Ja, maar ik wist toch niet wat de aard was van hun onderlinge relatie, hij leek als spreekbuis te fungeren maar dat is dus schijnbaar niet zo dus is alles is oké, ik handel het verder wel af.quote:
Ben oprecht blij voor je.quote:
Wow knap hoe je daar zo een regelrechte nachtmerrie weet te beschrijven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb het lang geleden al eens gezegd geloof ik. Zoek gewoon een leuke stratenmaker of hovenier. Zo eentje die blij is als die thuis komt en er een biertje en bord eten voor hem klaar staat. Dan kan jij nadat je Wesley en Samantha naar school hebt gebracht lekker koffie drinken op de galerij, beetje boodschapjes doen, koken en 's avonds saampjes ik hou van holland kijken
mooi zoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist toch niet wat de aard was van hun onderlinge relatie, hij leek als spreekbuis te fungeren maar dat is dus schijnbaar niet zo dus is alles is oké, ik handel het verder wel af.
[..]
Ben oprecht blij voor je.
Voor veel vrouwen is dit een droom, de Katwijkse droom om precies te zijn. Trouwen, baren, nooit meer werken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:28 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Wow knap hoe je daar zo een regelrechte nachtmerrie weet te beschrijven.
Hoe ziet een ideaal leven er voor jou uit?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:28 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Wow knap hoe je daar zo een regelrechte nachtmerrie weet te beschrijven.
Raar mannetje ben je toch ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:35 schreef Yiha het volgende:
[..]
Hoe ziet een ideaal leven er voor jou uit?
ib4 één met jou
Ik denk dat ik dat al leid.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:35 schreef Yiha het volgende:
[..]
Hoe ziet een ideaal leven er voor jou uit?
O was dat wat dat was?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:50 schreef Yiha het volgende:
[..]
ik nestel me in m'n wanhopige internethosselpogingen
Ik neem het je niet kwalijk. Bezondig me er zelf ook regelmatig aan. Als het maar niet serieus wordt want dan gaat het misquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:52 schreef Yiha het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik moet me aanpassen hier
Ach, het gros van de mensen wil van alles, maar de meesten verworden al snel tot een gezinnetje zoals Mortaxx heeft beschreven.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:50 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat al leid.
Een ideaal leven is een leven waarin ik vrij ben. Maar ik geloof dat vrijheid een beleving is die in jezelf zit.
Wat mij zo tegenstaat aan wat Mortaxx beschrijft is de sleur en het uitzichtloze. Het dingen doen, omdat dat zo hoort, of omdat iedereen dat zo doet.
Maar ik heb eigenlijk geen echte eisen waar een ideaal leven aan zou moeten voldoen. Ik denk dat het al ideaal is op het moment dat je het leeft, je ontwikkelt, dingen deelt en geniet.
Eigenlijk ben ik heel simpel en lijk ik misschien wel meer op de mensen uit Mortaxx verhaaltje dan ik dacht.
ja is wel jammer somsquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk. Bezondig me er zelf ook regelmatig aan. Als het maar niet serieus wordt want dan gaat het mis
Nu leg jij mij woorden in de mond, bovenstaande zou in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving en ik heb de Nederlandse wetgeving toevallig in heel hoog aanzien staan dus dat zal ik niet doen, ik zal het oplossen binnen de kaders die de Nederlandse wetgeving mij toestaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus Haan eet de komende weken vloeibaar?
Een strenge gepeperde brief schrijven?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nu leg jij mij woorden in de mond, bovenstaande zou in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving en ik heb de Nederlandse wetgeving toevallig in heel hoog aanzien staan dus dat zal ik niet doen, ik zal het oplossen binnen de kaders die de Nederlandse wetgeving mij toestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |