Qua gezicht klopt het toch wel ongeveer? inb4 haat.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Malle Gridlok, die lijkt nog meer op mij dan op haar.
Zou een gay pick-up-line kunnen zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar heb na de bbq van gister zin in nog meer vlees.
de wereld, het heelal, alles hangt aaneenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Egoïstisch, ken de wereld maar een keer
Bi-curryousquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MMGYMCMB is ook bi-curious vertelde hij laatst
Welke stoornis/kwaal/syndroom/whatever heeft dat mokkel? Of gewoon enkel en alleen een laag IQ?quote:
Ben geen psiegoloog weeniehoor :S:Squote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke stoornis/kwaal/syndroom/whatever heeft dat mokkel? Of gewoon enkel en alleen een laag IQ?
Meloewa is compleet achterlijk en slet.quote:
Chloroquote:
Chloro?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke stoornis/kwaal/syndroom/whatever heeft dat mokkel? Of gewoon enkel en alleen een laag IQ?
Wel goeie tettenquote:
Idd deze hele wereld is een grote lijdensweg, ik zou er een eind aan maken, 1 stap op het spoor en je bent er vanafquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:04 schreef Yiha het volgende:
Meloewa is een slachtoffer van deze wereld welke Gridlok zo hoog in het vaandel draagt.
Kan zijn dat de miserie nog maar begint dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd deze hele wereld is een grote lijdensweg, ik zou er een eind aan maken, 1 stap op het spoor en je bent er vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |