Hij mag niet in Den Haag komenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de eerste die Volkert heeft gevonden in een woning.
Niet blue/red spelenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
Het was lastig maar uiteindelijk was Stinho de sleutel. Hij moest hier zelfs zijn verliefdheid voor overwinnen maar uiteindelijk heeft hij het koetje gemolken. Vanavond eten we bief.
[ afbeelding ]
Uitgespeeld vannacht.quote:
Zouden ze hem herkennen dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de eerste die Volkert heeft gevonden in een woning.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gaal is wel wat aangekomen
Pronken met de derde plaats.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
Uhm.
zojuist de test gedaan 28.4.
wat kan ik hier nu mee ?
Je zit nu gelijk in de top van deze SC.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
Uhm.
zojuist de test gedaan 28.4.
wat kan ik hier nu mee ?
Dank je wel voor het meedoen met de test!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit nu gelijk in de top van deze SC.
watquote:
Voor welke club ben jij en wat vind je van Japan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
Dven, vriend, mag ik in de lijst opgenomen worden en zo voor eeuwig ronddwalen in de slowchat.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
Dven, vriend, mag ik in de lijst opgenomen worden en zo voor eeuwig ronddwalen in de slowchat.
En Bulgarijequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij en wat vind je van Japan?
Hij is waarschijnlijk voor 2 clubs.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij en wat vind je van Japan?
Hij ziet er behoorlijk vervaarlijk uit ja. Ik denk dat mijn telefoon bij level drie implodeertquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja Johannes level 2 dat is supergoed man.
de winnende clubquote:
Ik denk niet dat deze opmerking erg goed ligt hierquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[b]de winnende club[/b]
bulgarije mehh geen mening want ken niet goed
japanwant wtfjapan filmpjes
want?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze opmerking erg goed ligt hier
Japan enkel op prijs stellen om zijn absurditeit en Bulgarije geeneens het benoemen waard vinden is ook niet alles.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze opmerking erg goed ligt hier
Zie opmerking van LR plus fan van winnende club. Zeg dan gewoon dat je Ajacied bentquote:
Nooit gezegd dat Bulgarije niet het benoemen waard is, enkel dat ik er geen mening over heb want nooit geweest enzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japan enkel op prijs stellen om zijn absurditeit en Bulgarije geeneens het benoemen waard vinden is ook niet alles.
Lijkt er al meer op. Ik kan je trouwens verklappen dat Bulgarije de moeite waard is, van horen zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat Bulgarije niet het benoemen waard is, enkel dat ik er geen mening over heb want nooit geweest enzo.
en Japan wil ik ooit nog heen, maar is er nog niet van gekomen
Wat is je mening over Giel Beelen, Jörgen Raymann, Harry Vermeegen, Jack Spijkerman en Jan Mulder?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat Bulgarije niet het benoemen waard is, enkel dat ik er geen mening over heb want nooit geweest enzo.
en Japan wil ik ooit nog heen, maar is er nog niet van gekomen
ik denk ik doe het cryptischquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie opmerking van LR plus fan van winnende club. Zeg dan gewoon dat je Ajacied bent
Ik kan hier ook weinig mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Japan enkel op prijs stellen om zijn absurditeit en Bulgarije geeneens het benoemen waard vinden is ook niet alles.
Eet je wel eens bij de Sumo?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk ik doe het cryptisch
maar ja Ajax ja
Ik vraag Johannes even om raadquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:52 schreef Dven het volgende:
Misschien moet ik hem omdopen tot Alfred Johannes Kwak
Giel beelen. heel ver terug was hij nog "leuk" maar dat is al lang vervlogenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is je mening over Giel Beelen, Jörgen Raymann, Harry Vermeegen, Jack Spijkerman en Jan Mulder?
Deze man heeft potentie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Giel beelen. heel ver terug was hij nog "leuk" maar dat is al lang vervlogen
Jörgen Raymann zap ik standaart overheen met zn tante nogwat imitatie
Harry Vermeegen niet echt een mening over, vindt hem wel wat druk
Jack Spijkerman aka autocue.... verschrikkelijk
Jan Mulder is raar
sumo mmquote:
HOU ME TEGEN DVEN.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sumo mm
ik ben wel een liefhebber van sushi
het concept sumo en ook shabu shabu is wel aan mij besteed
Zin 2 is tegengesteld aan zin 1 en 3.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sumo mm
Dat was een instinkerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sumo mm
sumo mag hier niet ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN DVEN.
DAAR IS DE DEUR TOT NOOIT MEER ZIENS.
Verdomme wat een wansmaak weer.
Houd je kalm Knut, houd je kalm. Ik zal zo m'n zandbakje voor je aanharken zodat je weer wat rust vindt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN DVEN.
DAAR IS DE DEUR TOT NOOIT MEER ZIENS.
Verdomme wat een wansmaak weer.
Je probeert net als GGMM alles wat krom is recht te lullen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
heb enkel gezegd dat ik het concept sumo/shabu shabu goed vindt niet gezegd de sushi van goede kwaliteit te beschouwen
Dat is opzich een redelijke kwaliteit mits goed uitgevoerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je probeert net als GGMM alles wat krom is recht te lullen.
Ik heb horen zeggen dat ik dat vaker doequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je probeert net als GGMM alles wat krom is recht te lullen.
En ook al net zo'n arrogante blaag. Volgens mij hebben we een kloon te pakken. GGMokkieMokquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb horen zeggen dat ik daar een kei in ben
De bedenker van dat concept moeten ze ter dood veroordelen in Oklahomaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
heb enkel gezegd dat ik het concept sumo/shabu shabu goed vindt niet gezegd de sushi van goede kwaliteit te beschouwen
had het al veranderd, kwam inderdaad arroganter over dan ik wilde laten blijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En ook al net zo'n arrogante blaag. Volgens mij hebben we een kloon te pakken. GGMokkieMok
als de kwaliteit omhoog gaat ook?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De bedenker van dat concept moeten ze ter dood veroordelen in Oklahoma![]()
Godverdomme manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Sushi is ook niet te vreten, dus die neem ik al niet serieus.
Stoom uit je oren, alles.quote:
Hoe denk je over jochies die op korfbal zitten?quote:
Ja natuurlijk. Sushi eet je niet onbeperkt in een vreetschuur met honderden nederlanders om een plastieken nepkersensbloesemboomquote:
Niet geheel mee eens. Het is een goede manier om mensen enigszins in contact te brengen met de Japanse keuken. Want hoewel totaal onvergelijkbaar met de verfijnde topgerechten van een Japanse meesterchef, is het voor veel mensen wel een trigger om zichzelf in de keuken te verdiepen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De bedenker van dat concept moeten ze ter dood veroordelen in Oklahoma![]()
kloptquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goede sushi is geen bunkerproduct voor tokkies.
korfBAL!!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe denk je over jochies die op korfbal zitten?
Bordje friet er bij zeker?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
klopt
maar ze hebben daar ook andere etenswaardigheden
eendenborst
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van sushi.
Vind je me nu niet meer aardig?
Ajacied422 kan dit niet waarderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
korfBAL!!
andere vraag svp
ik heb pas een pacemaker
ik ben zeker van mening dat een Japanse chef kok vele malen beter sushi maakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens. Het is een goede manier om mensen enigszins in contact te brengen met de Japanse keuken. Want hoewel totaal onvergelijkbaar met de verfijnde topgerechten van een Japanse meesterchef, is het voor veel mensen wel een trigger om zichzelf in de keuken te verdiepen.
Het is een beetje als naar de hoeren gaan om jezelf te laten ontmaagden. Een goede stap om eens geneukt te hebben zodat je de volgende keer wanneer je de liefde van je leven hebt ontmoet en met haar de intense liefde bedrijven wil niet binnen vijf seconde klaar bent.
Laten we een keer samen sushi eten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry
Maar des te meer sushi heb jij
nee patatfriet maak je mij niet blij meequote:
Volgens mij probeer je bij iemand in een goed blaadje te komen. Slijmbalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben zeker van mening dat een Japanse chef kok vele malen beter sushi maakt.
daar kan zoiets als shabu shabu niet tegenop
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laten we een keer samen sushi eten.
En dan bellyshot ik een stuk tonijn met sojasaus uit je navel.
neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je bij iemand in een goed blaadje te maken. Slijmbal
Het wordt tijd om Alfred Johannes Kwak orde op zaken te laten stellen.quote:
Geen paniek ik kijk hier dwars doorheen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je bij iemand in een goed blaadje te komen. Slijmbal
Als GGMM dit maar niet ziet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee
ik ben duidelijk.
ik kom wel eens bij shabu shabu (sumo [b]vindt[/b] ik slechter)
vindt het goed toeven, maar ik ben wel van mening dat de kwaliteit gelijk staat aan de snelheid waarmee het bediend wordt
oops vind ikquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ambrosius heeft plaatjes van een zak friet uit het wielrennen topic verwijderd![]()
#TeamJohannesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Het wordt tijd om Alfred Johannes Kwak orde op zaken te laten stellen.
vind je.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:12 schreef mokkiemok het volgende:
maar een japanse meesterchef vindt je dan toch enkel in japan?
Die maakt bijzondere notes wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ambrosius heeft plaatjes van een zak friet uit het wielrennen topic verwijderd![]()
Allemaal note.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
godver moet ook geen 3 dingen tegelijk doen .....quote:
Misschien moet je je eerst eens concentreren op meelezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
godver moet ook geen 3 dingen tegelijk doen .....
En volk onder de rivieren.quote:
Neen, Belgen zeggen dikwijls frieten. Alleen brabanders (Nederlands en Belgen) zeggen friet.quote:
Sowieso zijn gebakken aardappeltjes lekkerder.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Neen, Belgen zeggen dikwijls frieten. Alleen brabanders (Nederlands en Belgen) zeggen friet.
Brabanders zijn reserve belgenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Neen, Belgen zeggen dikwijls frieten. Alleen brabanders (Nederlands en Belgen) zeggen friet.
Ik zeg meestal een krokantje van aardappel op smaak gebracht met zout en een emulsie van ei, azijn en olie.quote:
Zo sporza weer hé. froome vs nibali genotquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Zivkovic is wel een god. Tot zover mijn FIFA met FC GroningenNickgod updates
pommes duchessequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso zijn gebakken aardappeltjes lekkerder.
Heb 'm al aanstaan. Denk dat Lollerkowski wint. Zit al op, of misschien net iets over, z'n piek. De anderen komen net kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo sporza weer hé. froome vs nibali genot
Heeft het wel zwaar (gehad) twee keer gelost al vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb 'm al aanstaan. Denk dat Lollerkowski wint. Zit al op, of misschien net iets over, z'n piek. De anderen komen net kijken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft het wel zwaar (gehad) twee keer gelost al vandaag
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarvoor gevallen of zo?
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
inmiddels weer terug bij de groep
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
En alweer gelost dacht ik op de volgende klim
http://vocaroo.com/i/s1i56U9mLuwequote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vreemd. Adam Yates trouwens gewonnen in Turkije, die kan fietsen joh, oh oh oh. Talentje.
Schrok me rot.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1i56U9mLuwe
Grifte had er dit over te melden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:34 schreef opperkleurder het volgende:
5000 euro krijg je voor de eerste foto van Volkert.
Zal de Telegraaf vragen het over te maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag voor volgende week op mijn rekeningnummer, bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes, wat vindt je van deze poging: http://vocaroo.com/i/s1OnopErkRPE
Met gratis Renaat.
http://vocaroo.com/i/s1wd9jwBabJNquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes, wat vind je van deze poging: http://vocaroo.com/i/s1OnopErkRPE
Met gratis Renaat.
quote:
Dan was mijn bewust slechte imitatie nog goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja http://vocaroo.com/i/s19LWi92FUDK
Hallo. Windows Phone was/is qua apps gewoon inferieur. Zeker als deze outdated is.
Mijn imitatie is perfect, twee druppels water.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dan was mijn bewust slechte imitatie nog goed.
Andyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)swaffelt-melisa.html
Ik ga die soap toch maar volgen denk ik. Andy zijn penis
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)swaffelt-melisa.html
Ik ga die soap toch maar volgen denk ik. Andy zijn penis
Toch grappig om te zien wat zo'n aan lager wal geraakte voetballer uithaalt om nog wat centjes te pakken, Gijp is het aardig gelukt.quote:
Van der Meyde is dan natuurlijk ook nog wel een stuk simpeler en geeft echt nergens om. Bij Gijp is dat toch meer een act.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch grappig om te zien wat zo'n aan lager wal geraakte voetballer uithaalt om nog wat centjes te pakken, Gijp is het aardig gelukt.
quote:
Wtf, Frank Underwood?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Weet niet of er nog mensen zijn die een fuck geven om Call of Duty, maar er is weer een nieuwe aangekondigd:
Ziet er nogal saai uit als je het mij vraagt.
Daar draait Call of Duty toch niet om joh, gaat om de multiplayer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Weet niet of er nog mensen zijn die een fuck geven om Call of Duty, maar er is weer een nieuwe aangekondigd:
Ik heb al heeeeel lang geen Call of Duty gedaan, ook geen FIFA trouwensquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik speel altijd alleen SPquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar draait Call of Duty toch niet om joh, gaat om de multiplayer.
Wat zit je Inso te dissenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Nog een paar treinritjes en mijn Immers is een Dragonite.
Ik speel nooit Call of Duty. Op een paar potjes tegen vrienden na (die ik dan meestal keihard verlies).quote:
Multiplayer is de afgelopen jaren ook behoorlijk kut dus daar verwacht ik niet veel van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar draait Call of Duty toch niet om joh, gaat om de multiplayer.
Niks haalt het bij Black Ops Iquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Jij weet.quote:
Ik heb Black Ops II ook maar dat vond ik maar kut. Black Ops I heb ik zoveel gespeeld. Echt heel erg veel. tijdens met eindexamens alleen maar dat gedaan met mijn vrienden. Wij waren toen zo verslaafd dat wij tijdens de middag dat wij onze examenuitslag te horen zouden krijgen wij massaal zaten te gamen (tegelijkertijd op Skype). Een voor een ging iemand weg die werd gebeld of hij geslaagd was. Daarna ook weer gelijk door gamenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij weet.
Eigenlijk speel ik alleen nog maar Zombies als ik COD speel. Verder is alles kut.
alles behalve, in de originele pokemon had zijn slash echt een crit ratio van 100% ipv de normale high crit van 30% oid.quote:
als je geen twijfel hebt of je bent geslaagd, kan me dat gesprek ook niet echt herinnerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb Black Ops II ook maar dat vond ik maar kut. Black Ops I heb ik zoveel gespeeld. Echt heel erg veel. tijdens met eindexamens alleen maar dat gedaan met mijn vrienden. Wij waren toen zo verslaafd dat wij tijdens de middag dat wij onze examenuitslag te horen zouden krijgen wij massaal zaten te gamen (tegelijkertijd op Skype). Een voor een ging iemand weg die werd gebeld of hij geslaagd was. Daarna ook weer gelijk door gamen.
Mooie tijd
BAMquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
alles behalve, in de originele pokemon had zijn slash echt een crit ratio van 100% ipv de normale high crit van 30% oid.
belachelijk sterk
Niemand zat in spanning, gewoon lekker Kino der toten ja toch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
als je geen twijfel hebt of je bent geslaagd, kan me dat gesprek ook niet echt herinneren
Verdomme zeg. Altijd weer die dekselse Spilak die als een duveltje uit een doosje komt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Spilak concentreert zich alleen op de Ronde van Romandië lijkt het.
Kinoquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niemand zat in spanning, gewoon lekker Kino der toten ja toch.
Ja, stond nog in de vriezerquote:
Meer dan 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wilde sla eten maar de sla is al aan het verslijmen/rotten.
Bijna 2 jaar geleden. Hun boosheid heeft wel zijn vruchten afgeworpen gelukkig.
was na nac - psv, was halvewege maart volgens mij. even kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... mar, dacht may te zien staan.
Bedankt.
ONZ / [ONZ-SC #352] Tattoo's O+quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi hoe jullie altijd aan PSV denken
Wat een club
Ik kreeg het op een zaterdagmiddag te horenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
als je geen twijfel hebt of je bent geslaagd, kan me dat gesprek ook niet echt herinneren
Dat is hierna.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #352] Tattoo's O+
FL_Freak zijn schuld
Ja, dat zei iedereen aan het begin van dit seizoen idd. Werd zelfs een tijdje over het kampioenschap gesproken.quote:
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei iedereen aan het begin van dit seizoen idd. Werd zelfs een tijdje over het kampioenschap gesproken.
Nogal idd. Zeker als er maar 3 wedstrijden gespeeld zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is wel erg vreemd idd als je bovenaan staat.
Nee, alleen als je hem laat verlengen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn paspoort verloopt bijna. Kost je dat geen 70 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |