Mooi zo!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:27 schreef Koosnaam het volgende:
Ja, ik zal mijn mening wel blijven geven PeterKelder!
Het zou mij niets verbazenquote:Maar ik heb uit nieuwsgierigheid toch maar even gekeken wat er aan de hand is.
Komt er dus op neer dat Molly gaat beweren dat ze verkracht is door Dodger..![]()
Wie zit er nu op zo'n verhaallijn te wachten.Gaat Dodger zeker dadelijk nog voor een periode de bak in.
Absoluut ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooi zo!
[..]
Het zou mij niets verbazen![]()
Overigens: Snolly![]()
![]()
( x10.000.000.000) Die is het stadium Molly dan wel ver voorbij
Ik wil Cindy wel eens zien lachen. Het is wel goede actrice natuurlijk. Maar na dit hele gedoe met Hilton en Browning natuurlijk, zou het leuk zijn als ze eens een leuke periode mee maakt.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens net op Twitter voorbij komen dat Cindy ook een "important issue" als verhaallijn krijgt; ze zal te maken krijgen met een bipolaire stoornis.
Ze kunnen het binnenkort echt Issueoaks gaan noemen
Echt zonde, want er zijn gerust leuke verhaallijnen te verzinnen zonder deze ergernissenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut ja.
Klaarblijkelijk denkt dit schrijversteam echt dat het leuk is om te zien, hoe de normale/ leuke personages elke keer onterecht gestraft kunnen worden. En de vervelende overal mee weg kunnen komen.
Als het gebeuren van John Paul met Finn de komende tijd niet uit gaat komen. Zal het kijken voor mij ook een steeds grotere ergernis worden.
Nou, Cindy zal niet snel lachen, als ik de beschrijving over een bipolaire stoornis leesquote:[..]
Ik wil Cindy wel eens zien lachen. Het is wel goede actrice natuurlijk. Maar na dit hele gedoe met Hilton en Browning natuurlijk, zou het leuk zijn als ze eens een leuke periode mee maakt.
Er zijn absoluut betere verhaallijnen te verzinnen. Ik zit ook steeds vaker te kijken eigenlijk, met de gedachte van hoe ik zet zelf zou willen zien.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Echt zonde, want er zijn gerust leuke verhaallijnen te verzinnen zonder deze ergernissen
[..]
Nou, Cindy zal niet snel lachen, als ik de beschrijving over een bipolaire stoornis lees
Ik ben wel benieuwd hoeveel nutteloze stunts hieraan worden gekoppeld
Haha, het is net als bij GTST: zet ons daar een weekje neer als schrijvers en er is na die week een geheel andere koersquote:Op maandag 19 mei 2014 21:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Er zijn absoluut betere verhaallijnen te verzinnen. Ik zit ook steeds vaker te kijken eigenlijk, met de gedachte van hoe ik zet zelf zou willen zien.
Welke karakters eruit moeten en welke moeten blijven. En wat dat betreft zitten wij 3 hier wel aardig op 1 lijn he.
Arme, arme Dirk. En arme, arme, arme Cindyquote:Ja, ik ken wel een paar mensen die er ook last van hebben.
En ja, onze grote vriend Dirk zal het wel regelmatig moeten ontgelden dan.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, het is net als bij GTST: zet ons daar een weekje neer als schrijvers en er is na die week een geheel andere koers
[..]
Arme, arme Dirk. En arme, arme, arme Cindy
Maar met Snolly heb ik geen medelijden![]()
![]()
Moet je nagaan dat door die sloerie van een Snolly Dirk en Cindy ook nog eens in de problemen komen. Waarschijnlijk kiest Dirk voor Cindy en laat hij Dodger vallen na die beschuldiging.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Arme, arme Dirk. En arme, arme, arme Cindy
Maar met Snolly heb ik geen medelijden![]()
![]()
Dat zou zeker zo zijn ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat door die sloerie van een Snolly Dirk en Cindy ook nog eens in de problemen komen. Waarschijnlijk kiest Dirk voor Cindy en laat hij Dodger vallen na die beschuldiging.No happiness allowed...
Trouwens, ik las gisteren een interessante theorie over deze verhaallijn. Het kan zo zijn dat John-Paul hierbij betrokken raakt (hij is te zien op de foto's) en dat hij opbiecht aan Holly dat hij is verkracht. Misschien dat ze zich dan schuldig gaat voelen, etc, etc. Zou een goede wending zijn (al is "the rape" na vanavond verpest: John-Paul is terug en alles wat opgebouwd was is in één klap verdwenen).
Hij is ineens helemaal fit, ziet er beter uit, komt op voor zichzelf en eigenlijk was er niet echt meer te merken dat hij verkracht was (of mishandeld in de gevangenis, wat ook even ter sprake kwam). Zijn nieuwe plot is dat hij van Trevor moet uitzoeken wie Fraser heeft vermoord, te beginnen bij Ste (met wie hij ineens weer een nieuwe start wil maken).quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou zeker zo zijn ja.![]()
Maar wat bedoel je precies met wat is opgebouwd, is in één klap verdwenen. Gedraagt hij zich raar ofzo?
Oké. Ja dat hij er weer fris uit zag, had ik gezien op de foto die je hier had geplaatst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hij is ineens helemaal fit, ziet er beter uit, komt op voor zichzelf en eigenlijk was er niet echt meer te merken dat hij verkracht was (of mishandeld in de gevangenis, wat ook even ter sprake kwam). Zijn nieuwe plot is dat hij van Trevor moet uitzoeken wie Fraser heeft vermoord, te beginnen bij Ste (met wie hij ineens weer een nieuwe start wil maken).
De hele verkrachting is niet eens aan bod gekomen, ging vooral over z'n aanval op Robbie, ook de scène met Finn. Echt zonde. Zo van: dit was het voor nu, we gaan later verder met deze verhaallijn'...
Och, dan doen we nog eenmaal een shocking huge explosion, om het af te lerenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Bij gtst zeker ja.![]()
Bij Hollyoaks heb je misschien iets meer de tijd nodig.
Want om in een week tijd, ons en de kijkers te verlossen van:
Freddie, Finn, Grace, Diane, Sandy en in wat mindere mate misschien. Sonny, Tegan, Trevor en nog wat Roscoe is misschien wat teveel van het goede.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dan doen we nog eenmaal een shocking huge explosion, om het af te leren
Ja, Trevor heeft ervoor gezorgd dat hij in dezelfde cel als hem terecht kwam zodat hij niet meer werd geslagen in de gevangenis, dus hij wil nu dat John-Paul wat voor hem terug doet (aangezien hij onschuldig in de gevangenis zit).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké. Ja dat hij er weer fris uit zag, had ik gezien op de foto die je hier had geplaatst.Op zich niet zo erg nee. Hij kan in de laatste periode van zijn gevangenschap natuurlijk wat hersteld zijn.
Maar hij moet dus uitzoeken wie er achter de moord op Fraser zit? Waarom dan? Heeft Trevor hem bedreigt dan ofzo?![]()
En ja, heel teleurstellend dat ze niet met de verkrachtingsverhaallijn verdergaan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Of we lossen het gewoon beleeft op:
-Trevor en Grace besluiten dadelijk toch om maar voorgoed naar Thailand te gaan. Niemand zal ze missen dus: 'Grace we go'! En weg zijn ze.
- We bieden Freddie een acteercursus aan. En hij mag pas terug komen als hij daar voor is geslaagd.
- Tegan vertrekt ook.
- Finn heeft weer een nieuw slachtoffer op het oog. Wil deze vergiftigen! Maar besluit eerst het gif zelf in te nemen om te kijken of het wel werkt.
- Diane besluit om naar de begrafenis ook maar te vertrekken.
- Carmel wimpelt Sonny deze keer voor goed af. En deze vertrekt ook.
Moet kunnen in een week tijd toch?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef luftersel het volgende:
Och jongens, het wordt alleen maar erger.![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is de crush die Robbie op Nancy heeft echt (laten we even vergeten dat hij meer dan een jaar een crush heeft gehad op Phoebe en haar nu eindelijk heeft). Terwijl Darren hartproblemen krijgt en in het ziekenhuis terecht komt, bevindt Nancy zich gezellig elke dag met Robbie in een klaslokaal en groeien ze naar elkaar toe. En blijkbaar gaat Nancy nog in op z'n advances ook (onbewust).
Jessica (Nancy) heeft zelfs al aangegeven dat ze het gedrag van Nancy helemaal niks vindt en dat ze er niks van begrijpt. Ze zou haar een harde draai om de oren geven.
Oké vandaar. Simpel bedacht. Maar kan nog wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, Trevor heeft ervoor gezorgd dat hij in dezelfde cel als hem terecht kwam zodat hij niet meer werd geslagen in de gevangenis, dus hij wil nu dat John-Paul wat voor hem terug doet (aangezien hij onschuldig in de gevangenis zit).
En het lijkt erop dat Ste bekent dat hij Fraser heeft vermoord. Ja, ja. Tuurlijk...
Hier zitten we op te wachten dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:25 schreef luftersel het volgende:
Och jongens, het wordt alleen maar erger.![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is de crush die Robbie op Nancy heeft echt (laten we even vergeten dat hij meer dan een jaar een crush heeft gehad op Phoebe en haar nu eindelijk heeft). Terwijl Darren hartproblemen krijgt en in het ziekenhuis terecht komt, bevindt Nancy zich gezellig elke dag met Robbie in een klaslokaal en groeien ze naar elkaar toe. En blijkbaar gaat Nancy nog in op z'n advances ook (onbewust).
Jessica (Nancy) heeft zelfs al aangegeven dat ze het gedrag van Nancy helemaal niks vindt en dat ze er niks van begrijpt. Ze zou haar een harde draai om de oren geven.
En mocht dat niets helpen, dan is ene Rogier Tidy from Holland wel bereid zijn vuist eens te laten spreken:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké vandaar. Simpel bedacht. Maar kan nog wel.
Tja, als Ste de dader is. Ben ik misschien wel bereid om 1 van m'n sigaren op te eten.
[..]
Hier zitten we op te wachten dus.![]()
Nou ja ben het wel met Peter eens dat het van de kant van Robbie nog wel enigszins te bevatten is.
Maar wel leuk dat de actrice het zelf ook helemaal niets vind eigenlijk.![]()
Sla maar met de vuist op tafel van het schrijversteam Jesscia.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En mocht dat niets helpen, dan is ene Rogier Tidy from Holland wel bereid zijn vuist eens te laten spreken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En mocht dat niets helpen, dan is ene Rogier Tidy from Holland wel bereid zijn vuist eens te laten spreken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:08 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Ach, en anders hebben we altijd Sinead nog klaar staan om hem kapot te krijsen. Of hem met auto en al het water in te rijden.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |