Mooi.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veteranen altijd welkom. Rood wijntje staat klaar.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik neem mijn vrouw overigens ook mee, op het moment dat je daar aan gaat zitten, dan weet ik dat je te veel gedronken hebt.
Ik zie dit als : of je vind het niet erg dat er aan je vrouw gezeten wordt onder het mom van alcohol of ze is erg lelijk?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi.
Ik neem mijn vrouw overigens ook mee, op het moment dat je daar aan gaat zitten, dan weet ik dat je te veel gedronken hebt.
Dat tweede he, Einstein.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie dit als : of je vind het niet erg dat er aan je vrouw gezeten wordt onder het mom van alcohol of ze is erg lelijk?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi.
Workoutverslaafde hardcore sportschoolbeesten zoals hij drinken natuurlijk geen alcohol.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Workoutverslaafde hardcore sportschoolbeesten zoals hij drinken natuurlijk geen alcohol.1x in de week max.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Workoutverslaafde hardcore sportschoolbeesten zoals hij drinken natuurlijk geen alcohol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom we kapen vanavond alle chimeids voor zijn neus wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hossel jij veel ja?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom we kapen vanavond alle chimeids voor zijn neus weg
Hij is kleiner dan mijquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mortaxx is als een kleine Charlie Sheen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
WTF Koningsdag was alweer een week terug.
quote:
Ik heb mijn tijd gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent ook nogal een hosselaar hoorde ik gisteren
All day arryday.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Gridlok het volgende:
Maar, wordt er ook wel eens ooit iets gevangen, hoor jullie altijd praten over " hosselen " maar weinig daad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |