SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
Haha nou ik vind hem wel grappig.![]()
Nu hebben we nog Queen Grace (Kelly)?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wie weet stort zij, in de toekomst ook nog wel met haar auto in het ravijn..
Gelukkig loopt de moordenares van Fraser. De mooie prinses Stephanie Davis, slechts lichte verwondingen op.quote:
Lichte verwondingen? Helemaal geen! Ze maakt de remmen van haar peperdure Lamborgini gewoon onklaar en BAM! zeg maar dag tegen DisGrace.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Gelukkig loopt de moordenares van Fraser. De mooie prinses Stephanie Davis, slechts lichte verwondingen op.
Na de gewraakte plannen van 'Evil Grace'
Daar ga ik ook zeker mee akkoord!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Lichte verwondingen? Helemaal geen! Ze maakt de remmen van haar peperdure Lamborgini gewoon onklaar en BAM! zeg maar dag tegen DisGrace.![]()
Of komt ze er dan misschien met te weinig pijn vanaf... ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Daar ga ik ook zeker mee akkoord!![]()
Sinead heeft al meer dan genoeg geleden.![]()
Het vervolg van de aflevering is echter wel dat Superman Freddie alles gezien heeft. (Want zoals wij weten, is hij overal zo'n beetje bij betrokken.)
Hij denkt dat Sinead nog in de auto zit. Springt haar achterna. En..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Freddie springt het water in, achter de auto aan, ziet dat Grace al verdronken is en wil uit het water komen, maar dan... BAM! een andere auto landt bovenop hem in het water; Finn wilde stoer doen en had een auto gestolen, maar ja, dat leeghoofd kan niks.Finn overleeft het ongeval niet, want hij weet niet meer hoe zijn gordel los moet.
Drie in één!![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Freddie springt het water in, achter de auto aan, ziet dat Grace al verdronken is en wil uit het water komen, maar dan... BAM! een andere auto landt bovenop hem in het water; Finn wilde stoer doen en had een auto gestolen, maar ja, dat leeghoofd kan niks.Finn overleeft het ongeval niet, want hij weet niet meer hoe zijn gordel los moet.
Drie in één!
Hmmm, of ik dit zo erg vind, weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:44 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks to introduce new McQueen family members
Nee hè, moet dit?Ik had zó gehoopt op nieuwe studenten, maar die kans zal nu wel een stuk kleiner zijn.
Blegh. Hun vader is er toch? Waarom zou ze dan terug moeten keren.quote:Hollyoaks producer: 'Gillian Taylforth will return as Sandy'
En dit maakt mij mogelijk nóg misselijker
Vooral dat laatste. Waar gaan ze de nieuwe lieden vandaan toveren? Weer de kinderen van een ver familielid waar we tot op heden nog niets over hebben gehoord? Ik zit er eigenlijk niet zo op te wachten. Laat ze liever de cast terugbrengen tot 30 personages, meer dan genoeg en anders wordt een groot deel toch niet gebruikt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hmmm, of ik dit zo erg vind, weet ik niet.Ik hou van lekkere feisty characters zoals ik al zei, dus laat ze maar komen. En ik denk dat we anders sowieso tot september moeten wachten, tot het weer 'Fresher's Week' is... Het probleem is alleen dat er zoveel McQueens zijn geweest dat ze de familie onmogelijk nóg verder kunnen uitbreiden en de geloofwaardigheid kunnen behouden.
Hoezo hun vader? Er is nergens officieel gezegd dat Rick de vader van (een deel van) de Roscoes is toch?quote:[..]
Blegh. Hun vader is er toch? Waarom zou ze dan terug moeten keren.
Ehhm, was je dit soms vergeten?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo hun vader? Er is nergens officieel gezegd dat Rick de vader van (een deel van) de Roscoes is toch?
Ehhm, dat was ik inderdaad vergeten jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ehhm, was je dit soms vergeten?
[ afbeelding ]
Het kan niet anders dan dat Rick Jason's vader is. Holly gaat daar werken, neemt hem natuurlijk in vertrouwen, vertelt hem alles over Jason... Krijg je een beetje dat Danny/Ste-achtige van vorig jaar. Ik bedoel, waarom zouden ze Rick anders introduceren precies als Holly en Jason op zoek zijn naar Jason's vader? Je weet bij Hollyoaks - en bij soaps in het algemeen - dat als personages op zoek gaan naar iemand, ze die ook vinden. En waarom zou Rick precies opduiken een tijdje voordat Sandy vertrekt? Allemaal te toevallig, naar mijn mening.
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ehhm, dat was ik inderdaad vergeten jaNiet dat het me ooit echt iets geïnteresseerd heeft, maar goed
Ik vind de serie sowieso al niet zo interessant meer op het momentquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Mij ook niet.Maar goed, Rick vind ik dus nu al niet interessant meer.
Ah, nou, als het je favoriete verhaallijn is, zou ik deze week ook maar niet kijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de serie sowieso al niet zo interessant meer op het momentHet is meer een gewoonte aan het worden dat ik een aflevering kijk wanneer die op YT staat, maar nu het zoals nu een beetje 'stil' is op dat front merk ik dat het mij niet eens meer zoveel kan schelen. En dat terwijl deze week mijn favoriete verhaallijn te zien was
De verwachting dat er uiteindelijk een showdown zal komen bij deze verhaallijn had ik sowieso al, dus dat is geen verrassingquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ah, nou, als het je favoriete verhaallijn is, zou ik deze week ook maar niet kijken.Ik denk dat je je computer dan het liefst nog tegen de muur aan sodemietert, want die verhaallijn is echt officieel verpest en ik sta er niet van te kijken als ze hiervan een Will/Sienna/Browning-lijn van gaan maken met een showdown (hartstikke realistisch natuurlijk bij huiselijk geweld).
Dat heeft Theresa ook volgens mijquote:Maar verder beviel de week me eigenlijk wel.Robbie, Phoebe, George... leuke stukjes zaten ertussen. Maar Blessing... Wat heeft zij een irritante kop eigenlijk zeg. Je moet eens op d'r mond letten; die kan niet dicht. Ze blijft altijd kijken alsof ze je wil kussen.
![]()
De afleveringen van maandag en dinsdag heb ik wel gezien, en ik geef je er grotendeels gelijk in. Alleen vind ik Jason in dit opzicht een slecht acteur (eigenlijk altijd al gevonden) en een verneukt personage. En dat laatste is knap, want iets verneuken aan een inhoudsloos en nietszeggend personage is nogal vreemd.quote:Alleen de Jason-Holly-lijn was stom, met Sonny als dieptepunt. Echt, wat een verneukt acteur en wat een slap karakter. En wat een slappe verhaallijn.
Dát ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat heeft Theresa ook volgens mijEen soort "O-mond", als ik het zo moet omschrijven.
Ja, Jason is ook niet echt bepaald geweldig (al vond ik zijn uitbarsting in de scène met Molly op de boot, terwijl Sonny stond te kijken buiten, toch wel aardig). En Molly is nou ook niet echt je van het, met d'r scheve bek.quote:[..]
De afleveringen van maandag en dinsdag heb ik wel gezien, en ik geef je er grotendeels gelijk in. Alleen vind ik Jason in dit opzicht een slecht acteur (eigenlijk altijd al gevonden) en een verneukt personage. En dat laatste is knap, want iets verneuken aan een inhoudsloos en nietszeggend personage is nogal vreemd.
Molly is echt vreselijk, zeker als je het vergelijkt met hoe de rol van Holly was toen Wallis Day die speelde. Echt, alsof je naar een totaal ander personage zit te kijken. En het acteerwerk van Amanda Clapham is ook niet superieur. Ik blijf het vreemd vinden dat ze die rol hebben gerecast.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát ja.
[..]
Ja, Jason is ook niet echt bepaald geweldig (al vond ik zijn uitbarsting in de scène met Molly op de boot, terwijl Sonny stond te kijken buiten, toch wel aardig). En Molly is nou ook niet echt je van het, met d'r scheve bek.
Haha, ach, er zijn wel meer acteurs die in het begin erg slecht zijn. Vaak trekt dat in de loop van de tijd wel bij. Alleen, of dat ook voor Aaron Fontaine geldt...quote:Maar Sonny vind ik echt het ergste. Hoe hij zijn tekst uitspreekt, echt alsof hij gewoon voorleest. De tekst die ze voor hem schrijven is trouwens ook heel slecht, het is allemaal zó cliché. Met z'n 'You can't tell anyone what you saw' en z'n 'I want you out of here now'. Sneu personage.
Nou.. het geldt in ieder geval niet voor Charlie Clapham, Ayden Calagghan (Joe), Greg Wood (Trevor) en Keith Rice.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, ach, er zijn wel meer acteurs die in het begin erg slecht zijn. Vaak trekt dat in de loop van de tijd wel bij. Alleen, of dat ook voor Aaron Fontaine geldt...
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou.. het geldt in ieder geval niet voor Charlie Clapham, Ayden Calagghan (Joe), Greg Wood (Trevor) en Keith Rice.En het gold ook niet voor John Omole.
Die heb ik gezien jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:46 schreef luftersel het volgende:
Ik dacht dat je dit ook wel leuk zou vinden.
Het was volgens mij ook nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die heb ik gezien jaLeuk interview, al vond ik dat het op het einde een beetje vreemd werd afgekapt
Dat idee had ik ook. Naja, beter iets dan helemaal niets natuurlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het was volgens mij ook nog niet afgelopen.
Nee echt boeiend vind ik het nu ook niet om te zien. Gewoon omdat het me ook echt niet veel kan schelen wie Fraser vermoord heeft.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de serie sowieso al niet zo interessant meer op het momentHet is meer een gewoonte aan het worden dat ik een aflevering kijk wanneer die op YT staat, maar nu het zoals nu een beetje 'stil' is op dat front merk ik dat het mij niet eens meer zoveel kan schelen. En dat terwijl deze week mijn favoriete verhaallijn te zien was
Gaat dat gebeuren ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:11 schreef luftersel het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom bijna iedereen van de Lomax-familie dat van Danny al weet. Ik bedoel, het wordt nu zó groots uitgepakt, maar iedereen die daar zit weet het al.![]()
Had Sam het dan niet laten ontdekken een paar weken geleden. Dat sloeg toch nergens op, want er is nooit op doorgegaan.
Mwah, het is wel te doen. Het gaat weinig om de moord van Fraser en die twee misselijkmakende "gangsters" zijn zover ik weet niet te zien geweestquote:Op zondag 4 mei 2014 14:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee echt boeiend vind ik het nu ook niet om te zien. Gewoon omdat het me ook echt niet veel kan schelen wie Fraser vermoord heeft.
En ik moet nog beginnen aan afgelopen week. Belooft ook weer weinig goeds of wel.
Dat is dan in elk geval nog positief.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, het is wel te doen. Het gaat weinig om de moord van Fraser en die twee misselijkmakende "gangsters" zijn zover ik weet niet te zien geweest
Maar de scènes met Finn zijn weer walgelijk, niet in de laatste plaats om zijn belabberde acteerkunsten
En dan te bedenken dat-ie zo beetje door iedereen van Hollyoaks wordt geprezen om zijn "geweldige" prestaties in die verhaallijnquote:Op zondag 4 mei 2014 14:46 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is dan in elk geval nog positief.![]()
En tja Finn. De programma makers moeten toch ook zien, dat het helemaal nergens op lijkt. Hoe die gozer acteert.
Haha! echt?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat-ie zo beetje door iedereen van Hollyoaks wordt geprezen om zijn "geweldige" prestaties in die verhaallijn![]()
Oké, negatief zijn over je collega's tegen de pers is natuurlijk not done, maar dit is wel erg overdreven
Ja, echt. Als er in interviews met castleden wordt gevraagd wat hun vinden van die verhaallijn, prijzen ze hem (en ook James Sutton en Charlie Wernham) haast de hemel in. Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan als ik het leesquote:
Ja, hem een acteur durven noemen is eigenlijk ook complete afbreuk aan het begrip 'acteur'quote:Het is natuurlijk ook een niet erg dankbare rol die hij speelt. Maar ik die zogenaamde 'kijk mij eens stoer kijken' blik van hem altijd. Vind ik eerder lachwekkend dan knap acteerwerk.
Misschien is het wel een aardige gozer op de set. En/ of Kijken James en Charlie verder nooit naar de serie!quote:Op zondag 4 mei 2014 14:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, echt. Als er in interviews met castleden wordt gevraagd wat hun vinden van die verhaallijn, prijzen ze hem (en ook James Sutton en Charlie Wernham) haast de hemel in. Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan als ik het lees
[..]
Ja, hem een acteur durven noemen is eigenlijk ook complete afbreuk aan het begrip 'acteur'
Nou, niet alleen die twee, ook de rest van de cast blijkbaarquote:Op zondag 4 mei 2014 15:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien is het wel een aardige gozer op de set. En/ of Kijken James en Charlie verder nooit naar de serie!
Haha ik denk het ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 15:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, niet alleen die twee, ook de rest van de cast blijkbaar
Ja...quote:Op zondag 4 mei 2014 14:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Gaat dat gebeuren ja.![]()
Alleen Leela en Tegan wisten het toch nog niet?
Weer lekker onrealistisch ook.quote:Hollyoaks: Danny's secret revealed by Sienna
Hollyoaks student George Smith gets more than he bargained for when he starts using an online dating site.
Keen for some love in his life after Vincent's departure, George (Steven Roberts) is optimistic when he makes contact with a mystery person who is using the name 'SexyStranger007'.
George asks 'SexyStranger007' whether he wants to meet, but is later left stunned when Hollyoaks High teacher Danny Lomax (Stephen Billington) is the man who turns up to see him…
While fans will have to wait and see exactly what is going on in this surprising situation, George later confides in Ziggy Roscoe as he wonders what to do next.
Fun-loving Ziggy advises George to go for it with his new mystery man, without realising who he is encouraging him to have an affair with.
In the end, George confronts Danny backstage at the Hollyoaks High talent show, unaware that scheming Sienna Blake (Anna Passey) has launched a new twisted plan to cause trouble by messing with the sound board.
As a result of Sienna's antics, everyone in the audience hears Danny tell George that he is bisexual - including the whole Lomax clan…
Dat heeft nog een beetje het luchtige wat je nu in de serie te weinig ziet he.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom ik nog kijk? Voor de leuke backstagefilmpjes!
Ja, precies. En wellicht is een deel hiervan ook wel gescript, maar dat zit toch stukken beter in elkaar dan wat Kirkwood/Gascoyne/MacLeod + schrijvers voor elkaar krijgenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat heeft nog een beetje het luchtige wat je nu in de serie te weinig ziet he.![]()
Ik moest echt even 2 tellen nadenken voordat ik Robbie herkende met bril.
Precies. Gelukkig was de 'shock' in dit filmpje alleen de opdracht die ze kregen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, precies. En wellicht is een deel hiervan ook wel gescript, maar dat zit toch stukken beter in elkaar dan wat Kirkwood/Gascoyne/MacLeod + schrijvers voor elkaar krijgen
En Robbie met bril is ook wel even vreemd ja. Ziet-ie er meteen heel anders uit
En wéér moest ik bijna overgeven bij het bekijken van dit filmpje. Vorig jaar was het écht leuk, maar nu is het zó uitgekauwd en vooral nep. Al zaten er wel wat spontane momenten in dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom ik nog kijk? Voor de leuke backstagefilmpjes!
Hmmm, weet niet of ik dit allemaal nou wel zo leuk vind... Maar goed, 't is beter dan DisGrace en d'r maten.quote:
Zo is het maar net ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet of ik dit allemaal nou wel zo leuk vind... Maar goed, 't is beter dan DisGrace en d'r maten.
Als ik eerlijk moet zijn is deze week me nog best goed bevallen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie net een YT-video staan met de volgende titel: Sinead lied about having HIV !!!
Sorry hoor, maar als het niveau niet heel, maar dan ook echt niet héél snel omhoog gaat denk ik dat ik stop met kijken. En dat meen ik - helaas - serieus. Met dit soort dingen ga ik de huidige schrijvers van GTST haast nog briljant noemen, of op z'n minst minder belachelijk.
Ik heb er nog wel interesse in, maar dit soort belachelijke plotwendingen zorgen ervoor dat het met de dag wel iets minder wordt. Zelfs de in theorie geweldige verhaallijnen (Maxine/Patrick-lijn, JP/Finn-lijn) worden verkloot door belachelijke wendingen en het vreselijke block storytelling.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:53 schreef luftersel het volgende:
En tja, dat het allemaal niet realistisch is ben ik nu onderhand wel gewend van Hollyoaks. Ik moet gewoon nog even doorzetten en hopen dat het beter wordt, want zo veel interesse heb ik er inderdaad ook niet meer in.
Alleen heeft dat weinig aandacht van de makers. Zolang er maar gangsters, Sinead of een Roscoe bij betrokken is, krijgt het alle aandachtquote:Al is het leuk om te zien dat er nu ook luchtigere verhaallijnen zijn, zoals die met Nana en Ziggy (briljant!).
Daar heb je helemaal gelijk in, de plotwendingen zijn vreselijk tegenwoordig. Maar dit van dat HIV is maar even een kleine wending, Lindsey zal er wel snel achterkomen dat ze geen HIV heeft. Daarom vind ik het ook wel een leuke wending, ik vind het geweldig om te zien hoe groot die drang bij Sinead is om "sweet little péérfect Lindsey" terug te pakken. Verdient Lindsey ook zeker wel, de schijnheilige trut (niet dat Sinead een haar beter is, maar oké). Maar die andere plotwendingen (Peri's hersentumor, alweer verdwenen? Finn's GHB in Patrick's drankje, nooit gebeurd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel interesse in, maar dit soort belachelijke plotwendingen zorgen ervoor dat het met de dag wel iets minder wordt. Zelfs de in theorie geweldige verhaallijnen (Maxine/Patrick-lijn, JP/Finn-lijn) worden verkloot door belachelijke wendingen en het vreselijke block storytelling.
Precies, dit is gewoon weer een herhaling van zetten. En wat een onzin ook weer. Iedereen weet dat Sienna niet Peri's moeder is. Een verhaallijn van niks dus.quote:En dan durft die Kirkwood ook nog te beweren dat Sienna een geweldig complex personage is, terwijl ze momenteel exact hetzelfde lijkt te gaan doen als vorig jaar. Als Anna Passey niet in de smaak was gevallen bij de kijkers door haar acteerwerk (en ook wel d'r uiterlijke kenmerken natuurlijk) was Sienna na de showdown in december vertrokken. Ik bedacht me trouwens gisteravond dat het mij niets zou verbazen als Sienna de verantwoordelijke zou zijn voor de huge stunt komend najaar, zo lang zullen ze de waarheid over wie Peri's echte moeder is wel uitrekken
Daarin moet ik je deze ene keer toch wel corrigeren: Nana en Ziggy krijgen deze week best wel veel aandacht.quote:Alleen heeft dat weinig aandacht van de makers. Zolang er maar gangsters, Sinead of een Roscoe bij betrokken is, krijgt het alle aandacht
Inderdaad!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:13 schreef luftersel het volgende:
Oké, ik denk dat dit echt het belachelijkste is wat ik ooit heb gezien.
[ afbeelding ]
Sienna zendt dus berichtjes naar George als Danny om zo Sam en Danny uit elkaar te drijven. Sam komt erachter, confronteert Danny en hij gaat dan op zoek naar George om hem om uitleg te vragen. Gevolg: George en Danny kussen.
![]()
![]()
Het slaat ook gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Ik had sowieso gehoopt dat ze het 'homo' gebeuren van Danny na John Paul, op een laag pitje zouden zetten. Nu zal het wel gaan gebeuren dat hij en Sam uiteindelijk uit elkaar gaan.
Waar ik overigens helemaal niet op zit te wachten.
Tja zoveel mannelijke keus is er verder op het moment ook niet voor hem. Dus dat het dan George is, is niet zo vreemd. Maar nee, het slaat ook nergens op nee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het slaat ook gewoon nergens op.Waarom zouden die twee kussen? Waarom? Geen enkele reden voor en het is nog verschrikkelijk smerig ook: George is 19 ofzo.
![]()
Maar toch, dit levert wel sublieme actreeprestaties op van Stephen (Danny) en Lizzie (Sam), zelfs in de aflevering van vanavond al. Beste toevoegingen van 2013.
Peri is weer helemaal in orde, alsof er nooit iets gebeurd is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja zoveel mannelijke keus is er verder op het moment ook niet voor hem. Dus dat het dan George is, is niet zo vreemd. Maar nee, het slaat ook nergens op nee.
En ja, acteren kunnen ze wel. En ze hebben zeker wel een goede chemie samen. Daarom is dit ook zo stom. En Peri. Gaat het daar nu weer helemaal goed mee ofzo?
Ik ben nu bezig met de aflevering van 30 april. Schiet allemaal niet echt op bij mij!
Ja joh! Zien ze een hersentumor aan voor een griepje ofzo..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Peri is weer helemaal in orde, alsof er nooit iets gebeurd is.![]()
![]()
Ik vind het inderdaad ook stom dat Sienna de Lomaxes nu uit elkaar aan het drijven is. Het is echt een herhaling van zetten en enorm irritant om naar te kijken. Ze hebben een extreem goede chemie en het is gewoon sterveszonde als ze dat gaan verbreken.
Oh, dan zit je nu ongeveer op het moment dat het fout gaat. Of nou ja, eigenlijk ging heel die week fout.![]()
Mooi commentaar ook bij gegeven.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:47 schreef luftersel het volgende:
De nieuwe Sunday Scoop is echt,
en
tegelijkertijd. Sinead die Lindsey en Freddie kidnapt en ze, terwijl ze naar Joe belt, elkaar de liefde laat verklaren. Geweldig hoe nonchalant, en Sinead ziet er goed uit met d'r nieuwe haarkleur.
Maar die blikken van Freddie en Lindsey...
![]()
[ afbeelding ]
(onderschrift: "Freddie is worried" - nou, hij kijkt meer alsof hij net de begrafenis van zijn moeder heeft bijgewoond)
[ afbeelding ]
(zoals gewoonlijk, hoe moeilijk kun je kijken)
[ afbeelding ]
Toen ik deze zag kreeg ik echt een glimlach op m'n gezicht. Echt zo'n loopje van 'zo, ik heb bereikt wat ik wilde bereiken, ga nu maar verder met jullie miserabele leventjes, ik ga aan de wijn!'.
Het acteerwerk van Lizzie en Stephen redde echt vorige week, ik kan niet wachten op deze week!quote:Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef PeterKelder het volgende:
Net op het moment dat ik had besloten dat ik even zou stoppen met Hollyoaks, zie ik deze trailer:
... en heb ik besloten om deze scènes dan nog wel te kijkenVooral die met Danny en Sam
Ja, ik denk dat Lindsey en Freddie echt wel spoedig bij elkaar komen. Anders gaan er boze tienermeisjes komen.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Mooi commentaar ook bij gegeven.![]()
En die laatste foto is wel grappig ja.
Maar ja, verwachten jullie eigenlijk een relatie tussen Freddie en Lindsey? Ik denk dat ze hier een beetje gaan blijven aankloten.
En mocht Sinead, niet de moordenaar zijn van Fraser. Dat het uiteindelijk ook nog wel weer eens goed kan gaan komen tussen die 2.
Tja, de tienermeisjes zullen wel niet teleurgesteld raken dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Lindsey en Freddie echt wel spoedig bij elkaar komen. Anders gaan er boze tienermeisjes komen.Sinead en Freddie? Nee, echt niet. Dit was gewoon hetzelfde als met Ste, Doug en Brendan: Ste kreeg in 2012 een relatie met Doug, terwijl ze wisten dat hij uiteindelijk terug zou gaan naar Brendan. Was gewoon om te rekken, net als nu.
Hollyoaks: Freddie takes a beating from Joequote:Op maandag 12 mei 2014 21:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, de tienermeisjes zullen wel niet teleurgesteld raken dan.![]()
Maar goed, je hebt ook nog Joe Roscoe natuurlijk. Nou ja, ze zullen nog wel een keer met elkaar op de vuist gaan. En dan zal het wel goed wezen.
Over vorige week kan ik niet echt oordelen, daarvan heb ik alleen de maandag gezien. De rest dus niet en dat ben ik ook niet van plan. Van deze week zal ik hoogstwaarschijnlijk alleen de Lomax-scènes kijken, de rest kan mij gestolen worden op het moment.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het acteerwerk van Lizzie en Stephen redde echt vorige week, ik kan niet wachten op deze week!En eindelijk ook dat geheim van Sienna eruit, werd er schijtziek van en ik ben blij dat de Lomaxes haar doorhebben.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hollyoaks: Freddie takes a beating from Joe
![]()
![]()
Niet even door de zure appel heen bijten PeterKelder?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over vorige week kan ik niet echt oordelen, daarvan heb ik alleen de maandag gezien. De rest dus niet en dat ben ik ook niet van plan. Van deze week zal ik hoogstwaarschijnlijk alleen de Lomax-scènes kijken, de rest kan mij gestolen worden op het moment.
Hmm, vorige week is voor jou echt wel het kijken waard denk ik. Op het gedoe met Sonny/Sinead na, was eigenlijk alles wel leuk of 'te doen'. Leuke karakters, niet echt stunts of iets, alleen die shock van HIV waar toch niks mee wordt gedaan.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over vorige week kan ik niet echt oordelen, daarvan heb ik alleen de maandag gezien. De rest dus niet en dat ben ik ook niet van plan. Van deze week zal ik hoogstwaarschijnlijk alleen de Lomax-scènes kijken, de rest kan mij gestolen worden op het moment.
Nou, als het nou één appel was, maar ik heb zo het gevoel dat ik door een hele appelboomgaard moet bijtenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Niet even door de zure appel heen bijten PeterKelder?![]()
![]()
Ik ga zo dadelijk maar beginnen aan vorige week.
Heb de laatste weken bijna alles gekeken van het huidge gtst. Dat ik nu wel weer een 'huge shock kan gebruiken'!
Maar heel fantastisch vind ik Hollyoaks op het moment ook niet nee.
Nu zal dat in mijn geval niet zo radicaal zijn, maar de vooruitzichten beloven nou niet bepaald een wending in de gehele serie die ik kan waarderen. Dus tot die tijd focus ik mij liever op de écht goede scènes, en daarnaast op wat andere seriestwitter:JamesSuttonFANS twitterde op maandag 12-05-2014 om 11:39:36@RBdeGraaf I haven't watched for weeks. I don't intend to watch it properly ever again while You Know Who is there. reageer retweet
Sonny kan ik vreemd genoeg wel handelen, ik vind hem juist interessanter worden nu met dat gedoe met Jason. Met de Chester Marktkoopvrouw (a.k.a. Sinead) ben ik daarentegen wél ontzettend klaar mee. Als er nou één iemand de absentie van Esther van de afgelopen maanden mag overnemen...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hmm, vorige week is voor jou echt wel het kijken waard denk ik. Op het gedoe met Sonny/Sinead na, was eigenlijk alles wel leuk of 'te doen'. Leuke karakters, niet echt stunts of iets, alleen die shock van HIV waar toch niks mee wordt gedaan.
Deze week lijkt me dan ook wel weer goed, maar na de aflevering van vanavond ben ik er alweer helemaal klaar mee. Reden: Sienna en Peri.
Nou ja, als alle appels zuur zijn dan valt het ook niet mee inderdaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, als het nou één appel was, maar ik heb zo het gevoel dat ik door een hele appelboomgaard moet bijten
En als ik zie wat er nog komen gaat... Om JamesSuttonFANS maar even te quoten:Nu zal dat in mijn geval niet zo radicaal zijn, maar de vooruitzichten beloven nou niet bepaald een wending in de gehele serie die ik kan waarderen. Dus tot die tijd focus ik mij liever op de écht goede scènes, en daarnaast op wat andere seriestwitter:JamesSuttonFANS twitterde op maandag 12-05-2014 om 11:39:36@RBdeGraaf I haven't watched for weeks. I don't intend to watch it properly ever again while You Know Who is there. reageer retweet
Is er dan helemaal geen "huge shock" geweest in GTST de afgelopen weken?
Nou, de Roscoes zullen toch weer minimaal 75% van de screentime krijgen, dus ben ik vrij snel klaarquote:Op maandag 12 mei 2014 21:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou ja, als alle appels zuur zijn dan valt het ook niet mee inderdaad.![]()
En ja, als de mooiere scenes/ leukere personages alleen gaat volgen. Dan kun je altijd nog wel geïnteresseerd raken, wat de Roscoes eventueel uitspoken.
Seizoen 6quote:Wat betreft gtst.
Eigenlijk wel. Remco heeft Dian voor veel geld opgelicht. Floris wil uiteindelijk toch met Lex mee naar Amerika. Arnie is ervandoor gegaan naar de abortus van Roos. Ikzelf had nog wat willen maken van Wendela/ Wendy/ Sjors (helaas). En nog veel meer.
Oowja het huidige gtst had ik het over. EUHHHHHHHHHHHHHHM.
Ja, Tim is vandaag weer in beeld gekomen.
Dat geluk heb je dan weer wel ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, de Roscoes zullen toch weer minimaal 75% van de screentime krijgen, dus ben ik vrij snel klaar
[..]
Seizoen 6
Is Sylvia al trouwens tegen jou uitgevallen over Wendesjors? Zo niet, dan een waarschuwing: zoek dekking!!!
Holy moly, die zagen we niet aankomen![]()
Poeh! Dat zal wel een hele schok zijn geweest danquote:Op maandag 12 mei 2014 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat geluk heb je dan weer wel ja.![]()
Mevrouw Merx ja.![]()
Nee, nog niet. Maar bedankt voor de tip. Dan doe ik vast een helm op voor later vanavond.![]()
En ja, of het nog niet spannend genoeg was wat betreft Tim. Het leek even of hij niet meer wakker werd. Gelukkig gingen zijn ogen toch nog open aan het einde van de uitzending.
Nou het ging nog. Hoewel m'n sigaar van schrik wel in de koffie viel.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Poeh! Dat zal wel een hele schok zijn geweest danDat je nog in staat bent om hier te posten na die schokkende twist
![]()
Haha, ik zie het al helemaal voor me!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nou het ging nog. Hoewel m'n sigaar van schrik wel in de koffie viel.
Maar dat was gelukkig niet zo erg. Want na deze heftige gebeurtenis, was ik toch wel even toe aan een borrel.
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, ik zie het al helemaal voor me!
Maar kijk wel uit met die borrel, voor je het weet heb je weer al je bezittingen vergokt aan Van Houten of sta je op de rand van het dak van de Middendamse parkeergarage
Klinkt in ieder geval nog aardig positief.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef luftersel het volgende:
Nou, als je goed acteerwerk wilt zien zul je smullen bij de aflevering van vanavond hoor.En Nana, Leela, Ziggy en Dennis verzorgden de gezonde portie humor.
Maar:
Danny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
George![]()
Peri![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sienna
Is alweer bijna ten einde. Vast alleen voor de 'shock', en ik ben ervan overtuigd dat het na deze week alweer voorbij en vergeten is.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval nog aardig positief.![]()
Maar het gedoe tussen Danny en George gaat dus beginnen?
Dat fenomeen begint wel een gewoonte te worden he.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Is alweer bijna ten einde. Vast alleen voor de 'shock', en ik ben ervan overtuigd dat het na deze week alweer voorbij en vergeten is.
Het mag dan misschien niet zo erg zijn dat het weer vergeten wordt na een week, maar dat vind ik wel het meest amateuristische wat een soap kan doen. Dat is echt funest: wat het ook zijn mag, nóóit doen alsof het niet gebeurd is. Tegenwoordig is het alleen maar vergeten wat er gebeurd is, dus nee dank je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat fenomeen begint wel een gewoonte te worden he.
Hoewel het in dit geval misschien niet zo erg is.
En ja George kan ook maar zo weer weken van het scherm verdwenen zijn. Of hij moet verder nog in de spoilers staan misschien.
Ik weet dan niet precies hoe het ging in de vorige jaren. Maar als de cast zo groot is. Zal dit wel vaker zijn voor gekomen neem ik aan? Hoe wel het dan misschien een stuk minder erg was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het mag dan misschien niet zo erg zijn dat het weer vergeten wordt na een week, maar dat vind ik wel het meest amateuristische wat een soap kan doen. Dat is echt funest: wat het ook zijn mag, nóóit doen alsof het niet gebeurd is. Tegenwoordig is het alleen maar vergeten wat er gebeurd is, dus nee dank je.
En dat terwijl George best een leuk karakter is. Maar goed, iedereen die leuk is wordt verpest tegenwoordig. Als je de spoilers voor volgende week eens zou lezen, heb je er al meteen geen zin meer in.
O ja? Ik kan nergens een nieuw (tweede) kanaal vinden! Niet dat ik die nodig heb, ik kan nog steeds de afleveringen op de site kijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef Koosnaam het volgende:
Overigens heeft 'Price Slice' weer een nieuw youtube account. Geen andere naam.
Maar wel weer de hele aflevering erop. Scheelt PeterKelder weer een paar tellen met kijken.
Ja, nu kan ik het ook niet meer vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
O ja? Ik kan nergens een nieuw (tweede) kanaal vinden! Niet dat ik die nodig heb, ik kan nog steeds de afleveringen op de site kijken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
Dit kanaal bedoel je toch, Koosnaam? : http://www.youtube.com/channel/UCdDfUHckj6u3GQTqn1eSZQQ
Hoe laat precies weet ik niet, ik kijk 'm meestal rond kwart over 8/half 9.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik het ook niet meer vinden.Was 1 complete aflevering wat op het kanaal stond. Hij zal het dan al wel verwijderd hebben.
Dan maar verder kijken op het kanaal van Hollyoaks Fans.![]()
Hoe laat staat de huidige aflevering dan eigenlijk op de site? Direct na de live uitzending?
Ahaa. Ik was allemaal al aan het zoeken, kon 'm nergens vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:59 schreef PeterKelder het volgende:
Dit kanaal bedoel je toch, Koosnaam? : http://www.youtube.com/channel/UCdDfUHckj6u3GQTqn1eSZQQ
Juist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoe laat precies weet ik niet, ik kijk 'm meestal rond kwart over 8/half 9.
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ahaa. Ik was allemaal al aan het zoeken, kon 'm nergens vinden.
Nee hoor, soms kijk ik nog wel eens als de tv toevallig op Rtl4 staat als "die soap" aan de gang is. Maar dat is echt minimaal. Volgens mij staat het er ook echt pas rond die tijd op: als ik het vóór die tijd probeer, kan ik alleen maar live kijken en dat lukt nog niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Juist.
Als die andere soap te spannend wordt om te kijken zeker?
Oké! Nou ja, een paar weekjes en die soap ligt weer een tijdje stil.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee hoor, soms kijk ik nog wel eens als de tv toevallig op Rtl4 staat als "die soap" aan de gang is. Maar dat is echt minimaal. Volgens mij staat het er ook echt pas rond die tijd op: als ik het vóór die tijd probeer, kan ik alleen maar live kijken en dat lukt nog niet.
Nee, een zomerstop is er inderdaad niet. De soap pakt juist altijd uit in de zomer (al doen ze dat nu elke week, helaas).quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké! Nou ja, een paar weekjes en die soap ligt weer een tijdje stil.
Het fenomeen zomerstop, is iets wat deze soap niet kende toch?
Overigens. was de aflevering 8 mei best leuk trouwens. Op het einde na natuurlijk met Ste die vastgebonden op bed ligt. En Grace die mij weer liet schrikken met haar enge gezicht.![]()
Maar veel Lomax in deze aflevering. Leela, Ziggy en Marlena waren wel grappig.
Maar ik vond Sam ook wel ongenadig hard tegen Peri. En Danny had toen zijn mond ook niet moeten houden natuurlijk.
Op naar het Danny/ George gebeuren in ieder geval nu.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat onverwacht...![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:30 schreef luftersel het volgende:
Hèhè! Het hoge woord is eruit hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat onverwacht...! Niet onverwacht meer natuurlijk. Maar ik vind het toch wel leuk!
Was dat in de aflevering van vanavond?
Zou Tegan dit ook al geweten hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, had ik niet zien aankomen.![]()
Nee, dat is volgens mij in de aflevering van morgen... Ik zag het voorbijkomen op Twitter, etc.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]! Niet onverwacht meer natuurlijk. Maar ik vind het toch wel leuk!
Was dat in de aflevering van vanavond?
Zou Tegan dit ook al geweten hebben..
Leela wist het niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij in de aflevering van morgen... Ik zag het voorbijkomen op Twitter, etc.Tegan en Leela waren de enige die het nog niet wisten en die zijn dan ook heel erg kwaad. Vooral Leela. Peri is daarbij weer lekker melodramatisch. Dom kind.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef luftersel het volgende:
En nóg een ontdekking...Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goh, had ik niet zien aankomen.Dat moet een 'huge shock' worden voor de Roscoes.
Hoe zullen Robbie en Jason hier mee omgaan.![]()
Niet boeiend.![]()
Oh, ik dacht dat je dat van Danny bedoelde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:39 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Leela wist het niet.![]()
Hoe oud was ze dan? Dacht ze dat ze een miskraam had ofzo..
Nou ja, Jason heeft hem net zelf gezien en zei het ook zelf, dus een 'shock' is het niet echt meer (maar goed ook). Zal wel veel ruzies opleveren.quote:[..]
Wow!Dat moet een 'huge shock' worden voor de Roscoes.
Hoe zullen Robbie en Jason hier mee omgaan.![]()
Niet boeiend.
Haha ik dacht al ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat van Danny bedoelde.Nee, Danny en Sam wisten dat van Peri sowieso, Leela zelf ook, maar volgens mij Peri, Ste en Tegan niet.
[..]
Nou ja, Jason heeft hem net zelf gezien en zei het ook zelf, dus een 'shock' is het niet echt meer (maar goed ook). Zal wel veel ruzies opleveren.
In ieder geval mooi dat hij weer terug is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:34 schreef luftersel het volgende:
Nou, hèhè: John-Paul is maandag terug! Hij wordt meteen vrijgelaten, dus waarschijnlijk zullen de zes maanden wel voorbij zijn. Toch gek, niemand komt in de gevangenis voor zijn daden en áls er al iemand in de gevangenis komt, is-ie er zo weer uit. En nu is John-Paul een keer onschuldig, zit-ie heel zijn straf uit. Echt zo slecht.
Oh, en trouwens, ik had toch gelijk:
[ afbeelding ]
John-Paul ziet er weer goed uit en krijgt een "nieuwe" verhaallijn nu hij uit de gevangenis is. Sorry, maar dit is echt... wat slecht weer.
Heb ik...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef luftersel het volgende:
Oh god, wat ik net lees... Ik hoop niet dat PeterKelder de Sunday Scoop heeft gelezen van DS,
... en heb ikquote:dan heeft hij Hollyoaks voor altijd afgezworen denk ik.
Jammer... Ik zit er ook over na te denken. Ik heb zelfs geen zin meer om de, normaal gesproken maandelijkse, 2012-catchup te doen, terwijl ik weken geleden al klaar was met september.quote:
En dat terwijl die periode toch nog wel te doen was, toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jammer... Ik zit er ook over na te denken. Ik heb zelfs geen zin meer om de, normaal gesproken maandelijkse, 2012-catchup te doen, terwijl ik weken geleden al klaar was met september.
Tja, ik kijk dinsdag al twee weken niet meer en eerlijk gezegd bevalt het mij wel. In die twee weken heb ik ook echt nauwelijks op DS of hun forum gekeken, en wanneer ik het wél deed nam ik geeneens de moeite om de artikelen/spoilers/topics echt te lezen. En de Scoop van vandaag deed mij echt mijn mond openvallen van verbazing en minutenlang met deze blik -quote:Ik denk dat ik gewoon nog wel blijf kijken, maar als er niet snel verandering komt, wordt het: dag Hollyoaks, hallo Eastenders. Ook al is dat een stuk saaier, het laat me tenminste niet voelen alsof mijn intelligentie wordt bespot.
Klopt, al was september niet een hele interessante maand (en vanwege drukte heb ik er maanden over gedaan om die maand af te ronden, waardoor ik nu al niet meer weet wat er gebeurd isquote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl die periode toch nog wel te doen was, toch?
Ik ben weer ingehaakt sinds de Lomaxes (eindelijk) op de voorgrond zijn getreden, inclusief Leela en Sam, dat werd echt nodig tijd. Daarbij is het fijn om te zien dat Nana, Ziggy en Dennis ook belangrijker en leuker worden. De rest is echter dubbel zo slecht geworden en daar gaat het niet tegenop.quote:[..]
Tja, ik kijk dinsdag al twee weken niet meer en eerlijk gezegd bevalt het mij wel. In die twee weken heb ik ook echt nauwelijks op DS of hun forum gekeken, en wanneer ik het wél deed nam ik geeneens de moeite om de artikelen/spoilers/topics echt te lezen. En de Scoop van vandaag deed mij echt mijn mond openvallen van verbazing en minutenlang met deze blik -- het artikel steeds weer opnieuw lezen. Het niveau lijkt met de seconde zeemijlen te zakken, en werkelijk niemand bij Channel 4 die ingrijpt. Maar ja, de kijkcijfers zijn goed en stabiel, dus geen reden tot paniek voor hun. Maar ik ben het vertrouwen dat er snel verandering in zal komen wel compleet verloren, zeker na het lezen van een deel van het interview met Crapwood wat in The Sun stond.
Misschien dat ik het tijdens de zomermaanden weer op pak, maar voor nu ben ik er wel een beetje klaar mee. En daarnaast heb ik ook nog een aantal series die mijn intelligentie niet bespotten: nog anderhalf seizoen van Revenge (een ge-wel-di-ge serie is dat zeg) én een seizoen van Dallas (die nieuwe versie) op dvd liggen, en daarnaast nog dagelijks ONM wat op het moment weer geweldig is. Ik verveel me dus niet op serie-gebied, maar Hollyoaks geeft mij momenteel geen enkele reden om weer aan te haken. Jammer, zeker als je bedenkt dat het nog lang geen jaar geleden is dat we dit bij toeval tegenkwamen.
Hmm... Ach ja, toen was Smithwick nog in dienst, dus die zal wel verantwoordelijk zijn geweest voor de écht shocking shocksquote:Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, al was september niet een hele interessante maand (en vanwege drukte heb ik er maanden over gedaan om die maand af te ronden, waardoor ik nu al niet meer weet wat er gebeurd is) . Grappig, want ik heb net de tweede dag van oktober gekeken en dat was één van de beste afleveringen die ik tot nu toe gezien heb (vol met echt shocking shocks
).
Ik had mij voorgenomen om de Lomax-scènes van deze week te kijken, maar ben er niet aan toegekomen (drukte etc.), en toen ik het mij gisteren bedacht vergat ik het vrijwel direct weer. Maar goed, Hollyoaks is dan ook niet echt in mijn gedachten geweest de afgelopen 12 dagen, dus als je het zo bekijkt...quote:[..]
Ik ben weer ingehaakt sinds de Lomaxes (eindelijk) op de voorgrond zijn getreden, inclusief Leela en Sam, dat werd echt nodig tijd. Daarbij is het fijn om te zien dat Nana, Ziggy en Dennis ook belangrijker en leuker worden. De rest is echter dubbel zo slecht geworden en daar gaat het niet tegenop.
Nou ja, als ik er op terugkijk was Hollyoaks in die periode in ieder geval voor mij een sterk en veelzijdig alternatief voor GTST. En dat was het in het begin ook zeker, ik vond het echt geweldig en dan met name de Later-week, de Blast en de showdown van Will, oftewel; de grote stunts die je hier never nooit zal zien jammer genoeg. Maar daarna viel de serie eigenlijk net zo snel als Will en Dodger van het dak lazerden, en dat was nog wel in slowmotionquote:Inderdaad jammer, maar goed. Als ik zie dat ik eigenlijk al alle topics heb geklaagd, is het onderhand wel eens tijd dat er iets gaat veranderen. Je kunt jezelf geen fan noemen als je er tot nu toe nog maar weinig leuk aan hebt gevonden.En ik snap nu ook waarom we het destijds zo geweldig vonden, want Enjoy the Ride was toen nog een exclusieve, grote stunt. Nu zie je die niet meer.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, ik zie dat je het meteen op vakkundige wijze wereldkundig hebt gemaaktThanks for the credits
quote:[..]
Maar daarna viel de serie eigenlijk net zo snel als Will en Dodger van het dak lazerden, en dat was nog wel in slowmotion
En als je het dan gaat vergelijken met een huidige aflevering...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef luftersel het volgende:
Net een hele aangrijpende aflevering uit 2012 gezien. Sjongejonge, wat een acteerwerk, wat een verhaal, wat een climax.![]()
![]()
Ge-wel-dig.
Ik vind het ook jammer, maar het is momenteel niet mijn prioriteit om het zo te zeggen, en daarbij is het niveau dus ook niet je-van-het. Ik ga nog wel proberen te kijken, maar tot begin juli sowieso niet denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Koosnaam het volgende:
Ik weet dan niet wat er precies gaande is. Maar vind het hoe dan ook jammer.![]()
Nou ja, ik zie in ieder geval wel wat er gaat gebeuren.
Moet je ook zeker doen, en je moet het ook niet opgeven omdat luftersel en/of ik dat min of meer doen. Sowieso blijf ik het topic volgen, dus blijf posten zou ik zo zeggen! Ben nog altijd benieuwd naar je mening, misschien denk jij er wel heel anders overquote:Maar ja, loop ook al weer een week achter met kijken. Iets wat mijzelf ook wel een beetje kwalijk valt te nemen.
Ik wil het in ieder geval nog niet opgeven met kijken. Ook al zal het wel tenenkrommend zijn wat er nu (met Maxime gok ik) gaat gebeuren. Ik houd nog hoop op betere tijden.
Ja oké! Als je het echt niet leuk meer vindt zal dit wel een juiste keuze zijn denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer, maar het is momenteel niet mijn prioriteit om het zo te zeggen, en daarbij is het niveau dus ook niet je-van-het. Ik ga nog wel proberen te kijken, maar tot begin juli sowieso niet denk ik.
[..]
Moet je ook zeker doen, en je moet het ook niet opgeven omdat luftersel en/of ik dat min of meer doen. Sowieso blijf ik het topic volgen, dus blijf posten zou ik zo zeggen! Ben nog altijd benieuwd naar je mening, misschien denk jij er wel heel anders over
Ik zou het nog wel leuk kunnen vinden als ze de focus eens verleggen op andere personages, en niet heel de tijd de Roscoes of de "gangsters". En het maar blijven uitrekken van in potentie goede verhaallijnen en die vervolgens compleet belachelijk maken (Paxine of John Paul, als goeie voorbeelden) begon mij ook steeds meer te irriteren. Het valt me nog mee dat de "Peri is my daughter"-lijn met Sienna niet werd uitgerekt tot de herfstquote:Op zondag 18 mei 2014 23:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja oké! Als je het echt niet leuk meer vindt zal dit wel een juiste keuze zijn denk ik.
Nou ja, hou mij/ons op de hoogte! Misschien dat ik wel iets sneller het kijken weer oppak als jij weet te melden dat er iets heel erg goed isquote:Zal ik blijven doen/proberen.![]()
Ik vond dan de laatste week die ik gezien heb best aardig. Omdat inderdaad, veel Lomaxes scenes!
En ja, jullie weten ook wel dat ik zeker niet alles leuk vind. Maar er zijn nog zeker ruim een handvol karakters over, die het voor mij zeker leuk houden om altijd te kijken. En mijn nummer 1 is wel duidelijk geloof ik.
ONMquote:Maar goed, Hero Muller!Ik denk onm of niet. Of gtst seizoen 3? die jij al heel vaak bekeken hebt.
Mooi zo!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:27 schreef Koosnaam het volgende:
Ja, ik zal mijn mening wel blijven geven PeterKelder!
Het zou mij niets verbazenquote:Maar ik heb uit nieuwsgierigheid toch maar even gekeken wat er aan de hand is.
Komt er dus op neer dat Molly gaat beweren dat ze verkracht is door Dodger..![]()
Wie zit er nu op zo'n verhaallijn te wachten.Gaat Dodger zeker dadelijk nog voor een periode de bak in.
Absoluut ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooi zo!
[..]
Het zou mij niets verbazen![]()
Overigens: Snolly![]()
![]()
( x10.000.000.000) Die is het stadium Molly dan wel ver voorbij
Ik wil Cindy wel eens zien lachen. Het is wel goede actrice natuurlijk. Maar na dit hele gedoe met Hilton en Browning natuurlijk, zou het leuk zijn als ze eens een leuke periode mee maakt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens net op Twitter voorbij komen dat Cindy ook een "important issue" als verhaallijn krijgt; ze zal te maken krijgen met een bipolaire stoornis.
Ze kunnen het binnenkort echt Issueoaks gaan noemen
Echt zonde, want er zijn gerust leuke verhaallijnen te verzinnen zonder deze ergernissenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut ja.
Klaarblijkelijk denkt dit schrijversteam echt dat het leuk is om te zien, hoe de normale/ leuke personages elke keer onterecht gestraft kunnen worden. En de vervelende overal mee weg kunnen komen.
Als het gebeuren van John Paul met Finn de komende tijd niet uit gaat komen. Zal het kijken voor mij ook een steeds grotere ergernis worden.
Nou, Cindy zal niet snel lachen, als ik de beschrijving over een bipolaire stoornis leesquote:[..]
Ik wil Cindy wel eens zien lachen. Het is wel goede actrice natuurlijk. Maar na dit hele gedoe met Hilton en Browning natuurlijk, zou het leuk zijn als ze eens een leuke periode mee maakt.
Er zijn absoluut betere verhaallijnen te verzinnen. Ik zit ook steeds vaker te kijken eigenlijk, met de gedachte van hoe ik zet zelf zou willen zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Echt zonde, want er zijn gerust leuke verhaallijnen te verzinnen zonder deze ergernissen
[..]
Nou, Cindy zal niet snel lachen, als ik de beschrijving over een bipolaire stoornis lees
Ik ben wel benieuwd hoeveel nutteloze stunts hieraan worden gekoppeld
Haha, het is net als bij GTST: zet ons daar een weekje neer als schrijvers en er is na die week een geheel andere koersquote:Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Er zijn absoluut betere verhaallijnen te verzinnen. Ik zit ook steeds vaker te kijken eigenlijk, met de gedachte van hoe ik zet zelf zou willen zien.
Welke karakters eruit moeten en welke moeten blijven. En wat dat betreft zitten wij 3 hier wel aardig op 1 lijn he.
Arme, arme Dirk. En arme, arme, arme Cindyquote:Ja, ik ken wel een paar mensen die er ook last van hebben.
En ja, onze grote vriend Dirk zal het wel regelmatig moeten ontgelden dan.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, het is net als bij GTST: zet ons daar een weekje neer als schrijvers en er is na die week een geheel andere koers
[..]
Arme, arme Dirk. En arme, arme, arme Cindy
Maar met Snolly heb ik geen medelijden![]()
![]()
Moet je nagaan dat door die sloerie van een Snolly Dirk en Cindy ook nog eens in de problemen komen. Waarschijnlijk kiest Dirk voor Cindy en laat hij Dodger vallen na die beschuldiging.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Arme, arme Dirk. En arme, arme, arme Cindy
Maar met Snolly heb ik geen medelijden![]()
![]()
Dat zou zeker zo zijn ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat door die sloerie van een Snolly Dirk en Cindy ook nog eens in de problemen komen. Waarschijnlijk kiest Dirk voor Cindy en laat hij Dodger vallen na die beschuldiging.No happiness allowed...
Trouwens, ik las gisteren een interessante theorie over deze verhaallijn. Het kan zo zijn dat John-Paul hierbij betrokken raakt (hij is te zien op de foto's) en dat hij opbiecht aan Holly dat hij is verkracht. Misschien dat ze zich dan schuldig gaat voelen, etc, etc. Zou een goede wending zijn (al is "the rape" na vanavond verpest: John-Paul is terug en alles wat opgebouwd was is in één klap verdwenen).
Hij is ineens helemaal fit, ziet er beter uit, komt op voor zichzelf en eigenlijk was er niet echt meer te merken dat hij verkracht was (of mishandeld in de gevangenis, wat ook even ter sprake kwam). Zijn nieuwe plot is dat hij van Trevor moet uitzoeken wie Fraser heeft vermoord, te beginnen bij Ste (met wie hij ineens weer een nieuwe start wil maken).quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou zeker zo zijn ja.![]()
Maar wat bedoel je precies met wat is opgebouwd, is in één klap verdwenen. Gedraagt hij zich raar ofzo?
Oké. Ja dat hij er weer fris uit zag, had ik gezien op de foto die je hier had geplaatst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hij is ineens helemaal fit, ziet er beter uit, komt op voor zichzelf en eigenlijk was er niet echt meer te merken dat hij verkracht was (of mishandeld in de gevangenis, wat ook even ter sprake kwam). Zijn nieuwe plot is dat hij van Trevor moet uitzoeken wie Fraser heeft vermoord, te beginnen bij Ste (met wie hij ineens weer een nieuwe start wil maken).
De hele verkrachting is niet eens aan bod gekomen, ging vooral over z'n aanval op Robbie, ook de scène met Finn. Echt zonde. Zo van: dit was het voor nu, we gaan later verder met deze verhaallijn'...
Och, dan doen we nog eenmaal een shocking huge explosion, om het af te lerenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Bij gtst zeker ja.![]()
Bij Hollyoaks heb je misschien iets meer de tijd nodig.
Want om in een week tijd, ons en de kijkers te verlossen van:
Freddie, Finn, Grace, Diane, Sandy en in wat mindere mate misschien. Sonny, Tegan, Trevor en nog wat Roscoe is misschien wat teveel van het goede.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dan doen we nog eenmaal een shocking huge explosion, om het af te leren
Ja, Trevor heeft ervoor gezorgd dat hij in dezelfde cel als hem terecht kwam zodat hij niet meer werd geslagen in de gevangenis, dus hij wil nu dat John-Paul wat voor hem terug doet (aangezien hij onschuldig in de gevangenis zit).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké. Ja dat hij er weer fris uit zag, had ik gezien op de foto die je hier had geplaatst.Op zich niet zo erg nee. Hij kan in de laatste periode van zijn gevangenschap natuurlijk wat hersteld zijn.
Maar hij moet dus uitzoeken wie er achter de moord op Fraser zit? Waarom dan? Heeft Trevor hem bedreigt dan ofzo?![]()
En ja, heel teleurstellend dat ze niet met de verkrachtingsverhaallijn verdergaan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Of we lossen het gewoon beleeft op:
-Trevor en Grace besluiten dadelijk toch om maar voorgoed naar Thailand te gaan. Niemand zal ze missen dus: 'Grace we go'! En weg zijn ze.
- We bieden Freddie een acteercursus aan. En hij mag pas terug komen als hij daar voor is geslaagd.
- Tegan vertrekt ook.
- Finn heeft weer een nieuw slachtoffer op het oog. Wil deze vergiftigen! Maar besluit eerst het gif zelf in te nemen om te kijken of het wel werkt.
- Diane besluit om naar de begrafenis ook maar te vertrekken.
- Carmel wimpelt Sonny deze keer voor goed af. En deze vertrekt ook.
Moet kunnen in een week tijd toch?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef luftersel het volgende:
Och jongens, het wordt alleen maar erger.![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is de crush die Robbie op Nancy heeft echt (laten we even vergeten dat hij meer dan een jaar een crush heeft gehad op Phoebe en haar nu eindelijk heeft). Terwijl Darren hartproblemen krijgt en in het ziekenhuis terecht komt, bevindt Nancy zich gezellig elke dag met Robbie in een klaslokaal en groeien ze naar elkaar toe. En blijkbaar gaat Nancy nog in op z'n advances ook (onbewust).
Jessica (Nancy) heeft zelfs al aangegeven dat ze het gedrag van Nancy helemaal niks vindt en dat ze er niks van begrijpt. Ze zou haar een harde draai om de oren geven.
Oké vandaar. Simpel bedacht. Maar kan nog wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, Trevor heeft ervoor gezorgd dat hij in dezelfde cel als hem terecht kwam zodat hij niet meer werd geslagen in de gevangenis, dus hij wil nu dat John-Paul wat voor hem terug doet (aangezien hij onschuldig in de gevangenis zit).
En het lijkt erop dat Ste bekent dat hij Fraser heeft vermoord. Ja, ja. Tuurlijk...
Hier zitten we op te wachten dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef luftersel het volgende:
Och jongens, het wordt alleen maar erger.![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is de crush die Robbie op Nancy heeft echt (laten we even vergeten dat hij meer dan een jaar een crush heeft gehad op Phoebe en haar nu eindelijk heeft). Terwijl Darren hartproblemen krijgt en in het ziekenhuis terecht komt, bevindt Nancy zich gezellig elke dag met Robbie in een klaslokaal en groeien ze naar elkaar toe. En blijkbaar gaat Nancy nog in op z'n advances ook (onbewust).
Jessica (Nancy) heeft zelfs al aangegeven dat ze het gedrag van Nancy helemaal niks vindt en dat ze er niks van begrijpt. Ze zou haar een harde draai om de oren geven.
En mocht dat niets helpen, dan is ene Rogier Tidy from Holland wel bereid zijn vuist eens te laten spreken:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké vandaar. Simpel bedacht. Maar kan nog wel.
Tja, als Ste de dader is. Ben ik misschien wel bereid om 1 van m'n sigaren op te eten.
[..]
Hier zitten we op te wachten dus.![]()
Nou ja ben het wel met Peter eens dat het van de kant van Robbie nog wel enigszins te bevatten is.
Maar wel leuk dat de actrice het zelf ook helemaal niets vind eigenlijk.![]()
Sla maar met de vuist op tafel van het schrijversteam Jesscia.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En mocht dat niets helpen, dan is ene Rogier Tidy from Holland wel bereid zijn vuist eens te laten spreken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En mocht dat niets helpen, dan is ene Rogier Tidy from Holland wel bereid zijn vuist eens te laten spreken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:08 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Ach, en anders hebben we altijd Sinead nog klaar staan om hem kapot te krijsen. Of hem met auto en al het water in te rijden.![]()
[ afbeelding ]
Ik zou liever zien dat-ie Kirkwood een klap voor z'n bek geeftquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:23 schreef Koosnaam het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de Hollyoaks van vorige week wel aardig goed vond.
Het personage Rick is dan misschien niet zo interessant. Ik kon die klap die hij aan Sonny gaf wel waarderen.
Snolly is toch nog minderjarig volgens de wet? Dan is Dodger vanaf nu een pedoquote:Hetgeen wat er straks met Dodger en Holly komen gaat is natuurlijk heel irritant. Maar Dodger is zelf natuurlijk ook niet slim geweest om met Holly naar bed te gaan.
De Lomaxes zijn stuk voor stuk geweldige acteursquote:Sienna was natuurlijk erg irritant. Maar ik ben ook blij dat Leela, de waarheid heeft gesproken nu.
Danny en Sam verdienen inderdaad zeker een pluim voor hun acteerwerk ja!
Finnquote:De maandag aflevering begon wel aardig.
Maar helaas kwam Finn weer in beeld!![]()
En Sandy die daaropvolgend weer hypocriet bezig is.
Tegan is echt weer helemaal de oude.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Lomaxes zijn stuk voor stuk geweldige acteursAlleen moeten ze Tegan even weer terug dumpen in de zee, of is ze inmiddels al weer wat normaler geworden?
Ha, hoor mij nou vragen! Een normaal persoon in Hollyoaks is haast het achtste wereldwonder
ARGH FINN, echt, ik word zo ongelooflijk gestoord van hem, van de acteur, van de verhaallijn, van alles. Echt zo'n stom, nietszeggend ventje en zijn verhaallijn(en) zijn ook niets waard. Het komt elke keer neer op het ruïneren van andermans leven met geen enkele reden, wat na een paar dagen vergeten wordt en hij zijn volgende slachtoffer uitkiest. Echt eentje die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en niet op de 'love-to-hate' manier.quote:[..]
Finn![]()
![]()
En Sandy... Ik wou dat ze dat zooitje oninteressante Roscoes met 'r meenam uit de serie
Gewoon laten blijken dat zij degene is die Fraser vermoord heeft. Gooi er iets van een psychisch mankement aan als een zwart gat in het geheugen, werkt altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tegan is echt weer helemaal de oude.Veel leuker en gelukkig ook veel minder in beeld. En vooral ook een stuk minder lomp. Die walvisvorm heeft ze nog steeds, maar goed, ik vond haar totaal niet storend in alle Lomax-heisa.
![]()
Volgens mij weten ze nu alleen niet meer wat ze met haar moeten doen.![]()
Die staan dus erg hoog op de ergernissen-graadmeter heb ik zo het ideequote:[..]
ARGH FINN, echt, ik word zo ongelooflijk gestoord van hem, van de acteur, van de verhaallijn, van alles. Echt zo'n stom, nietszeggend ventje en zijn verhaallijn(en) zijn ook niets waard. Het komt elke keer neer op het ruïneren van andermans leven met geen enkele reden, wat na een paar dagen vergeten wordt en hij zijn volgende slachtoffer uitkiest. Echt eentje die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en niet op de 'love-to-hate' manier.![]()
En Sandy... Ja, die is alleen maar geïntroduceerd om tegen mensen tekeer te gaan als haar jongens weer eens wat hebben uitgehaald. Echt dé definitie van 'hypocriet'. Laatst ook weer, gaat ze tegen Nancy tekeer dat John-Paul mag werken in The Dog, omdat hij 'haar Robbie' in elkaar heeft geslagen en dus geen recht heeft op wat dan ook. Oh ja, want Robbie doet nooit iets fout, nee.Kreng.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon laten blijken dat zij degene is die Fraser vermoord heeft. Gooi er iets van een psychisch mankement aan als een zwart gat in het geheugen, werkt altijd
Die staan dus erg hoog op de ergernissen-graadmeter heb ik zo het idee
Een dubbele persoonlijkheid kan natuurlijk ook. Daar heeft ze wel genoeg ruimte voor, dunkt mequote:
Nou nou, straks ben jij alleen nog maar positief over de aftiteling. "Want dan is de aflevering godzijdank afgelopen!"quote:[..]
Ook al staat onderhand iedereen op die graadmeter. Zelfs John-Paul en Nancy staan er ergens tussen sinds deze week.
Als Rick die Kirkwood ook zo'n klap zou verkopen, is het helemaal een held ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat-ie Kirkwood een klap voor z'n bek geeftIn Proper-style, uiteraard
[..]
Snolly is toch nog minderjarig volgens de wet? Dan is Dodger vanaf nu een pedo
En tja, hoe hij met haar naar bed heeft kunnen gaan... Als het nou nog Wallis Day in die rol was geweest, dan had ik het begrepen. Maar dat is niet hetzelfde als voor Amanda Clapham in die rol
[..]
De Lomaxes zijn stuk voor stuk geweldige acteursAlleen moeten ze Tegan even weer terug dumpen in de zee, of is ze inmiddels al weer wat normaler geworden?
Ha, hoor mij nou vragen! Een normaal persoon in Hollyoaks is haast het achtste wereldwonder
[..]
Finn![]()
![]()
En Sandy... Ik wou dat ze dat zooitje oninteressante Roscoes met 'r meenam uit de serie
Zegt degene die uit irritatie al weken niet meer kijkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou nou, straks ben jij alleen nog maar positief over de aftiteling. "Want dan is de aflevering godzijdank afgelopen!"
En vanwege drukte, tijd willen vrijmaken voor series die wél echt de moeite van het kijken waard zijn, het feit dat ik er wat op ben uitgekeken... Maar de irritatiefactor is inderdaad wel hoog jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zegt degene die uit irritatie al weken niet meer kijkt.
Ik wist het welquote:Maar inderdaad, ik ben tegenwoordig al best blij als de aftiteling in beeld komt. "Phew, geen stunt, geen moord, geen leu... oh, jawel. Genoeg geweest voor vandaag!"
1 april is al geweest hoorquote:Op zondag 25 mei 2014 00:46 schreef luftersel het volgende:
Oké jongens, Hollyoaks heeft net Best Soap gewonnen op de British Soap Awards.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nee? Ik vind 'm anders uiterst vermakelijkquote:Op zondag 25 mei 2014 14:50 schreef luftersel het volgende:
[..]
Was het maar zo.Jammer genoeg is het niet eens grappig.
In vergelijk met Hollyoaks zijn de andere Britse soaps nogalquote:Op maandag 26 mei 2014 20:26 schreef Koosnaam het volgende:
Is het dan zo slecht gesteld met de overige Britse Soaps?
O, jazeker. Vanaf nu komt er iedere dag een exciting and shocking stunt sequencequote:Zal in ieder geval wel betekenen dat we dit jaar nog wel vele spannende en schokkende afleveringen kunnen verwachten.
Oké!quote:Op maandag 26 mei 2014 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In vergelijk met Hollyoaks zijn de andere Britse soaps nogal![]()
![]()
als je het mij vraagt
[..]
O, jazeker. Vanaf nu komt er iedere dag een exciting and shocking stunt sequenceVandaar ook dat de naam van de serie verandert in The Holly and The Furioaks
En tóch kijk ik geen Hollyoaks meer... Tja, je kunt het ook té exciting willen maken natuurlijkquote:
Ja, of Die Oaks, Lethal Wepoaks, Hollyoaks: Impossible... Naja, het is te overwegenquote:En ja die naam kunnen ze er inderdaad wel van maken ja.
Tja, wel jammer dat je niet meer kijkt. Maar niet onbegrijpelijk nee. De vervelende personages zijn ook gewoon te vervelend.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En tóch kijk ik geen Hollyoaks meer... Tja, je kunt het ook té exciting willen maken natuurlijk
[..]
Ja, of Die Oaks, Lethal Wepoaks, Hollyoaks: Impossible... Naja, het is te overwegen
Het voorbeeld dat je geeft is inderdaad weerzinwekkendquote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, wel jammer dat je niet meer kijkt. Maar niet onbegrijpelijk nee. De vervelende personages zijn ook gewoon te vervelend.Freddie en Finn bijvoorbeeld in een aflevering. Dan maakt het eigenlijk al niet meer uit wat er gebeurt. Dan is het gewoon niet echt leuk.
Dat begrijp ik, als je iedere keer weer een nieuw kotszakje moet pakken bij een scène met Freddie of Finn en je dan weer moet opfrissen. Dan duurt een aflevering van Hollyoaks waarschijnlijk ruim anderhalf uurquote:De beide weken dat de Lomaxes volop in beeld waren. Keek ik de afleveringen bijna in 1 keer achter elkaar. Nu met de afleveringen vorige week, doe ik er veel langer over.
Bovenop met de lijst met andere alternatieve namen die er in de loop der tijd al gegeven zijnquote:En ja, het zijn wel namen die het overwegen waard zijn ja.
Ik geef ook wel 2 van de ergste voorbeelden zo'n beetje ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het voorbeeld dat je geeft is inderdaad weerzinwekkendHebben die twee al eens een scène samen gehad? Ik hoop het niet zeg
[..]
Dat begrijp ik, als je iedere keer weer een nieuw kotszakje moet pakken bij een scène met Freddie of Finn en je dan weer moet opfrissen. Dan duurt een aflevering van Hollyoaks waarschijnlijk ruim anderhalf uur
[..]
Bovenop met de lijst met andere alternatieve namen die er in de loop der tijd al gegeven zijn
Vorige week was echt vreselijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, wel jammer dat je niet meer kijkt. Maar niet onbegrijpelijk nee. De vervelende personages zijn ook gewoon te vervelend.Freddie en Finn bijvoorbeeld in een aflevering. Dan maakt het eigenlijk al niet meer uit wat er gebeurt. Dan is het gewoon niet echt leuk.
De beide weken dat de Lomaxes volop in beeld waren. Keek ik de afleveringen bijna in 1 keer achter elkaar. Nu met de afleveringen vorige week, doe ik er veel langer over.![]()
En ja, het zijn wel namen die het overwegen waard zijn ja.
brrr dat worden nog 3 zware afleveringen dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vorige week was echt vreselijk.![]()
De aflevering van vrijdag bestond uit alléén maar Roscoes (en Sinead/Sonny). Ook al vond ik Joe geweldig vrijdag, die klap had Freddie echt dik hard verdiend.
Maar de rest van de week.
Wat een gedrocht...
John-Paul en Ste zijn ook echt verschrikkelijk bezig. Echt een afgang, al dat gedoe met die twee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
brrr dat worden nog 3 zware afleveringen dus.![]()
Als Joe, Freddie een knal verkocht heeft. Dan kan ik dat denk ik ook wel waarderen.![]()
En ja, het is leuk dat John Paul terug is. Maar die bekentenis van Ste!Hij wist toch niet meer wat hij gedaan had..
Het gedoe tussen John Paul en Ste is inderdaad irritant. Ik wou nog zeggen. Een normale relatie zullen ze wel nooit krijgen. Maar dat heeft nagenoeg niemand in het huidige Hollyoaks.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
John-Paul en Ste zijn ook echt verschrikkelijk bezig. Echt een afgang, al dat gedoe met die twee.En Ste is gewoon een dramaqueen momenteel, allemaal voor de 'shock'. We weten allemaal dat hij het niet gedaan heeft want dan moet hij de bak in, en dat is onmogelijk aangezien hij het lievelingetje is.
Dit is in elk geval een mooie ontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef luftersel het volgende:
De aflevering van vanavond was GEWELDIG! Sorry voor het spoilen alvast: Sienna weet dat Patrick Maxine mishandelt, Dodger heeft haar de liefde verklaard en het mooiste van alles... ZE IS TEGEN PATRICK INGEGAAN (nadat Patrick het háár kwalijk nam dat hun kindje waarschijnlijk het Syndroom van Down heeft)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het jammere alleen is dat ze meteen naar Dodger terug ging en hém de liefde ook verklaarde. Terwijl ze een half uur daarvoor nog een datum had geprikt voor haar en Patrick's trouwdag.Maar goed, dat terzijde.
Oh, laat ook maar. Het wordt morgen verpest door Holly die van de daken schreeuwt dat Dodger haar heeft verkracht. En te zien aan de spoilers zal Maxine wel weer terug scharrelen naar Paddy. Ik word me hier toch zo moe van hè.![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:48 schreef luftersel het volgende:
En de humor is ook weer terug aan het komen heb ik het idee.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dit is toch redelijk positief.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:12 schreef luftersel het volgende:
Ondanks het Dodger-Holly akkefietje (wat overigens nog wel mee viel; Molly voelde zich tenminste nog schuldig), was het gisteren weer een goede aflevering. Blessing's geheim is er eindelijk uit, en dat was een zeer aangrijpende scène.![]()
Maar ja, Finn...![]()
En Jason in de scène dat hij alles van Holly het water in smijt.
Bovendien is de Maxine-verhaallijn deze week echt een topper.De scène waarin ze eindelijk haar haar los doet met alle verwijten van Patrick die door haar hoofd spoken was echt mooi.
En dit weer heel jammer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:38 schreef luftersel het volgende:
Heuheuuu, nieuw record!
De gevoelige verhaallijn van Blessing is net verpest na nog geen MAAND!
Dit...
[ afbeelding ]
En later (nadat hij erachter kwam dat Blessing 'mannelijk' is) sloeg Finn haar in elkaar om er daarna foto's van te maken, om te laten zien aan anderen dat hij groot en sterk is en niet met zich laat sollen. Tegelijkertijd vindt Sinead gruwelijke beelden op zijn laptop, waar hij op kickt. En raad eens wie er weer niet naar omkijkt?
Diane.Top moeder.
Dit was serieus ÉÉN dag nadat ze het Dennis heeft verteld. ÉÉN! Dat zouden juist gevoelige, harde scènes moeten zijn. Nou, niet dus. Zo zonde.![]()
Er is inderdaad nog nooit zó'n lange stilte geweest in deze topicreeks neequote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef Koosnaam het volgende:
Laat ik dan ook maar eens gaan beginnen met de afleveringen van vorige week.
Dan kan er dadelijk weer gediscussieerd worden. Zo'n stilte hebben we nog niet gehad of wel!
Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet in de verleiding ben geweest om weer te beginnen met kijkenquote:De afleveringen van 2 weken terug vielen mij ook nog wel reuze mee. Keek best aardig weg.
Finn was natuurlijk weer heeeeeeel irritant. Net als Diane.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is inderdaad nog nooit zó'n lange stilte geweest in deze topicreeks neeTenminste, niet zover ik mij kan herinneren
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog steeds niet in de verleiding ben geweest om weer te beginnen met kijken
Het klinkt bekend, maar ook verrassendquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Finn was natuurlijk weer heeeeeeel irritant. Net als Diane.
Maar zelfs de Roscoes konden mij wel boeien. Freddie die het huis uitgezet werd door Joe.![]()
Jason en Holly natuurlijk niet.
Maar gelukkig had die week ook veel Patrick/Maxime en Dodger.
Hahaquote:En ja, heel geweldig is het ook niet. Maar is de reden dat jij helemaal gestopt bent. Er ook stiekem mee te maken heeft, dat je favoriete personage Fraser uit de serie is?
Haha! Ja niet de acteerkunsten van de heer Freddie natuurlijk. Dat blijft tenenkrommend.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het klinkt bekend, maar ook verrassend
[..]
Haha
Nee, dat is niet de reden geweest, want ik was best benieuwd naar de moordzaak. Maar volgens mij is die ook nog steeds niet opgelost, dus veel zal ik daarin niet missen
Ach, is John Paul er nu ook al bij betrokken? Hij gaat lekkerquote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha! Ja niet de acteerkunsten van de heer Freddie natuurlijk. Dat blijft tenenkrommend.
Tja de moordzaak. Ik weet het niet precies. Maar het zal nog wel even duren voor dat de dader bekent wordt.
John Paul heeft het moordwapen verstopt. En denkt dat Ste het heeft gedaan. Maar wat luftersel ook al zei. Ste is de dader toch niet.
Ja! Hij wordt gecommandeerd door Trevor vanuit de gevangenis. Om uit te zoeken of Ste, Fraser heeft vermoord!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, is John Paul er nu ook al bij betrokken? Hij gaat lekker
Waarom ook nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja! Hij wordt gecommandeerd door Trevor vanuit de gevangenis. Om uit te zoeken of Ste, Fraser heeft vermoord!
Ja inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom ook nietIk dacht dat Trevie zijn leven ging beteren met een tropical fish-shop
Dat laatste zou zomaar kunnen, want Hollyoaks en logica...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Aan de andere kant. Hij zal die moord ook niet gepleegd hebben waarschijnlijk. Dus ik kan me wel voorstellen, dat hij vrijgelaten wil worden.
Maar het is ook erg naïef om te denken dat John Paul na hem toekomt. En zegt: 'You were right! It's was Ste!' And have a nice day!
Oh vast, dus dit zal nog een lang staartje krijgen, met veel "shocking moments" en "unexpected twists"quote:Aangezien Trevor toch ook wel zal weten van het verleden tussen hen.
Het had ook misschien wel gekund ja!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste zou zomaar kunnen, want Hollyoaks en logica...
[..]
Oh vast, dus dit zal nog een lang staartje krijgen, met veel "shocking moments" en "unexpected twists"
Hmmm gaven ze hier ook nog een reden bij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef luftersel het volgende:
En Kelder, slecht nieuws voor jou: er is dit jaar GEEN Hollyoaks Later.![]()
Waarschijnlijk omdat heel het jaar al één grote Hollyoaks Later is, maar dan 10x zo slecht en amateuristisch.
Ach gossie, dan is dat dus niet de reden dat Theresa is teruggekeerdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef luftersel het volgende:
En Kelder, slecht nieuws voor jou: er is dit jaar GEEN Hollyoaks Later.![]()
Waarschijnlijk omdat heel het jaar al één grote Hollyoaks Later is, maar dan 10x zo slecht en amateuristisch.
Goede vakantie gehad hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:31 schreef Koosnaam het volgende:
Goed dat je ook weer van de partij bent mevrouw luftersel.Goede vakantie gehad?
Het was hier inderdaad behoorlijk rustig. En gisteren op bijna hetzelfde tijdstip plaatsten PeterKelder en ik hier een bericht. Ik zag z'n reactie nog niet staan.
Omdat ze dit jaar Best Soap hebben gewonnen, wil het team van Hollyoaks zich richten op de reguliere serie. Ik denk dat het ook wel meespeelt dat ze zelf doorhebben dat de reguliere serie al te veel 'Later-elementen' bevat en daardoor dus niet weten wat ze in de Later van dit jaar zouden moeten doen. Verder is er niet echt een reden gegeven.quote:[..]
Hmmm gaven ze hier ook nog een reden bij?En vanaf wanneer deden ze de Hollyoaks later?
Buiten het door jou al gegeven antwoord natuurlijk.
Fixed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach gossie, dan is dat dus niet de reden dat Theresa is teruggekeerd
Maar goed, ergens is het wel logisch dat het dit jaar er niet zal zijn; ze hebben het budget inmiddels al opgemaakt aan nutteloze stunt sequences en het salaris haar en de make-up van die Charlie Clapham
Oh, dus hij krijgt geen salaris?quote:
Hartstikke mooi!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Goede vakantie gehad hoor.Lekker zonnig.
[..]
Omdat ze dit jaar Best Soap hebben gewonnen, wil het team van Hollyoaks zich richten op de reguliere serie. Ik denk dat het ook wel meespeelt dat ze zelf doorhebben dat de reguliere serie al te veel 'Later-elementen' bevat en daardoor dus niet weten wat ze in de Later van dit jaar zouden moeten doen. Verder is er niet echt een reden gegeven.
Ik las de naam en meteen dacht ik hieraan:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:47 schreef luftersel het volgende:
Hier is trouwens Sienna's lang verloren (14-jarige) dochter:
Edit: ik weet niet met wat voor man Sienna het heeft gedaan om dit te kunnen baren, maar dat moet me toch een verschrikking zijn geweest...![]()
Jezus Christusquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik las de naam en meteen dacht ik hieraan:
Maar eigenlijk past het perfect, want die meid kan ook wel een verbouwing gebruiken
Nee, Rob en Nicoquote:
Ah, hij ziet er in ieder geval al stukken minder glad uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:07 schreef luftersel het volgende:
En híer is Peri's vader / Leela's ex / Sam en Danny's aartsvijand / Ziggy's liefdesrivaal Cameron, die volgende week zijn intrede doet:
[ afbeelding ]
Hier kijk ik naar uit.![]()
Nou, als de vorige "lichting" studenten een voorbode is geweest voor deze groep...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:59 schreef luftersel het volgende:
Dit zijn trouwens onze "nieuwe" studenten:
[ afbeelding ]
Best een leuke combinatie, zo.
Heel toevallig heeft Esther net een klein verhaallijntje gekregen. Van drie afleveringen...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, als de vorige "lichting" studenten een voorbode is geweest voor deze groep...
En waar is Esther trouwens? Of gaat die meteen aan de slag als modeontwerpster?
Wauw... Daar heeft Crapwood zeker veel aandacht aan geschonkenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Heel toevallig heeft Esther net een klein verhaallijntje gekregen. Van drie afleveringen...
Dat is toch voor ieder karakter in Hollyoaks?quote:En ook meteen iets wat niet bij haar paste, maar oké.
Ze wil naar London? Nou, die is dan in augustus vertrokken denk ikquote:Verder is er gezegd dat zij nu inderdaad ook student is en een 'Fashion Course' doet, net als George volgens mij, maar ze heeft wel de afgelopen examens gemaakt op het college met Robbie, Jason, etc. omdat ze naar London wil naar een hogere modeopleiding. Dus ik weet het eigenlijk niet.
Als je Nancy en John-Paul nu eens zou zien...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is toch voor ieder karakter in Hollyoaks?
Ze wil naar London? Nou, die is dan in augustus vertrokken denk ik
Klinkt wel weer positief.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:44 schreef luftersel het volgende:
Nou, de afgelopen twee weken waren toch wel pittig goed.
Het gedoe met Sienna, Nico en Patrick is heel interessant om te zien. En het is fijn dat iedereen zich eindelijk tegen Patrick keert.![]()
Molly's leugen over Dodger die uit is gekomen, wat een genot was dat om te zien! Helemaal kapot maken, dat kind.
Verder zijn de transseksualiteitsproblemen van Blessing en Dennis, de bipolaire tekens (stemmingswisselingen) van Cindy en de Lomax-problemen heel vermakelijk.
Ik ben alleen erg teleurgesteld in Jason's lichaamsproblemen. De verhaallijn van Sinead's 'revenge' op Finn en Diane is trouwens ook niet geweldig (haar wraak op Finn was zelfs verschrikkelijk, aangezien hij er weer mee weg kwam). En natuurlijk Freddie en Mercedes en hun plan om Grace (die ik overigens steeds een beetje meer begin te waarderen) weg te krijgen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Tony stond ook op Sinead's lijstje, maar ik denk dat ze in gaat zien dat hij echt een goed persoon is. Al is ze nu natuurlijk vooral gericht op wraak op Diane. Ach ja, wie zou dat nou niet zijn... Dom mokkel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klinkt wel weer positief.![]()
Zeker dat de leugen van Molly uitgekomen is. En dat, dat geen maand of 2 geduurd heeft ofzo.![]()
Ik was toch wel benieuwd naar wat Sinead nog van plan was richting Finn en Diane. En komt Tony ook nog aan de beurt? Want die stond toch ook op haar lijstje?
Jammer dat Finn er weer mee weg komt. Verrassend ook!![]()
Nu maar waar weer even een aflevering kijken. Want ik kom er bijna niet aan toe met al die WK wedstrijden in de avond.
Interessante verhaallijn!quote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
And it all kicks off this week: Cindy's bipolaire stoornis!Heel slim gedaan tot nu toe, met stille hints en vooral kleine reacties van Cindy op alles om haar heen.
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:03 schreef luftersel het volgende:
By the way, zeeeeeer leuk nieuws:Even opzoeken wie dat dan ook al weer precies was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou ook irritant zijn als Sinead echt wraak zou willen nemen op Tony ja!quote:Op zondag 22 juni 2014 13:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, Tony stond ook op Sinead's lijstje, maar ik denk dat ze in gaat zien dat hij echt een goed persoon is. Al is ze nu natuurlijk vooral gericht op wraak op Diane. Ach ja, wie zou dat nou niet zijn... Dom mokkel.![]()
En die leugen van Molly snap ik nu eindelijk.Het is allemaal een 'slow build-up' naar Cindy's bipolaire stoornis, die volgens mij al sinds 2013 op de planning stond. Als je het zo bekijkt:
- Cindy verloor Rhys met de bus crash in 2012
- Holly keerde onverwachts terug
- Ze werd door Tony het huis uitgegooid en moest voor Holly zorgen met een minimum loon
- Ze verloor Tony bijna aan kanker
- Ze werd gewurgd door Browning na een one-night-stand en heeft toen maandenlang niet naar buiten gedurfd
- Haar halfbroertje Tom werd wekenlang gekidnapt
- Ze ontdekte dat ze zwanger was van Browning
- Het hele Browning debacle met Mercedes en Lindsey dat haar helemaal opeiste
- Hilton werd vroegtijdig geboren, terwijl Dirk haar in de steek liet
- Hilton's gezondheid was erg slecht en hij zou het misschien niet overleven
- Alex zorgde voor extra druk
- Jason en Holly die wegvluchtten en niks van zich lieten horen
- Holly die zogenaamd verkracht was door Dodger, waardoor Dirk zijn relatie met Dodger op het spel zette
- Holly die toegaf dat ze gelogen had, waardoor iedereen boos was op Cindy en haar relatie met Dirk schade opliep
- Hilton die opnieuw geopereerd moet worden omdat zijn lichaam de beenmerg transplantatie tegenwerkt
Nou, met zo'n leven zou iedereen spontaan bipolair worden, niet?
Maar Diane mag ze van mij gerust het leven zuur maken ja.![]()
En ja, als ik het lijstje van Cindy zo lees valt er wel wat voor te zeggen ja.![]()
![]()
Fijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:50 schreef luftersel het volgende:
Och wat leuk. Sienna gaat de vader van de Roscoes verleiden. Die ongeveer dubbel zo oud is.
Ha, ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik loop overigens nog steeds een behoorlijk eind achter met kijken.
Haha!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, ik ook
Oh wacht, dat was mijn eigen keuze
Maar hoe ver loop jij dan achter eigenlijk?
Zo, dan loop je inderdaad een beetje achterquote:Op zondag 6 juli 2014 14:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!
Ik ben nog maar bij de aflevering van 11 juni.
Ben nu drukker bezig met andere series eigenlijk.
Mwah, ik denk het niet. Ik zie af en toe nog iets voorbij komen op Twitter wat mij nou niet bepaald uitnodigt om binnenkort weer eens een kijkje te nemenquote:Ben jij nog van plan om binnenkort weer een beetje te gaan kijken?![]()
Ja klopt zeker.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo, dan loop je inderdaad een beetje achter
Maar ja, als je andere series kijkt die je op dit moment liever ziet, dan begrijp ik dat best
[..]
Mwah, ik denk het niet. Ik zie af en toe nog iets voorbij komen op Twitter wat mij nou niet bepaald uitnodigt om binnenkort weer eens een kijkje te nemen
En daarnaast ben ik van plan om Gute Zeiten Schlechte Zeiten (jawel!) een beetje te gaan volgen. Je kunt zeggen van die Duitsers wat je wil, maar goeie soaps maken kunnen ze zeker
En ga je nog verder met GTST seizoen 7?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja klopt zeker.
Maar nog een paar afleveringen van gtst seizoen 6. En dan ga ik weer wat meer Hollyoaks kijken.![]()
Althans dat is de planning.![]()
Ja, de huidige serie via een livestreamquote:Gute Zeiten Schlechte Zeiten ja.![]()
En dan het huidige verloop van de serie? (geen idee overigens of die oude seizoenen daarvan op dvd zijn uitgebracht zijn overigens.)
Yep, Unter Uns. Beetje een light-soap, wel met zware verhalen maar afgewisseld met leuke humor en luchtige dingen, zoals een complete overval in huis nabootsen om een vriendin te helpen zich voor te bereiden op haar politie-examenquote:Volg je die andere Duitse soap overigens ook nog steeds?![]()
Mijn Duits is niet goed genoeg om zo'n serie goed te kunnen volgen denk ik.
Komt dit topic misschien ook weer eens volquote:Beetje off topic dit. Maar wat maakt het uit!
Ja ik ga zeker verder met seizoen 7! Aangezien die net als seizoen 8 en 9 nog in de kast liggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En ga je nog verder met GTST seizoen 7?
[..]
Ja, de huidige serie via een livestream
De eerste 200 afleveringen zijn wel op dvd uitgebracht, maar dat was geen succes daar. En er is wel een digitale zender die "classics" uitzendt, maar om daarvoor naar Duitsland te verkassen...
[..]
Yep, Unter Uns. Beetje een light-soap, wel met zware verhalen maar afgewisseld met leuke humor en luchtige dingen, zoals een complete overval in huis nabootsen om een vriendin te helpen zich voor te bereiden op haar politie-examen![]()
Én daar is het voordeel dat er geen nutteloze stunts worden uitgevoerd om de kijkcijfers op te schroeven
En om zo'n serie te willen/kunnen volgen is de basiskennis van de Duitse taal wel handigIk kan het in ieder geval wel gewoon begrijpen in 99% van de tijd
[..]
Komt dit topic misschien ook weer eens vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké! Nou ja, mocht je die serie zo leuk vinden. Kun je altijd nog een verhuizing overwegen he.![]()
Unter uns was dat ja.
Klinkt wel grappig. Het was geen 'huge shock' in dit geval?![]()
Ja, het gaat een stuk minder snel in dit topic ja.
Nou, dat denk ik welquote:Op zondag 6 juli 2014 18:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker verder met seizoen 7! Aangezien die net als seizoen 8 en 9 nog in de kast liggen.![]()
Eens kijken of ik dat seizoen beter door kom, dan jij?
quote:Nou ja, verhuizen voor een serie gaat wel erg verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké! Nou ja, mocht je die serie zo leuk vinden. Kun je altijd nog een verhuizing overwegen he.En op dat kanaal zitten ze al rond afl. 1700, dus mis ik alsnog een hoop
Nee, het was wel geinig, al was het voor Irene Weigel (de Laura van die serie) wel een shock toen ze onverwachts langskwamquote:Unter uns was dat ja.
Klinkt wel grappig. Het was geen 'huge shock' in dit geval?Maar zulke afleveringen gaan erg snel omdat ze zo leuk zijn
En daarbij zitten er ook personages tussen die het leuk maken, zoals "Queen" Kira Beckmann, Benno "Bambi" Hirschberger en Moritz SchönfeldIs de moord op "The King" inmiddels al opgelost of zal dit worden uitgesmeerd tot volgend jaar septemberquote:Ja, het gaat een stuk minder snel in dit topic ja.En hoe is het eigenlijk met "The Queen" zover jij weet?
![]()
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel
[..]
Nou ja, verhuizen voor een serie gaat wel erg verEn op dat kanaal zitten ze al rond afl. 1700, dus mis ik alsnog een hoop
[..]
Nee, het was wel geinig, al was het voor Irene Weigel (de Laura van die serie) wel een shock toen ze onverwachts langskwamMaar zulke afleveringen gaan erg snel omdat ze zo leuk zijn
En daarbij zitten er ook personages tussen die het leuk maken, zoals "Queen" Kira Beckmann, Benno "Bambi" Hirschberger en Moritz Schönfeld
[..]
Is de moord op "The King" inmiddels al opgelost of zal dit worden uitgesmeerd tot volgend jaar septemberEn hoe is het eigenlijk met "The Queen" zover jij weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die samen met Mercedes weer een wraakplan bedenken tegen de Queen.![]()
Of naar de magere exitlijn van Helen die nog wordt uitgemolken tot de laatste druppelquote:Op zondag 6 juli 2014 19:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.![]()
Al ik niet uit naar het verval van Daniel in dat seizoen.
Zo, was-ie soms een eindje wandelen dat het zolang duurde?quote:Waar ik ben nog niet. Hij is net begraven.
quote:En the Queen heeft gelukkig nu een nieuwe zakenpartner:
De stoere en geliefde en best acterende personage van de serie:O godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die samen met Mercedes weer een wraakplan bedenken tegen de Queen.
Ik mis dus helemaal niets begrijp ik![]()
Ja dat heb ik jou eerder horen zeggen ja. Helen had wel een beter afscheid verdient lijkt me.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of naar de magere exitlijn van Helen die nog wordt uitgemolken tot de laatste druppel
[..]
Zo, was-ie soms een eindje wandelen dat het zolang duurde?
[..]
O god
Ik mis dus helemaal niets begrijp ik
Die trailer stelde me aardig teleur. Maar de Leela/Cameron/Sam ontknoping is volgens mij echt wel het kijken waard.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer eens iets van Hollyoaks gekeken:
Jezus, hoe lang kunnen verhaallijnen gerekt worden zeg
Trouwens, die Cameron heeft blijkbaar ook één gezichtsuitdrukking:Maar dan niet zo geschokt, meer als een soort zombie
Ik heb mij er uiterst mee zitten vermakenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die trailer stelde me aardig teleur.
Mwah, zal wel weer op een voorspelbare manier eindigen denk ik zo. Was het verhaallijntje van Leon in de kofferbak van Sophie's auto toch sterker. En grappiger.quote:Maar de Leela/Cameron/Sam ontknoping is volgens mij echt wel het kijken waard.
quote:Dat met Maxine... tja, sensatietelevisie. De scènes deze week volgen haar in een opvangtehuis voor vrouwen die lijden onder huiselijk geweld, die zijn véél interessanter en heel erg gevoelig. Zou een mooi einde zijn geweest voor deze verhaallijn, maar helaas moet het weer eindigen met een huwelijk. Waarbij Dennis opgesloten wordt.
Wait, whut, what?!quote:Verder... tja, Finn probeert Nancy te verkrachten
Er zal zeker een complicatie/bacteriële infectie bijgesleept worden neem ik aanquote:en Blessing heeft haar operatie (op zich wel boeiend).
Dat was ook het enige in die 2 minuten durende rotzooi wat er enigszins boeiend uitziet. Maar goed, iets met een sisser, nippertje etc...quote:Het meeste kijk ik nog uit naar Ste die Finn te grazen neemt.
Ja, tóen moest ik braken. WAT IS ER IN HEMELSNAAM GEBEURD MET DE GOEDE SMAAK VAN TONY VOOR HET VROUWELIJK SCHOON?!quote:Maar het ergste... Sinead en Tony.![]()
![]()
Wie dat heeft verzonnen (probably Crapwood) die mag zichzelf van kant maken hoor.
Ja.quote:
Ik mag hopen van niet. De Blessing verhaallijn is tot nu toe naar mijn mening heel consistent en vrij realistisch. Niet de beste actrice, maar geloofwaardige wendingen.quote:[..]
Er zal zeker een complicatie/bacteriële infectie bijgesleept worden neem ik aan
Is de verhaallijn met Tuner die dringend een donorhart nodig heeft toch boeiender
En nu hoor ik je denken... Afijn
Sinead is geen lelijke meid hoor. Maar het past echt niet bij Tony om 1) Diane zo te bedriegen en 2) dat te doen met zijn eigen stiefdochter.quote:[..]
Ja, tóen moest ik braken. WAT IS ER IN HEMELSNAAM GEBEURD MET DE GOEDE SMAAK VAN TONY VOOR HET VROUWELIJK SCHOON?!
Maar het zal inderdaad wel door die meesterlijke Crapwood zijn bedacht. En dit heeft godnondeju de award voor Best British Soap gewonnen?
Ho! Wait, whut, what?!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja.Nancy verdient het eigenlijk wel, wat een rottig kreng is dat geworden zeg. Ik zei toch dat me haar attitude niet aanstond sinds ze terug is uit de psychische kliniek. Ik bedoel, ze is vreemdgegaan met de vader van Robbie en Jason.
En dan nog bitcherig erover doen ook als iedereen om haar heen het ontdekt.
Ah nee hè, wat amateuristisch weerquote:Maar Finn kan er uiteindelijk niet mee doorgaan omdat hij wordt gestoord in zijn daad. Maar goed, natuurlijk heeft Nancy, net als degene die haar redt, de dader weer niet gezien.
Een verhaallijn in het huidige Hollyoaks die consistent en realistisch verloopt?quote:[..]
Ik mag hopen van niet. De Blessing verhaallijn is tot nu toe naar mijn mening heel consistent en vrij realistisch. Niet de beste actrice, maar geloofwaardige wendingen.
Smaken verschillenquote:[..]
Sinead is geen lelijke meid hoor.
Pfff... Ik mis dus echt nietsquote:Maar het past echt niet bij Tony om 1) Diane zo te bedriegen en 2) dat te doen met zijn eigen stiefdochter.![]()
Maar ja, "character transplants everywhere"...
Ja... Maar het duurt in ieder geval niet lang meer voordat John-Paul bekent dat het Finn was, dus daar ben ik blij mee. Dit Nancy geval zal hem wel triggeren om de waarheid te vertellen aangezien ze zijn beste vriend is (die elkaar 1x in het half jaar sprekenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ho! Wait, whut, what?!
[..]
Ah nee hè, wat amateuristisch weer![]()
Ja, zeker.quote:[..]
Een verhaallijn in het huidige Hollyoaks die consistent en realistisch verloopt?Ik ben sprakeloos
Juich nou maar niet te vroegquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vrij voorspelbaar, maar alles beter dan dat gedrocht van een Keith Rice nog langer op mijn beeld te hebben.
Waren de echte schrijvers toen ziek/met vakantie of zo?quote:[..]
Ja, zeker.Zelfbeschadiging (snijden, etc.), zich verkleden als een jongen, moeilijk contact met haar ouders, de komende operatie, relatieproblemen met Dennis: het is allemaal voorbij gekomen. Hier hebben ze echt eens een keer goed onderzoek naar gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei Hollyoaks, dit was de laatste druppel.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:08 schreef luftersel het volgende:
Oké jongens, dit topic wordt heel erg leeg vanaf nu, want ook ik heb besloten even een break te nemen. Een héle lange break. De reden?Dit meen je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei Hollyoaks, dit was de laatste druppel.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
Jup.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dit meen je..![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
Juist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jup.
Ik kijk deze week denk ik nog af om nog wat goed acteerwerk te zien van de overblijvende Lomaxes, dan stop ik er denk maar mee.
Klopt, de afleveringen rondom hun dood waren echt fenomenaal. Ik zou ze zo nog eens kijken. De 'big reveal' was fantastisch en de 'aftermath' was echt geniaal geschreven. Hoe vreselijk het ook is, deze afleveringen moet jij ook gewoon zien, heel erg mooi gedaan. Mijn complimenten. Maar goed, zo moeilijk is het niet, laat karakters huilen en het is genoeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
Zozo, that's a surprise
Uit eigen recente soapervaring weet ik dat een verhaallijn waarin de ouders van een gezin plotseling sterven een hele mooie verhaallijn kan opleveren: vooral daardoor ben ik Unter Uns gaan volgen. Daar zijn ze nu nog met de nasleep bezig, maar op een logische manier: eerst het rouw- en verwerkingsproces, daarna langzaam verdergaan met het gewone leven en dan ontdekken dat dat helemaal niet zo makkelijk is als het lijkt, er moet namelijk geld op tafel komen om zaken als huur, verzekeringen, gas en elektra en het huishouden te kunnen bekostigen. En bij dat laatste punt zijn ze nu aangekomen bij UU. Het levert een hoop leuke scènes op (kan ook niet anders met Queen Kira) en de verhaallijn is zo realistisch als maar kan.
Maar of dat ook bij Hollyoaks het geval zou zijn... Wat ik er van begrijp is dit de zoveelste "huge shock" en zal er vervolgens gewoon weer geen enkele aandacht aan worden gegeven. Jammer, want de nasleep ervan kan een mooie en realistische verhaallijn opleveren. Maar met Crapwood aan het roer voorzie ik een hoop "huge shocks" en "massive twists" als nasleep
En ook zeer jammer voor Stephen Billington en Lizzie Roper, ik neem tenminste niet aan dat die zelf voor deze exit gekozen hebben.
R.I.P. Lomax Family, het enige nog positieve aan deze serie
Meh, ik heb net even snel het ongeluk-moment zitten kijken, want ik las dat het nogal crappy was... Maar mijn hemel, wat was dit amateuristisch gedaan zegquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, de afleveringen rondom hun dood waren echt fenomenaal. Ik zou ze zo nog eens kijken. De 'big reveal' was fantastisch en de 'aftermath' was echt geniaal geschreven. Hoe vreselijk het ook is, deze afleveringen moet jij ook gewoon zien, heel erg mooi gedaan. Mijn complimenten. Maar goed, zo moeilijk is het niet, laat karakters huilen en het is genoeg.
En dan te bedenken dat de Kanes moesten vertrekken vanwege de Lomaxesquote:Stephen en Lizzie hebben zelf al redelijk goed aangegeven dat het niet hun beslissing was. Je wilt niet weten hoe boos ik hier nu zit te wezen.Dit is gewoon absurd. Nog erger dan de Kanes vorig jaar en dat was al pittig vreselijk.
De nasleep is echt wel het beste van het beste vind ik. Zeker Jessica Ellis (Tegan) verraste me. Echt een top actrice en door haar heb ik echt tranen met tuiten zitten huilen. Kirsty-Leigh Porter ook trouwens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meh, ik heb net even snel het ongeluk-moment zitten kijken, want ik las dat het nogal crappy was... Maar mijn hemel, wat was dit amateuristisch gedaan zegDoe het dan gewoon niet. Überhaupt was de manier waarop de auto van Danny en Sam terechtkwam totaal ongeloofwaardig.
En de nasleep is in principe gewoon altijd hetzelfde. Tranen, ongeloof, "DIT KAN NIET WAAR ZIJN!!!", enzovoort. Dus dat ga ik echt niet zitten kijken, want de verdere nasleep zal hoogstwaarschijnlijk off-screen zijn, Hollyoaks kennende
Klein feitje: in Unter Uns ging het dus ook om de ouders van een gezin (de familie Beckmann). Zij besloten om er tussenuit te gaan naar Nederland na een aardige huwelijkscrisis (moeder had een affaire met de vriend van haar zus). Onderweg letten ze echter even niet op, waardoor ze een overstekend dier te laat zagen en het uitwijken een ongeluk opleverde, waarbij ze meteen stierven.
Oftewel: nu is Hollyoaks eens op de copy/paste-tourHet valt mij nog mee dat er niet stiekem een vrijend stelletje in de kofferbak lag, want dan was het sowieso 75% hetzelfde geweest
[..]
En dan te bedenken dat de Kanes moesten vertrekken vanwege de Lomaxes
Mja, maar over een paar weken is iedereen het alweer vergeten en is het "op naar de volgende nutteloze shock of stunt!" En dit moment moet er altijd in zitten voor de emotie, is een soap-wetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
De nasleep is echt wel het beste van het beste vind ik. Zeker Jessica Ellis (Tegan) verraste me. Echt een top actrice en door haar heb ik echt tranen met tuiten zitten huilen. Kirsty-Leigh Porter ook trouwens.
Ah, dus het is nog steeds De Grote Ste, Sinead & Roscoes Show? Ik had niet anders verwachtquote:Jammer dat het weer moest eindigen met dramaqueen Ste die zelfmoord wilde plegen in bad. Het moet altijd weer om hem draaien.
De Grote Ste, Sinead, Roscoe AND Grace Show, ja. Daarom ga ik ook stoppen met kijken. John Paul, Carmel en Nana, Dennis/Blessing, de Lomaxes en Maxine waren de personages door wie ik bleef kijken. Dennis gaat weg aan het einde van het jaar, de Lomaxes zijn zojuist uit elkaar getrokken, John Paul's verkrachting is gewoon lachwekkend (die verhaallijn lijkt niet eens meer te bestaan) en Carmel en Nana doen serieus helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, dus het is nog steeds De Grote Ste, Sinead & Roscoes Show? Ik had niet anders verwacht
Oh ja, Grace. Was ik allang weer vergetenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:
[..]
De Grote Ste, Sinead, Roscoe AND Grace Show, ja. Daarom ga ik ook stoppen met kijken. John Paul, Carmel en Nana, Dennis/Blessing, de Lomaxes en Maxine waren de personages door wie ik bleef kijken. Dennis gaat weg aan het einde van het jaar, de Lomaxes zijn zojuist uit elkaar getrokken, John Paul's verkrachting is gewoon lachwekkend (die verhaallijn lijkt niet eens meer te bestaan) en Carmel en Nana doen serieus helemaal niks meer.
Zo, dus die verhaallijn is ook eindelijk klaar? Het werd tijd zegquote:Maxine is de enige die me nog interesseert, maar nu ze van Patrick af is, zal ze wel weer gewoon naar haar normale zelf terugkeren in no-time. Overigens, na de 'reveal' van Patrick's mishandelingen, is Maxine op het vliegtuig gestapt en is Dodger gearresteerd. Van de twee is daarna niks meer vernomen, en niemand heeft ook maar gedacht om de politie te bellen voor Patrick, aangezien niemand Maxine geloofde behalve Dodger.
Bij mij precies hetzelfde, dat was ook de reden dat ik stopte: het eeuwige uitrekken van de verhalen en ze dan ook nog eens zó slecht en ongeloofwaardig schrijven. Als ze dan toch van de Duitsers gaan jatten, kunnen ze beter een cursusje "Hoe schrijf ik een geloofwaardige en toch entertainende soap - Voor beginners" gaan volgenquote:Als je zo'n verhaallijn ZO slecht weet te behandelen, verdien je mij niet meer als kijker.
Te zien aan de spoilers is het niet meer dan één kidnap en als John-Paul binnen komt stormen laat-ie hem waarschijnlijk vrij en vertelt hij dat het niet Finn was. Finn probeert Nancy namelijk later deze maand nog te verkrachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, Grace. Was ik allang weer vergeten
Maar de verhaallijn rond John Paul wordt binnenkort toch weer opgepakt met Finn en Ste? Alhoewel dat ook weer met een hele grote sisser zal aflopen waarschijnlijk. Of met een "unexpected huge stunt sequence", aangezien het op een oud benzinestation is
Toen Dodger en Maxine "herenigden" na de big reveal, kwam Patrick binnenstormen en probeerde Maxine mee te nemen in Hollywood-style (hand voor de mond, arm op de rug, etc.). Dodger was toen zo boos op hem dat ie hem aanviel en bijna te pletter sloeg. Sienna wilde niet dat hij mee zou gaan met Maxine naar het buitenland en dus heeft ze de politie gebeld voor die aanval op Patrick, zodat ie hier moest blijven.quote:[..]
Zo, dus die verhaallijn is ook eindelijk klaar? Het werd tijd zeg
En Dodger is gearresteerd voor...? Of is die verhaallijn met Snolly (a.k.a. The Dutch Rikki) nog steeds bezig?
Zo, eerste post in twee maandenquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wow, zie zojuist een promo op RTL4 langskomen: vanaf morgen Hollyoaks op RTL Lounge?
"Britse top soap"... 't Is maar hoe je het bekijktquote:Britse top soap exclusief bij RTL Lounge
Vanaf maandag 20 oktober zendt de digitale zender RTL Lounge elke werkdag exclusief ‘Hollyoaks’ uit. Deze legendarische Britse soap is in Groot-Brittannië al sinds 1995 zeer succesvol. Naast jarenlang prachtige kijkcijfers halen heeft de soap al vele prijzen gewonnen, waaronder een prestigieuze ‘National Television Award’. RTL Lounge begint met ‘Hollyoaks’ op een geschikt moment in de serie waar veel nieuwe verhaallijnen starten. Desalniettemin zal er voor aanvang van de eerste aflevering een speciale, korte samenvatting te zien zijn met de belangrijkste gebeurtenissen tot nu toe. Dit overzicht is ook te zien via RTL XL.
Hollyoaks: vanaf maandag 20 oktober elke werkdag om 19:00 uur.
Ik moest inderdaad ook even zoeken naar dit topicquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo, eerste post in twee maanden
Tja, als je op een gegeven moment nauwelijks nog iets positiefs over een serie kunt melden is het snel klaarquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Verdomd, ik zie je laatste post in dit topic, die positiviteit voor Hollyoaks was ook snel over
Dat geloof ik bestquote:[..]
Ik moest inderdaad ook even zoeken naar dit topic
Waarom kijken we nog naar GTST dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, als je op een gegeven moment nauwelijks nog iets positiefs over een serie kunt melden is het snel klaar
Dat is toch meer uit nostalgie, en de hoop dat het ooit nog beter wordtquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom kijken we nog naar GTST dan?
Elke week actie, zo was GTST ook ooit. Oh, those days...quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is toch meer uit nostalgie, en de hoop dat het ooit nog beter wordt![]()
En het is ook nog minder belachelijk dan Hollyoaks. Kan dat? Jazeker, want in Hollyoaks lijkt iedere week een shocking stunt sequence te zijn. Kun je nagaan dat zelfs Britse kijkers daar klaar mee zijn
Er zit een verschil tussen elke week actie en elke week een aantal scènes die niet misstaan in Die Hardquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Elke week actie, zo was GTST ook ooit. Oh, those days...
Ik heb die extended promo even snel bekeken: die werd ook gebruikt begin dit jaar toen Hulu Hollyoaks ging uitzenden. Dus het zou makkelijk kunnen dat ze op hetzelfde punt beginnen als Hulu deed.quote:Die cliff met die bus en die trouwerij was wel absolute perfectie. Zat ook weer in de RTL Lounge-promo, dus RTL zal énorm achterlopen heb ik het vermoeden.
Beter gezegd is 'keken'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |