abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:03:56 #51
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139645805
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hmmm, weet niet of ik dit allemaal nou wel zo leuk vind... Maar goed, 't is beter dan DisGrace en d'r maten.
Zo is het maar net ja. :)
Ik ben dan nog wel een beetje benieuwd, hoe het zal gaan lopen tussen Sienna, Peri en de rest van de Lomaxes. Al zal het waarschijnlijk nog wel even onduidelijk blijven he, wie de moeder en zeker de vader is van Peri!
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:38:05 #52
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139673584
Hehee, een stukje verlengde Hollyoaks Later muziek in de aflevering van vanavond! _O_
pi_139679499
Ik zie net een YT-video staan met de volgende titel: Sinead lied about having HIV !!!

Sorry hoor, maar als het niveau niet heel, maar dan ook echt niet héél snel omhoog gaat denk ik dat ik stop met kijken. En dat meen ik - helaas - serieus. Met dit soort dingen ga ik de huidige schrijvers van GTST haast nog briljant noemen, of op z'n minst minder belachelijk.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:51:15 #54
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139691157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie net een YT-video staan met de volgende titel: Sinead lied about having HIV !!!

Sorry hoor, maar als het niveau niet heel, maar dan ook echt niet héél snel omhoog gaat denk ik dat ik stop met kijken. En dat meen ik - helaas - serieus. Met dit soort dingen ga ik de huidige schrijvers van GTST haast nog briljant noemen, of op z'n minst minder belachelijk.
Als ik eerlijk moet zijn is deze week me nog best goed bevallen. :) Dat wraakplan van Sinead komt natuurlijk veel te snel, maar ik vind het leuk om te zien hoe het uitwerkt. Dat ze tegen Lindsey loog dat ze HIV had was omdat Lindsey in haar spuit was gevallen (en omdat Sinead voormalig prostitué is, kon ze besmet zijn). Dus dat zei ze om haar bang te maken. Ik vond het wel grappig. _O-

D'r wraakplan loopt natuurlijk uit de hand, dat geeft Steph zelf ook aan, maar als dat betekent dat Lindsey en Freddie in de problemen komen, kijk ik er vol verlangen naar uit! :D
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:53:56 #55
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139691216
En tja, dat het allemaal niet realistisch is ben ik nu onderhand wel gewend van Hollyoaks. Ik moet gewoon nog even doorzetten en hopen dat het beter wordt, want zo veel interesse heb ik er inderdaad ook niet meer in. Al is het leuk om te zien dat er nu ook luchtigere verhaallijnen zijn, zoals die met Nana en Ziggy (briljant!).
pi_139692550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:53 schreef luftersel het volgende:
En tja, dat het allemaal niet realistisch is ben ik nu onderhand wel gewend van Hollyoaks. Ik moet gewoon nog even doorzetten en hopen dat het beter wordt, want zo veel interesse heb ik er inderdaad ook niet meer in.
Ik heb er nog wel interesse in, maar dit soort belachelijke plotwendingen zorgen ervoor dat het met de dag wel iets minder wordt. Zelfs de in theorie geweldige verhaallijnen (Maxine/Patrick-lijn, JP/Finn-lijn) worden verkloot door belachelijke wendingen en het vreselijke block storytelling.

En dan durft die Kirkwood ook nog te beweren dat Sienna een geweldig complex personage is, terwijl ze momenteel exact hetzelfde lijkt te gaan doen als vorig jaar. Als Anna Passey niet in de smaak was gevallen bij de kijkers door haar acteerwerk (en ook wel d'r uiterlijke kenmerken natuurlijk) was Sienna na de showdown in december vertrokken. Ik bedacht me trouwens gisteravond dat het mij niets zou verbazen als Sienna de verantwoordelijke zou zijn voor de huge stunt komend najaar, zo lang zullen ze de waarheid over wie Peri's echte moeder is wel uitrekken :')

quote:
Al is het leuk om te zien dat er nu ook luchtigere verhaallijnen zijn, zoals die met Nana en Ziggy (briljant!).
Alleen heeft dat weinig aandacht van de makers. Zolang er maar gangsters, Sinead of een Roscoe bij betrokken is, krijgt het alle aandacht :{
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:28:39 #57
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139696478
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik heb er nog wel interesse in, maar dit soort belachelijke plotwendingen zorgen ervoor dat het met de dag wel iets minder wordt. Zelfs de in theorie geweldige verhaallijnen (Maxine/Patrick-lijn, JP/Finn-lijn) worden verkloot door belachelijke wendingen en het vreselijke block storytelling.
Daar heb je helemaal gelijk in, de plotwendingen zijn vreselijk tegenwoordig. Maar dit van dat HIV is maar even een kleine wending, Lindsey zal er wel snel achterkomen dat ze geen HIV heeft. Daarom vind ik het ook wel een leuke wending, ik vind het geweldig om te zien hoe groot die drang bij Sinead is om "sweet little péérfect Lindsey" terug te pakken. Verdient Lindsey ook zeker wel, de schijnheilige trut (niet dat Sinead een haar beter is, maar oké). Maar die andere plotwendingen (Peri's hersentumor, alweer verdwenen? Finn's GHB in Patrick's drankje, nooit gebeurd? :') )... Afschuwelijk. Vooral ook omdat die wendingen binnen een week weer vergeten zijn.

quote:
En dan durft die Kirkwood ook nog te beweren dat Sienna een geweldig complex personage is, terwijl ze momenteel exact hetzelfde lijkt te gaan doen als vorig jaar. Als Anna Passey niet in de smaak was gevallen bij de kijkers door haar acteerwerk (en ook wel d'r uiterlijke kenmerken natuurlijk) was Sienna na de showdown in december vertrokken. Ik bedacht me trouwens gisteravond dat het mij niets zou verbazen als Sienna de verantwoordelijke zou zijn voor de huge stunt komend najaar, zo lang zullen ze de waarheid over wie Peri's echte moeder is wel uitrekken :')
Precies, dit is gewoon weer een herhaling van zetten. En wat een onzin ook weer. Iedereen weet dat Sienna niet Peri's moeder is. Een verhaallijn van niks dus.

quote:
Alleen heeft dat weinig aandacht van de makers. Zolang er maar gangsters, Sinead of een Roscoe bij betrokken is, krijgt het alle aandacht :{
Daarin moet ik je deze ene keer toch wel corrigeren: Nana en Ziggy krijgen deze week best wel veel aandacht. :D Zal wel snel over zijn, maar ik hoop dat ze deze lijn doortrekken (bijv. met Dennis zijn verhaallijn, lijkt me dat dat alsnog wel iets luchtigs wordt). Maar ja, zal wel niet. _O-

De stunt is denk ik dit jaar iets met Esther, George en Phoebe: het 'dead wood'. Kirkwood kennende. Misschien wel tegelijk met John-Paul's/Finn's ontknoping. Dat Diane dan overlijdt als ze erachter komt wat Finn heeft gedaan, zodat Finn weer vrij spel heeft. :') Finn zal zich toch niet druk maken om zijn moeder, hooguit één dag in de rouw en hup, door met het leventje. (The Hollyoaks Logic).

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 08-05-2014 13:34:29 ]
  vrijdag 9 mei 2014 @ 17:13:53 #58
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139745582
Oké, ik denk dat dit echt het belachelijkste is wat ik ooit heb gezien.

Sienna zendt dus berichtjes naar George als Danny om zo Sam en Danny uit elkaar te drijven. Sam komt erachter, confronteert Danny en hij gaat dan op zoek naar George om hem om uitleg te vragen. Gevolg: George en Danny kussen.

:|W o|O :{w
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:16:43 #59
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139758208
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:13 schreef luftersel het volgende:
Oké, ik denk dat dit echt het belachelijkste is wat ik ooit heb gezien.

[ afbeelding ]

Sienna zendt dus berichtjes naar George als Danny om zo Sam en Danny uit elkaar te drijven. Sam komt erachter, confronteert Danny en hij gaat dan op zoek naar George om hem om uitleg te vragen. Gevolg: George en Danny kussen.

:|W o|O :{w
Inderdaad! :N
Ik had sowieso gehoopt dat ze het 'homo' gebeuren van Danny na John Paul, op een laag pitje zouden zetten. Nu zal het wel gaan gebeuren dat hij en Sam uiteindelijk uit elkaar gaan.
Waar ik overigens helemaal niet op zit te wachten.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:41:39 #60
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139759538
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:16 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Inderdaad! :N
Ik had sowieso gehoopt dat ze het 'homo' gebeuren van Danny na John Paul, op een laag pitje zouden zetten. Nu zal het wel gaan gebeuren dat hij en Sam uiteindelijk uit elkaar gaan.
Waar ik overigens helemaal niet op zit te wachten.
Het slaat ook gewoon nergens op. :') Waarom zouden die twee kussen? Waarom? Geen enkele reden voor en het is nog verschrikkelijk smerig ook: George is 19 ofzo. :X

Maar toch, dit levert wel sublieme actreeprestaties op van Stephen (Danny) en Lizzie (Sam), zelfs in de aflevering van vanavond al. Beste toevoegingen van 2013. _O_
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:55:17 #61
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139760255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het slaat ook gewoon nergens op. :') Waarom zouden die twee kussen? Waarom? Geen enkele reden voor en het is nog verschrikkelijk smerig ook: George is 19 ofzo. :X

Maar toch, dit levert wel sublieme actreeprestaties op van Stephen (Danny) en Lizzie (Sam), zelfs in de aflevering van vanavond al. Beste toevoegingen van 2013. _O_
Tja zoveel mannelijke keus is er verder op het moment ook niet voor hem. Dus dat het dan George is, is niet zo vreemd. Maar nee, het slaat ook nergens op nee.

En ja, acteren kunnen ze wel. En ze hebben zeker wel een goede chemie samen. Daarom is dit ook zo stom. En Peri. Gaat het daar nu weer helemaal goed mee ofzo?
Ik ben nu bezig met de aflevering van 30 april. Schiet allemaal niet echt op bij mij! ;)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:21:35 #62
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139761700
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:55 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Tja zoveel mannelijke keus is er verder op het moment ook niet voor hem. Dus dat het dan George is, is niet zo vreemd. Maar nee, het slaat ook nergens op nee.

En ja, acteren kunnen ze wel. En ze hebben zeker wel een goede chemie samen. Daarom is dit ook zo stom. En Peri. Gaat het daar nu weer helemaal goed mee ofzo?
Ik ben nu bezig met de aflevering van 30 april. Schiet allemaal niet echt op bij mij! ;)
Peri is weer helemaal in orde, alsof er nooit iets gebeurd is. :') :')

Ik vind het inderdaad ook stom dat Sienna de Lomaxes nu uit elkaar aan het drijven is. Het is echt een herhaling van zetten en enorm irritant om naar te kijken. Ze hebben een extreem goede chemie en het is gewoon sterveszonde als ze dat gaan verbreken.

Oh, dan zit je nu ongeveer op het moment dat het fout gaat. Of nou ja, eigenlijk ging heel die week fout. }:|
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:34:00 #63
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139762371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef luftersel het volgende:

[..]

Peri is weer helemaal in orde, alsof er nooit iets gebeurd is. :') :')

Ik vind het inderdaad ook stom dat Sienna de Lomaxes nu uit elkaar aan het drijven is. Het is echt een herhaling van zetten en enorm irritant om naar te kijken. Ze hebben een extreem goede chemie en het is gewoon sterveszonde als ze dat gaan verbreken.

Oh, dan zit je nu ongeveer op het moment dat het fout gaat. Of nou ja, eigenlijk ging heel die week fout. }:|
Ja joh! Zien ze een hersentumor aan voor een griepje ofzo.. :')

Tja, wat jullie al zeiden klopt natuurlijk helemaal. Een herhaling van wat Sienna aan het doen is zo stom. Maar ze weten blijkbaar niet, wat ze anders met het personage moeten doen.
En dat de Lomaxes hier de dupe van moeten worden. Kirkwood en co! o|O
  zondag 11 mei 2014 @ 20:47:37 #64
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139840452
De nieuwe Sunday Scoop is echt :') , :r en *O* tegelijkertijd. Sinead die Lindsey en Freddie kidnapt en ze, terwijl ze naar Joe belt, elkaar de liefde laat verklaren. Geweldig hoe nonchalant, en Sinead ziet er goed uit met d'r nieuwe haarkleur. :) Maar die blikken van Freddie en Lindsey... }:|

(onderschrift: "Freddie is worried" - nou, hij kijkt meer alsof hij net de begrafenis van zijn moeder heeft bijgewoond)

(zoals gewoonlijk, hoe moeilijk kun je kijken)

Toen ik deze zag kreeg ik echt een glimlach op m'n gezicht. Echt zo'n loopje van 'zo, ik heb bereikt wat ik wilde bereiken, ga nu maar verder met jullie miserabele leventjes, ik ga aan de wijn!'. _O-
  maandag 12 mei 2014 @ 19:21:10 #65
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139876041
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:47 schreef luftersel het volgende:
De nieuwe Sunday Scoop is echt :') , :r en *O* tegelijkertijd. Sinead die Lindsey en Freddie kidnapt en ze, terwijl ze naar Joe belt, elkaar de liefde laat verklaren. Geweldig hoe nonchalant, en Sinead ziet er goed uit met d'r nieuwe haarkleur. :) Maar die blikken van Freddie en Lindsey... }:|

[ afbeelding ]

(onderschrift: "Freddie is worried" - nou, hij kijkt meer alsof hij net de begrafenis van zijn moeder heeft bijgewoond)

[ afbeelding ]

(zoals gewoonlijk, hoe moeilijk kun je kijken)

[ afbeelding ]

Toen ik deze zag kreeg ik echt een glimlach op m'n gezicht. Echt zo'n loopje van 'zo, ik heb bereikt wat ik wilde bereiken, ga nu maar verder met jullie miserabele leventjes, ik ga aan de wijn!'. _O-
Mooi commentaar ook bij gegeven. ^O^
En die laatste foto is wel grappig ja.

Maar ja, verwachten jullie eigenlijk een relatie tussen Freddie en Lindsey? Ik denk dat ze hier een beetje gaan blijven aankloten.
En mocht Sinead, niet de moordenaar zijn van Fraser. Dat het uiteindelijk ook nog wel weer eens goed kan gaan komen tussen die 2.
pi_139877910
Net op het moment dat ik had besloten dat ik even zou stoppen met Hollyoaks, zie ik deze trailer:

... en heb ik besloten om deze scènes dan nog wel te kijken :P Vooral die met Danny en Sam _O_
  maandag 12 mei 2014 @ 20:43:49 #67
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139880117
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef PeterKelder het volgende:
Net op het moment dat ik had besloten dat ik even zou stoppen met Hollyoaks, zie ik deze trailer:

... en heb ik besloten om deze scènes dan nog wel te kijken :P Vooral die met Danny en Sam _O_
Het acteerwerk van Lizzie en Stephen redde echt vorige week, ik kan niet wachten op deze week! _O_ En eindelijk ook dat geheim van Sienna eruit, werd er schijtziek van en ik ben blij dat de Lomaxes haar doorhebben.
  maandag 12 mei 2014 @ 20:44:59 #68
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139880173
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 19:21 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Mooi commentaar ook bij gegeven. ^O^
En die laatste foto is wel grappig ja.

Maar ja, verwachten jullie eigenlijk een relatie tussen Freddie en Lindsey? Ik denk dat ze hier een beetje gaan blijven aankloten.
En mocht Sinead, niet de moordenaar zijn van Fraser. Dat het uiteindelijk ook nog wel weer eens goed kan gaan komen tussen die 2.
Ja, ik denk dat Lindsey en Freddie echt wel spoedig bij elkaar komen. Anders gaan er boze tienermeisjes komen. ;) Sinead en Freddie? Nee, echt niet. Dit was gewoon hetzelfde als met Ste, Doug en Brendan: Ste kreeg in 2012 een relatie met Doug, terwijl ze wisten dat hij uiteindelijk terug zou gaan naar Brendan. Was gewoon om te rekken, net als nu.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:08:58 #69
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139881540
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:44 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat Lindsey en Freddie echt wel spoedig bij elkaar komen. Anders gaan er boze tienermeisjes komen. ;) Sinead en Freddie? Nee, echt niet. Dit was gewoon hetzelfde als met Ste, Doug en Brendan: Ste kreeg in 2012 een relatie met Doug, terwijl ze wisten dat hij uiteindelijk terug zou gaan naar Brendan. Was gewoon om te rekken, net als nu.
Tja, de tienermeisjes zullen wel niet teleurgesteld raken dan. :)
Maar goed, je hebt ook nog Joe Roscoe natuurlijk. Nou ja, ze zullen nog wel een keer met elkaar op de vuist gaan. En dan zal het wel goed wezen.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:17:15 #70
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139882035
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:08 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Tja, de tienermeisjes zullen wel niet teleurgesteld raken dan. :)
Maar goed, je hebt ook nog Joe Roscoe natuurlijk. Nou ja, ze zullen nog wel een keer met elkaar op de vuist gaan. En dan zal het wel goed wezen.
Hollyoaks: Freddie takes a beating from Joe

_O- _O- _O-
pi_139882536
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 20:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het acteerwerk van Lizzie en Stephen redde echt vorige week, ik kan niet wachten op deze week! _O_ En eindelijk ook dat geheim van Sienna eruit, werd er schijtziek van en ik ben blij dat de Lomaxes haar doorhebben.
Over vorige week kan ik niet echt oordelen, daarvan heb ik alleen de maandag gezien. De rest dus niet en dat ben ik ook niet van plan. Van deze week zal ik hoogstwaarschijnlijk alleen de Lomax-scènes kijken, de rest kan mij gestolen worden op het moment.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:27:09 #72
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139882693
quote:
:D

'I did not read that'

Nou ja, heel verrassend is het natuurlijk ook niet. ;)
  maandag 12 mei 2014 @ 21:32:30 #73
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139883026
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Over vorige week kan ik niet echt oordelen, daarvan heb ik alleen de maandag gezien. De rest dus niet en dat ben ik ook niet van plan. Van deze week zal ik hoogstwaarschijnlijk alleen de Lomax-scènes kijken, de rest kan mij gestolen worden op het moment.
Niet even door de zure appel heen bijten PeterKelder? :{ ;)
Ik ga zo dadelijk maar beginnen aan vorige week.
Heb de laatste weken bijna alles gekeken van het huidge gtst. Dat ik nu wel weer een 'huge shock kan gebruiken'! :P
Maar heel fantastisch vind ik Hollyoaks op het moment ook niet nee.
  maandag 12 mei 2014 @ 21:37:27 #74
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139883381
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hmm, vorige week is voor jou echt wel het kijken waard denk ik. Op het gedoe met Sonny/Sinead na, was eigenlijk alles wel leuk of 'te doen'. Leuke karakters, niet echt stunts of iets, alleen die shock van HIV waar toch niks mee wordt gedaan.

Deze week lijkt me dan ook wel weer goed, maar na de aflevering van vanavond ben ik er alweer helemaal klaar mee. Reden: Sienna en Peri. :|W
pi_139883648
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Niet even door de zure appel heen bijten PeterKelder? :{ ;)
Ik ga zo dadelijk maar beginnen aan vorige week.
Heb de laatste weken bijna alles gekeken van het huidge gtst. Dat ik nu wel weer een 'huge shock kan gebruiken'! :P
Maar heel fantastisch vind ik Hollyoaks op het moment ook niet nee.
Nou, als het nou één appel was, maar ik heb zo het gevoel dat ik door een hele appelboomgaard moet bijten :{
En als ik zie wat er nog komen gaat... Om JamesSuttonFANS maar even te quoten:

JamesSuttonFANS twitterde op maandag 12-05-2014 om 11:39:36 @RBdeGraaf I haven't watched for weeks. I don't intend to watch it properly ever again while You Know Who is there. reageer retweet
Nu zal dat in mijn geval niet zo radicaal zijn, maar de vooruitzichten beloven nou niet bepaald een wending in de gehele serie die ik kan waarderen. Dus tot die tijd focus ik mij liever op de écht goede scènes, en daarnaast op wat andere series :9

Is er dan helemaal geen "huge shock" geweest in GTST de afgelopen weken? :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')