Niets mis mee bebequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:42 schreef -supergirl- het volgende:
Gelukkig zijn tieten niet mijn prioriteit nr 1
Een fijne persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:44 schreef -supergirl- het volgende:
k heb iets anders dat mijn vriend wel kan bekoren
Voel me gevleid, maar ik hoef die vent niet te zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jammer voor wie?
Ik heb iets anders dat mijn vriend wel kan bekoren
Wow, panzerpost.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
Voel me gevleid, maar ik hoef die vent niet te zien.
????? Wie ben jij en waar praat je overquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voel me gevleid, maar ik hoef die vent niet te zien.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind er zelf ook niks mis mee maar spaar wel voor een boobjob
Wow, dat zijn idd wel de nr 1 en 2 op mijn wish lijstje.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een nauwe kut en een gouden mondje, denk ik.
Klasse en stijlquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, dat zijn idd wel de nr 1 en 2 op mijn wish lijstje.
Humor en smaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een skank, werkt ze bij camplanet ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
Zou raken met de kracht van duizend zonnen.
US / Hoe zie je er nu uit? #131
gekkiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind er zelf ook niks mis mee maar spaar wel voor een boobjob
Wow, wat een haat, was ze een van je scharrels?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een skank, werkt ze bij camplanet ofzo.
"Aaah ik hou van mij bed", en voor 15 credits mag je kijken zeker.Kijk ik nog liever naar het Rattenriool.
Zou daar nooit zo over praten. Maar deze meid trollt gewoon hard.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, wat een haat, was ze een van je scharrels?
Srs?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:18 schreef Gridlok het volgende:
Zou raken met de kracht van duizend zonnen.
US / Hoe zie je er nu uit? #131
Zou niks om geven en er langs kijken, ik zie alleen maar mooie punten in mensen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou daar nooit zo over praten. Maar deze meid trollt gewoon hard.
Pls, waar relateer je deze 5.5 mee? Die mulatto butts chicks je die normaal post?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Srs?
Dat is echt een 5,51/10 man. Zou niet eens aankijken/omkijken als ze langsliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |