mhehehehequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:
1e keer dat ik geen spijt van heb dat ik het hele topic terug heb gelezen, man man man
dEelLL diT oP jUh --~~FB~~-- tIJdLLiJ/\/ !!!!!!!!!11111quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:36 schreef Nebneze het volgende:
Met de juiste inzit en visie op zaken komt alles goed. Gezonde mensen in je buurt, liefde krijgen en vooral op het juiste pad blijven!
ja #mindfullnessquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef Modus het volgende:
[..]
dEelLL diT oP jUh --~~FB~~-- tIJdLLiJ/\/ !!!!!!!!!11111
Er zijn vast wel mensen die je nog niet kennen.quote:
oooooooohhhh.gifquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die je nog niet kennen.
hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die je nog niet kennen.
#teamsnolbellsquote:
Is gewoon een luchtig grapje maar zou je voortaan die Poolse aspergesteker/boodschappenjongen uit de WA Gruppe niet meer willekeurige dingen naar mij laten roepen op het forum, doe dat dan maar lekker zelf als je wat te zeggen hebt.quote:
Wat stel je mij aansprakelijk voor hun achterlijk gedrag?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is gewoon een luchtig grapje maar zou je voortaan die Poolse aspergesteker/boodschappenjongen uit de WA Gruppe niet meer willekeurige dingen naar mij laten roepen op het forum, doe dat dan maar lekker zelf als je wat te zeggen hebt.
Waar een wil is...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:52 schreef ntm het volgende:
Adriana Lima gaat scheiden, zou ik kans maken nu?
Oh, jij vindt ze ook achterlijk? En het is niet uit jouw naam?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:51 schreef Nebneze het volgende:
[..]
Wat stel je mij aansprakelijk voor hun achterlijk gedrag?
Damn geen nieuwe ronde dus :Squote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh, jij vindt ze ook achterlijk? En het is niet uit jouw naam?
Dan is het oké, ik handel het verder wel af.
k heb geen woord over je gezegd internetheld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oh, jij vindt ze ook achterlijk? En het is niet uit jouw naam?
Dan is het oké, ik handel het verder wel af.
Wiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is gewoon een luchtig grapje maar zou je voortaan die Poolse aspergesteker/boodschappenjongen uit de WA Gruppe niet meer willekeurige dingen naar mij laten roepen op het forum, doe dat dan maar lekker zelf als je wat te zeggen hebt.
Liever nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar ik sta achter Mortie.
Ik kijk het nog even aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar ik sta achter Mortie.
Afro-Amerikaan, pls.quote:
Neutrale toeschouwers meoten er ook wezen.quote:
- Poolquote:
Veel evenementen draaien daar op.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Neutrale toeschouwers meoten er ook wezen.
Zeg nou gewoon ik ken al die kutusers nietquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
- Pool
- WA Gruppe
- Tomatenplukker/Aspergesteker
Je mag 3x raden.
Tinder genereert meer matches dan ik aan zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef Nebneze het volgende:
Maar ff serieus is die Tinder app nou echt kapot van je Chroestjov? Ik denk dat je naar andere oorzaken moet zoeken.
Oké.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:57 schreef Nebneze het volgende:
[..]
k heb geen woord over je gezegd internetheld.
Neen, Tettoueharibo's gevecht, niet de mijne.quote:
k manquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Tinder genereert meer matches dan ik aan zou kunnen.
[..]
Oké.
[..]
Neen, Tettoueharibo's gevecht, niet de mijne.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon ik ken al die kutusers niet
quote:
Ik heb het lang geleden al eens gezegd geloof ik. Zoek gewoon een leuke stratenmaker of hovenier. Zo eentje die blij is als die thuis komt en er een biertje en bord eten voor hem klaar staat. Dan kan jij nadat je Wesley en Samantha naar school hebt gebracht lekker koffie drinken op de galerij, beetje boodschapjes doen, koken en 's avonds saampjes ik hou van holland kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |