzichtloze. Het dingen doen, omdat dat zo hoort, of omdat iedereen dat zo doet.
Maar ik heb eigenlijk geen echte eisen waar een ideaal leven aan zou moeten voldoen. Ik denk dat het al ideaal is op het moment dat je het leeft, je ontwikkelt, dingen deelt en geniet.
Eigenlijk ben ik heel simpel en lijk ik misschien wel meer op de mensen uit Mortaxx verhaaltje dan ik dacht.
ja is wel jammer somsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk. Bezondig me er zelf ook regelmatig aan. Als het maar niet serieus wordt want dan gaat het mis
Nu leg jij mij woorden in de mond, bovenstaande zou in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving en ik heb de Nederlandse wetgeving toevallig in heel hoog aanzien staan dus dat zal ik niet doen, ik zal het oplossen binnen de kaders die de Nederlandse wetgeving mij toestaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus Haan eet de komende weken vloeibaar?
Een strenge gepeperde brief schrijven?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nu leg jij mij woorden in de mond, bovenstaande zou in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving en ik heb de Nederlandse wetgeving toevallig in heel hoog aanzien staan dus dat zal ik niet doen, ik zal het oplossen binnen de kaders die de Nederlandse wetgeving mij toestaan.
Ik begrijp heel goed dat jij en plein public niet gaat aankondigen dat je de wetgeving gaat overtreden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nu leg jij mij woorden in de mond, bovenstaande zou in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving en ik heb de Nederlandse wetgeving toevallig in heel hoog aanzien staan dus dat zal ik niet doen, ik zal het oplossen binnen de kaders die de Nederlandse wetgeving mij toestaan.
Werk je of studeer je? Eenmaal je werkt heb je toch geen vrijheid meer?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:50 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat al leid.
Een ideaal leven is een leven waarin ik vrij ben. Maar ik geloof dat vrijheid een beleving is die in jezelf zit.
Wat mij zo tegenstaat aan wat Mortaxx beschrijft is de sleur en het uitzichtloze. Het dingen doen, omdat dat zo hoort, of omdat iedereen dat zo doet.
Maar ik heb eigenlijk geen echte eisen waar een ideaal leven aan zou moeten voldoen. Ik denk dat het al ideaal is op het moment dat je het leeft, je ontwikkelt, dingen deelt en geniet.
Eigenlijk ben ik heel simpel en lijk ik misschien wel meer op de mensen uit Mortaxx verhaaltje dan ik dacht.
Nouja, op zich is dat niet erg, zolang je nog maar vrij kunt denken. En dat is iets wat ik veel zie, dat mensen zich beperken in hun denken en vast komen te zitten in een sleur waarbij het leven aan ze voorbij trekt, zonder dat ze zich bewust zijn van/dankbaar zijn voor de dingen die ze hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, het gros van de mensen wil van alles, maar de meesten verworden al snel tot een gezinnetje zoals Mortaxx heeft beschreven.
Mensen klagen en zeuren graag. Dat is menselijk en niet veel mis mee, zolang mensen niet overdrijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:02 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Nouja, op zich is dat niet erg, zolang je nog maar vrij kunt denken. En dat is iets wat ik veel zie, dat mensen zich beperken in hun denken en vast komen te zitten in een sleur waarbij het leven aan ze voorbij trekt, zonder dat ze zich bewust zijn van/dankbaar zijn voor de dingen die ze hebben.
Dat maakt het leven zo vlak en ik vind dat zonde, omdat het eigenlijk juist heel kleurrijk is, maar die mensen niet in staat zijn dat te zien.
Daar heb ik een mooi citaat voor bedacht. Het leven staat stil en de tijd vliegt voorbij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:02 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
mensen zich beperken in hun denken en vast komen te zitten in een sleur waarbij het leven aan ze voorbij trekt, zonder dat ze zich bewust zijn van/dankbaar zijn voor de dingen die ze hebben.
Ik werk. Maar vrijheid zit in je hoofd. Je kunt op papier alle vrijheid hebben, maar wanneer je denken je beperkt zul je je nooit vrij voelen. Dus vrijheid ligt niet in het wel of niet hebben van verplichtingen, maar in je beleving.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:01 schreef Yiha het volgende:
[..]
Werk je of studeer je? Eenmaal je werkt heb je toch geen vrijheid meer?
Zo zo, poëtische boy.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar heb ik een mooi citaat voor bedacht. Het leven staat stil en de tijd vliegt voorbij.
*Traantje wegpinkt
Maar als ik voel dat een job me beperkt in mijn denken. Hoe los je dat op?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:10 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ik werk. Maar vrijheid zit in je hoofd. Je kunt op papier alle vrijheid hebben, maar wanneer je denken je beperkt zul je je nooit vrij voelen. Dus vrijheid ligt niet in het wel of niet hebben van verplichtingen, maar in je beleving.
Eerste FOK!-hosselpoging waar ik voor val.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil je wel een keer voorlezen uit m'n dichtbundel
zeeeer professioneel en ook wel verstandig omdat haan nogal het dubbele van je weegt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al een beetje geoefendquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:18 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Eerste FOK!-hosselpoging waar ik voor val.
Door de oorzaak niet in je werk te zoeken, maar je bewust te worden van de denkpatronen die je beperken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:16 schreef Yiha het volgende:
[..]
Maar als ik voel dat een job me beperkt in mijn denken. Hoe los je dat op?
Je doet het wel makkelijk klinken allemaal. Maar goed ik ben blij voor je dat je je weg gevonden hebt. Ik moet nog even doorzoeken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:21 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Door de oorzaak niet in je werk te zoeken, maar je bewust te worden van de denkpatronen die je beperken.
Ga zelf slapen joh.quote:
Ga tc danquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga zelf slapen joh.
Eindelijk weer een keer gezellig met Loewa hier.
Dat opgeblazen varken is twee keer zo zwaar dan iedereen met een gezond gewicht.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:20 schreef Nebneze het volgende:
[..]
zeeeer professioneel en ook wel verstandig omdat haan nogal het dubbele van je weegt.
Hij is een FOK!-user. Dat is er mis met hem.quote:
Nou niet zeggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
ben net 2x door gayboy aangesproken op kik
heb ook dick pic ecto lichaam en face ontvangen
You tokking to me broquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:18 schreef Gridlok het volgende:
Waarom zitten er weer zoveel kk mongolen in deze sc?
Ik doe het meestal om jou te pesten, weet niet waarom de rest er is.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:18 schreef Gridlok het volgende:
Waarom zitten er weer zoveel kk mongolen in deze sc?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best wel lekker, post eens je tieten?
[..]
Oh nvm dan [ afbeelding ]
Word je dan overgeslagen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Word je dan overgeslagen?:'_____)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Word je dan overgeslagen?Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne wel, jammer dus.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
Gelukkig zijn tieten niet mijn prioriteit nr 1
Dan kun je met een gerust hart hier een pica van je tetten posten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Word je dan overgeslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zoek geen ban.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kun je met een gerust hart hier een pica van je tetten posten.
Niets mis mee bebequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
Een fijne persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:44 schreef -supergirl- het volgende:
k heb iets anders dat mijn vriend wel kan bekoren
Voel me gevleid, maar ik hoef die vent niet te zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jammer voor wie?
Ik heb iets anders dat mijn vriend wel kan bekoren
Wow, panzerpost.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
Voel me gevleid, maar ik hoef die vent niet te zien.
????? Wie ben jij en waar praat je overquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voel me gevleid, maar ik hoef die vent niet te zien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind er zelf ook niks mis mee maar spaar wel voor een boobjob
Wow, dat zijn idd wel de nr 1 en 2 op mijn wish lijstje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een nauwe kut en een gouden mondje, denk ik.
Klasse en stijlquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, dat zijn idd wel de nr 1 en 2 op mijn wish lijstje.
Humor en smaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een skank, werkt ze bij camplanet ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
Zou raken met de kracht van duizend zonnen.
US / Hoe zie je er nu uit? #131
gekkiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind er zelf ook niks mis mee maar spaar wel voor een boobjob
Wow, wat een haat, was ze een van je scharrels?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een skank, werkt ze bij camplanet ofzo.
"Aaah ik hou van mij bed", en voor 15 credits mag je kijken zeker.Kijk ik nog liever naar het Rattenriool.
Zou daar nooit zo over praten. Maar deze meid trollt gewoon hard.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, wat een haat, was ze een van je scharrels?
Srs?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
Zou niks om geven en er langs kijken, ik zie alleen maar mooie punten in mensen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou daar nooit zo over praten. Maar deze meid trollt gewoon hard.
Pls, waar relateer je deze 5.5 mee? Die mulatto butts chicks je die normaal post?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs?
Dat is echt een 5,51/10 man. Zou niet eens aankijken/omkijken als ze langsliep.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, waar relateer je deze 5.5 mee? Die mulatto butts chicks je die normaal post?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, waar relateer je deze 5.5 mee? Die mulatto butts chicks je die normaal post?
Srs?quote:
Nee deze is niet bijzonder, maar zou liever doen dan die mulatto butt chicksquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Srs?
Wat is er nou lekker aan haar dan?In een gemiddelde supermarkt/hogeschool/blijf van m'n lijf-huis zijn de average chicks nog lekkerder
. Ik vind srs SEMTEX nog lekkeder dan dit mokkel
.
Onbetrouwbare invalshoek en op het eerste gezicht verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
Ja jij trekt volle zalen zekerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Onbetrouwbare invalshoek en op het eerste gezicht verwaarloosbaar.
Dat heb jij mij niet horen zeggen maar het verschil is dat zij haar foto daar zet onder vermelding van een slappe tekst en ik niet.quote:
Trekt, volle zalen. Kop hem dan inquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat heb jij mij niet horen zeggen maar het verschil is dat zij haar foto daar zet onder vermelding van een slappe tekst en ik niet.
SORRY HOOR WIST NIET DAT JE BOOS WERDquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Srs?
Wat is er nou lekker aan haar dan?In een gemiddelde supermarkt/hogeschool/blijf van m'n lijf-huis zijn de average chicks nog lekkerder
. Ik vind srs SEMTEX nog lekkeder dan dit mokkel
.
Jy ben gewon rassiest ;S allymaal wit ;ssquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
wow kk lekker zou met kr8 van duizend zonnen <insert would drag dick through glass>
inb4 zou srs.
Average chicks.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
SORRY HOOR WIST NIET DAT JE BOOS WERD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Niks aan de hand hoor![]()
![]()
![]()
Ohhhhhh SNAPquote:![]()
3x dick references in 1 regelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
Pik je dat Panzer, pik je dat? Ik wil niet stoken hoor maar ik zou dit niet pikken.
Niet eens als diss bedoeld overigens.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA!
Niks aan de hand hoor![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ohhhhhh SNAP
[ afbeelding ]
Jij toch ook, hosselbaasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:47 schreef Yiha het volgende:
[..]
tuurlijk, MMG, jij doet alles met voorbedachte rade
Zweer het je van niet, moest zelfs nadenken hoezo je dit eigenlijk zeiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:47 schreef Yiha het volgende:
[..]
tuurlijk, MMG, jij doet alles met voorbedachte rade
quote:
Dat suave autism.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:49 schreef Yiha het volgende:
[..]
mijn wegen zijn ondoorgrondbaar, zelf niet voor mezelf
Qua gezicht klopt het toch wel ongeveer? inb4 haat.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Malle Gridlok, die lijkt nog meer op mij dan op haar.
Zou een gay pick-up-line kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar heb na de bbq van gister zin in nog meer vlees.
de wereld, het heelal, alles hangt aaneenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Egoïstisch, ken de wereld maar een keer
Bi-curryousquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MMGYMCMB is ook bi-curious vertelde hij laatst
Welke stoornis/kwaal/syndroom/whatever heeft dat mokkel? Of gewoon enkel en alleen een laag IQ?quote:
Ben geen psiegoloog weeniehoor :S:Squote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke stoornis/kwaal/syndroom/whatever heeft dat mokkel? Of gewoon enkel en alleen een laag IQ?
Meloewa is compleet achterlijk en slet.quote:
Chloroquote:
Chloro?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke stoornis/kwaal/syndroom/whatever heeft dat mokkel? Of gewoon enkel en alleen een laag IQ?
Wel goeie tettenquote:
Idd deze hele wereld is een grote lijdensweg, ik zou er een eind aan maken, 1 stap op het spoor en je bent er vanafquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:04 schreef Yiha het volgende:
Meloewa is een slachtoffer van deze wereld welke Gridlok zo hoog in het vaandel draagt.
Kan zijn dat de miserie nog maar begint dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd deze hele wereld is een grote lijdensweg, ik zou er een eind aan maken, 1 stap op het spoor en je bent er vanaf
Dood is dood.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:06 schreef Yiha het volgende:
[..]
Kan zijn dat de miserie nog maar begint dan.
Wat loop je dan te janken, haten op het feit dat je leeftquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:09 schreef Yiha het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen, ik riskeer het me niet in alle geval.
Er schuilt weinig haat in mij, eerder weemoed soms.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat loop je dan te janken, haten op het feit dat je leeft
#Flesshhhh2k14quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kk dik (ik typte eerst 'dick') broodje döner + gegrild kippetje van de markt
. #laatontbijt
speknekquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kk dik (ik typte eerst 'dick') broodje döner + gegrild kippetje van de markt
. #laatontbijt
149 potentiële blauwtjes!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Vanavond weer fissa met 150 man afgehuurde toko allessssss
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet eens ons uitnodigenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:48 schreef BlauweTijger het volgende:
We zouden hem rockenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
FOK!kers uitnodigen op een besloten feest_!
Ik kom nog wel even gezellig langs. Ik ben een echt feestbeest.quote:
Veteranen altijd welkom. Rood wijntje staat klaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kom nog wel even gezellig langs. Ik ben een echt feestbeest.
Mooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veteranen altijd welkom. Rood wijntje staat klaar.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik neem mijn vrouw overigens ook mee, op het moment dat je daar aan gaat zitten, dan weet ik dat je te veel gedronken hebt.
Ik zie dit als : of je vind het niet erg dat er aan je vrouw gezeten wordt onder het mom van alcohol of ze is erg lelijk?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi.
Ik neem mijn vrouw overigens ook mee, op het moment dat je daar aan gaat zitten, dan weet ik dat je te veel gedronken hebt.
Dat tweede he, Einstein.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie dit als : of je vind het niet erg dat er aan je vrouw gezeten wordt onder het mom van alcohol of ze is erg lelijk?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi.
Workoutverslaafde hardcore sportschoolbeesten zoals hij drinken natuurlijk geen alcohol.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Workoutverslaafde hardcore sportschoolbeesten zoals hij drinken natuurlijk geen alcohol.1x in de week max.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Workoutverslaafde hardcore sportschoolbeesten zoals hij drinken natuurlijk geen alcohol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom we kapen vanavond alle chimeids voor zijn neus wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hossel jij veel ja?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom we kapen vanavond alle chimeids voor zijn neus weg
Hij is kleiner dan mijquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mortaxx is als een kleine Charlie Sheen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
WTF Koningsdag was alweer een week terug.
quote:
Ik heb mijn tijd gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent ook nogal een hosselaar hoorde ik gisteren
All day arryday.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Gridlok het volgende:
Maar, wordt er ook wel eens ooit iets gevangen, hoor jullie altijd praten over " hosselen " maar weinig daad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |